Škoda Kamiq oficiálně: Už jsme v ní seděli! A udělala nám velkou radost

115 komentářů

xxx
28. května • 23:32

1,0 TSI ? Ha ha ha. Suzuki Vitara, 1,6 - čtyřválec (objem nenahradíš), benzín, atmosféra, 480 tisíc. Režim SPORT, 120 koní, lehký auto, na 140 to ochotně valí i do prudkýho kopce, samozřejmě je třeba začít pěkně odspodu, na trojku. Už jsem v tom prohnal Passata a BMW X5 v kopcích, Audinu. Neujede nikdo, hozenou rukavici je třeba zvednout. Vlastně jo, NISSAN GTR celkem nedávno ujel. Soused z vesnice na tý svý škodovce má nápisy "YOKOHAMA" a taky se mi nedávno díval v kopci na záda. Jděte s těma motorkama do stěračů už někam, protože ježdění má bejt hlavně zábava. Kdo chce jezdit ukázněně "jako ostatní", má možnost. Říkají tomu tuším autobus. Chápu samozřejmě, že dědovi na vejletě s babi na nákup tříválec stačit bude. Aspoň mezi sebou nechávejte rozestupy nám, co opravdu jedeme.

donypan
26. září • 18:48

Pokud budou ve škodovkách motory 1 l.a ještě k tomu 3 válec tak toto auto nikdy.

fish
21. září • 17:52

Opět jeden z designových zázraků a ty motory, no nekup to:-D:-D:-D:-D:-D

Milanius
31. srpna • 17:56

Já si počkám má 2 dveřový model... Bude menší , užší a pouze v růžové...Škoda Buziq s 0.6 l dvouválcem 3 turbama za cenu vrcholový octavky. To umí jediné VW..

Homík
21. října • 6:25

Ahoj Milanius.
Jsem rád, žes veřejně přiznal tvoji orientaci. Nemáš se za co stydět. Konečně budeš mít pěkné autíčko, kterým se nám pochlubíš.
Co večer, příjdeš do klubíčku? Už se na tebe s chlapci těšíme. Ten tvůj análek je úžasný.
S pozdravem tvůj brouček Homíček.:-D

motor
22. července • 20:33

boze ,zase tie motory .to je hroza.

Michal
9. srpna • 14:21

Motor dobrý ale v menším autě.Jako na všechny turba je potřeba 2000ot a výš aby slušně jeli.Většina lidí stejně nezávodí.Konzumace benzínu je stejná jak kdejaký diesel.Kdo má max 300tisíc na auto tak stejně nemá moc možností co vybrat.

Rosi
13. července • 14:32

Jak jsem to tak četl, tak i když autům moc nerozumím. Mám Chrysler 300C a Mercedes Benz A140 oba z roku 2005, pořád to jezdí a dobře, tak tyto vozy s "K" na začátku lehce počeštěnými: Kokodáq, Komiq nebo Kamzíq obojí je správně i asi poslední výstřelek Káranaroq díru do světa neudělají....škoda :-)

Michal
25. března • 18:12

Bude sranda až to dají redaktorovi co nemá 160cm jak ten týpek na fotkách ale 190cm a pojede s vystrcenou hlavou.

Václav
25. března • 15:22

No.Zase stejné jako jeho předchůdci.Ale jedno je jisté.Máme zase nové AUTO ROKU.Co na tom že tam bude motor typu kuckal.Ale je to Škodovka.Co na to redaktoři odborníci.

Tom
28. února • 16:37

Dotaz na redakci. Máte nějaké interní nařízení přestavovat přední sedadlo tak aby to vypadalo, že je interiér prostornější než ve skutečnosti. Poloha sedadla vzhledem k prostředímu sloupku je na fotkách vždy ve prospěch prostoru na foceném místě. Nebylo už těch lží dost?

Hanso
28. února • 10:09

děkuju škodovky už dávno ne, za ty prachy raději seata a nebo si počkat na shemiqa, bych se na nějakou škodovku vy.jebal co včil předváděj, drahá laciná ojebávka nic víc

xerxes
27. února • 19:23

nafoukla fabie co vypada korejsky no, skodovka se predvadi teda, ten napis co to je, ja chci logo, kámíq, pak bude shemiq a pro sedláky kulaq ....

Michal
27. února • 10:24

Co máte proti 1l tříhrnku.Krom divného zvuku to hlavně málo žere,platí menší pojistka,mění jen 3svíčky a vcelku i dobře jede když je to v lehčím autě typu fabka,ibiza,polo.Musí dělat flotilové emise a s 200/300koňmi je nedají a na to zase nemáte vy.

root
28. února • 22:21

Taky nechapu co proti tomu lidi maj, ja mam 1.1l v-twin a myslim, ze je to akorat.Jo, pockat ... to neni motorka? To jako vazne nekdo narval do auta? :D

Stehlik
27. února • 10:19

Jediné SUV co stálo od Škody byla Yetina, ještě mohla mít větší kufr, jako mají v Číně a bylo by to ideální auto, motorizace byla parádní, ale to co vychází poslední dobou od Škody je opravdu děs a bída. Jsem zvědav na jejich ceníkovku a mizernou výbavu vy ne?

Jarmil
28. února • 18:11

motorizace jaka? tvl jel jsi v tom na dalnici, hrozny auto...

Brutus
27. února • 10:10

Podvozek a technika VW Polo za cenu Golfu. To umí jen Volkswagen ala Škoda. Zloději

Brutus
27. února • 10:09

Prej SUV 😂😂😂😭😭😭😭😭😭 takže když si dám na blatníky plastové lemy tak už mám SUV jo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭?????

..-
27. února • 12:55

Ne, magore.

fanúšik
27. února • 9:58

Aj keď sa to dosť podobá na Scalu tak hlavne spredu to vyzerá lepšie ako Scala a chvalabohu že to nemá taký predok ako čínsky kamiq lebo ten je spredu otrasný.

Miro
26. února • 21:09

Mi se to líbí dokonce více než Scala :-) Přední světla a litrové tsi motory žádný výkvět, ale je to dokonce lepší než studie vision. Dokud to nedomrší cenou (beru to jako vzdušnější Fabiu combi, ne malého Karoqa) tak super auto B-]

Jan
26. února • 19:06

Zase mechanická ruční brzda :-(. To ten adaptivní tempomat opět bude vyžadovat chvilku po zastavení sešlápnutí brzdoveho pedálu jako v Octavii...

setr
26. února • 18:57

Ještě chybí do palety modelů Citygoq. Aspoň na 17kách.. B-]

E15
26. února • 17:50

K designu - podíváme-li se na to ze správného úhlu pohledu, tedy jako na nástupce hyperlowcostového rapidu posunutého do kategorie crossoverů, tak je jasné proč to vypadá, jak to vypadá. A nevypadá to zase tak špatně, jen to prostě nesmí lézt do zelí mainstreamovým modelům koncernu.
Co mně osobně vadí nejvíc je ten zadní šaškovský jakobydifuzor s hyperfejkovými výfuky, nebo co to má být. Je mrzuté, že Škoda se stran fejkových výfuků držela dlouho zpátky a teď (když už od nich některé značky snad začínají opět ustupovat) to bude zřejmě jedna hrůza vedle druhé. Podezírám z toho toho kýčem proslulého matlala, co přišel po Kabaňovi....

Ludvajs
26. února • 17:32

Nezačnou dávat 1.0 TSI i do Kodiaqa? Když už to dávají i do Kamiqu? Přece jen je ten downsizing v módě ne? Tomu motoru to přece nevadí, když se bude neustále vytáčet do vysokých otáček, aby to trochu jelo ;-)

Nikdo
27. února • 16:40

Na co vytáčet? Aby to jelo? Pokud si koupáš 1,0 TSI a pak fňukáš, že to nejede, tak to není chyba motoru, ale důkaz, že jsi debil. Na sportovní jízdu jsou tu přeci sportovní auta se sportovními výkony.

E15
26. února • 17:43

Co máte všichni s tím vytáčením? Nechci se tříválců zastávat, nikdy bych si to nekoupil, ale jeli jste s tím vůbec někdy? Nebo alespoň s nějakým jiným zážehovým turbomotorem? Potřeba vytáčení je tam ten poslední problém...

Štépa
27. února • 23:28

Mám pocit, že spousta lidí , který jedou do práce max. 10km, se považuje za odborníka, za mě tříválec OK, měl jsem auto, který jsem nešetřil, a při 180 0000, kdy to šlo do světa žádná závada, rozhodně jsem to nešetřll, hlavně Praha+dálnice, nikdy jsem to nenechal dochladit, hned při příjezdu na místo jsem to zdechnul, a rozhodně žádnej problém s turbem,Pokud píšete hejty, tak rovnou napište rok výroby auta, a kolik měsíčně nalítáte, aby ostatní, který mají v hlavě mozek nemuseli číst ty vaše cinty.

JirkaX
26. února • 19:46

Jsou to hlupáci, nemohli s tím jet. Taky bych ho nechtěl, jel jsem s ním ve Fabii, je hlučný ale jede.

Jano
26. února • 17:22

Takze to zhrňme:Male auto,
Starý motor,
5 St prevodovka,
Ziadny hybrid/elektro,
Mala nádrž,
Ziadne držiaky na ruky,
Ziadny prielez do kufra na lyže,
Ziadne dodatočne ťažné zariadenie,
Kompletne tvrdé plasty,
Ziadne čalúnenie dverí.Cena 17k€.Zákazník, ktory si take nieco kúpi si zaslúži označenie kreten.A to mam sam skodovku doma.
Osrať!

Jares Ch
28. února • 19:13

Lépe, bych to nenapsal.

Štépa
27. února • 23:17

Kritizovat umí každej, ale ty to máš v hlavě určitě srovnaný, tak sorry jako!!!!!!!!!!

Bureš.
26. února • 18:26

Názor ovcošukače je nepodstatný :-D

Marek71
26. února • 23:10

Nojo... český ultranacionální debil se projevil :-)

E15
26. února • 17:41

Je to společně se Scalou nejlowcostovější auto koncernu a zase ve srovnání s Dacií je to krásné. Ty výtky mi minimálně z poloviny připadají úplně mimo, průlez na lyže nemá minimálně polovina i mnohem dražších aut na trhu. Jaké držáky na ruce? Kde, proč? Malá nádrž? Na co větší? Vždyť to žere nula nula nic... Dodatečné tažné? Co to jako má být? Motorizace je na nejlowcostovější auto koncernu zcela OK (asi nikdo nečeká, že koncern začne s elektrifikací od konce), ona ani 5° převodovka nemusí být v režimu příměstské mamataxi úplně mimo (i když tam bych teda já volil dsg), není to jediná převodovka v nabídce. Plasty a čalounění nedokážu posoudit, ale podle mě to bude minimálně o level lepší než v Dacii. Cena ještě není známá ani ceníková, natož pak reálná...... takže těmi kretény bych šetřil. My říkáme: Kdo to říká ten to je, tomu se to pasuje ;-)

bzzz
26. února • 18:02

A bude to za cenu Dacie, kdyz uz to s ni srovnavate? Ty vytky se tykaji koneckoncu spooousty aut, ale jak jinak se chce tahle Skoda vymezit proti konkurenci? Jasne, 2/3+ prodeji na firmy ;-)PS Eelektrifikace od konce? To si ma jako zajemce o elektro/hybrid poridit velkou kravu, ikdyz ji nechce/nepotrebuje?

E15
26. února • 18:13

Ne, za cenu Dacie to opravdu nebude.
Od konce bylo myšleno, ne od největšího k nejmenšímu, nýbrž jako od nejprémiovějšího k nejlowcostovějšímu. Hybrid v Kamiqu by nikdo nezaplatil (zvlášť pak ne ten koncernový ne právě optimalizovaný)

autooo
26. února • 16:07

takovej dizajnovej mačkopes, teda nic moc

Karel
26. února • 16:43

Přesně tak. Obvykle škodovácký nudný interier a zvenku je to stejná designová bída. Je to obyčejná nafouklina, na které se vyřádil druhořadý designer. Pár ostrých hran to stále stejné hovno nevylepší.

ooo
26. února • 16:11

proc se musi kopcit uzounke svetlomety po roveru, mne by se to libilo takhle https://ctrlv.cz/rJp2...

Hogo
26. února • 14:52

proč máte potřebu posouvat sedačku řidiče do předu při focení posazu na zadní lavici? dělají to snad všichni od Světa motoru po auto/autorevue.cz, to je tam tak málo místa že to musíte takto na fotkách klamavě fotit?

E15
26. února • 14:12

Asi docela praktické auto, pro někoho, kdo ocení vyšší světlou výšku v kombinaci s 4x2 a SUV už je pro něj poněkud overkill. Jen si myslím, že to neměli zkracovat (asi obava, aby to nelezlo Karoqu do zelí), protože zájemci o zvýšené kombi nebudou stát o zvýšený hatchback :-)

Petr
26. února • 12:29

Tak sup sem s RS modelem - benzin 300k 4x4 automat..

Sumy
26. února • 19:04

A zajede to ring líp než transit? Nebo to bude stejna ostuda jako kodiaq rs?

mpolan
26. února • 13:33

Umíš vůbec číst? MQB-A0 nemůže mít 4x4...

neodborník
26. února • 12:20

A čekal někdo, že redaktorům ne"udělá radost" ? Má cenu číst to pod nadpisem ?

DLBR
26. února • 11:01

Otázka na redakciu: toto asi nie je priamy konkurent Arony a T-Cross. Bude aj menšie suv ako Kamiq, priamy pribuzný seatu a vw, "fabia suv"? Alebo je toto najmenšie suv, čo škoda plánuje ponúknuť na trhu. Ďakujem

mpolan
26. února • 11:30

Co bys ještě čekal menšího? Samozřejmě, že je to stejná kategorie jako Arona a T-Cross, jen v duchu pojetí Škody je o pár centimetrů delší. Menší auto už by mohlo mít tak kolem čtyř metrů a to fakt není účelné.

brk77
26. února • 18:12

Spíš divná doba. Dodnes rád vzpomínám na Kangoo někdy z roku 2003/2004. To auto mělo na délku 3995 mm, ale kufr byl neskutečný a po sklopení zadních sedaček to byl úplně jiný level. Přitom díky té délce se s tím dobře parkovalo ve městě.

mpolan
27. února • 7:19

Ale bourat bys s tím nechtěl. Velikost aut je poplatná své době, ačkoli s tím, jak auta rostou, taky nejsem moc spokojený. Ale my sami chceme co nejbezpečnější auta, takže to tu máme. Obří, nabobtnalé krabice...

My Lovely BMW 😎
26. února • 10:58

Taaaak jsem shlednul ten nejnovější výplod Škoda auto..
5st manuál, tvar jako C4 cactus, ale hranatejsi...a vnitřek...tvl 🤣 řekne už někdo pánům v Škodě, že máme 21.století....WTF....tvrde plasty úplně všude, stejně jako jednickove Fabii a...světě div se, stejně jako v o třídu větším modelu..výplně dveří, plasty palubní desky atd... Hele, tohle už nejde brát ani jako spatnej vtip.. Jak někdo může svoje vlastnoručně vydělané a ušetřené peníze utratit za tuhle předraženou hromadu odpadu z VW minulých generací..?!! 🤔🤢🤢

Bureš.
28. února • 8:47

Žeru tyhle chytrolíny, co píšou o autech, ve kterých v životě neseděli. :-)):-)):-))

Robin
26. února • 18:14

A interiér okopčenej ze Scaly, aby neměli páni designéři moc práce :) Za předpokládaných 400tis dobrá zvětšená sekačka s 1.0 tsi

Q
26. února • 11:34

Jednickova Fabia mela mekceny vrch palubky i calounene vyplne dveri.

Asdfghjkl
26. února • 10:57

Kamiq Kodiaq Karoq, KoKoKot :-)) Uplne cekam ze SuperB prejmenuji na Klement... to uz je moc uchylny samý KKK... a zas je tam ten obstarozni 1.6TDI, kdyz uz se sazi novejsi 1.5 TDI. Na hlavu padly... Napis SKODA vzadu absolutne nechapu, na to logo maji byt hrdí a ne ho davat pryc. No aspon ze je zachovana GTEC verze ale ten motor, to je k zoufani... Tak jak mam skodu rad, tak toto je duvod divat se skutecne k jinym znackam.

ASDF
26. února • 16:52

Pokud vím tak vývoj 1.5 TDI skočil v roce 2017.

Roman
26. února • 10:49

Oproti skicám opět celkem nuda.

fanúšik
26. února • 10:18

To je ten nový emotívny prístup, nabudúce Suberb bude mať komplet interiér prevzatý z Oktavie ?
Načo sú dobré 2 modely s rôznymi názvami Scala a Kamiq keď z 3 strán a vnútri vyzerajú takmer rovnako ?

Martin
26. února • 10:52

Asi se to zákazníkům v Číně tak líbí. :-P Škoda je automobilka pro trhy dálného východu, čeští zákazníci jsou už jen do počtu.

ACE
26. února • 10:03

Zujala mě super volba, koupíte si Kamíq proti Scale si jistě krapet připlatíte, protože chcete nesmyslně zvedlej podvozek, ale to super je, že si můžete ještě jednou připlatit a oni vám ho krapet snížej. To je prostě bomba :-D:-D:-D

Joe Doe
26. února • 12:52

X6. Najskor chce niekto SUV a kupe, ale chce, aby to jazdilo ako M5 .... a tak sa hladaju riesenia na veci, ktore vznikli pri vytvarani problemu, pretoze zakaznik udajne chcel zelezne drievko z umelej hmoty.

puk123
26. února • 12:42

To je podobné jako si nechat zakrýt lakované nárazníky za nemalé peníze černými plasty.

E15
27. února • 18:37

což je třeba u Karoqu nutnost, protože jinak to vypadá hnusně a lowcostově jako Karoq Junior

FRČ
26. února • 18:32

Prostě typický škodovácký tuzing.

mpolan
26. února • 10:29

Ano, souhlasím, tohle je naprosto trapně nesmyslné... Ale to je zkrátka móda u všech "SUV"...

Rosťa
26. února • 10:14

Ale lidé to chtějí! Běžně vídám Lesníka, který má snížený podvozek. Takže když to umí Subaru, tak proč by to nešlo u Škody.

666
26. února • 9:58

Moc pěkný. To koupím B-]

setr
26. února • 18:55

:-D:-D:-O

otto II.
26. února • 9:41

Škoda Komik plně dostála svému jménu...jde vpodstatě o faceliftovaný Favorit 135 L.

rotor motor
26. února • 9:48

Komiq ... :-D :-D :-D :-D :-D

Jan
26. února • 9:40

Takze se da predpokladat ze cena za holobyt se 2 mrtvejma kreckama pod kapotou bude tak 450 tisic. Poradna motorizace nulova, ale se 110kw a trochou vybavy to bude zhruba za lidovejch 600-700 tisic. Vzhledove se mi to teda libi vic nez nas sluzebni karoq.

OooK
26. února • 9:30

Design je vec vkusu ,skodovka se designove nijak nevymika, predni maska vyrazne pripomina konu nebo cactus.
Motorizace je dost smutna hlavne ten zaklad :\ Prejmenoval bych to na Skoda Prdiq.
(PS nejsem hater skody, sam mam supa 3 a se 140kW je to super auto, nicmene 1.0 88kW patri spis do fabie ta 1.5 je ok ale to zas bude ranec)

FRČ
26. února • 18:16

Cože, připomíná Konu? Tak to ani náhodou. Tahle ultra fádní krabicoidní škodovka na moderní a stylovou Konu absolutně nemá. Je to jen další zbytečná krabice v řadě, která se lehce ztratí mezi všemi škodovkami a podobně fádními evropskými auty. Hoši v Malé Boleslavi, chce to nějaký ten nápad, dovaz a kreativitu, jinak budete neustále za přizdisrá*e.

Xxx
13. prosince • 0:26

Cože, kona je moderní a stylová? Asi jako Nissan Juke nebo Fiat Multipla 🙂😀😀.

puk123
26. února • 9:22

Proč se to neoznačuje jako hatchback?

Kimi
26. února • 9:29

protože by to nikdo nekupoval.

Jirka.
26. února • 9:14

V zadu o mm víc místa ty vole z toho sedam na zadek. Takovyho místa, se tam ztratím.

Marek71
26. února • 11:39

Stačí pozorně číst, jinak jste za blbečka :-)
Je tam o 20 mm víc místa nad hlavou vepředu a o 21 mm víc místa nad hlavou vzádu ve zrovnání se Scalou."Co poznáte hned po usednutí za volant, je více místa nad hlavou. V porovnání se Scalou to dělá 20 mm vpředu a ještě o milimetr více vzadu."

Kaa
28. února • 8:38

Rozdíl v celkové výšce oproti Scale 35mm. Rozdíl v ceně 80 000kč.

Marek71
28. února • 8:53

To je OK, pokud jim to zákazník zaplatí...

rotor motor
26. února • 9:47

Ale vzdyt to je o parnik vic! :-D :-D :-D

Jirka.
26. února • 10:27

Právě že se tam ztratím, takové auto nechci.

Miro
28. února • 19:28

Já aj jo, ale s 1.5TSI. Kamiq působí slibně B-]

rotor motor
26. února • 12:33

Neboj, neztratis. Skoda myslela i na takove smouly jako Ty! Za nemaly priplatek muzes poridit navigaci. :-P

Jirka.
26. února • 14:19

První stupeň příplatku, kašli na navigaci, druhý stupeň, obrazovka, třetí stupeň navigace, čtvrtý stupeň aktivace a každý stupeň za deset tis. Simply clever a z navi z boku ještě vyjede škrabka za příplatek 5 tis.

otto II.
26. února • 9:13

Pro koncernovou redakci mezigalaktická událost milénia!!! Tento zážitek již nic na světě nepřekoná!

Jirka.
26. února • 9:16

Neboj do budoucna až přijdou hybridy a čisté Elektro tak to bude lítat i do vesmíru a vyrábět proud jak Temelín.

Kuk Vykuk
26. února • 9:09

Škoda Kundíq tedy vypadá dost tuctově. To jste zedníkum a kadeřnicím neudělali moct radost. B-]

Joe Doe
26. února • 8:57

to bylo radosti na starém bělidle

Tomáš
26. února • 8:48

Ten 5st. manuál je dobrý vtip.. už Fábia z roku 2002 by si zaslúžila 6 aby bola tiššia pri vyššej rýchlosti... Kde tú prevodovku vzali? Posledné zásoby z Felície?

Q
26. února • 11:26

I u toho petikvaltu jsou na dalnici nizke otacky. Hluk bude slyset od oken a kol.

aaa
26. února • 9:38

Ne z Favorita

Vernon
30. listopadu • 13:32

To je totéž převodovka...

kolkyno
26. února • 8:38

nic extra, uz vymyslene Kodiaq - Karoq a teraz Kamiq. Hranata C4 Cactus. Ci to bude lepsie auto ukazu az testy

Jan
26. února • 8:43

Joko nic moc,základní cena okolo 400 tis,motor bych si nevybral,a vzhledově hnus....

rudy
26. února • 13:25

to je jen subjektivní názor, obdobně jiní mluví o tvý starý a ty jsi z ní taky vyjančený ... :-D

Kaa
28. února • 8:34

No a ty jsi zakompexovaný ubožák kterému když někdo sáhne na jeho škodověnku, plácá a plácá a plácá......

Phoenix
26. února • 8:19

Nejsem nějaký velký fanoušek Škodovky, ale tohle nevypadá úplně špatně... samozřejmě otázka je, jak tam bude vypadat základní výbava, základní kola, základní sedačky atd...

brk77
26. února • 17:58

Nevím, jestli přímo fanoušek, ale se škodovkou nemám problém. Jezdím škodovkou a když jsem vybíral nové auto, tak do škodovky jsem šel prvně.Poslední dobou mám z nových škodovek ovšem takové rozporuplné pocity.Scala, jako jo, ale proč to prostě nemohl být dal Rapid? Přijde mi to víceméně stejné auto.Kodiaq, Karoq a teď Kamiq. Asi neurazí, ale taky nezaujme. Minimálně mě. Navíc ty motory. Kdybych teď chtěl nové malé SUV, tak se mi nedaří najít rozumný důvod, proč si vybrat Kamiqa se oturbeným litrovým tříválcem naladěným na 70kW a ne třeba Mazdu CX-3, která má v základu čtyřválcový dvoulitr 89kW.

Jyrka Syrka
9. června • 12:29

Nedávno jsem měl možnost si Kamiqa prohlédnout z blízka.
Tedy za téměř 400.000,- v základu opravdu žádná sláva.

homer
26. února • 18:26

spolehlivě se v každý místní diskuzi najde "vzpomínač" na zdechlý 1,6 nebo 1,8 nebo 2,0 protože bezpodmínečně potřebuje auto který vydrží půl milionu km do prvního otevření kapoty

Jyrka Syrka
9. června • 12:39

Já jsem jeden z těch vzpomínačů.
Měl jsem dvojkovou fabču s atmosférou 1,6 cca 100 kobyl/udýchanou jak říkáš/
Teď mám Yeti s 1,2 TSI 100 kobyl/ dle tebe neudýchanýho/
Co se něm podělalo do 100 ani nevzpomínat
:-/ a tak mě ještě čeká to že mi klekne turbo. Tak jaký je rozdíl mezi tím udýchaným a neudýchaným ?
Jé nepototřebuju auto plné kurvírek/ stop start, hlídání tlaku v pneu a mnohé další blbinky/

Petr Vaněk
28. února • 16:23

To je fuk, auto je to super B-] Kamiq je krasavec B-] když informací mohli zveřejnit víc. Snad zanedlouho ... :-)

rotor motor
26. února • 9:45

Tak jiste. Kdyz je tam zakladnim motorem bzucak ze strojku na holeni, bude treba oslnit necim 'siply kleva', jak rikaji Nemci. B-]

Vlk z Vlkohradu
26. února • 8:28

Základní výbava vypadá vždy bídně. A je jedno jestli se jedná o Škodu, Audi, Kiu nebo Ford. Pokud máš ale finance na koupi vyšší výbavy, tak to, jak moc hnusně vypadá auto v té základní, tě nemusí trápit.

jj
29. července • 12:31

Základní výbava vypadá vždy bídně. ANO ANO Ale POUZE u kncernovejch šWindl kár... Kdekoliv jinde najdete v základu to co je u škody peněz za těžkej příplatek a když chcete jinde příplatkovou výbavu už to jsou jen takové detaily jako kožené sedačky, naprosto zbytečná navigace, chromované lišty a pod. ne základní věci jako u šwindl kár kde parkovací senzory v ceně stokoruny (za všechny) stojí desetitisíce navíc... :D

nemám jméno
26. února • 8:15

35 fotek a ani jedna čistě

nemám jméno
26. února • 8:15

z boku

Doporučujeme

Články odjinud