1,0 TSI ? Ha ha ha. Suzuki Vitara, 1,6 - čtyřválec (objem nenahradíš), benzín, atmosféra, 480 tisíc. Režim SPORT, 120 koní, lehký auto, na 140 to ochotně valí i do prudkýho kopce, samozřejmě je třeba začít pěkně odspodu, na trojku. Už jsem v tom prohnal Passata a BMW X5 v kopcích, Audinu. Neujede nikdo, hozenou rukavici je třeba zvednout. Vlastně jo, NISSAN GTR celkem nedávno ujel. Soused z vesnice na tý svý škodovce má nápisy "YOKOHAMA" a taky se mi nedávno díval v kopci na záda. Jděte s těma motorkama do stěračů už někam, protože ježdění má bejt hlavně zábava. Kdo chce jezdit ukázněně "jako ostatní", má možnost. Říkají tomu tuším autobus. Chápu samozřejmě, že dědovi na vejletě s babi na nákup tříválec stačit bude. Aspoň mezi sebou nechávejte rozestupy nám, co opravdu jedeme.
Pokud budou ve škodovkách motory 1 l.a ještě k tomu 3 válec tak toto auto nikdy.
Opět jeden z designových zázraků a ty motory, no nekup to:-D:-D:-D:-D:-D
Já si počkám má 2 dveřový model... Bude menší , užší a pouze v růžové...Škoda Buziq s 0.6 l dvouválcem 3 turbama za cenu vrcholový octavky. To umí jediné VW..
Ahoj Milanius. Jsem rád, žes veřejně přiznal tvoji orientaci. Nemáš se za co stydět. Konečně budeš mít pěkné autíčko, kterým se nám pochlubíš.Co večer, příjdeš do klubíčku? Už se na tebe s chlapci těšíme. Ten tvůj análek je úžasný.S pozdravem tvůj brouček Homíček.:-D
boze ,zase tie motory .to je hroza.
Motor dobrý ale v menším autě.Jako na všechny turba je potřeba 2000ot a výš aby slušně jeli.Většina lidí stejně nezávodí.Konzumace benzínu je stejná jak kdejaký diesel.Kdo má max 300tisíc na auto tak stejně nemá moc možností co vybrat.
Jak jsem to tak četl, tak i když autům moc nerozumím. Mám Chrysler 300C a Mercedes Benz A140 oba z roku 2005, pořád to jezdí a dobře, tak tyto vozy s "K" na začátku lehce počeštěnými: Kokodáq, Komiq nebo Kamzíq obojí je správně i asi poslední výstřelek Káranaroq díru do světa neudělají....škoda :-)
Bude sranda až to dají redaktorovi co nemá 160cm jak ten týpek na fotkách ale 190cm a pojede s vystrcenou hlavou.
No.Zase stejné jako jeho předchůdci.Ale jedno je jisté.Máme zase nové AUTO ROKU.Co na tom že tam bude motor typu kuckal.Ale je to Škodovka.Co na to redaktoři odborníci.
Dotaz na redakci. Máte nějaké interní nařízení přestavovat přední sedadlo tak aby to vypadalo, že je interiér prostornější než ve skutečnosti. Poloha sedadla vzhledem k prostředímu sloupku je na fotkách vždy ve prospěch prostoru na foceném místě. Nebylo už těch lží dost?
děkuju škodovky už dávno ne, za ty prachy raději seata a nebo si počkat na shemiqa, bych se na nějakou škodovku vy.jebal co včil předváděj, drahá laciná ojebávka nic víc
nafoukla fabie co vypada korejsky no, skodovka se predvadi teda, ten napis co to je, ja chci logo, kámíq, pak bude shemiq a pro sedláky kulaq ....
Co máte proti 1l tříhrnku.Krom divného zvuku to hlavně málo žere,platí menší pojistka,mění jen 3svíčky a vcelku i dobře jede když je to v lehčím autě typu fabka,ibiza,polo.Musí dělat flotilové emise a s 200/300koňmi je nedají a na to zase nemáte vy.
Taky nechapu co proti tomu lidi maj, ja mam 1.1l v-twin a myslim, ze je to akorat.Jo, pockat ... to neni motorka? To jako vazne nekdo narval do auta? :D
Jediné SUV co stálo od Škody byla Yetina, ještě mohla mít větší kufr, jako mají v Číně a bylo by to ideální auto, motorizace byla parádní, ale to co vychází poslední dobou od Škody je opravdu děs a bída. Jsem zvědav na jejich ceníkovku a mizernou výbavu vy ne?
motorizace jaka? tvl jel jsi v tom na dalnici, hrozny auto...
Podvozek a technika VW Polo za cenu Golfu. To umí jen Volkswagen ala Škoda. Zloději
Prej SUV 😂😂😂😭😭😭😭😭😭 takže když si dám na blatníky plastové lemy tak už mám SUV jo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭?????
Ne, magore.
Aj keď sa to dosť podobá na Scalu tak hlavne spredu to vyzerá lepšie ako Scala a chvalabohu že to nemá taký predok ako čínsky kamiq lebo ten je spredu otrasný.
Mi se to líbí dokonce více než Scala :-) Přední světla a litrové tsi motory žádný výkvět, ale je to dokonce lepší než studie vision. Dokud to nedomrší cenou (beru to jako vzdušnější Fabiu combi, ne malého Karoqa) tak super auto B-]
Zase mechanická ruční brzda :-(. To ten adaptivní tempomat opět bude vyžadovat chvilku po zastavení sešlápnutí brzdoveho pedálu jako v Octavii...
Ještě chybí do palety modelů Citygoq. Aspoň na 17kách.. B-]
K designu - podíváme-li se na to ze správného úhlu pohledu, tedy jako na nástupce hyperlowcostového rapidu posunutého do kategorie crossoverů, tak je jasné proč to vypadá, jak to vypadá. A nevypadá to zase tak špatně, jen to prostě nesmí lézt do zelí mainstreamovým modelům koncernu. Co mně osobně vadí nejvíc je ten zadní šaškovský jakobydifuzor s hyperfejkovými výfuky, nebo co to má být. Je mrzuté, že Škoda se stran fejkových výfuků držela dlouho zpátky a teď (když už od nich některé značky snad začínají opět ustupovat) to bude zřejmě jedna hrůza vedle druhé. Podezírám z toho toho kýčem proslulého matlala, co přišel po Kabaňovi....
Nezačnou dávat 1.0 TSI i do Kodiaqa? Když už to dávají i do Kamiqu? Přece jen je ten downsizing v módě ne? Tomu motoru to přece nevadí, když se bude neustále vytáčet do vysokých otáček, aby to trochu jelo ;-)
Na co vytáčet? Aby to jelo? Pokud si koupáš 1,0 TSI a pak fňukáš, že to nejede, tak to není chyba motoru, ale důkaz, že jsi debil. Na sportovní jízdu jsou tu přeci sportovní auta se sportovními výkony.
Co máte všichni s tím vytáčením? Nechci se tříválců zastávat, nikdy bych si to nekoupil, ale jeli jste s tím vůbec někdy? Nebo alespoň s nějakým jiným zážehovým turbomotorem? Potřeba vytáčení je tam ten poslední problém...
Mám pocit, že spousta lidí , který jedou do práce max. 10km, se považuje za odborníka, za mě tříválec OK, měl jsem auto, který jsem nešetřil, a při 180 0000, kdy to šlo do světa žádná závada, rozhodně jsem to nešetřll, hlavně Praha+dálnice, nikdy jsem to nenechal dochladit, hned při příjezdu na místo jsem to zdechnul, a rozhodně žádnej problém s turbem,Pokud píšete hejty, tak rovnou napište rok výroby auta, a kolik měsíčně nalítáte, aby ostatní, který mají v hlavě mozek nemuseli číst ty vaše cinty.
Jsou to hlupáci, nemohli s tím jet. Taky bych ho nechtěl, jel jsem s ním ve Fabii, je hlučný ale jede.
Takze to zhrňme:Male auto,Starý motor,5 St prevodovka,Ziadny hybrid/elektro,Mala nádrž,Ziadne držiaky na ruky,Ziadny prielez do kufra na lyže,Ziadne dodatočne ťažné zariadenie,Kompletne tvrdé plasty, Ziadne čalúnenie dverí.Cena 17k€.Zákazník, ktory si take nieco kúpi si zaslúži označenie kreten.A to mam sam skodovku doma.Osrať!
Lépe, bych to nenapsal.
Kritizovat umí každej, ale ty to máš v hlavě určitě srovnaný, tak sorry jako!!!!!!!!!!
Názor ovcošukače je nepodstatný :-D
Nojo... český ultranacionální debil se projevil :-)
Je to společně se Scalou nejlowcostovější auto koncernu a zase ve srovnání s Dacií je to krásné. Ty výtky mi minimálně z poloviny připadají úplně mimo, průlez na lyže nemá minimálně polovina i mnohem dražších aut na trhu. Jaké držáky na ruce? Kde, proč? Malá nádrž? Na co větší? Vždyť to žere nula nula nic... Dodatečné tažné? Co to jako má být? Motorizace je na nejlowcostovější auto koncernu zcela OK (asi nikdo nečeká, že koncern začne s elektrifikací od konce), ona ani 5° převodovka nemusí být v režimu příměstské mamataxi úplně mimo (i když tam bych teda já volil dsg), není to jediná převodovka v nabídce. Plasty a čalounění nedokážu posoudit, ale podle mě to bude minimálně o level lepší než v Dacii. Cena ještě není známá ani ceníková, natož pak reálná...... takže těmi kretény bych šetřil. My říkáme: Kdo to říká ten to je, tomu se to pasuje ;-)
A bude to za cenu Dacie, kdyz uz to s ni srovnavate? Ty vytky se tykaji koneckoncu spooousty aut, ale jak jinak se chce tahle Skoda vymezit proti konkurenci? Jasne, 2/3+ prodeji na firmy ;-)PS Eelektrifikace od konce? To si ma jako zajemce o elektro/hybrid poridit velkou kravu, ikdyz ji nechce/nepotrebuje?
Ne, za cenu Dacie to opravdu nebude.Od konce bylo myšleno, ne od největšího k nejmenšímu, nýbrž jako od nejprémiovějšího k nejlowcostovějšímu. Hybrid v Kamiqu by nikdo nezaplatil (zvlášť pak ne ten koncernový ne právě optimalizovaný)
takovej dizajnovej mačkopes, teda nic moc
Přesně tak. Obvykle škodovácký nudný interier a zvenku je to stejná designová bída. Je to obyčejná nafouklina, na které se vyřádil druhořadý designer. Pár ostrých hran to stále stejné hovno nevylepší.
proc se musi kopcit uzounke svetlomety po roveru, mne by se to libilo takhle https://ctrlv.cz/rJp2...
proč máte potřebu posouvat sedačku řidiče do předu při focení posazu na zadní lavici? dělají to snad všichni od Světa motoru po auto/autorevue.cz, to je tam tak málo místa že to musíte takto na fotkách klamavě fotit?
Asi docela praktické auto, pro někoho, kdo ocení vyšší světlou výšku v kombinaci s 4x2 a SUV už je pro něj poněkud overkill. Jen si myslím, že to neměli zkracovat (asi obava, aby to nelezlo Karoqu do zelí), protože zájemci o zvýšené kombi nebudou stát o zvýšený hatchback :-)
Tak sup sem s RS modelem - benzin 300k 4x4 automat..
A zajede to ring líp než transit? Nebo to bude stejna ostuda jako kodiaq rs?
Umíš vůbec číst? MQB-A0 nemůže mít 4x4...
A čekal někdo, že redaktorům ne"udělá radost" ? Má cenu číst to pod nadpisem ?
Otázka na redakciu: toto asi nie je priamy konkurent Arony a T-Cross. Bude aj menšie suv ako Kamiq, priamy pribuzný seatu a vw, "fabia suv"? Alebo je toto najmenšie suv, čo škoda plánuje ponúknuť na trhu. Ďakujem
Co bys ještě čekal menšího? Samozřejmě, že je to stejná kategorie jako Arona a T-Cross, jen v duchu pojetí Škody je o pár centimetrů delší. Menší auto už by mohlo mít tak kolem čtyř metrů a to fakt není účelné.
Spíš divná doba. Dodnes rád vzpomínám na Kangoo někdy z roku 2003/2004. To auto mělo na délku 3995 mm, ale kufr byl neskutečný a po sklopení zadních sedaček to byl úplně jiný level. Přitom díky té délce se s tím dobře parkovalo ve městě.
Ale bourat bys s tím nechtěl. Velikost aut je poplatná své době, ačkoli s tím, jak auta rostou, taky nejsem moc spokojený. Ale my sami chceme co nejbezpečnější auta, takže to tu máme. Obří, nabobtnalé krabice...
Taaaak jsem shlednul ten nejnovější výplod Škoda auto..5st manuál, tvar jako C4 cactus, ale hranatejsi...a vnitřek...tvl 🤣 řekne už někdo pánům v Škodě, že máme 21.století....WTF....tvrde plasty úplně všude, stejně jako jednickove Fabii a...světě div se, stejně jako v o třídu větším modelu..výplně dveří, plasty palubní desky atd... Hele, tohle už nejde brát ani jako spatnej vtip.. Jak někdo může svoje vlastnoručně vydělané a ušetřené peníze utratit za tuhle předraženou hromadu odpadu z VW minulých generací..?!! 🤔🤢🤢
Žeru tyhle chytrolíny, co píšou o autech, ve kterých v životě neseděli. :-)):-)):-))
A interiér okopčenej ze Scaly, aby neměli páni designéři moc práce :) Za předpokládaných 400tis dobrá zvětšená sekačka s 1.0 tsi
Jednickova Fabia mela mekceny vrch palubky i calounene vyplne dveri.
Kamiq Kodiaq Karoq, KoKoKot :-)) Uplne cekam ze SuperB prejmenuji na Klement... to uz je moc uchylny samý KKK... a zas je tam ten obstarozni 1.6TDI, kdyz uz se sazi novejsi 1.5 TDI. Na hlavu padly... Napis SKODA vzadu absolutne nechapu, na to logo maji byt hrdí a ne ho davat pryc. No aspon ze je zachovana GTEC verze ale ten motor, to je k zoufani... Tak jak mam skodu rad, tak toto je duvod divat se skutecne k jinym znackam.
Pokud vím tak vývoj 1.5 TDI skočil v roce 2017.
Oproti skicám opět celkem nuda.
To je ten nový emotívny prístup, nabudúce Suberb bude mať komplet interiér prevzatý z Oktavie ?Načo sú dobré 2 modely s rôznymi názvami Scala a Kamiq keď z 3 strán a vnútri vyzerajú takmer rovnako ?
Asi se to zákazníkům v Číně tak líbí. :-P Škoda je automobilka pro trhy dálného východu, čeští zákazníci jsou už jen do počtu.
Zujala mě super volba, koupíte si Kamíq proti Scale si jistě krapet připlatíte, protože chcete nesmyslně zvedlej podvozek, ale to super je, že si můžete ještě jednou připlatit a oni vám ho krapet snížej. To je prostě bomba :-D:-D:-D
X6. Najskor chce niekto SUV a kupe, ale chce, aby to jazdilo ako M5 .... a tak sa hladaju riesenia na veci, ktore vznikli pri vytvarani problemu, pretoze zakaznik udajne chcel zelezne drievko z umelej hmoty.
To je podobné jako si nechat zakrýt lakované nárazníky za nemalé peníze černými plasty.
což je třeba u Karoqu nutnost, protože jinak to vypadá hnusně a lowcostově jako Karoq Junior
Prostě typický škodovácký tuzing.
Ano, souhlasím, tohle je naprosto trapně nesmyslné... Ale to je zkrátka móda u všech "SUV"...
Ale lidé to chtějí! Běžně vídám Lesníka, který má snížený podvozek. Takže když to umí Subaru, tak proč by to nešlo u Škody.
Moc pěkný. To koupím B-]
:-D:-D:-O
Škoda Komik plně dostála svému jménu...jde vpodstatě o faceliftovaný Favorit 135 L.
Komiq ... :-D :-D :-D :-D :-D
Takze se da predpokladat ze cena za holobyt se 2 mrtvejma kreckama pod kapotou bude tak 450 tisic. Poradna motorizace nulova, ale se 110kw a trochou vybavy to bude zhruba za lidovejch 600-700 tisic. Vzhledove se mi to teda libi vic nez nas sluzebni karoq.
Design je vec vkusu ,skodovka se designove nijak nevymika, predni maska vyrazne pripomina konu nebo cactus. Motorizace je dost smutna hlavne ten zaklad :\ Prejmenoval bych to na Skoda Prdiq. (PS nejsem hater skody, sam mam supa 3 a se 140kW je to super auto, nicmene 1.0 88kW patri spis do fabie ta 1.5 je ok ale to zas bude ranec)
Cože, připomíná Konu? Tak to ani náhodou. Tahle ultra fádní krabicoidní škodovka na moderní a stylovou Konu absolutně nemá. Je to jen další zbytečná krabice v řadě, která se lehce ztratí mezi všemi škodovkami a podobně fádními evropskými auty. Hoši v Malé Boleslavi, chce to nějaký ten nápad, dovaz a kreativitu, jinak budete neustále za přizdisrá*e.
Cože, kona je moderní a stylová? Asi jako Nissan Juke nebo Fiat Multipla 🙂😀😀.
Proč se to neoznačuje jako hatchback?
protože by to nikdo nekupoval.
V zadu o mm víc místa ty vole z toho sedam na zadek. Takovyho místa, se tam ztratím.
Stačí pozorně číst, jinak jste za blbečka :-)Je tam o 20 mm víc místa nad hlavou vepředu a o 21 mm víc místa nad hlavou vzádu ve zrovnání se Scalou."Co poznáte hned po usednutí za volant, je více místa nad hlavou. V porovnání se Scalou to dělá 20 mm vpředu a ještě o milimetr více vzadu."
Rozdíl v celkové výšce oproti Scale 35mm. Rozdíl v ceně 80 000kč.
To je OK, pokud jim to zákazník zaplatí...
Ale vzdyt to je o parnik vic! :-D :-D :-D
Právě že se tam ztratím, takové auto nechci.
Já aj jo, ale s 1.5TSI. Kamiq působí slibně B-]
Neboj, neztratis. Skoda myslela i na takove smouly jako Ty! Za nemaly priplatek muzes poridit navigaci. :-P
První stupeň příplatku, kašli na navigaci, druhý stupeň, obrazovka, třetí stupeň navigace, čtvrtý stupeň aktivace a každý stupeň za deset tis. Simply clever a z navi z boku ještě vyjede škrabka za příplatek 5 tis.
Pro koncernovou redakci mezigalaktická událost milénia!!! Tento zážitek již nic na světě nepřekoná!
Neboj do budoucna až přijdou hybridy a čisté Elektro tak to bude lítat i do vesmíru a vyrábět proud jak Temelín.
Škoda Kundíq tedy vypadá dost tuctově. To jste zedníkum a kadeřnicím neudělali moct radost. B-]
to bylo radosti na starém bělidle
Ten 5st. manuál je dobrý vtip.. už Fábia z roku 2002 by si zaslúžila 6 aby bola tiššia pri vyššej rýchlosti... Kde tú prevodovku vzali? Posledné zásoby z Felície?
I u toho petikvaltu jsou na dalnici nizke otacky. Hluk bude slyset od oken a kol.
Ne z Favorita
To je totéž převodovka...
nic extra, uz vymyslene Kodiaq - Karoq a teraz Kamiq. Hranata C4 Cactus. Ci to bude lepsie auto ukazu az testy
Joko nic moc,základní cena okolo 400 tis,motor bych si nevybral,a vzhledově hnus....
to je jen subjektivní názor, obdobně jiní mluví o tvý starý a ty jsi z ní taky vyjančený ... :-D
No a ty jsi zakompexovaný ubožák kterému když někdo sáhne na jeho škodověnku, plácá a plácá a plácá......
Nejsem nějaký velký fanoušek Škodovky, ale tohle nevypadá úplně špatně... samozřejmě otázka je, jak tam bude vypadat základní výbava, základní kola, základní sedačky atd...
Nevím, jestli přímo fanoušek, ale se škodovkou nemám problém. Jezdím škodovkou a když jsem vybíral nové auto, tak do škodovky jsem šel prvně.Poslední dobou mám z nových škodovek ovšem takové rozporuplné pocity.Scala, jako jo, ale proč to prostě nemohl být dal Rapid? Přijde mi to víceméně stejné auto.Kodiaq, Karoq a teď Kamiq. Asi neurazí, ale taky nezaujme. Minimálně mě. Navíc ty motory. Kdybych teď chtěl nové malé SUV, tak se mi nedaří najít rozumný důvod, proč si vybrat Kamiqa se oturbeným litrovým tříválcem naladěným na 70kW a ne třeba Mazdu CX-3, která má v základu čtyřválcový dvoulitr 89kW.
Nedávno jsem měl možnost si Kamiqa prohlédnout z blízka.Tedy za téměř 400.000,- v základu opravdu žádná sláva.
spolehlivě se v každý místní diskuzi najde "vzpomínač" na zdechlý 1,6 nebo 1,8 nebo 2,0 protože bezpodmínečně potřebuje auto který vydrží půl milionu km do prvního otevření kapoty
Já jsem jeden z těch vzpomínačů.Měl jsem dvojkovou fabču s atmosférou 1,6 cca 100 kobyl/udýchanou jak říkáš/Teď mám Yeti s 1,2 TSI 100 kobyl/ dle tebe neudýchanýho/Co se něm podělalo do 100 ani nevzpomínat :-/ a tak mě ještě čeká to že mi klekne turbo. Tak jaký je rozdíl mezi tím udýchaným a neudýchaným ?Jé nepototřebuju auto plné kurvírek/ stop start, hlídání tlaku v pneu a mnohé další blbinky/
To je fuk, auto je to super B-] Kamiq je krasavec B-] když informací mohli zveřejnit víc. Snad zanedlouho ... :-)
Tak jiste. Kdyz je tam zakladnim motorem bzucak ze strojku na holeni, bude treba oslnit necim 'siply kleva', jak rikaji Nemci. B-]
Základní výbava vypadá vždy bídně. A je jedno jestli se jedná o Škodu, Audi, Kiu nebo Ford. Pokud máš ale finance na koupi vyšší výbavy, tak to, jak moc hnusně vypadá auto v té základní, tě nemusí trápit.
Základní výbava vypadá vždy bídně. ANO ANO Ale POUZE u kncernovejch šWindl kár... Kdekoliv jinde najdete v základu to co je u škody peněz za těžkej příplatek a když chcete jinde příplatkovou výbavu už to jsou jen takové detaily jako kožené sedačky, naprosto zbytečná navigace, chromované lišty a pod. ne základní věci jako u šwindl kár kde parkovací senzory v ceně stokoruny (za všechny) stojí desetitisíce navíc... :D
35 fotek a ani jedna čistě
z boku
Ejakuluji své horké semeno na monitor!!!!!!!!!!!!!!!!!
😂😂😂😂😂Taky to na mě přišlo. Je to vrchol designu a praktičnosti. Fuj
co to mate vsichni v garazi? 😀
Že by auta?
To muzete, kazdy podle sveho. Radeji se ani neptam, co tam mate pustene. Ohledne auta si myslim, ze ve sve kategorii velice slusne. :-)
Jsi prostě dobytek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.