Škoda Karoq dostala výbavu Active. Takto vypadá základ za 484.900 Kč

Konfigurátor Škody Karoq se rozšířil směrem dolů. Příchod verze Active doprovází i další změny konfigurace výbav. Dočasně například zmizela jednotka 1.5 TSI.

Letošní rok možná pro Škodovku neznamená velkou modelovou ofenzívu, zato ale v Boleslavi rozšiřují výbavy stávajících modelů. A to nejen nahoru v podobě Sportline, Laurin Klement či RS, ale také dolů. Jako v případě Karoqu.

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

SUV nižší střední třídy bylo dosud k dispozici jen ve výbavách Ambition a Style. Nyní přichází také základní Active. Billboardovou cenu "již od" díky tomu lze posunout na 484.900 korun. K dispozici je s motory o výkonu 85 kilowattů. Jedná se o 1.0 TSI a 1.6 TDI s manuální šestistupňovou převodovkou. Diesel lze kombinovat také se sedmistupňovým DSG, a to od 574.900 korun.

Základní výbava zahrnuje například automatické nouzové brzdění Front Assist, asistent pro rozjezd do kopce, přední mlhovky, manuální klimatizaci, kožený volant a řadicí páku, rádio se čtyřmi reproduktory či ocelové šestnáctipalcové disky.

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

V souvislosti s aktualizací konfigurátoru již z nabídky zmizela jednotka 1.5 TSI. Ta stejně jako dvoulitrové TDI čeká na modernizaci a přizpůsobením novým měřícím cyklům. Nejvyšší výbavu Style tak v současnosti koupíte jen s dieselovou šestnáctistovkou.

Škoda Karoq - technická data a ceny aktuálně dostupných verzí
Motor 1.0 TSI 1.6 TDI 1.6 TDI
Převodovka 6M 6M 7DS
Zdvihový objem [cm3] 999 1598 1598
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5000-5500 85/3250-4000 85/3250-4000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000-3500 250/1500-3200 250/1500-3200
Maximální rychlost [km/h] 187 188 188
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,6 10,7 10,9
Komb. Spotř. [l/100 km] 5,3 4,6 4,3
Cena Active [Kč] 484.900 524.900 574.900
Cena Ambition [Kč] 539.900 579.900 629.900
Cena Style [Kč] - 634.900 684.900
TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě dražší elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků