Škoda Karoq zdražila. Už známe i ceny derivátů Sportline a Scout

Nový ceník Škody Karoq platný od 19. října přinesl hodně změn. Do nabídky se vrátilo dvoulitrové TDI, jsou známy ceny derivátů Scout s Sportline a registrujeme mírné zdražení.

S přelomem srpna a září ceníky automobilek působících na evropském trhu prořídly. Je to dáno přechodem na přísnější emisní normu, kvůli které se musely některé motory nadobro odporoučet a jiné prošly technickým vylepšením, což mohlo přinést zdražení.

Dočasné zredukování nabídky se nevyhnulo ani Škodě Karoq, které už v polovině srpna zůstaly pouze motory 1.0 TSI a 1.6 TDI. Nový ceník platný od 19. října už ale vrací situaci k normálu, znova se rozšiřuje nabídka pohonných jednotek, a dokonce přibyly i ceny očekávaných derivátů. Dlužno však dodat, že paleta agregátů stále není kompletní a došlo i na mírné zdražení.

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Ještě v polovině září vyšel Karoq s motorem 1.0 TSI/85 kW (Active) na 484.900 Kč, od pátku jej už ale pořídíte o 5000 Kč dráž, stejně jako Ambition s tímto motorem (544.900 Kč). Základní agregát už je nyní dostupný také s výbavou Style (599.000 Kč) a přibyla i kombinace s převodovkou DSG (příplatek 50.000 Kč). Takto vybavené vozy se však budou vyrábět až od ledna příštího roku. O pět tisíc zdražil motor 1.5 TSI/110 kW a za 1.6 TDI/85 kW zaplatíte dokonce o 10.000 Kč více.

Ceny už mají také deriváty Sporline a Scout, nabídka ale zatím není kompletní. První zmíněnou verzi koupíte pouze s motory 1,5 TSI/110 kW (od 674.900 Kč) a 2.0 TDI/110 kW 4x4 (od 769.900 Kč). Verze 2.0 TSI/140 kW 4x4 DSG a 2.0 TDI/140 kW 4x4 DSG zatím chybí. U nejsilnějších motorů lze očekávat ceny převyšující 800.000 Kč, deriváty obecně však mají velmi dobrou základní výbavu.

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

V případě verze Sportline zahrnuje třeba 18“ kola Mytikas, tříramenný sportovní volant, sportovní přední sedadla a vyhříváním, LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování, barevný Maxi Dot, parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, volič jízdních režimů či infotainment Bolero s 8“ displejem. Za 34.000 Kč pak dostanete paket Multimedia, který obsahuje infotainment Columbus s 9,2“ displejem, bezdrátové nabíjení či rozpoznávání dopravních značek.

Na další motory čeká také Karoq Scout, přičemž v současnosti si jej můžete koupit pouze s dvoulitrovým TDI/110 kW pohánějícím všechna čtyři kola. Tento derivát dostane i patnáctistovku TSI/110 kW kombinovanou s pohonem všech kol a časem dorazí také 140kilowattové TDI. Všechny verze Karoqu Scout budou mít pohon 4x4.

Škoda Karoq dostala derivát Scout. Známe i cenu, nízká není

Škoda Karoq dostala derivát Scout. Známe i cenu, nízká není

A jak je na tom Scout se základní výbavou? Zahrnuje třeba 18“ kola Braga, tříramenný vyhřívaný volant, nárazníky se stříbrně lakovanými ochrannými prvky, přední sedadla s logem Scout, paket pro špatné cesty, LED světlomety, tempomat s omezovačem rychlosti, bezklíčové odemykání a zamykání, volič jízdních režimů s funkcí Off Road, parkovací senzory či infotainment Amundsen s 8“ displejem a navigací.

Také Scout může mít paket Multimedia, avšak nikoliv za 34.000 Kč jako u Sportlinu, ale za 26.000 Kč. Další možností je paket Safety dostupný i pro linii Style, který zahrnuje proaktivní ochranu cestujících, boční airbagy vzadu, adaptivní tempomat pracující do rychlosti 160 km/h, hlídání slepého úhlu, Lane Assist či asistenty pro vyparkování, jízdu v koloně (s DSG) a nouzové situace. Cena je 28.000 Kč.

Škoda Karoq - České ceny platné k 19. 10. 2018
Motor Cena Active Cena Ambition Cena Style Cena Sportline Cena Scout
1.0 TSI/85 kW 489.900 Kč 544.900 Kč 599.900 Kč - -
1.0 TSI/85 kW DSG* 539.900 Kč 594.900 Kč 649.900 Kč - -
1.5 TSI/110 kW - 589.900 Kč 644.900 Kč 674.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG - 639.900 Kč 694.900 Kč 724.900 Kč -
1.6 TDI/85 kW 534.900 Kč 589.900 Kč 644.900 Kč - -
1.6 TDI/85 kW DSG 584.900 Kč 639.900 Kč 694.900 Kč - -
2.0 TDI/110 kW 4x4 - 684.900 Kč 739.900 Kč 769.900 Kč 780.900 Kč
*výroba bude zahájena v lednu 2019

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků