Škoda Karoq dostala výbavu Active. Takto vypadá základ za 484.900 Kč

Konfigurátor Škody Karoq se rozšířil směrem dolů. Příchod verze Active doprovází i další změny konfigurace výbav. Dočasně například zmizela jednotka 1.5 TSI.

Letošní rok možná pro Škodovku neznamená velkou modelovou ofenzívu, zato ale v Boleslavi rozšiřují výbavy stávajících modelů. A to nejen nahoru v podobě Sportline, Laurin Klement či RS, ale také dolů. Jako v případě Karoqu.

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

SUV nižší střední třídy bylo dosud k dispozici jen ve výbavách Ambition a Style. Nyní přichází také základní Active. Billboardovou cenu "již od" díky tomu lze posunout na 484.900 korun. K dispozici je s motory o výkonu 85 kilowattů. Jedná se o 1.0 TSI a 1.6 TDI s manuální šestistupňovou převodovkou. Diesel lze kombinovat také se sedmistupňovým DSG, a to od 574.900 korun.

Základní výbava zahrnuje například automatické nouzové brzdění Front Assist, asistent pro rozjezd do kopce, přední mlhovky, manuální klimatizaci, kožený volant a řadicí páku, rádio se čtyřmi reproduktory či ocelové šestnáctipalcové disky.

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

V souvislosti s aktualizací konfigurátoru již z nabídky zmizela jednotka 1.5 TSI. Ta stejně jako dvoulitrové TDI čeká na modernizaci a přizpůsobením novým měřícím cyklům. Nejvyšší výbavu Style tak v současnosti koupíte jen s dieselovou šestnáctistovkou.

Škoda Karoq - technická data a ceny aktuálně dostupných verzí
Motor 1.0 TSI 1.6 TDI 1.6 TDI
Převodovka 6M 6M 7DS
Zdvihový objem [cm3] 999 1598 1598
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5000-5500 85/3250-4000 85/3250-4000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000-3500 250/1500-3200 250/1500-3200
Maximální rychlost [km/h] 187 188 188
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,6 10,7 10,9
Komb. Spotř. [l/100 km] 5,3 4,6 4,3
Cena Active [Kč] 484.900 524.900 574.900
Cena Ambition [Kč] 539.900 579.900 629.900
Cena Style [Kč] - 634.900 684.900
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků