Škoda Karoq zdražila. Už známe i ceny derivátů Sportline a Scout

Pigliatti  |  21. 10. 2018 12:15

Jen vice koncernoveho zpravodajstvi, letos to vypada na bohate premie!

Odpovědět  |   | 
Lucie  |  21. 10. 2018 22:26

miluji škodovkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 10. 2018 22:31

A proc protoze je hnusna a draha?Nebyt Nemeckych kluku jezdily by jste ve Fackach a schnilich Filckach.Jedine Espace V Initiale Krasny velky pohodlny auto

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 10. 2018 18:52

francouzi vždy dělali pěkná auta.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  21. 10. 2018 12:36

Jsem sám, komu ty ceny přijdou jako vtip?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 10. 2018 12:55

Neboj, nejsi

Odpovědět  |   | 
God  |  21. 10. 2018 19:17

A už jdou s těma škoděbákama - služebákama, navíc v TDI, do pryč! Ne každý chce být strojvůdce umaštěný a smradlavý od nafty... Volksškodawagen nebrat! Ani zadarmo!!! Největší hnůj na silnicích!
Cena absolutně neodpovídá proslule mizerné kvalitě Volksškodawagenu!

Odpovědět  |   | 
Larry  |  12. 12. 2018 12:31

tjn a s kvalitou to je jak s pani kolombovou, tu taky nikdo nevidel

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 10. 2018 15:18

tak si kup jiný autíčko a neslintej nad něčím na co nemáš.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  21. 10. 2018 15:38

A sakra, teď jsi mě dostal. No nic, budu muset kromě těch slin utřít ještě slzičky...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 10. 2018 15:44

petrumr: By mě zajímalo, kdo tenhle stupidní vzorec (kritika ceny = automaticky na to nemám) vymyslel. To musela být 3,14ča na n-tou. Napadlo tě třeba, že jsou lidi, kteří nemají rádi, když s nimi automobilka, a to jakákoliv, vyjebává?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  21. 10. 2018 15:55

Pán si asi myslí, že když má někdo dost peněz, nějakou cenu neřeší. Možná nějaký fracek, kterého sponzoruje tatínek nebo podědil a rozhazuje, protože nezná hodnotu peněz. Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě takovou kravinu neřekl.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 10. 2018 17:24

Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě nevybrekával na netu jak je něco drahé a prostě by si koupil to, na co má a především by rozuměl tomu, že když se něco velmi dobře prodává, tak to určitě nebude levné, levné je to co se prodává špatně, to ví každý alespoň trochu finančně gramotný člověk.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  21. 10. 2018 17:31

A jak jste přišel na to, že tady někdo vybrekává? Nenapadlo Vás, že je to prostě jen prezentování názoru?

Jinak, já se nedivím tomu, že co se dobře prodává, není levné. Na to jste přišel jak?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 10. 2018 19:49

to musí být entýtos na ntou. Když někdo vyjebává s někým, tak v tržním prostředí se jde jinde a koupí jiné zboží. Podívej se jak začíná táhle diskuze, oni snad(vy všichni) nadáváte na xx lidí co se škodovkou jsou spokojeni, musím ještě dodat, že když není zákazník, tak není ani výrobek. Kdybyste nebyli chudáci duší, tak se diskutuje třeba o technice, o čidlech rádií, zamykání, ale vy pořád už otřepaný jen nadávat na výrobek a skutek utek, nic si nekoupit jinde.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 10. 2018 08:50

Nechápu, o jakém vyjebávání je řeč? To jako musím koupit Škodovku a ta se mnou vyjebává, že mi to auto prodává "draho"? Nebo co to přesně znamená to vyjebávání? Je spousta jiných výrobců, naštěstí od dob socialismu je výběr bohatý.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 10. 2018 09:32

Marek71: To se netýká jenom Škody, ale všech automobilek. A ten výjeb spočívá v tom, že automobilka nacení nějaký svůj produkt a potom se mi pomocí PR snaží namluvit, že je to adekvátní cena. Ale jelikož mám pod čepicí a vím, jak to v autosvěte funguje, tak se sebou vyjebat nenechám a nesmyslnou cenu neakceptuji. Už jen srovnání koncových cen mezi PO a FO by mělo lidem napovědět, jakou reálnou cenu ten daný produkt ve skutečnosti má.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 10. 2018 10:34

zadna realna cena neexistuje, plati jenom cena kterou je ochoten nekdo zaplatit

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 10. 2018 10:48

homer: Ale notak, trochu přemýšlení. Máme ceníkové/virtuální ceny a ceny reálné, za které to auto potom reálně kupujeme.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 10. 2018 13:19

cena je jenom trzni jinak je to pouze shluk čísel

Odpovědět  |   | 
jan  |  25. 10. 2018 21:16

nechápu, za co máte ty minusy. Je to přesně tak, jak píšete. Nevšímejte si toho, ti minusáři jsou obyčejní blbci

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 10. 2018 16:25

Dal jsem 800 tis za maly SUV s 1,5litrovym ctyrvalcem. Uz se tesim, az to reknu vecer chlapum v hospode, budou me placat po ramenou. Ja si to totiz muzu dovolit Fakt si myslis, ze to takhle funguje ?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 10. 2018 19:54

nevím, ale proč bys měl říkat v hospodě kolik utratils za auto?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 10. 2018 00:06

No presne to je mysleni cloveka, ktery nekomu napise ze nad takovym vozem muze jen slintat a nemuze si ho dovolit. Normalni pozerstvi. Jinak naprosto pragmaticky, za tyhle prachy koupis x lepsich, vetsich a pohodlnejsich aut.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 10. 2018 18:55

chceme fakta-typ, model, výbava

Odpovědět  |   | 
R  |  22. 10. 2018 15:06

to Tom: někdo třeba dá za trochu větší SUV s 1.5 čtyřválcem i 900 (nová Honda Crv) 😁 ps: nic proti Hondě

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 10. 2018 18:56

a s výbavou co byla v evropě před pěti lety.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 10. 2018 16:23

Připravujou se na zlevnění, které bude muset následovat, až padne daň na japonce.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  21. 10. 2018 16:39

Tak ještě je otázkou, za kolik se ta auta budou skutečně prodávat. Největší odběry budou stejně pro fleet a tam jsou nějaké oficiální ceníky zcela irelevantní. Ovšem těžko říct jak u soukromníků, tohle se podle mě nebude chtít vysázet ani skalnímu fandovi.

Možná najíždějí na podobnou vlnu jako Citroën - nesmyslná cenovka, ale k ní celou dobu prodeje platná "sleva" ve výši desítek tisíc.

Odpovědět  |   | 
komik  |  21. 10. 2018 20:20

Škoda z 80% prodává firmám. V očích běžných občanů je to nedosažitelné "nad-auto". Tím, že standardní ceny jsou u nás vysoko, mohou relativně draho prodávat vrácené operáky atd. Pokud bude startovací cena Octavie 400, prodám snadno 4 roky ojetou za 250. Kdyby byla třeba 320... tak za 250 bude 4 letý auto neprodejný. Fleety nakoupí se 15-20% slevou, tzn. nové 320-350 a ojeté prodají za 250.

Odpovědět  |   | 
majkom  |  22. 10. 2018 06:59

Fleet nakupuje s vetsi slevou, 15 procent dojedna i FO

Odpovědět  |   | 
R  |  22. 10. 2018 15:09

Fleet jede nad 20 a v některých výjimečných případech i nad 30 😎

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  21. 10. 2018 14:03

500k az 650k dat za litroveho chcipaka, to je vtip roku

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 10. 2018 14:51

narozdíl od H-faktoru si tady můžete motor přiobjednat

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 10. 2018 15:08

To jako, že budou v autě dva motory 1.0 tsi (přiobjednat)?
Tak když už jsi to načal a máš potřebu tady ventilovat svou blbost s Hyundaiem, jinak bych to tady nenapsal, tak tam dostaneš rovnou plnohodnotný motor a můžeš si, na rozdíl od škodovky (jak jsi psal přiobjednat), vybrat model s jiným motorem a kupodivu výběr tam je.
https://www.hyundai.cz/files/download/model/tucs... ...

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  21. 10. 2018 23:38

Máš to trochu popletený. Šundaj si (bohužel či naštěstí, záleží na úhlu pohledu) s motorem objednat nelze.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 10. 2018 06:00

Ale nemám, to jen takoví, jako ty, stále nemohou pochopit, že východní automobilky dodávají auta s výbavou a ne jako holátka, která po dovybavení stojí majlant a samozřejmě je s tím spojený motor. A pokud bych si chtěl rýpnout, nauč se psát, tu automobilku neznám, a neznám automobilku, která by prodávala auta bez motoru.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  21. 10. 2018 14:50

Asi nadešla ta pravá chvíle, abych přemluvil můj vzor ze severu ,Kima, aby vytvořil novou zeměpisnou oblast a to údolní nádrž s názvem Bývalá Boleslav. S místní redakcí si poradím sám...vytvořím světový rekord v počtu KO úderů na jednom místě.

Odpovědět  |   | 
Jurijj  |  21. 10. 2018 16:36

Předražené se stalo ještě předraženější. Škodovka prostě nezklame.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 10. 2018 17:47

podělím se s vámi, jaká je cena škodovky ve fléétu. Nafasovali jsme minulý týden Š Octavia Style 2,0TDi DSG, kombi. Cena na faktuře je na 734 tis, kč včetně DPH, pak uvedena sleva 26 % , takže konečná cena auta pro nás je 543 tis s DPH.. ano, za tu cenu se to auto už vyplatí, to je rozumná cena!
Takže, Petrume, až zase začneš někoho urážet budu velmi rád, když tě pošle s předraženou škodovkou do háje, bude mít totiž pravdu!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 10. 2018 19:57

pro firmy na faktuře je cena s DPH?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  22. 10. 2018 00:29

Nějaký důvod, proč by to tam nemělo být, při prodeji v rámci ČR?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  22. 10. 2018 08:15

Je vidět, že jste ukřičené jelito bez znalostí. Ano, na faktuře prodávajícího/kupujícího v ČR musí být uvedena DPH, to je překvapení, že???

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 10. 2018 08:28

Samozřejmě, i když je firma (FO) plátce DPH.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 10. 2018 20:08

co to je za podnik, že kupuje diesla? Tohle by nás zajímalo, kde stím budeš smrdět.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  21. 10. 2018 21:31

( nerikam ze kazda ale) firmy kupuji hlavne TDIčka... TSI ma jen vedeni, samozrejme pokud si nevyzadali nejakou Audi apod., to by opet byli nejspise TDIcka.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 10. 2018 21:56

Ty si ina truba. Nove diesle su mnohe cistejsie ako benziny aj co sa NOx tyka. BMW ma 8mg/100km ano nejde o preklep!!!!!

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 10. 2018 01:43

Diesely jsou čisté na papíře, benziny v reálu...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  22. 10. 2018 10:00

Hovori kto? Ty? Tak to asi bude pravda.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 10. 2018 10:45

a ty odporny vibrace ti nevadej?

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 10. 2018 13:38

o hluku nemluvě (hlavně pak vnějším hluku, který je nesnesitelný i v případě prémie)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 06:06

Vibrace z tdi dvojkove octavky uz skoda davno nema. Mame max rok stare skodovky ve firme v tdi a zadne otresy se nekonaji, byl jsem prijemne prekvapen.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  21. 10. 2018 23:39

Kolik těch aut ročně kupujete? Máme ve standartu tu samou konfiguraci, ročně měníme těsně pod 100 aut a fleetovou slevu máme jen 19%. A nejlevnější ceníková cena O3 Style 2.0 Tdi 110 kW DSG je 759.700,- Kč s DPH (k dnešku).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 10. 2018 07:37

leasingovky maji slevy nad 25%.-28% dle typy auta a konfiguraceTo same velke autobazary co prodavaji nova -zanovni auta.

Odpovědět  |   | 
X1  |  21. 10. 2018 19:24

Des Karoq posobi ako uzovka, 3 mm plechy, mnozstvo vybehovych komponentov ako v Rapide, no nedorobok, ale na druhej strane: Mamo ber, budeme v dzedzine frajerovat

Odpovědět  |   | 
Smith  |  22. 10. 2018 17:29

Tak frajerovat - frajeřit s autem podřadné, ve světě prakticky neznámé a bezvýznamné značky, škodovky, už může jen naprostý dement. A to myslím s jakýmkoli modelem škodovky.
Frajeřit se dá leda tak s H-faktorem. A kdo si myslí opak, tak je zcela mimo realitu a vůbec nic neví o hodnotě značek a jejich úspěchu na světovém trhu.

Odpovědět  |   | 
Juk  |  21. 10. 2018 20:08

Tyhle ti smejdi cz dělají ceny podle jejich manažeru a k tomu kolik je průměrná výplata jejich zaměstnancům a za další že mají 5000tisic nových aut odstaveno které už neprodají. Tržby jim klesly o několik procent. Nakopat je do prdele tyhle zloděje.

Odpovědět  |   | 
martin  |  21. 10. 2018 20:19

"Ještě v polovině září vyšel Karoq s motorem 1.0 TSI/85 kW....." Takze zakladne verzie sa predavaju zase bez motora?

Odpovědět  |   | 
miku.zde  |  21. 10. 2018 21:31

nevím na co si Škoda hraje,ale za litr dát půl mega??asi si pořád myslí,že čěši jsou debilové....sory jsou,protože to kupujou(za ty peníze)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 10. 2018 22:13

Bohužel je tomu tak. Ono vlastně ani většina debilové nejsou, ale ono stačí, když dejmetomu osloví čtvrtinou, kteří debilové jsou.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 10. 2018 22:10

Přiznám se, že jsem ten článek nečetl. Nedokázal jsem se k tomu donutit, ale ani jsem se vlastně ani nutit nechtěl. Přesto že jsem patriot, tak bych raději volil například Vitaru.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 10. 2018 23:53

Niektori typci tu len taraju, lebo sa nudia. Skodovka je vacsinou firenme auto? Skodovka na Slovensku neposkytuje niektore typy operativneho lizingu firmam! Maju to v pazi. Dari sa im a nie su odkazani na nejake firmy. Nakoniec Mercedes a BMW poskytuju firmam pri kupe vyhodnejsie podmienky ako Skoda aby bolo jasne!!!!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 10. 2018 06:52

Mame si ted jet pro nove firemni auto, karoqa 4x4. Diky bohu ze to zacina az od druheho vybavoveho stupne, to uz by nemusel byt zas takovy holobyt, ale abych se nedivil.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 10. 2018 07:00

jak to tak vypada benzinaci proste veri tomu ze dýzl je humus cernej fujtajbl ale nejel v tom asi zadnej z nich... no ono to tak horky nebude ani s benzinem, kdyz uz taky dostavaji DPF filtr, taky se povestnou cistotou ocividne posledni Euro bez nich moc nehonosilo. No nic, pujdem si kazdy pro to svy a hotofson

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  22. 10. 2018 08:23

dyzl je pro socky co si mysli ze usetri za naftu kterou kradou traktorum na louce a maj radi ten desivej dyzl zvuk. fuj

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  22. 10. 2018 10:02

Chod nakupovat do Lidlu a nesir tu tie tvoje traposiny!!!!

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 10. 2018 11:09

to zni jakoby zemedelec mel nouzi a bezny ridic ne... no jo to je ta dotovana nafta, to se zemedelcum chrochta... me se dýzl zvuk líbí, nejsem zastancem čoudění, ano kdyz tomu nekdo slapne na dalnici tak z nej vyleti saze, okay, ale esi to ma hulit i pri bezny jizde, to fakt ne.

Odpovědět  |   | 
AjtaKrajta  |  22. 10. 2018 07:27

Je vážně zábavné sledovat ty brečíky mentálně zaostalajších jedinců nad cenou škodovek. Tihle experti přesně vědí, kolik by vybraný auto mělo stát, protože "voni jsou hustokrutě chytrý" a doma jim stojí nějaký skvělý a nepředražený auto.
A škodovka by měla bejt mnohem levnější, protože tak se to dělá - když se něco hodně prodává a blíží se hranice možností výroby, tak se to zlevní, to je přece podle těhlech pepíků základní ekonomický pravidlo.
No ale naštěstí ve škodovce s cenama pracujou chytřejší lidi než jsou tyhle internetoví pepíci, takže loni tržby překonaly 400 miliard.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  22. 10. 2018 08:22

ze se najde tolik debilu co to koupi co? svet se zblaznil...

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ  |  22. 10. 2018 09:03

To je fakt,ti ,,rozumní" si vezmou raději káru z esa za 1900,- měsíčně a ještě k tomu dostanou 40kolíků na benál 😂😂🤣

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ  |  22. 10. 2018 09:00

Přesně tak! Ony ty ukřivděné závistivé,hloupé lopaty by své produkty,kdyby podnikali,rozdávali zřejmě zadarmo,aby na ně v diskuzích nenádavali 😂😂🤣 A hlavně nechápou,že český trh firmu neživí a nezajímá.Ani nemůže za to,že tu oproti zbytku Evropy,dělají za almužny a né mzdy 😉

Odpovědět  |   | 
peca  |  22. 10. 2018 09:15

Perfektni koncernove zpravodajstvi,diky! Jak se neco sustne,hned vime jako prvni. Velka chvala do redakce!

Odpovědět  |   | 
Tony  |  22. 10. 2018 09:48

To je to tak dobré že se to zdražuje ? Jako nemyslíte si že dát kolem 500-650 tis. za auto co bude mít v sobě štěně 1.0tsi je trošku hodně ?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 10. 2018 09:54

Radsi si zvykejte, pochybuji ze nastane zmena k na lepsimu. Hlavne nevim proc se to zdrazuje, na auta se kvuli novym emisim cekalo pres pul roku a nevim ze by se oproti puvodnimu karoqu neco zmenilo

Odpovědět  |   | 
Duncho  |  22. 10. 2018 11:15

Na VAG kvitujem dobre motory a prevodovky, no co sa dizajnu tyka, tak VAG produkuje neskutocne krabice... ten dizajn sa mi strasne nepaci, hranate nevyvazene tvary karoserie, nesymetricky interier, predpotopne ovladanie svetiel otocnym vypinacom mi pripomina 3-fazovy vypinac na cirkularnej pile... Myslel som, ze odchodom povodneho dizajnera Skodovky sa to zmeni, no asi tam prisiel dalsi sarlatan z VAG dizajn deformaciou. Tesil som sa, ze vymenim terajsi Qashqai J11 za Skodu, zial niet za aku.

Odpovědět  |   | 
Kája Neterda  |  22. 10. 2018 13:00

Jasně, skoro půl milionu za SUV s 1.0 motorem, které navíc nemá pomalu žádnou výbavu beru jako naprostý výsměch !! Nechápu co na tom chtějí takhle zaplatit! Hold škodovka - za hodně peněz, málo muziky, díky, ale nechci !

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 10. 2018 14:00

Tak nejdřív to auto haníte (a s ním i výrobce) a pak mu na konci příspěvku vzdáváte hold... to je zvláštní.

PS:
Je lepší nepoužívat slova, kterým nerozumíte

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 10. 2018 15:37

holt hlod

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 10. 2018 13:29

Bez ohledu na cenu ten Scout vypadá, že má plný pampers. Nebo co má ten obří divnoplast na prdeli znamenat?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  22. 10. 2018 13:50

To je jedno. Příslušníci stáda Škoda za to zaplatí cokoli.

Odpovědět  |   | 
Vomi  |  23. 10. 2018 12:29

Nepřijdou Vám ty ceny trochu nadsazené? Nemluvě o tom, že u základní výbavy opravdu pomalu nic není. Například takový Tuscon je na tom o dost lépe i v základu, tak proč zbytečně dávat naše peníze škodovce za nic? Tohle nechápu, co vy?

Odpovědět  |   | 
GeM  |  23. 10. 2018 23:27

Nechci se Škody zastávat, ale výbava Style je opravdu bohatá a v podstatě nemusíte za nic podstatného připlácet. Klidně bych si jí koupil. Problém je v celkové ceně kde u slušného motoru s automatem jsme na 700 tisících raz dva. Tucson je na tom podobně, ale motorově je slabší.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  23. 10. 2018 15:22

Já bych to zdražil ještě víc.
Do auta za milión bych dal jednoválec, do auta za dva miliony dvouválec a do auta za tři miliony tříválec. Čtyřválec bych vůbec nevyráběl, protože auta za čtyři miliony se stejně moc neprodávaj

PS: to byl odjakživa můj sen, vlastnit tříválcový potah za milion.

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  12. 12. 2018 12:20

potah za milion hehehehehhehehehehe

Odpovědět  |   | 
GeM  |  23. 10. 2018 23:22

Vybírám auto pro manželku a není to pěkný pohled do ceníku. Hledám automat, ideálně benzín, vyšší posaz, rozumný kufr pro kočárek. Výsledek? Při základní výbavě a litrových motorech cca 500 tisíc, jakmile chci slušnější motor, vyhřívané sedačky a parkovací kameru, rázem je cena 650-700 tisíc.

Ať je to Škoda, Seat, VW nebo Nissan, Ford a Kia. Zkrátka všechny automobilky pořádně zdražily, na druhou stranu, pokud prodávají tak se jim nemůžeme divit. Nákup asi odložím, protože si nedovedu představit zůstatkovou hodnotu litrového tříválce za cca 2-3 roky. Taková Arona od Seatu je v interiéru šílená, vše s ohledem na cenu, dovírání dveří, materiály, prostě tam vidíte tu úsporu a s litrovým motorem a výbavou FR za cenu 473 tisíc. Další peníze dáte za pakety a solidní výbavu. Jak říkám, kupovat teď auto není moc dobrá investice.

Odpovědět  |   | 
Kelli  |  25. 10. 2018 06:54

Tak mají tisíce auta zaparkovaných různě na letištích tak musí někde nabrat ztráty ne ? No aspoň, že nedělají rohlíky to by tam přisypali trochu máku a už by ho zvedli nahoru ne ?

Odpovědět  |   | 
Speak  |  01. 11. 2018 10:38

Taky jsem o tom četl to ty auta musí vypadat docela ne ? Jako nedokážu si představit že mi někde stojí auto na dešti a pak tomu říkat nový ?

Odpovědět  |   | 
Jiřík K.  |  05. 11. 2018 11:47

Proč všude na inetrnetu čtu jen o zvyšování cen škodovky? To se řídí tím, že když jim klesají prodeje, tak zvýší ceny? Mají to nehorázně přemrštěné, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Balito  |  06. 11. 2018 09:47

Asi ano. Jejich marketing absolutně nechápu. Očividně ještě nepřišli na to, že ta auta za ty jejich nesmyslné částky nikdo nechce!!!

Odpovědět  |   | 
Lorenc  |  12. 12. 2018 11:52

tjn a leasinovkam to stejne nejachaji tak ze maji kazde 4. auto zdarma... zdrazujou to normalnim lidem, ketri ty jejich srajdy kupujou cim dal mene

Odpovědět  |   | 
Kriegl  |  12. 12. 2018 11:02

LOL kdyby alespoň škodiaq kardiaq nevypadal jak 5 let staré auto, asi se musí zaplatit ty tisíce aut které nesmí na silnici :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A