Škoda Karoq dostala výbavu Active. Takto vypadá základ za 484.900 Kč

152 komentářů

Michal Bund
11. září • 20:53

Opravdu by si koupil někdo zrovna tohle SUV za tyto peníze? Já teda ne! Přeci jen vyhodit pomalu půl milionu za auto s tak otřesným motorem a téměř nulovou výbavou? To se mi zdá moc! Co Vám?

Roman Kloun
13. září • 12:25

Řekl bych, že rozumně smýšlející člověk by to nekupoval! Od škodovky je to zkrátka výsměch, nabízet takový šrot za takovou pálku! Měli by se stydět!

Ježek
12. září • 10:30

Co bychom taky od škodovky čekali že? Prostě narvat tam litrovej motor a ještě za to chtít šílený prachy, protože to je novinka!

Michal220
11. září • 13:07

Láce.Nejlevnější jsou vždy top motory a výbavy.85kw do města a okolí a predpisovou rychlostí na dálnici stačí.

Robert
5. září • 11:00

Výborně! Tleskám! Auto za takové prachy se snad nejhorším motorem a základní výbavou? Díky, ale to raději půjdu ke konkurenci. Taky Vám nad tímto zůstává rozum stát?Hrůza!

Karel M.
4. září • 11:05

To už škodovka neví kudy kam? SUV se směšným 1.0 motorem, který nemá žádný výkon a k tomu dostanete téměř nuluvou výbavu? Tomu říkám vyhozených půl milionu, hrůza! Nebo se tu snad najde někdo komu to přijde jako výhodná koupě? Pochybuji!

Martin89
11. září • 14:19

Pochybuji, že se někdo najde, jak píšeš je to k smíchu.To co si škodovka dovolí předvádět je žalostné!

Polo
17. srpna • 8:59

zlatá Dacia

J. Vejman
16. srpna • 19:38

Za tuhle kadibudku na kolech ve výbavě holobyt chtět půl mega, to už vyžaduje silnej žaludek!

anti
16. srpna • 20:05

Už jsem to psal že oškilvé to rozhodně není ale cena vzhledem k místním platům je takový Fredie Kruger ))))). Půl míče lze utratit i za něco jiného . Ps Fredie je opravdu oškliví. ))):-)):-)):-))

Q
16. srpna • 19:51

To není holobyt. Ještě před pár lety neměla například Oktávka v základu centrál s DO nebo tónovaná skla. A Karoq to má :-D

mpolan
17. srpna • 7:17

Pár let znamená patnáct.
A jak jsem psal výše, nejsmutnější na téhle výbavě je to, že si člověk spoustu užitečných věcí ani nedokoupí (ačkoli to dříve u Škody bylo běžné).

Anti-automat
16. srpna • 18:41

Do /hoci aj maleho/ SUV sa pyta jednoznacne diesel. Na to, kolko ich maju v regaloch metodou *skrecok*, je to predrazene o plus-minus 20-30.ooo. Ale inak jednoducha 1.6 v nafte je podla mna v tomto aute povestna trefa do stredu. Nemam problem.

anti
16. srpna • 19:15

Tak to není až tak pravda. Když jsem to šel kupovat tak jsem nad tím přemýšlel ale prodejce se mě ptal kolik to mám do práce a kolik celkově najezdím. Do práce to mám kousek tak mi prodejce odpověděl že s 1,6 co jsem chtěl, to velice brzy odrovnám , hlavně filtr pevných částic. Ale ted´to budou dávat i do benzínových aut tak budu asi chodit pěšky )))).

anti
16. srpna • 13:10

Ale stejně je šílené kam ty ceny spějí. 500 000 za holou s 1,0 a slušně vybavená s 1,5 vyjde kolem 750 000 ( style ). Za to je dneska ve větším městě , krom Prahy, bydlení 1 plus kk , které na ceně bude stoupat nebo zůstane stejné ale rozhodně po 3 letech neztratí polovinu hodnoty .

Shimi
16. srpna • 16:08

anti: Naprostý souhlas. Já to sem původně nechtěl psát, ale říci si za tuhle obludu s foukanou 3válcovou malorážkou a v holobytu bezmála půl milionu, to nehraničí s drzostí, to JE drzost.

16. srpna • 10:58

Já jsem přijel včera z Chorvatska s Mazdu 3, 2,0 88 Kw. Plně zatížena 1100 km spotřeba 5,5.Zkuste si to s TSI.

Q
16. srpna • 19:47

Po dálnici není až tak důležité, jak je to zatížené, ale jak rychle jedete. Já jsem kupříkladu s Leonem 1.4 TSI 92 kW jel dlouhou trasu napříč republikou a zpět v plném zatížení za 5,4, jel jsem podle předpisů.

anti
16. srpna • 20:11

Mám úplně stejný motor ale spotřeba je vyšší. Vliv má také to že Yeti je kapku vyšší a pneumatiky širší ( 225) . Ale já nenalítám za rok 20 000km tak mě to tak nemrzí, naproti tomu se mi velmi dobře řídí . ))

anti
16. srpna • 13:01

Je fakt že to TSI nezvládne. Když jedu slušně po dálnici tak cca 7 litrů . Když jedu svižně kolem 150 tak jsem mírně nad 8 litrů . Ale těch 5,5 to musela být jízda. Max 120 a z kopce vykvaltovat a plachtit. V mém okolí a rodině je několik aut 2.0 a 1,9 ale žádný co jezdí po dálnici trošku svižněji se na 5,5 nedostal . Ps.: Nejsou všechny škodovky .

16. srpna • 13:38

Jo chci vidět jak budeš na dálnici z kopce plachtit. No jako prase jsem nejel ale pomalu taky ne. Na tempomat kolem 120 km/h plus kolony. S roomstrem TSI 7,5 l stejné tempo.

anti
16. srpna • 15:04

Ještě bych chtěl dodat že škodovka s těmi motory asi zkouší co lidé vydrží a z toho je mi smutno. Ale ta tvoje Mazda je známá velmi špatnou antikorozní úpravou a to je holý fakt. Můj kolega v práci si koupil fungláče Mazdu 6, po 6 letech doslova sežrána a to není ojedinělý případ. Každá automobilka má své problémy a kdo chce vždy si něco najde.

16. srpna • 22:38

Holý fakt je leda že jsi vocas.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anti
17. srpna • 7:10

A nauč se jezdit . Sám ses přiznal že jsi silniční brzda. Nastav si tempomat a sleduj spotřebu. Máš nejúspornější a nejlepší auto na světě. Do toho si pouštěj písničku skupiny Olympijských:Já já já jenom já:A bude ti fajn.

17. srpna • 9:22

Tak ses předvedl. Už přesně vím co jsi za člověka. Chudák tvoje žena jestli s tebou vůbec nějaká vydrží ty Demagogu.

anti
17. srpna • 11:18

Já jsem se předvedl? Ty už víš co jsem za člověka? Ty jsi začal sprostě nadávat. To pojmenování ,Já ,sis dal sám nebo ti ho navrhlo tvé okolí? Kritika někdy bolí a je třeba ji přijmout ale to ty nedokážeš. Dokonce víš že se mnou nikdo nevydrží. Ty jsi smutná postava.

17. srpna • 12:58

S lidmi jako ty nehodlám ztrácet čas. Přeji ti hezký zbytek života. Čao. P. s. Odkdy je vocas sprostá nadávka.

anti
17. srpna • 20:20

Při nazývání člověka . A jestli ti tak doma říkají je to tvoje věc . Zkus přijít do práce a nadřízenému řekni, ahoj Vocase, a uvidíš jak tě pochválí. Nebo to zkus na svého otce .

18. srpna • 6:22

No tak ty máš dost. Neber se zas tak vážně. Chodíš s tím k nějakýmu odborníkovi nebo se léčíš doma sám? Podle tvých příspěvků bych typoval to druhé.

anti
18. srpna • 8:04

Synu Vocasa, již mi neodpovídej a jeď se svou matkou na léčení. Ps: To přece není nadávka.

18. srpna • 12:23

Prosím tě, pokud se nemýlím, tak do postižených s tady někomu začal nadávat ty tak ze sebe nedělej slušnyho. A mám Mazdu 3 fungláče heč. Yetyho urážet nebudu. A s počítej si svoje nadávky a pak moje a pak si s někým piš paciente. Čau.

anti
18. srpna • 13:07

Tak tys měl Mazdu cx5 a teď máš CX3 .? Jdeš od dražšího auta k levnějšímu? Dej pozor abys za chvilku nejezdil Trabantem. ))A ta tvoje věta:A mám Mazdu 3 fungláče heč" no to je úroveň veliké vyspělosti. Já jsem šel pro Yetiho na vrakoviště)))) . Synu Vocasa a léčené matky vezmi si ten prášek i ty když ji tam povezeš. Ps:to není nadávka (tedy podle tebe)

18. srpna • 13:32

No nic ti do toho není ale trojku nechám manželce a mám objednanou fungl CX5. Ale víc už se s tebou nebudu zaobírat.

anti
19. srpna • 9:51

No jak na zlost pro tebe mi dneska na seznamu vyskočil článek o korozi aut. Škodovky jsou průměr ale Mazda jasně vede. Tenké plechy atd. Jo pane nejchytřejší tak to je . Ty se umíš pěkně pochválit a nikdy nemáš nic špatně. Jsi totální zaslepenec. Tak to tam máš napsané od odborníků když ode mne to nebereš. No a podobné to bude i s tou spotřebou a tvým tempomatem. A že jsi jdeš pro novou Mazdu CX5 ? Nebo tvoje " heč". No to je úrovenˇ malého dítěte.Kup si pixlu barvy atˇtu novou Mazdu můžeš natírat . )))

19. srpna • 13:38

Ty články jsou sice pravdivé ale staré. Po roce výroby 2013 mají stejnou antikorozní ochranu jak tón tvůj yeti. Spíš lepší. Ty jsi ten co furt onanuje nad svým autíčkem vid. Prosím najdi na internetu foto kde má Mazda vyrobena po 2013 rezaty flíček. Nenajdeš. To už by se muselo projevit za 5 let. Bež do Mazdy oni tě tam nechá projet v pořádným autě a neotravuj. Jsi jak žlutá zimnice.

anti
19. srpna • 15:13

Článek je z letošního roku. Ale ty máš hned obhajobu že je článek starý. A když najdu ten rezavý flek na Mazdě tak napíšeš že je to naaranžované. Já Já Já ty máš všechno nejlepší . A teď píšeš že už má lepší ochranu než Yeti. Další důkaz že je tvoje všechno lepší. O autech víš moc málo. Ani to když o někom napíšeš že je Vocas,je nadávka.

19. srpna • 16:14

Ta fotka jestli myslím stejný článek je Mazdy staré asi jako Felicie. A o těch ti nemusím vyprávět viď. A jsou to překlady starých článků pravdepodobně ze zámoří. Já jsem o tobě napsal že jsi ocas ale tys už to zopakoval asi 100x. Už mě fakt nudiš. Chudák tvoje okolí. Jdu si vystříkat dutiny.
😂

anti
19. srpna • 19:14

Jsou tam auta mnohem mladší . Zase to nechceš vidět celé . A o těch nadávkách ?? Ty jsi začal tak tedˇ sklízíš co jsi zasel . Vždytˇjsi psal že Vocas není nadávka ty Vocase. O moje okolí se nestarej . Ani já , ani nikdo v mém nejbižším , není Vocas jako ty a tvůj táta. (opět dle tebe to není nadávka )Nechodˇto natírat a raději si pořádně předči ten článek , máš asi problémy pochopit čtený text. Ps : jsi Já první nebo kolikátý ??

anti
19. srpna • 19:52

No a tedˇjsem dočetl článek člověka který Mazdu má a na rozdíl od tebe je soudný a ví o tom asi dost. Uznal že koncernové auta mají lepší antikorozní ochranu , ale zárovenˇnapsal že Mazda stavi v Hirošimě novou galvanovnu která by to měla značně zlepšit nebo úplně vyřešit. V Holandsku to prý stříkali nějakým voskem ale to vydrželo jen pár stovek kilometrů Takový člověk alesponˇ neplácá nesmysly jako ty. .

20. srpna • 6:33

Opravdu jsem se v tobě na začátku nespletl. Až to schnije tak si půjdu koupit novou Mazdu. Tyhle kecy o korozi Jsou hodný tak buranů z fabriky. Chudáčku. A už mě neotravuj.

anti
20. srpna • 8:11

Synu Vocasa. Ty jsi hloupej i na zádech. Číst neumíš,překrucješ fakta ale to u rodin kde to je sám Vocas je normální. (Opakuji že dle tebe nadávka Vocas není nadávka).A to že lidi kteří pracují ve fabrice nazýváš burany hovoří za vše. Nejsi zcela normální. To bude asi rodem. Tak se zkuste nemnožit.

20. srpna • 11:48

No to fakt nemá smysl. Lituji že jsem s tebou ztrácel čas. Si to po sobě přečti ty blbe. Nazdar. Přeji ti mnoho šťastných km v yeti s motorem z audyny. Čau Freddie Krugre.

anti
20. srpna • 14:28

Vocase komu nadáváš. To zkoušej na svého fotra. Si to přečti ty po sobě. Jsi slaboduchý jedinec. Zkus se nemnožit.

anti
19. srpna • 14:57

Opět tvoje pravda .Píšou tam že i z dalších debat se situace nezlepšila ani roky 15 a16 . Já svoje auto do nebes nenychvaluji, psal jsem že každá automobilka má svoje problémy. To víš že bych chtěl lepší káru ale zatím na to není. Ale Mazda určitě lepší není. Je to stejné jako průměrná Škodovka. Škodovka se dost dobře prodává tak asi nebude tak špatná.

anti
18. srpna • 14:25

Ale pochválit se umíš moc pekně. Já jdu na vrakáč. ))))))

anti
18. srpna • 13:47

Pane synu Vocasa vy musíte být ve vatě. Jak já ti závidím))))). Ale ať ti nezapadne za skříň když tam budeš utírat prach. V Tescu mají úžasné modely aut. A příští rok zase do Chorvatska 110 km v hodině.

anti
18. srpna • 12:48

Synu Vocasa. Na léčení jsi posílal ty. Vocas jsi psal taky ty . Teď jsi psal že Yeti urážet nebudeš. Předtím jsi psal "zkuste to s Tsi . Odepsal jsme ti že to Tsi nedokáže, já to uznávám. Ale jakmile jsem napsal že mazdy mají problémy s korozí málem tě trefilo. A kdy jsem ti začal nadávat do postižených? Synu Vocasa vzpamatuj se.

anti
18. srpna • 7:52

Ty jsi nenormální. Co na tom , co jsem napsal není pravda . Nazývat někoho Vocasem je urážka .Vocasem si nazývej svého otce. A to léčení si nech pro svoji matku. Ty se vrať do autoškoly a nauč se jezdit .A vyprávěč jsi výborný. Měl jsi Mazdu CX5 teď máš CX3 a jezdíš do Chorvatska autem. Ty Mazdy buď byly staré vraky nebo jsi lhář.

anti
17. srpna • 7:00

Takže tu rez jsme viděli jenom jako.A nadávat můžeš od ocasů svému otci. Asi na tebe neměl čas. Když dochází argument přichází násilí a hrubost. Už tvá přezdívka Já hovoří za vše.

16. srpna • 22:04

Já vidím na silnici jen zrezly skodovky. Po R. V 2013 už nereznou. Méně číst Autofórum a více koukat na silnice. Měl jsem 5 let CX 5 a když jsem jí prodával tak jsem marně hledal rez. Prostě nic.

anti
16. srpna • 16:55

Nepiš mínusy ale argumentuj. Co se ti na tom nezdá?

anti
16. srpna • 14:41

Ale no tak uber . A jestli jsi měl tempomat podle tachometru 120 tak jsi jel ve skutečnosti 112 a byl jsi ten pomalý louda který ostatní brzdí . To je svižná jízda a radost jet s tebou i vedle tebe. Jsi typický jezdec na spotřebu ale požitek z jízdy je nula. Já nejsem žádný Fitipaldy ale ty jsi typický placht´ák . Cesta není jen dálnice a při předpokladu že když jedu po dálnici mi to žere kapku víc než na okresce , tak tobě by to na okresce žralo 4,1 ))))). Jo a nepiš že jsi měl přesně 120. Přeměř si tachometr a uvidíš ten rozdíl . A ten Roomster byl stoprocentně 1,2 a ten má kapku vyšší spotřebu než 1,4 . Ale to jsem psal už předtím . No a ted´mi napíšeš že byl 1,4 ale tomu moc nevěřím těch moc není .

16. srpna • 22:00

Ty asi moc po dálnici nejezdíš vid. Oni vpravo jezdí pomaleji jedoucí auta a vlevo zas rychleji. Jenže když to zrychlíš na 150 tak za chvíli stejně zas brzdis protože dojedeš někoho kdo jede v levým 125. Ono když jedeš po dálnici nějakých 700 km tak si dáš tempomat na 120 a máš klid.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anti
17. srpna • 20:39

Levý pruhem 125 jezdíš jenom ty .V tom tvém bezproblémovém pravém pruhu nenatrefíš na někoho kdo jede 110 nebo 115 ? Ty jsi snad jel po dálnici poprvé ? No jasně že mi napíšeš že máš pomalu milion kilometrů ale ty tvoje argumenty to je fakt síla . Zkus to trošku rozjet at´nejsi za brzdu )))))))))))))). Ps : U nás kde je místy dálnice dvouproudá jezdí kamiony 90 tak toho klidu tam moc není ))))))))))))))))))))))))))).

ixb1
16. srpna • 10:29

Jak tak koukám na tu jedinečnou nabídku,tak se nedivim,že v mém okolí si v poslední době jako funglovku za svoje Škodovku nikdo nekoupil.

anti
16. srpna • 12:05

U vás v Chánově je to docela pravděpodobné ))). Za svoje ne ale za cizí ???)))

anti
16. srpna • 16:51

Ten co mi dává mínusy rozumí srandě. Asi má Dacii ))

fluk
15. srpna • 19:23

Active tak max za 289tis Kč dobrý, ale jinak tragedie.

Leon
15. srpna • 17:56

to je nářez ,,,půl míče za tříválcovou sračku,,,.to ten Yeti byl za hubičku !

XYZ
15. srpna • 12:59

Není nad to, koupit si esúvé s nelakovaným nárazníkem, na plecháčích a litrovým motůrkem. A je to škodověnka mámo! Kia Sportage vám za toho půl míče nabízí 97 kW atmosféru, 16" liťáky, všechny okna v elektrice atd.

Filip
15. srpna • 16:32

Vím, že nejsi nejostřejší pastelka v penále, tak trochu uvedeme na pravou míru co říkáš?
Karoq za 484.900,- 85kW stovka za 10,6 s
V základu např.:
El. okna všechna, 6,5“ dotykový barevný displej, DAB a Bluetooth handsfree, Klimatizace Front Assist s prediktivní ochranou chodců,Asistent rozjezdu do kopce, LED denní svícení, Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla, příprava pro tažné zařízení, R16 ocelovéKia Sportage za 504.890,- 97kW stovka za 11,5 s
V základu např.:
El. okna všechna v elektrice, rádio, klimatizace, plastový volant, R16 litý kola, displej a to je asi tak všechno. Z toho mi vychází vítěz s velkým náskokem Karoq ;-)
PS oba mají nárazníky v laku ;-)

Drahoslav Vejsasa
15. srpna • 19:08

Tak šup, šup! Jaktože ještě nestojíš ve frontě před Mototechnou? :-D:-D

XYZ
15. srpna • 18:52

Pro pomalejší škodivkáře: Sportage má veškerou tuhle výbavu, plus liťáky a o 12 kW silnější motor. Jestli je karotka z 0 na 100 teoreticky rychlejší, tak jenom proto že je to menší auto (délka i rozvoz). Cenově vychází líp i Nissan Qashqai nebo Mazda CX 3. Škoda má i dobré modely, třeba Superb, ale kardiaq i karotka jsou předražené a mají dost hnusný design, zezadu to vypadá jak nabourané.

anti
15. srpna • 20:37

Tak že by byly hnusné to v žádném případě. Je pravda že porovnávat zrychlení 10s nebo 12s je blbost , která je v normálním životě naprosto marginální záležitost . Podle mne by bylo ideální 450 000 ve výbavě style, to je slušná výbava a samozřejmě s motorem 1.5 . Leč toto se asi nestane. Pro Anglána nebo Němce je cena dobrá a proto se tam tak dobře prodává ale pro nás je to trošku mimo mísu . To mě docela štve a o to víc si cením že mám Yetíka 1,4 .

Mirek
15. srpna • 17:40

Proč jsi vynechal z porvnání verzi Sportage Cool? Ta má navíc oproti Karoqu tempomat, vše cos uváděl u Karoqu, mimo DAB (mezi námi zatím zbytečná blbost, přečti si, jak jsou posluchači spokojení s nabídkou a kvalitou, vlastně nespokojení http://www.televizniweb.cz/2018/02/dalkovy-prijem-ce... ... lité disky, elektochromatické zpětné zrcátko, duální klimatizaci, cena 484 890 Kč.
Start z 0 km/hod je k ničemu, otázka potom je, jak se chová1,6 GDI 97 kw za provozu a 1.0 TSI 85 kW za provozu. Při tomto autě bych raději koupil 1,6 GDI.
A tady to zase vypadá s náskokem na Sportage.

Julie
15. srpna • 12:47

Trapná bedýnka na kolečkách ve výbavě žebrák,s trestnýma lavicema uvnitř,a za nehorázné prachy. Tak alou pro ni,Pepíci! :-)

Dušan H.
15. srpna • 10:59

Za tu cenu hodně směšná výbava a také slabá motorizace. Nevím, dle mého hodně nepovedené auto. Díky, nechci.

anti
15. srpna • 12:17

Plně s vámi souhlasím. Mám Yeti 6 let a zatím bez poruchy. Ale co to ted´ dělají nechápu. Motory 1.0 do tak velkého auta , nevím nevím. Výbavu lze nazvat , dokup si skoro vše. Jak psal pisatel výše , Nissan naprosto s jinou výbavou a cenou.

mpolan
15. srpna • 10:15

Jen ještě takové doplnění... nejsmutnější na celé výbavě Active je to, že za jinde normální věci je nutno připlácet (třeba tempomat), a naopak za spoustu věcí připlatit ani nejde, ačkoli by se hodily (asistenční systémy, vyhřívaný volant, bederní opěrka...) Příplatek za Ambition, kde tyhle věci je možno doobjednat, je dost nehezkých 55 tisíc.

Dan
15. srpna • 7:33

Nudný základ s tří hrnkem pod kapotou za 485 tisíc. Děkuji nechci

Jura
15. srpna • 9:52

A čím jezdíte?

Pavel
17. srpna • 13:35

Ty vole co je ti po tom?? Asi necim lepsim nez touhle bednou :-D

Dan
16. srpna • 10:59

Toyota C-HR hybrid. ;-)

moje jméno
15. srpna • 20:11

Pravda je to, že litrový motor s libovolným výkonem není pro auto typu Karoq vhodný. To ale samozřejmě neplatí, pokud se jedná o vůz pro paničku na nákupy.

Petr
14. srpna • 22:17

Miluju ty směrovky ve středu světel. Když jsou rozsvícena světla potkávací nebo dálková tak absolutně není vidět, že protijedoucí auto odbočuje. Jaký blbec to vymyslel. Viz nižší výbavové stupně Karoqu, Kodiaqu, Peugeot 206, Golf a podobné.

laadis
14. srpna • 21:54

jen pro srovnání... Nissan Qashqai DIG-T 115, výbava Czech Line (navigace, parkovací kamera, 17" ALU, tempomat, bluetooth, automatická dvouzonová klimatizace, senzor deště a šera, rozpoznávání značek, hlídání v pruzích, atd. atd.) - 479 000,- Kč s DPH ...

Iglů
14. srpna • 22:00

Nene, nemáte pravdu, bohužel

Faust
14. srpna • 20:16

S koncernem, jsem skončil v r. 2016, když jsem prodal Š Yeti 1,8 TSI turbo 4x4 rok výroby 2009. Před tím Š100, Favorit (na tu dobu fakt dobrej) a Fabie II 1,4 12V (ta byla nejlepší).Potom Yeti, motor orig. Audi !! Po dvou letech vystřízlivění. V zimě jel do lesa Haldex začal prokluzovat z motoru dým (spojka málem v pr..), Po čtyřech letech spotřeba oleje 0,4l na 1000km. Přečet pár článků - pístní kroužky -1 mm, motor domeček plný koleček, poruchový v Anglii je přestali pojišťovat, kromě oleje žere i benzin. Co je mi platný, že do bylo tichoučký a silný auto. Taky mě jednou museli odtáhnou, odešel přístrojový panel po 2leté záruce (12tis)
Ten motor 1,5 TSI Evo by mohl být dobrý, ale v několika testech už zazněla nespokojenost.
V r. 2016 tedy koupil Vitaru S 1,4 turbo 4x4 - objednal v únoru a dostal v září..Po dvou letech: Spotřeba oleje: 0, benzinu kolem 5/100km, výbava v naprosto v plné palbě 5let záruka., Cena stejná jako Yeti Aktive (550 tis). M.j. je 190 kg lehčí než Yeti.
Hlavní je ale šťastne a v pořádku dojet.

Faust
19. srpna • 21:34

Ještě dodatek. Dnes na Auto Foru bezvadný článek: Motory (moderních sic!) aut žerou víc ojeje. To byl můj případ s Yetinou - přišel autor. servisu (0,5 l/na 1000km) při nájezdu 40 tis. km - při vzorné péči. To je normální viz. servisní knížka. Pravou ale je, že úmyslně ošidily pístní kroužky (-1mm) aby snížily třecí ztráty, bez ohledu na to že se zvýší spotřeba oleje. Tzn. furt na to myslet, kontrolovat stav mít 1l Castrol Long Live (na internetu list za 250Kč, v u autor. servisu za 800 Kč/litr. Prej to bude kompenzovat snížení spotřeby PHM. Ani hov...
Zlatej Favori a ještě před těmato experimentama Fabia 1,4 16V spotřeba oleje:0.
Děkuji bohu, že jsem do toho šel a zbavil se toho koncenovýho šuntu a koupi Vitaru S 4x4
Spotřeba oleje:0, petrol 5 l/100km, 103kw, točak 220 Nm, max. rychlos 200km/h.

MOJE JMÉNO
14. srpna • 18:48

80% příspěvků zde je skutečně zbytečných...Pokud se někomu Karoq líbí a chce hodně jezdit, tak výbava v základu je dostatečná (a je mi jedno, co si o tom kdo myslí) a s tou 1,6TDI (vzhledem k tomu, že je vybavena 6ikvaltem) mi tento vůz dává smysl. Ten motor úplně špatný není a spotřeba bude velmi rozumná. Pro toho, kdo jezdí málo mi však Karoq s jakýmkoliv motorem přijde jako nesmysl.

Josef
16. srpna • 11:27

Nahlédl jsem MOJE JMÉNO po pár dnech sem, jak se „vyvinula“ diskuse k „nové“ Fabii s nabízenými motory a jak se otázka tříválcových motorů bude "řešit" zde. Čekal jsem, že se někdo vyjádří k tomu výkonu v návaznosti na sousední větve diskuse v diskusi o Nové Fabii ohledně spotřeby a „výhody“ alternativních ojetých výkonných velkých aut a jejich „úžasné“ spotřeby. Nikdo nenapsal ani ťuk, což ukazuje, kdo se asi v diskusích vyjadřuje a jaké jsou jejich praktické zkušenosti z řízení různých aut a jejich „praxe“ na silnicích.
Myslím si, že obecně nejsou brzdou na silnicích a dálnicích obecně auta, ale jejich řidiči, co sedí za volantem. Vždyť není zdaleka výjimkou, když se po silnici doslova „sunou“ šnečím tempem značková auta s pořádnými výkonnými motory (přitom si vždy vzpomenu na „protagonisty“ diskusí na Autorevue, jak jim ten jejich velkobjemový motor „žere“ jen 6 litrů apod. vidím jeden z důvodů šnečího tempa…). Dalšími „šneky“ jsou řidiči, kterým řízení aut nic neříká a řízení berou jako nutné zlo, nebo jen jako prostou nutnost – důchodce k doktorovi, na nákup, roztržitá „mamina“ vezoucí řvoucí caparty do školky nebo k tomu doktorovi apod. Tyto „šneky“ můžeme pozorovat pří jízdě v nejrůznějších modelech aut různých značek s různými výkony motorů. Přesto, že by mohli jet rychleji, sunou se po okreskách mimo město 70-80 km rychlostí.
A na dálnicích? Brzdou jsou opět především řidiči kamionů, kteří předjíždí a myslí si, že když pojedou o 3-5 km rychleji, tak si najedou „ohromnou“ úsporu času. Přitom použití prosté logiky ukáže, že úspora v konečném důsledku je pro ně max. několik minut. Takže ne kamiony a jejich motory, ale ti řidiči.
A co osobáky na dálnicích? Opět se stačí podívat a sledovat praktické počínání řidičů. Opět to není o výkonech aut. Přece stačí podřadit a šlápnout motoru „na krk“, protože potřebný výkon se získá ve vysokých otáčkách a ne se zařazenou „dlouhou“ šestkou. Stačí pozorovat, jak laxně předjíždějí řidiči aut s poměrně silnými motory a je jim úplně jedno, co ti v autech za nimi (zpětná zrcátka snad používají jedině na parkovišti, když se chtějí učesat…). Aby podřadili a trochu na to „šlápli“, to je snad ani nenapadne. Takže opakuji, je to o řidičích. A to CityGo nebo Fabia s 55kW motorem, když se podřadí a motor vytočí nahoru k max otáčkám, tak na dálnici ten kamion předjede celkem svižně a když přijde na věc, tak těch povolených 130km/hod se s 55kW motorem dá udržet, ale na „volnoběžných“ otáčkách to rozhodně nepůjde. Nevěřící Tomášové si to mohou vyzkoušet. Samozřejmě, že na dálnicích je příjemnější ježdění se silnými auty, podle mne minimálně 110 kW, optimálně 150 kW a ideálně těch 190-200kW. Občasná jízda se CityGo a stejně tak i s 55kW Fabií po dálnici rozhodně nevadí a dá se v pohodě „přežít“ a to nejenom jízdou ve „vláčku“ mezi kamiony.
A na závěr, bzzz, V jízde ve „vláčku“ vidím po dálnicích spousty osobních aut a zdaleka to nejsou Felície, fabie HTP a podobné „prskolety“. Já také se služební Octavií se zařadím do vláčku, když se bavím se spolujezdcem a řešíme pracovní problémy. Vím, že se řidič má věnovat jen řízení, ale někdy to hold nejde a tak to řeším tím „vláčkem“. Nejsem jediný, a proto si dovedu představit, jak auta s adaptabilními tempomaty jsou z uvedeného důvodu v jízdě ve „vláčku“ celkem bezpečně používána.

setr
16. srpna • 10:04

No tak určitě.... Pokud se někomu ta bedna na kolech hodně líbí - není co řešit. Pokud chce ale zároveň hodně jezdit, měl by si nechat poradit. Záleží jaký trasy a za jakým účelem. Tohle auto se může dobře uplatnit na dovážení dětí ze satelitu do města a zpět.

skodafan123
14. srpna • 16:21

nechci urazit autora článku, ale když píšu, tak i převěřuji fakty... dle konfigurátoru má Active 8 reproduktorů....
Infotainment: Infotainment Swing 6,5“ 4 reproduktory vpředu + 4 vzadu (= dokopy 8) DAB – digitální radiopříjem Komfortní telefonování (Bluetooth)

mpolan
14. srpna • 17:38

Oni fakt obyčejné bluetooth nazvali "Komfortní telefonování"? No pomoc...

Haftan
14. srpna • 17:50

Ano. Oslovili sve sede zamestnance v jednom magazinu, aby nejak inteligentne pojmenovali ruzne funkce a hnedmje z toho dokonalost sama. Skodofilove s IQ 80 si rikaji, jakou fajnovost to ve sve kare maji....

Josef
14. srpna • 13:24

Mohu jen zopakovat, co jsem už dříve opakovaně napsal - konfekční auto standardní kvality, které se bude prodávat za cenu, kterou budou ochotni zaplatit zákazníci.
Zajímavý je akorát "zájem" diskutující "veřejnosti", který podle četnosti příspěvků/komentářů násobně převyšuje zájem třeba o srovnatelné auto Honda HRV, o kterém se též na portálu Autorevue objevil článek, ke kterému se vyjádřil jeden, možná už i dva "diskutující"...
Je to ale pochopitelné, protože o "domácí" značku Škoda je vždy násobně větší zájem zákazníků, než o jiné značky a nechtějí to pochopit různé "velkopřevorské" neustále přejmenovávané Kvíčaly, které stále opakují kritiku Autoreveu, že zveřejňuje více článků o Škodě a koncernu VW, než článků o jiných autech a jiných výrobcích-značkách. (Proč by Autorevue psalo více článků, které nikdo nečte a o kterých se nediskutuje, nebo diskutuje jen málo, že?)
Kategorie SUV mne nezajímá, a proto nemám žádný důvod k další diskusi o autech této katogorie. Mně stačila "bouřlivá" a "obsažná" diskuse o "nové" Fabii s "bohatou" nabídkou "nových" motorů výkonově členěných po 10 kW za příplatky po 15 tisících Kč a o spotřebě paliva atd. a nemíním v tom pokračovat. Ať si každý čte a píše, co chce a kupuje podle svých přání a představ. Je to každého věc.

setr
15. srpna • 9:18

My se tu pohoršujeme. Nechápeme, proč jsou výrobky Škody tak oblíbené a kupované. Jsou to budgetové nedodělky za přemrštěné ceny. O čem bysme si psali pod článkem Hondy HRV? Že je je fakt dobrá? To je všeobecně známej fakt.

petr r. (petrumr)
15. srpna • 20:32

hondy, mazdy atd. byly dobrý, teď ničím nepřekvapí a velice ztrácí cenu. Mazda si to posrala stou antikorozní upravou, vlastně nemá žádnou a honda taktéž a ještě jak bude brexit, tak po hondě neštěkne ani pes, to je stejný aji u motorek, japonci jdou do kytek.

setr
16. srpna • 9:57

Jasně. Japonský značky jsou podle tebe v pr... No tak pošli link na ten výprodej, rád bych viděl ty velice ztracené ceny..

Haftan
14. srpna • 15:26

Bohuzel se kardinalne pletes. Clanky o Skode realne nikdo necte. Jen se zde parta zdravych nezaujatych lidi hada s postizenymi Skodafily, kteri argumentujou prevazne delkou sveho prirozeni a schopnosti hlavou rozbit zed, tak jak to jiz milionkrat provedli...

anti
15. srpna • 12:03

Postžený jsi asi ty a snažíš se to hodit na druhé .

MUDr. Chocholoušek
14. srpna • 16:37

Opravdu si myslíte, že Vaše multi-nicky nejde identifikovat? Jste jako malé dítě.

Haftan
14. srpna • 17:47

Nevim o cem reptas. Haftan je jen jeden.

Hernandez
14. srpna • 17:56

Jsi schopný ukázat svojí aktivitu na tomto webu rodině a říci, pod těmi to přezdívkami píši já? Pokuď ano, učiň tak a oni tě už za někým pošlou. Jestli ne, stydíš se sám za sebe a pak zanech zde své činnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Haftan
14. srpna • 18:56

Jsem schopen ukazat sve prispevky komukoli a byt na ne hrdy az do smrti smrtouci. Stydet bych se musel, kdybych byl Skodofil s vymytym mozkem...

Hernandez
14. srpna • 19:35

Tak prosím prosím, ukaž je svým dětem nebo vnoučatům. Oni už budou vědět co dělat.

Haftan
14. srpna • 21:00

Dik za radu, ale tvorime to cela rodina a bavime se z takovych osob jako jsi ty...

MUDr. Chocholoušek
14. srpna • 22:17

Přijeďte s celou rodinou, máme na oddělení volný pokoj s klecemi.

HAFTAN
15. srpna • 7:48

Super, stavíme se na víkend. Díky za azyl.

nepadnouci padavka
14. srpna • 15:53

Ale odmitat Skodu, je tak ... ne ... neceske! :-D:-D:-D

nepadnouci padavka
14. srpna • 13:41

No Pepo! Ze ja si radsi nevzala Pistu Hufnagela ... :-))

Josef
14. srpna • 13:42

:-))

nepadnouci padavka
14. srpna • 13:48

Ale ted vazne: Mas pravdu.

Jan Wejc
14. srpna • 13:02

No jo,to je taky duvod jak prase! :-)

jirka
14. srpna • 13:00

a je tu další pohádka o škodě jak jsem včera psal. Takže dnes se mi bude zase dobře usínat.:-D:-D

stlgevogel
14. srpna • 12:24

Pôjde aj toto na odbyt, je jedno aku skodovku, v akej vybave a s akou motorizaciou kupite. Kazdopadne ju velmi dobre predate, takže minimalna strata realnej hodnoty pri opätovnom predaji. Tak preco toto nevyuzivat pokial to bude mozne. Nehovoriac o tom ze pri kazdej novej kupe vam dealer da zlavu a leasingova alebo uverova soplocnost tiez. Aby nesly skodovky na odbyt.

setr
15. srpna • 8:55

Tak práve toto absolutně nechápem. Ktorý kokot si kúpi ojetý Karoq s 1.0 tsi...? Možno hociktorý, ale za inů cenu, než si představoval prvomajitel.

rumpeak
17. srpna • 11:36

Tak do 50 000 CZK bych to manželce na nákupy koupil taky :) Jinak bych samozřejmě takový hnus za plnou cenu nechtěl. Taky mám koncern, ale za o něco míň peněz výrazně víc muziky.

Jan Wejc
14. srpna • 12:35

Aha,takze duvodem koupe auta je to,abych ho mohl vyhodne prodat!Diky za vysvetleni.

nepadnouci padavka
14. srpna • 12:50

Duvodem je moznost usetrit na slevach od dealera a od leasingovky. No nekupte to! :-P

El
14. srpna • 11:34

To je zase tady výblitků na škodovku a sami budete jezdit v nějakych křapech.Když je to takovy hnuj ten Karog tam proc sem lezete psat ty vyblitky? Protoze vam lezi v zaludku? Jste banda obycejnych zasvistivych tupcu.škodovka a jeji vyroba jede na full asi proto ze je to křáp ....... Vy odbornici .....jdete si vykrikovat do hospody k ožralum experti :-):-):-):-)

nepadnouci padavka
14. srpna • 12:42

My sem lezeme, protoze se to tu jmenuje "autorevue". Nemuzeme za to, ze tu je vice nez 50% clanku o jedine automobilce, kterou ovsem nekteri z nas zrovna nemuseji.
Rad bych podotkl, ze v cestine slovo "auto" stale jeste neni synonymem Skody. Pokud by ovsem pojmenovani webu odpovidalo obsahu, napriklad "skodarevue", myslim, ze ti 'konzernhateri' by sem nelezli. Bohuzel, k takovemu kroku je treba ve vedeni spolecnosti provozujici tento web jista davka odvahy.

Jan Wejc
14. srpna • 13:00

Naprostej souhlas,pod toto se podepisuju!Kouknete se na auto.cz,tam se to az zahadne srovnalo (i kdyz ona to zas takova zahada neni, jeji rozlusteni souvisi se 190 cm vysky :-)

Hernandez
14. srpna • 14:30

Jsi těžce mimo realitu. Zasereš diskuzi hromadou příspěvků s x jmény a myslíš si, že ostatní koukají co je tu lidí s názorem, který se ti líbí. Znova opakuji, jdi se léčit. To už je fakt na medikamenty. Orientuješ se vůbec v čase a prostoru ty senilo jeden?

Haftan
14. srpna • 15:20

Hele mladej, venku je pekne, tak vypni pecko a bez s kamosema z periferie obdivovat Superby k dalnici. Ale vrat se vcas, az bude mama volat k veceri...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MUDr. Chocholoušek
14. srpna • 16:07

Už se na Vás a všechny Vaše alter ega u nás na klinice těšíme.

Haftan
14. srpna • 17:46

Jste kokoti oba dva.

Marek71
15. srpna • 12:23

Copak, diagnoza byla trefená správně? Proto ta podrážděná reakce? :-)
Opravdu, připojuji se s prosbou, abys to tady nezasíral svými zbytečnými komentáři svých několika nicků. Pokud nemáš nic k autu a chceš si tady jenom léčit mindráky, kterých asi máš požehnaně, tak v sobě potlač toho dementa, který ti našeptává, abys tady něco psal. Uleví se ti a nám ostatním taky. Děkuji.

Hernandez
14. srpna • 15:37

To snad ne, rozumíš co ti píši? Jinými slovy, budeš si tu i nadále hrát na 5-10 lidí, kteří tady diskutují mezi sebou. Budeš vyjadřovat své názory a zároveň si odpovídat. Řekl ti už někdo doma, že se máš jít léčit? Máš vůbec někoho kolem sebe, kdo ti může dát zpětnou vazbu o tvém nemocném chování? Díváš se někdy zpětně co tu vytváříš za bludy nebo jsi snad pernamentně mimo? Tvoje chování je na ambulantní léčbu. Jdi se nechat vyšetřit, začneš se léčit a uleví se ti. Nebudeš mít nutkání 18h denně sedět na těchto stránkách a psát halucinace, jak s bipolární poruchou. Jdi a řeš své duševní zdraví.

Haftan
14. srpna • 12:15

Omezeny dement se najde vsude. Nemusi mit strach, nejsi v tom sam. Je vas plno. Tak si bez na hajzlik ulevit ke konfiguratoru Skoda a neotravuj zde...

Jan Wejc
14. srpna • 12:10

Škodafil promluvil...jdi se zklidnit na trestnou lavici do svý fobie.

mpolan
14. srpna • 11:13

Na tu cenu je tedy výbava dost slabá. Spousta softwarových hračiček, ale to podstatné jaksi uniká pryč.
Předpokládám samozřejmě, že cena je za verzi pouze s pohonem předních kol, což z toho dělá ještě méně výhodnou koupi.

R2
15. srpna • 3:05

Na takove bezne jezdeni po meste vetsina lidi nepozna, zda maji hnana pouze predni kola, haldex nebo plnotucnou ctyrkolku, takze bych to nevidel jako zasadni problem.

mpolan
15. srpna • 8:12

Řeším jen a pouze otázku ceny, nic více. Čtyřkolky mám na háku.

Pavel Radl
14. srpna • 11:07

Lákají na pěknou cenu, ale ve finále za tu cenu nemáte nic jiného, než další kus krámu bez jakékoliv výbavy. Tohle si přece rozumný člověk nekoupí, nebo snad ano? Nemluvě o směšně slabé motorizaci na SUV. Nebo jsem se nad tím směšným výkonem zarazil jenom já?

Jan Wejc
14. srpna • 10:46

Tohle si muze skutecne koupit jen totalni zabednenec a skodafil v jedne osobe....predrazenej,hnusnej tuhej vehikl!

Lidl
14. srpna • 9:34

Takova sracka ty vole co akorat bude otravovat na silnich normalni ridice v autech. Tyhle popelnice co sotva jedou a neni pres ne videt je peklo...

El
14. srpna • 14:35

Dalsi expert:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Lidl
14. srpna • 14:42

neotravuj s krabici co sotva jede do kopce dik

Milhaus
14. srpna • 10:27

Zrovna bych neřekl že ty TSI motory jedou špatně. Ale jinak je to hnusný a dráhy povoz pro malý šuliny!

rumpeak
17. srpna • 11:32

Já to pochopil především jak okritiku SUV - nejde přes to vidět. Což je fakt

nepadnouci padavka
14. srpna • 10:33

Prosim pekne, co byste doporucil nam s velkym sulinem? :-P;-):-D

MUDr. Chocholoušek
14. srpna • 11:22

Zkuste onanovat. Pokud Vam to pujde tak rychle, jak tady střídáte nicky, tak si parádně užijete a bude od těch Vašich "mouder" na chvíli klid.

Palko
14. srpna • 11:01

:-D

Lidl
14. srpna • 10:29

Nejedou spatne ale uplne nahovno, mozna z poradnyho kopce se to rozjede, jinak nic.

Pepa
14. srpna • 9:33

A jako kde v konfiguratoru vidite verzi Active?

Jan Mička
14. srpna • 10:07 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Zkuste to hned z HP Škodovky ;-)

nepadnouci padavka
14. srpna • 10:32

Ja v konfiguratoru vidim Skoda Karoq Active za 474900 CZK.Lec nelze objednat: "Upozornění pro zákazníky V současné době bohužel není možné konfigurovat specifikace vozidel do výroby. Konfigurátor pro prohlížení modelů a výbav je Vám stále k dispozici. Pro aktuální informace o modernizovaných modelech nebo nabídce skladových vozů, prosím, kontaktujte svého nejbližšího prodejce ŠKODA."

futurista
14. srpna • 9:27

Konecne budou mit postaci v cem rozvazet baliky. To je krasavec...

Denis Fekar
14. srpna • 8:44

Jsem tady prosim vas spravne na PR webu Skoda Auto? Diky

Fleret
14. srpna • 8:07

No konecne clanek o Skode,uz jsem se lekl!

El
14. srpna • 14:33

Ze nenapis v cem jezdis chytraku

Haftan
14. srpna • 11:01

Normy se musi plnit. Jinak nebudou splneny premiove ukazatele a nebudou ani bezplatne zapujcky VW Group pro rodinne prislusniky redaktoru....

Vlk z Vlkohradu
14. srpna • 8:22

Čeho jsi se lekl? Ráno jsi se viděl v zrcadle?K tématu - je to fakt peklo - jediný benzínový motor v nabídce a je to jen tříválec s litrovým objemem. To fakt člověk chce! :-/

jundaják
14. srpna • 11:50

když se ti nelíbí škodovka tak ji nekupuj nikdo tě k tomu nenutí,kup si třeba nejnovější Ford Fokus s benzínem,ale bacha,má obsah 1,5 ale jen TŘI VÁLCE,dnes už to serou do všeho a všichni. tak abys nenaletěl.

Jon
18. srpna • 21:04

meleš kraviny 1,5 ve Fordu je čtyřválec,
jinak souhlas litrový tříhrnek je dnes snad ve všem co má 4 kola a stojí do půl mega
za pár let to nebudou mít bazary kam dávat asi se to bude rovnou šrotovat :-/

Dalibor
14. srpna • 15:05

Já si koupil Mazdu s motorem 2.0 110kw. Tak nevím, jestli všichni :-D

Moik
14. srpna • 15:24

Já taky.. s výkonem 121kW

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
setr
15. srpna • 8:47

Nevim jak to Mazda ustála, ale furt má 4 VÁLCE...;-)

Vlk z Vlkohradu
14. srpna • 8:31

"Davkrát čti - jednou komentuj." :-P
V dalších verzích (Ambition a Style) již silnější benzín v nabídce je. Takže mnoho povyku pro nic.

Mirek
14. srpna • 11:04

Tak jestli umím číst, tak je tam napsáno, že dočasně zmizela z nabídky kvůli modernizaci a změně měřícího cyklu. To znamená, že asi momentálně nepůjde objednat pro žádnou verzi, neboť změna měřícího cyklu se týká všech motorů, přestože v ceníku uvedena je. To je však jen moje domněnka podle obsahu článku.

Doporučujeme

Články odjinud