Škoda Karoq zdražila. Už známe i ceny derivátů Sportline a Scout

91 komentářů

Kriegl
12. prosince • 11:02

LOL kdyby alespoň škodiaq kardiaq nevypadal jak 5 let staré auto, asi se musí zaplatit ty tisíce aut které nesmí na silnici :D

Jiřík K.
5. listopadu • 11:47

Proč všude na inetrnetu čtu jen o zvyšování cen škodovky? To se řídí tím, že když jim klesají prodeje, tak zvýší ceny? Mají to nehorázně přemrštěné, nemyslíte?

Lorenc
12. prosince • 11:52

tjn a leasinovkam to stejne nejachaji tak ze maji kazde 4. auto zdarma... zdrazujou to normalnim lidem, ketri ty jejich srajdy kupujou cim dal mene

Balito
6. listopadu • 9:47

Asi ano. Jejich marketing absolutně nechápu. Očividně ještě nepřišli na to, že ta auta za ty jejich nesmyslné částky nikdo nechce!!!

Kelli
25. října • 6:54

Tak mají tisíce auta zaparkovaných různě na letištích tak musí někde nabrat ztráty ne ? No aspoň, že nedělají rohlíky to by tam přisypali trochu máku a už by ho zvedli nahoru ne ?

Speak
1. listopadu • 10:38

Taky jsem o tom četl to ty auta musí vypadat docela ne ? Jako nedokážu si představit že mi někde stojí auto na dešti a pak tomu říkat nový ?

GeM
23. října • 23:22

Vybírám auto pro manželku a není to pěkný pohled do ceníku. Hledám automat, ideálně benzín, vyšší posaz, rozumný kufr pro kočárek. Výsledek? Při základní výbavě a litrových motorech cca 500 tisíc, jakmile chci slušnější motor, vyhřívané sedačky a parkovací kameru, rázem je cena 650-700 tisíc.Ať je to Škoda, Seat, VW nebo Nissan, Ford a Kia. Zkrátka všechny automobilky pořádně zdražily, na druhou stranu, pokud prodávají tak se jim nemůžeme divit. Nákup asi odložím, protože si nedovedu představit zůstatkovou hodnotu litrového tříválce za cca 2-3 roky. Taková Arona od Seatu je v interiéru šílená, vše s ohledem na cenu, dovírání dveří, materiály, prostě tam vidíte tu úsporu a s litrovým motorem a výbavou FR za cenu 473 tisíc. Další peníze dáte za pakety a solidní výbavu. Jak říkám, kupovat teď auto není moc dobrá investice.

kolemjdoucí
23. října • 15:22

Já bych to zdražil ještě víc.
Do auta za milión bych dal jednoválec, do auta za dva miliony dvouválec a do auta za tři miliony tříválec. Čtyřválec bych vůbec nevyráběl, protože auta za čtyři miliony se stejně moc neprodávaj :-DPS: to byl odjakživa můj sen, vlastnit tříválcový potah za milion.

Dejv
12. prosince • 12:20

potah za milion :-D hehehehehhehehehehe

Vomi
23. října • 12:29

Nepřijdou Vám ty ceny trochu nadsazené? Nemluvě o tom, že u základní výbavy opravdu pomalu nic není. Například takový Tuscon je na tom o dost lépe i v základu, tak proč zbytečně dávat naše peníze škodovce za nic? Tohle nechápu, co vy?

GeM
23. října • 23:27

Nechci se Škody zastávat, ale výbava Style je opravdu bohatá a v podstatě nemusíte za nic podstatného připlácet. Klidně bych si jí koupil. Problém je v celkové ceně kde u slušného motoru s automatem jsme na 700 tisících raz dva. Tucson je na tom podobně, ale motorově je slabší.

Polo
22. října • 13:50

To je jedno. Příslušníci stáda Škoda za to zaplatí cokoli.

E15
22. října • 13:29

Bez ohledu na cenu ten Scout vypadá, že má plný pampers. Nebo co má ten obří divnoplast na prdeli znamenat?

Kája Neterda
22. října • 13:00

Jasně, skoro půl milionu za SUV s 1.0 motorem, které navíc nemá pomalu žádnou výbavu beru jako naprostý výsměch !! Nechápu co na tom chtějí takhle zaplatit! Hold škodovka - za hodně peněz, málo muziky, díky, ale nechci !

Marek71
22. října • 14:00

Tak nejdřív to auto haníte (a s ním i výrobce) a pak mu na konci příspěvku vzdáváte hold... to je zvláštní.PS:
Je lepší nepoužívat slova, kterým nerozumíte :-)

E15
22. října • 15:37

holt hlod :-D

Duncho
22. října • 11:15

Na VAG kvitujem dobre motory a prevodovky, no co sa dizajnu tyka, tak VAG produkuje neskutocne krabice... ten dizajn sa mi strasne nepaci, hranate nevyvazene tvary karoserie, nesymetricky interier, predpotopne ovladanie svetiel otocnym vypinacom mi pripomina 3-fazovy vypinac na cirkularnej pile... Myslel som, ze odchodom povodneho dizajnera Skodovky sa to zmeni, no asi tam prisiel dalsi sarlatan z VAG dizajn deformaciou. Tesil som sa, ze vymenim terajsi Qashqai J11 za Skodu, zial niet za aku.

Tony
22. října • 9:48

To je to tak dobré že se to zdražuje ? Jako nemyslíte si že dát kolem 500-650 tis. za auto co bude mít v sobě štěně 1.0tsi je trošku hodně ?

Jan
22. října • 9:54

Radsi si zvykejte, pochybuji ze nastane zmena k na lepsimu. Hlavne nevim proc se to zdrazuje, na auta se kvuli novym emisim cekalo pres pul roku a nevim ze by se oproti puvodnimu karoqu neco zmenilo

peca
22. října • 9:15

Perfektni koncernove zpravodajstvi,diky! Jak se neco sustne,hned vime jako prvni. Velka chvala do redakce!

AjtaKrajta
22. října • 7:27

Je vážně zábavné sledovat ty brečíky mentálně zaostalajších jedinců nad cenou škodovek. Tihle experti přesně vědí, kolik by vybraný auto mělo stát, protože "voni jsou hustokrutě chytrý" a doma jim stojí nějaký skvělý a nepředražený auto.
A škodovka by měla bejt mnohem levnější, protože tak se to dělá - když se něco hodně prodává a blíží se hranice možností výroby, tak se to zlevní, to je přece podle těhlech pepíků základní ekonomický pravidlo.
No ale naštěstí ve škodovce s cenama pracujou chytřejší lidi než jsou tyhle internetoví pepíci, takže loni tržby překonaly 400 miliard. B-]

JIŘÍ
22. října • 9:00

Přesně tak! Ony ty ukřivděné závistivé,hloupé lopaty by své produkty,kdyby podnikali,rozdávali zřejmě zadarmo,aby na ně v diskuzích nenádavali 😂😂🤣 A hlavně nechápou,že český trh firmu neživí a nezajímá.Ani nemůže za to,že tu oproti zbytku Evropy,dělají za almužny a né mzdy 😉

Lidl
22. října • 8:22

ze se najde tolik debilu co to koupi co? svet se zblaznil...

JIŘÍ
22. října • 9:03

To je fakt,ti ,,rozumní" si vezmou raději káru z esa za 1900,- měsíčně a ještě k tomu dostanou 40kolíků na benál 😂😂🤣

Asdfghjkl
22. října • 7:00

jak to tak vypada benzinaci proste veri tomu ze dýzl je humus cernej fujtajbl ale nejel v tom asi zadnej z nich... no ono to tak horky nebude ani s benzinem, kdyz uz taky dostavaji DPF filtr, taky se povestnou cistotou ocividne posledni Euro bez nich moc nehonosilo. No nic, pujdem si kazdy pro to svy a hotofson B-]

Lidl
22. října • 8:23

dyzl je pro socky co si mysli ze usetri za naftu kterou kradou traktorum na louce a maj radi ten desivej dyzl zvuk. fuj

Asdfghjkl
22. října • 11:09

to zni jakoby zemedelec mel nouzi a bezny ridic ne... no jo to je ta dotovana nafta, to se zemedelcum chrochta... me se dýzl zvuk líbí, nejsem zastancem čoudění, ano kdyz tomu nekdo slapne na dalnici tak z nej vyleti saze, okay, ale esi to ma hulit i pri bezny jizde, to fakt ne.

JohnST
22. října • 10:02

Chod nakupovat do Lidlu a nesir tu tie tvoje traposiny!!!!B-]

Jan
22. října • 6:52

Mame si ted jet pro nove firemni auto, karoqa 4x4. Diky bohu ze to zacina az od druheho vybavoveho stupne, to uz by nemusel byt zas takovy holobyt, ale abych se nedivil.

JohnST
21. října • 23:53

Niektori typci tu len taraju, lebo sa nudia. Skodovka je vacsinou firenme auto? Skodovka na Slovensku neposkytuje niektore typy operativneho lizingu firmam! Maju to v pazi. Dari sa im a nie su odkazani na nejake firmy. Nakoniec Mercedes a BMW poskytuju firmam pri kupe vyhodnejsie podmienky ako Skoda aby bolo jasne!!!!B-]

Karel
21. října • 22:10

Přiznám se, že jsem ten článek nečetl. Nedokázal jsem se k tomu donutit, ale ani jsem se vlastně ani nutit nechtěl. Přesto že jsem patriot, tak bych raději volil například Vitaru.

miku.zde
21. října • 21:31

nevím na co si Škoda hraje,ale za litr dát půl mega??asi si pořád myslí,že čěši jsou debilové....sory jsou,protože to kupujou(za ty peníze)

Karel
21. října • 22:13

Bohužel je tomu tak. Ono vlastně ani většina debilové nejsou, ale ono stačí, když dejmetomu osloví čtvrtinou, kteří debilové jsou.

martin
21. října • 20:19

"Ještě v polovině září vyšel Karoq s motorem 1.0 TSI/85 kW....." Takze zakladne verzie sa predavaju zase bez motora? :-D :-P

Juk
21. října • 20:08

Tyhle ti smejdi cz dělají ceny podle jejich manažeru a k tomu kolik je průměrná výplata jejich zaměstnancům a za další že mají 5000tisic nových aut odstaveno které už neprodají. Tržby jim klesly o několik procent. Nakopat je do prdele tyhle zloděje.

X1
21. října • 19:24

Des:-D Karoq posobi ako uzovka, 3 mm plechy, mnozstvo vybehovych komponentov ako v Rapide, no nedorobok, ale na druhej strane: Mamo ber, budeme v dzedzine frajerovat:-D

Smith
22. října • 17:29

:-D Tak frajerovat - frajeřit s autem podřadné, ve světě prakticky neznámé a bezvýznamné značky, škodovky, už může jen naprostý dement. A to myslím s jakýmkoli modelem škodovky.
Frajeřit se dá leda tak s H-faktorem.;-) A kdo si myslí opak, tak je zcela mimo realitu a vůbec nic neví o hodnotě značek a jejich úspěchu na světovém trhu.

šofér
21. října • 17:47

podělím se s vámi, jaká je cena škodovky ve fléétu. Nafasovali jsme minulý týden Š Octavia Style 2,0TDi DSG, kombi. Cena na faktuře je na 734 tis, kč včetně DPH, pak uvedena sleva 26 % , takže konečná cena auta pro nás je 543 tis s DPH.. ano, za tu cenu se to auto už vyplatí, to je rozumná cena!
Takže, Petrume, až zase začneš někoho urážet budu velmi rád, když tě pošle s předraženou škodovkou do háje, bude mít totiž pravdu!

Pavel
21. října • 23:39

Kolik těch aut ročně kupujete? Máme ve standartu tu samou konfiguraci, ročně měníme těsně pod 100 aut a fleetovou slevu máme jen 19%. A nejlevnější ceníková cena O3 Style 2.0 Tdi 110 kW DSG je 759.700,- Kč s DPH (k dnešku).

Lojza
22. října • 7:37

leasingovky maji slevy nad 25%.-28% dle typy auta a konfiguraceTo same velke autobazary co prodavaji nova -zanovni auta.

petr r. (petrumr)
21. října • 20:08

co to je za podnik, že kupuje diesla? Tohle by nás zajímalo, kde stím budeš smrdět.

JohnST
21. října • 21:56

Ty si ina truba. Nove diesle su mnohe cistejsie ako benziny aj co sa NOx tyka. BMW ma 8mg/100km ano nejde o preklep!!!!!B-]

E15
22. října • 1:43

Diesely jsou čisté na papíře, benziny v reálu...

JohnST
22. října • 10:00

Hovori kto? Ty? Tak to asi bude pravda. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
22. října • 10:45

a ty odporny vibrace ti nevadej?

Jan
23. října • 6:06

Vibrace z tdi dvojkove octavky uz skoda davno nema. Mame max rok stare skodovky ve firme v tdi a zadne otresy se nekonaji, byl jsem prijemne prekvapen.

E15
22. října • 13:38

o hluku nemluvě (hlavně pak vnějším hluku, který je nesnesitelný i v případě prémie)

Asdfghjkl
21. října • 21:31

( nerikam ze kazda ale) firmy kupuji hlavne TDIčka... TSI ma jen vedeni, samozrejme pokud si nevyzadali nejakou Audi apod., to by opet byli nejspise TDIcka.

petr r. (petrumr)
21. října • 19:57

pro firmy na faktuře je cena s DPH?

Marek71
22. října • 8:28

Samozřejmě, i když je firma (FO) plátce DPH.

šofér
22. října • 8:15

Je vidět, že jste ukřičené jelito bez znalostí. Ano, na faktuře prodávajícího/kupujícího v ČR musí být uvedena DPH, to je překvapení, že???

Mlátil
22. října • 0:29

Nějaký důvod, proč by to tam nemělo být, při prodeji v rámci ČR?

Jurijj
21. října • 16:36

Předražené se stalo ještě předraženější. Škodovka prostě nezklame.

Vóša
21. října • 14:50

Asi nadešla ta pravá chvíle, abych přemluvil můj vzor ze severu ,Kima, aby vytvořil novou zeměpisnou oblast a to údolní nádrž s názvem Bývalá Boleslav. S místní redakcí si poradím sám...vytvořím světový rekord v počtu KO úderů na jednom místě.

Adamantium
21. října • 14:03

500k az 650k dat za litroveho chcipaka, to je vtip roku :-D

jogurt
21. října • 14:51

narozdíl od H-faktoru si tady můžete motor přiobjednat

Mirek
21. října • 15:08

To jako, že budou v autě dva motory 1.0 tsi (přiobjednat)? :-D
Tak když už jsi to načal a máš potřebu tady ventilovat svou blbost s Hyundaiem, jinak bych to tady nenapsal, tak tam dostaneš rovnou plnohodnotný motor a můžeš si, na rozdíl od škodovky (jak jsi psal přiobjednat), vybrat model s jiným motorem a kupodivu výběr tam je.
https://www.hyundai.cz/files/download/model/tucs... ...

Jedna Bedna
21. října • 23:38

Máš to trochu popletený. Šundaj si (bohužel či naštěstí, záleží na úhlu pohledu) s motorem objednat nelze. B-]

Mirek
22. října • 6:00

Ale nemám, to jen takoví, jako ty, stále nemohou pochopit, že východní automobilky dodávají auta s výbavou a ne jako holátka, která po dovybavení stojí majlant a samozřejmě je s tím spojený motor. A pokud bych si chtěl rýpnout, nauč se psát, tu automobilku neznám, a neznám automobilku, která by prodávala auta bez motoru.

Quebe
21. října • 12:36

Jsem sám, komu ty ceny přijdou jako vtip?

ACE
21. října • 16:23

Připravujou se na zlevnění, které bude muset následovat, až padne daň na japonce.

Quebe
21. října • 16:39

Tak ještě je otázkou, za kolik se ta auta budou skutečně prodávat. Největší odběry budou stejně pro fleet a tam jsou nějaké oficiální ceníky zcela irelevantní. Ovšem těžko říct jak u soukromníků, tohle se podle mě nebude chtít vysázet ani skalnímu fandovi.Možná najíždějí na podobnou vlnu jako Citroën - nesmyslná cenovka, ale k ní celou dobu prodeje platná "sleva" ve výši desítek tisíc.

komik
21. října • 20:20

Škoda z 80% prodává firmám. V očích běžných občanů je to nedosažitelné "nad-auto". Tím, že standardní ceny jsou u nás vysoko, mohou relativně draho prodávat vrácené operáky atd. Pokud bude startovací cena Octavie 400, prodám snadno 4 roky ojetou za 250. Kdyby byla třeba 320... tak za 250 bude 4 letý auto neprodejný. Fleety nakoupí se 15-20% slevou, tzn. nové 320-350 a ojeté prodají za 250.

majkom
22. října • 6:59

Fleet nakupuje s vetsi slevou, 15 procent dojedna i FO

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
22. října • 15:09

Fleet jede nad 20 a v některých výjimečných případech i nad 30 😎

petr r. (petrumr)
21. října • 15:18

tak si kup jiný autíčko a neslintej nad něčím na co nemáš.

Tom
21. října • 16:25

Dal jsem 800 tis za maly SUV s 1,5litrovym ctyrvalcem. Uz se tesim, az to reknu vecer chlapum v hospode, budou me placat po ramenou. Ja si to totiz muzu dovolit :-D Fakt si myslis, ze to takhle funguje ;-) ?

R
22. října • 15:06

to Tom: někdo třeba dá za trochu větší SUV s 1.5 čtyřválcem i 900 (nová Honda Crv) 😁 ps: nic proti Hondě

petr r. (petrumr)
22. října • 18:56

a s výbavou co byla v evropě před pěti lety.:-D

petr r. (petrumr)
21. října • 19:54

nevím, ale proč bys měl říkat v hospodě kolik utratils za auto?

Tom
22. října • 0:06

No presne to je mysleni cloveka, ktery nekomu napise ze nad takovym vozem muze jen slintat a nemuze si ho dovolit. Normalni pozerstvi. Jinak naprosto pragmaticky, za tyhle prachy koupis x lepsich, vetsich a pohodlnejsich aut.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. října • 18:55

chceme fakta-typ, model, výbava

Shimi
21. října • 15:44

petrumr: By mě zajímalo, kdo tenhle stupidní vzorec (kritika ceny = automaticky na to nemám) vymyslel. To musela být 3,14ča na n-tou. Napadlo tě třeba, že jsou lidi, kteří nemají rádi, když s nimi automobilka, a to jakákoliv, vyjebává?

Marek71
22. října • 8:50

Nechápu, o jakém vyjebávání je řeč? To jako musím koupit Škodovku a ta se mnou vyjebává, že mi to auto prodává "draho"? Nebo co to přesně znamená to vyjebávání? Je spousta jiných výrobců, naštěstí od dob socialismu je výběr bohatý.

Shimi
22. října • 9:32

Marek71: To se netýká jenom Škody, ale všech automobilek. A ten výjeb spočívá v tom, že automobilka nacení nějaký svůj produkt a potom se mi pomocí PR snaží namluvit, že je to adekvátní cena. Ale jelikož mám pod čepicí a vím, jak to v autosvěte funguje, tak se sebou vyjebat nenechám a nesmyslnou cenu neakceptuji. Už jen srovnání koncových cen mezi PO a FO by mělo lidem napovědět, jakou reálnou cenu ten daný produkt ve skutečnosti má.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
22. října • 10:34

zadna realna cena neexistuje, plati jenom cena kterou je ochoten nekdo zaplatit

Shimi
22. října • 10:48

homer: Ale notak, trochu přemýšlení. Máme ceníkové/virtuální ceny a ceny reálné, za které to auto potom reálně kupujeme. ;-)

homer
22. října • 13:19

cena je jenom trzni jinak je to pouze shluk čísel

jan
25. října • 21:16

nechápu, za co máte ty minusy. Je to přesně tak, jak píšete. Nevšímejte si toho, ti minusáři jsou obyčejní blbci

petr r. (petrumr)
21. října • 19:49

to musí být entýtos na ntou. Když někdo vyjebává s někým, tak v tržním prostředí se jde jinde a koupí jiné zboží. Podívej se jak začíná táhle diskuze, oni snad(vy všichni) nadáváte na xx lidí co se škodovkou jsou spokojeni, musím ještě dodat, že když není zákazník, tak není ani výrobek. Kdybyste nebyli chudáci duší, tak se diskutuje třeba o technice, o čidlech rádií, zamykání, ale vy pořád už otřepaný jen nadávat na výrobek a skutek utek, nic si nekoupit jinde.

Quebe
21. října • 15:55

Pán si asi myslí, že když má někdo dost peněz, nějakou cenu neřeší. Možná nějaký fracek, kterého sponzoruje tatínek nebo podědil a rozhazuje, protože nezná hodnotu peněz. Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě takovou kravinu neřekl.

.
21. října • 17:24

Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě nevybrekával na netu jak je něco drahé a prostě by si koupil to, na co má a především by rozuměl tomu, že když se něco velmi dobře prodává, tak to určitě nebude levné, levné je to co se prodává špatně, to ví každý alespoň trochu finančně gramotný člověk.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
21. října • 17:31

A jak jste přišel na to, že tady někdo vybrekává? Nenapadlo Vás, že je to prostě jen prezentování názoru?Jinak, já se nedivím tomu, že co se dobře prodává, není levné. Na to jste přišel jak?

Quebe
21. října • 15:38

A sakra, teď jsi mě dostal. No nic, budu muset kromě těch slin utřít ještě slzičky...

Shimi
21. října • 12:55

Neboj, nejsi ;-)

God
21. října • 19:17

A už jdou s těma škoděbákama - služebákama, navíc v TDI, do pryč! Ne každý chce být strojvůdce umaštěný a smradlavý od nafty... Volksškodawagen nebrat! Ani zadarmo!!! Největší hnůj na silnicích!
Cena absolutně neodpovídá proslule mizerné kvalitě Volksškodawagenu!

Larry
12. prosince • 12:31

tjn a s kvalitou to je jak s pani kolombovou, tu taky nikdo nevidel

Pigliatti
21. října • 12:15

Jen vice koncernoveho zpravodajstvi, letos to vypada na bohate premie!

Lucie
21. října • 22:26

miluji škodovkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jan
21. října • 22:31

A proc protoze je hnusna a draha?Nebyt Nemeckych kluku jezdily by jste ve Fackach a schnilich Filckach.Jedine Espace V Initiale Krasny velky pohodlny auto

petr r. (petrumr)
22. října • 18:52

francouzi vždy dělali pěkná auta.

Doporučujeme

Články odjinud