Škoda Kamiq oficiálně: Už jsme v ní seděli! A udělala nám velkou radost

? Martin
Martin  |  26. 02. 2019 08:04

Ejakuluji své horké semeno na monitor!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  26. 02. 2019 08:25

Jsi prostě dobytek.

Odpovědět  |   | 
Garda  |  26. 02. 2019 09:58

To muzete, kazdy podle sveho. Radeji se ani neptam, co tam mate pustene. Ohledne auta si myslim, ze ve sve kategorii velice slusne.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  26. 02. 2019 10:35

😂😂😂😂😂Taky to na mě přišlo. Je to vrchol designu a praktičnosti. Fuj

Odpovědět  |   | 
radon  |  26. 02. 2019 11:12

co to mate vsichni v garazi? 😀

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 11:16

Že by auta?

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  26. 02. 2019 08:15

35 fotek a ani jedna čistě

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  26. 02. 2019 08:15

z boku

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  26. 02. 2019 08:19

Nejsem nějaký velký fanoušek Škodovky, ale tohle nevypadá úplně špatně... samozřejmě otázka je, jak tam bude vypadat základní výbava, základní kola, základní sedačky atd...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  26. 02. 2019 08:28

Základní výbava vypadá vždy bídně. A je jedno jestli se jedná o Škodu, Audi, Kiu nebo Ford. Pokud máš ale finance na koupi vyšší výbavy, tak to, jak moc hnusně vypadá auto v té základní, tě nemusí trápit.

Odpovědět  |   | 
rotor motor  |  26. 02. 2019 09:45

Tak jiste. Kdyz je tam zakladnim motorem bzucak ze strojku na holeni, bude treba oslnit necim 'siply kleva', jak rikaji Nemci.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  26. 02. 2019 17:58

Nevím, jestli přímo fanoušek, ale se škodovkou nemám problém. Jezdím škodovkou a když jsem vybíral nové auto, tak do škodovky jsem šel prvně.

Poslední dobou mám z nových škodovek ovšem takové rozporuplné pocity.

Scala, jako jo, ale proč to prostě nemohl být dal Rapid? Přijde mi to víceméně stejné auto.

Kodiaq, Karoq a teď Kamiq. Asi neurazí, ale taky nezaujme. Minimálně mě. Navíc ty motory. Kdybych teď chtěl nové malé SUV, tak se mi nedaří najít rozumný důvod, proč si vybrat Kamiqa se oturbeným litrovým tříválcem naladěným na 70kW a ne třeba Mazdu CX-3, která má v základu čtyřválcový dvoulitr 89kW.

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 02. 2019 18:26

spolehlivě se v každý místní diskuzi najde "vzpomínač" na zdechlý 1,6 nebo 1,8 nebo 2,0 protože bezpodmínečně potřebuje auto který vydrží půl milionu km do prvního otevření kapoty

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 02. 2019 16:23

To je fuk, auto je to super Kamiq je krasavec když informací mohli zveřejnit víc. Snad zanedlouho ...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 02. 2019 08:38

nic extra, uz vymyslene Kodiaq - Karoq a teraz Kamiq. Hranata C4 Cactus. Ci to bude lepsie auto ukazu az testy

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 02. 2019 08:43

Joko nic moc,základní cena okolo 400 tis,motor bych si nevybral,a vzhledově hnus....

Odpovědět  |   | 
rudy  |  26. 02. 2019 13:25

to je jen subjektivní názor, obdobně jiní mluví o tvý starý a ty jsi z ní taky vyjančený ...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  28. 02. 2019 08:34

No a ty jsi zakompexovaný ubožák kterému když někdo sáhne na jeho škodověnku, plácá a plácá a plácá......

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  26. 02. 2019 08:48

Ten 5st. manuál je dobrý vtip.. už Fábia z roku 2002 by si zaslúžila 6 aby bola tiššia pri vyššej rýchlosti... Kde tú prevodovku vzali? Posledné zásoby z Felície?

Odpovědět  |   | 
aaa  |  26. 02. 2019 09:38

Ne z Favorita

Odpovědět  |   | 
Q  |  26. 02. 2019 11:26

I u toho petikvaltu jsou na dalnici nizke otacky. Hluk bude slyset od oken a kol.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 02. 2019 08:57

to bylo radosti na starém bělidle

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 02. 2019 09:09

Škoda Kundíq tedy vypadá dost tuctově. To jste zedníkum a kadeřnicím neudělali moct radost.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  26. 02. 2019 09:13

Pro koncernovou redakci mezigalaktická událost milénia!!! Tento zážitek již nic na světě nepřekoná!

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  26. 02. 2019 09:16

Neboj do budoucna až přijdou hybridy a čisté Elektro tak to bude lítat i do vesmíru a vyrábět proud jak Temelín.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  26. 02. 2019 09:14

V zadu o mm víc místa ty vole z toho sedam na zadek. Takovyho místa, se tam ztratím.

Odpovědět  |   | 
rotor motor  |  26. 02. 2019 09:47

Ale vzdyt to je o parnik vic!

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  26. 02. 2019 10:27

Právě že se tam ztratím, takové auto nechci.

Odpovědět  |   | 
rotor motor  |  26. 02. 2019 12:33

Neboj, neztratis. Skoda myslela i na takove smouly jako Ty! Za nemaly priplatek muzes poridit navigaci.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  26. 02. 2019 14:19

První stupeň příplatku, kašli na navigaci, druhý stupeň, obrazovka, třetí stupeň navigace, čtvrtý stupeň aktivace a každý stupeň za deset tis. Simply clever a z navi z boku ještě vyjede škrabka za příplatek 5 tis.

Odpovědět  |   | 
Miro  |  28. 02. 2019 19:28

Já aj jo, ale s 1.5TSI. Kamiq působí slibně

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 02. 2019 11:39

Stačí pozorně číst, jinak jste za blbečka
Je tam o 20 mm víc místa nad hlavou vepředu a o 21 mm víc místa nad hlavou vzádu ve zrovnání se Scalou.

"Co poznáte hned po usednutí za volant, je více místa nad hlavou. V porovnání se Scalou to dělá 20 mm vpředu a ještě o milimetr více vzadu."

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  28. 02. 2019 08:38

Rozdíl v celkové výšce oproti Scale 35mm. Rozdíl v ceně 80 000kč.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 02. 2019 08:53

To je OK, pokud jim to zákazník zaplatí...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  26. 02. 2019 09:22

Proč se to neoznačuje jako hatchback?

Odpovědět  |   | 
Kimi  |  26. 02. 2019 09:29

protože by to nikdo nekupoval.

Odpovědět  |   | 
OooK  |  26. 02. 2019 09:30

Design je vec vkusu ,skodovka se designove nijak nevymika, predni maska vyrazne pripomina konu nebo cactus.
Motorizace je dost smutna hlavne ten zaklad :\ Prejmenoval bych to na Skoda Prdiq.
(PS nejsem hater skody, sam mam supa 3 a se 140kW je to super auto, nicmene 1.0 88kW patri spis do fabie ta 1.5 je ok ale to zas bude ranec)

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  26. 02. 2019 18:16

Cože, připomíná Konu? Tak to ani náhodou. Tahle ultra fádní krabicoidní škodovka na moderní a stylovou Konu absolutně nemá. Je to jen další zbytečná krabice v řadě, která se lehce ztratí mezi všemi škodovkami a podobně fádními evropskými auty. Hoši v Malé Boleslavi, chce to nějaký ten nápad, dovaz a kreativitu, jinak budete neustále za přizdisrá*e.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 02. 2019 09:40

Takze se da predpokladat ze cena za holobyt se 2 mrtvejma kreckama pod kapotou bude tak 450 tisic. Poradna motorizace nulova, ale se 110kw a trochou vybavy to bude zhruba za lidovejch 600-700 tisic. Vzhledove se mi to teda libi vic nez nas sluzebni karoq.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  26. 02. 2019 09:41

Škoda Komik plně dostála svému jménu...jde vpodstatě o faceliftovaný Favorit 135 L.

Odpovědět  |   | 
rotor motor  |  26. 02. 2019 09:48

Komiq ...

Odpovědět  |   | 
666  |  26. 02. 2019 09:58

Moc pěkný. To koupím

Odpovědět  |   | 
setr  |  26. 02. 2019 18:55

Odpovědět  |   | 
ACE  |  26. 02. 2019 10:03

Zujala mě super volba, koupíte si Kamíq proti Scale si jistě krapet připlatíte, protože chcete nesmyslně zvedlej podvozek, ale to super je, že si můžete ještě jednou připlatit a oni vám ho krapet snížej. To je prostě bomba

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  26. 02. 2019 10:14

Ale lidé to chtějí! Běžně vídám Lesníka, který má snížený podvozek. Takže když to umí Subaru, tak proč by to nešlo u Škody.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 10:29

Ano, souhlasím, tohle je naprosto trapně nesmyslné... Ale to je zkrátka móda u všech "SUV"...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  26. 02. 2019 12:42

To je podobné jako si nechat zakrýt lakované nárazníky za nemalé peníze černými plasty.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  26. 02. 2019 18:32

Prostě typický škodovácký tuzing.

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 18:37

což je třeba u Karoqu nutnost, protože jinak to vypadá hnusně a lowcostově jako Karoq Junior

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 02. 2019 12:52

X6. Najskor chce niekto SUV a kupe, ale chce, aby to jazdilo ako M5 .... a tak sa hladaju riesenia na veci, ktore vznikli pri vytvarani problemu, pretoze zakaznik udajne chcel zelezne drievko z umelej hmoty.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  26. 02. 2019 10:18

To je ten nový emotívny prístup, nabudúce Suberb bude mať komplet interiér prevzatý z Oktavie ?
Načo sú dobré 2 modely s rôznymi názvami Scala a Kamiq keď z 3 strán a vnútri vyzerajú takmer rovnako ?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  26. 02. 2019 10:52

Asi se to zákazníkům v Číně tak líbí. Škoda je automobilka pro trhy dálného východu, čeští zákazníci jsou už jen do počtu.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  26. 02. 2019 10:49

Oproti skicám opět celkem nuda.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  26. 02. 2019 10:57

Kamiq Kodiaq Karoq, KoKoKot Uplne cekam ze SuperB prejmenuji na Klement...

to uz je moc uchylny samý KKK... a zas je tam ten obstarozni 1.6TDI, kdyz uz se sazi novejsi 1.5 TDI. Na hlavu padly... Napis SKODA vzadu absolutne nechapu, na to logo maji byt hrdí a ne ho davat pryc. No aspon ze je zachovana GTEC verze ale ten motor, to je k zoufani... Tak jak mam skodu rad, tak toto je duvod divat se skutecne k jinym znackam.

Odpovědět  |   | 
ASDF  |  26. 02. 2019 16:52

Pokud vím tak vývoj 1.5 TDI skočil v roce 2017.

Odpovědět  |   | 
My Lovely BMW 😎  |  26. 02. 2019 10:58

Taaaak jsem shlednul ten nejnovější výplod Škoda auto..
5st manuál, tvar jako C4 cactus, ale hranatejsi...a vnitřek...tvl 🤣 řekne už někdo pánům v Škodě, že máme 21.století....WTF....tvrde plasty úplně všude, stejně jako jednickove Fabii a...světě div se, stejně jako v o třídu větším modelu..výplně dveří, plasty palubní desky atd... Hele, tohle už nejde brát ani jako spatnej vtip.. Jak někdo může svoje vlastnoručně vydělané a ušetřené peníze utratit za tuhle předraženou hromadu odpadu z VW minulých generací..?!! 🤔🤢🤢

Odpovědět  |   | 
Q  |  26. 02. 2019 11:34

Jednickova Fabia mela mekceny vrch palubky i calounene vyplne dveri.

Odpovědět  |   | 
Robin  |  26. 02. 2019 18:14

A interiér okopčenej ze Scaly, aby neměli páni designéři moc práce :) Za předpokládaných 400tis dobrá zvětšená sekačka s 1.0 tsi

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  28. 02. 2019 08:47

Žeru tyhle chytrolíny, co píšou o autech, ve kterých v životě neseděli.

Odpovědět  |   | 
DLBR  |  26. 02. 2019 11:01

Otázka na redakciu: toto asi nie je priamy konkurent Arony a T-Cross. Bude aj menšie suv ako Kamiq, priamy pribuzný seatu a vw, "fabia suv"? Alebo je toto najmenšie suv, čo škoda plánuje ponúknuť na trhu. Ďakujem

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 11:30

Co bys ještě čekal menšího? Samozřejmě, že je to stejná kategorie jako Arona a T-Cross, jen v duchu pojetí Škody je o pár centimetrů delší. Menší auto už by mohlo mít tak kolem čtyř metrů a to fakt není účelné.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  26. 02. 2019 18:12

Spíš divná doba. Dodnes rád vzpomínám na Kangoo někdy z roku 2003/2004. To auto mělo na délku 3995 mm, ale kufr byl neskutečný a po sklopení zadních sedaček to byl úplně jiný level. Přitom díky té délce se s tím dobře parkovalo ve městě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 02. 2019 07:19

Ale bourat bys s tím nechtěl. Velikost aut je poplatná své době, ačkoli s tím, jak auta rostou, taky nejsem moc spokojený. Ale my sami chceme co nejbezpečnější auta, takže to tu máme. Obří, nabobtnalé krabice...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 02. 2019 12:20

A čekal někdo, že redaktorům ne"udělá radost" ? Má cenu číst to pod nadpisem ?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 02. 2019 12:29

Tak sup sem s RS modelem - benzin 300k 4x4 automat..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 13:33

Umíš vůbec číst? MQB-A0 nemůže mít 4x4...

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  26. 02. 2019 19:04

A zajede to ring líp než transit? Nebo to bude stejna ostuda jako kodiaq rs?

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 02. 2019 14:12

Asi docela praktické auto, pro někoho, kdo ocení vyšší světlou výšku v kombinaci s 4x2 a SUV už je pro něj poněkud overkill. Jen si myslím, že to neměli zkracovat (asi obava, aby to nelezlo Karoqu do zelí), protože zájemci o zvýšené kombi nebudou stát o zvýšený hatchback

Odpovědět  |   | 
Hogo  |  26. 02. 2019 14:52

proč máte potřebu posouvat sedačku řidiče do předu při focení posazu na zadní lavici? dělají to snad všichni od Světa motoru po auto/autorevue.cz, to je tam tak málo místa že to musíte takto na fotkách klamavě fotit?

Odpovědět  |   | 
autooo  |  26. 02. 2019 16:07

takovej dizajnovej mačkopes, teda nic moc

Odpovědět  |   | 
ooo  |  26. 02. 2019 16:11

proc se musi kopcit uzounke svetlomety po roveru, mne by se to libilo takhle https://ctrlv.cz/rJp2...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  26. 02. 2019 16:43

Přesně tak. Obvykle škodovácký nudný interier a zvenku je to stejná designová bída. Je to obyčejná nafouklina, na které se vyřádil druhořadý designer. Pár ostrých hran to stále stejné hovno nevylepší.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  26. 02. 2019 17:22

Takze to zhrňme:

Male auto,
Starý motor,
5 St prevodovka,
Ziadny hybrid/elektro,
Mala nádrž,
Ziadne držiaky na ruky,
Ziadny prielez do kufra na lyže,
Ziadne dodatočne ťažné zariadenie,
Kompletne tvrdé plasty,
Ziadne čalúnenie dverí.

Cena 17k€.

Zákazník, ktory si take nieco kúpi si zaslúži označenie kreten.

A to mam sam skodovku doma.


Osrať!

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 02. 2019 17:41

Je to společně se Scalou nejlowcostovější auto koncernu a zase ve srovnání s Dacií je to krásné. Ty výtky mi minimálně z poloviny připadají úplně mimo, průlez na lyže nemá minimálně polovina i mnohem dražších aut na trhu. Jaké držáky na ruce? Kde, proč? Malá nádrž? Na co větší? Vždyť to žere nula nula nic... Dodatečné tažné? Co to jako má být? Motorizace je na nejlowcostovější auto koncernu zcela OK (asi nikdo nečeká, že koncern začne s elektrifikací od konce), ona ani 5° převodovka nemusí být v režimu příměstské mamataxi úplně mimo (i když tam bych teda já volil dsg), není to jediná převodovka v nabídce. Plasty a čalounění nedokážu posoudit, ale podle mě to bude minimálně o level lepší než v Dacii. Cena ještě není známá ani ceníková, natož pak reálná...

... takže těmi kretény bych šetřil. My říkáme: Kdo to říká ten to je, tomu se to pasuje

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 18:02

A bude to za cenu Dacie, kdyz uz to s ni srovnavate? Ty vytky se tykaji koneckoncu spooousty aut, ale jak jinak se chce tahle Skoda vymezit proti konkurenci? Jasne, 2/3+ prodeji na firmy

PS Eelektrifikace od konce? To si ma jako zajemce o elektro/hybrid poridit velkou kravu, ikdyz ji nechce/nepotrebuje?

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 02. 2019 18:13

Ne, za cenu Dacie to opravdu nebude.
Od konce bylo myšleno, ne od největšího k nejmenšímu, nýbrž jako od nejprémiovějšího k nejlowcostovějšímu. Hybrid v Kamiqu by nikdo nezaplatil (zvlášť pak ne ten koncernový ne právě optimalizovaný)

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  26. 02. 2019 18:26

Názor ovcošukače je nepodstatný

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 02. 2019 23:10

Nojo... český ultranacionální debil se projevil

Odpovědět  |   | 
Štépa  |  27. 02. 2019 23:17

Kritizovat umí každej, ale ty to máš v hlavě určitě srovnaný, tak sorry jako!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jares Ch  |  28. 02. 2019 19:13

Lépe, bych to nenapsal.

Odpovědět  |   | 
Ludvajs  |  26. 02. 2019 17:32

Nezačnou dávat 1.0 TSI i do Kodiaqa? Když už to dávají i do Kamiqu? Přece jen je ten downsizing v módě ne? Tomu motoru to přece nevadí, když se bude neustále vytáčet do vysokých otáček, aby to trochu jelo

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 02. 2019 17:43

Co máte všichni s tím vytáčením? Nechci se tříválců zastávat, nikdy bych si to nekoupil, ale jeli jste s tím vůbec někdy? Nebo alespoň s nějakým jiným zážehovým turbomotorem? Potřeba vytáčení je tam ten poslední problém...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  26. 02. 2019 19:46

Jsou to hlupáci, nemohli s tím jet. Taky bych ho nechtěl, jel jsem s ním ve Fabii, je hlučný ale jede.

Odpovědět  |   | 
Štépa  |  27. 02. 2019 23:28

Mám pocit, že spousta lidí , který jedou do práce max. 10km, se považuje za odborníka, za mě tříválec OK, měl jsem auto, který jsem nešetřil, a při 180 0000, kdy to šlo do světa žádná závada, rozhodně jsem to nešetřll, hlavně Praha+dálnice, nikdy jsem to nenechal dochladit, hned při příjezdu na místo jsem to zdechnul, a rozhodně žádnej problém s turbem,Pokud píšete hejty, tak rovnou napište rok výroby auta, a kolik měsíčně nalítáte, aby ostatní, který mají v hlavě mozek nemuseli číst ty vaše cinty.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  27. 02. 2019 16:40

Na co vytáčet? Aby to jelo? Pokud si koupáš 1,0 TSI a pak fňukáš, že to nejede, tak to není chyba motoru, ale důkaz, že jsi debil. Na sportovní jízdu jsou tu přeci sportovní auta se sportovními výkony.

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 02. 2019 17:50

K designu - podíváme-li se na to ze správného úhlu pohledu, tedy jako na nástupce hyperlowcostového rapidu posunutého do kategorie crossoverů, tak je jasné proč to vypadá, jak to vypadá. A nevypadá to zase tak špatně, jen to prostě nesmí lézt do zelí mainstreamovým modelům koncernu.
Co mně osobně vadí nejvíc je ten zadní šaškovský jakobydifuzor s hyperfejkovými výfuky, nebo co to má být. Je mrzuté, že Škoda se stran fejkových výfuků držela dlouho zpátky a teď (když už od nich některé značky snad začínají opět ustupovat) to bude zřejmě jedna hrůza vedle druhé. Podezírám z toho toho kýčem proslulého matlala, co přišel po Kabaňovi....

Odpovědět  |   | 
setr  |  26. 02. 2019 18:57

Ještě chybí do palety modelů Citygoq. Aspoň na 17kách..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 02. 2019 19:06

Zase mechanická ruční brzda . To ten adaptivní tempomat opět bude vyžadovat chvilku po zastavení sešlápnutí brzdoveho pedálu jako v Octavii...

Odpovědět  |   | 
Miro  |  26. 02. 2019 21:09

Mi se to líbí dokonce více než Scala Přední světla a litrové tsi motory žádný výkvět, ale je to dokonce lepší než studie vision. Dokud to nedomrší cenou (beru to jako vzdušnější Fabiu combi, ne malého Karoqa) tak super auto

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 02. 2019 09:58

Aj keď sa to dosť podobá na Scalu tak hlavne spredu to vyzerá lepšie ako Scala a chvalabohu že to nemá taký predok ako čínsky kamiq lebo ten je spredu otrasný.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  27. 02. 2019 10:09

Prej SUV 😂😂😂😭😭😭😭😭😭 takže když si dám na blatníky plastové lemy tak už mám SUV jo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭?????

Odpovědět  |   | 
..-  |  27. 02. 2019 12:55

Ne, magore.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  27. 02. 2019 10:10

Podvozek a technika VW Polo za cenu Golfu. To umí jen Volkswagen ala Škoda. Zloději

Odpovědět  |   | 
Stehlik  |  27. 02. 2019 10:19

Jediné SUV co stálo od Škody byla Yetina, ještě mohla mít větší kufr, jako mají v Číně a bylo by to ideální auto, motorizace byla parádní, ale to co vychází poslední dobou od Škody je opravdu děs a bída. Jsem zvědav na jejich ceníkovku a mizernou výbavu vy ne?

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  28. 02. 2019 18:11

motorizace jaka? tvl jel jsi v tom na dalnici, hrozny auto...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2019 10:24

Co máte proti 1l tříhrnku.Krom divného zvuku to hlavně málo žere,platí menší pojistka,mění jen 3svíčky a vcelku i dobře jede když je to v lehčím autě typu fabka,ibiza,polo.Musí dělat flotilové emise a s 200/300koňmi je nedají a na to zase nemáte vy.

Odpovědět  |   | 
root  |  28. 02. 2019 22:21

Taky nechapu co proti tomu lidi maj, ja mam 1.1l v-twin a myslim, ze je to akorat.

Jo, pockat ... to neni motorka? To jako vazne nekdo narval do auta? :D

Odpovědět  |   | 
xerxes  |  27. 02. 2019 19:23

nafoukla fabie co vypada korejsky no, skodovka se predvadi teda, ten napis co to je, ja chci logo, kámíq, pak bude shemiq a pro sedláky kulaq ....

Odpovědět  |   | 
Hanso  |  28. 02. 2019 10:09

děkuju škodovky už dávno ne, za ty prachy raději seata a nebo si počkat na shemiqa, bych se na nějakou škodovku vy.jebal co včil předváděj, drahá laciná ojebávka nic víc

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 02. 2019 16:37

Dotaz na redakci. Máte nějaké interní nařízení přestavovat přední sedadlo tak aby to vypadalo, že je interiér prostornější než ve skutečnosti. Poloha sedadla vzhledem k prostředímu sloupku je na fotkách vždy ve prospěch prostoru na foceném místě. Nebylo už těch lží dost?

Odpovědět  |   | 
Václav  |  25. 03. 2019 15:22

No.Zase stejné jako jeho předchůdci.Ale jedno je jisté.Máme zase nové AUTO ROKU.Co na tom že tam bude motor typu kuckal.Ale je to Škodovka.Co na to redaktoři odborníci.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 03. 2019 18:12

Bude sranda až to dají redaktorovi co nemá 160cm jak ten týpek na fotkách ale 190cm a pojede s vystrcenou hlavou.

Odpovědět  |   | 
Rosi  |  13. 07. 2019 14:32

Jak jsem to tak četl, tak i když autům moc nerozumím. Mám Chrysler 300C a Mercedes Benz A140 oba z roku 2005, pořád to jezdí a dobře, tak tyto vozy s "K" na začátku lehce počeštěnými: Kokodáq, Komiq nebo Kamzíq obojí je správně i asi poslední výstřelek Káranaroq díru do světa neudělají....škoda

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A