Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

119 komentářů

Butch
16. června • 10:35

Za 382.000Kč jsem na jaře pořídil Hyundai I30 kombi, s motorem 1,4turbo 140koní, s couvací kamerou, na 16" Alu kolech a mnoho dalšího... Nechápu, proč bych za stejné peníze měl dostat hatchback s litrovým tříválcem na plecháčích a poloviční výbavou. Kvalita těhle aut je poslední dobou stále více srovnatelná a je jen otázka co se komu víc líbí. Ale cenovou politiku Škodovky nikdy nepochopím a lidi, co jsou za stejnou věc ochotni zaplatit o 20% víc už vůbec ne...

Karcher tool
16. června • 23:26

Butchi, to jste ale prase koupit jsi takovou blbost :-D A co jste si ještě koupil? Na hlavním nádraží zase postává Aneta, postarší romka s exémem na pindě, už je zpátky z basy. Tak utíjekte na půl hoďky pro lásku mezi větvemi černého bezu, evidentně Váš styl. :-D Alespoň podle toho, co se nám zde snažíte namluvit.

Asdfghjkltyqwe
15. června • 11:52

tý pýčo, to je humr, plecháče... to je jak flusanec do xychtu zákazníkovi... a ten motor jakbysmet. Kdo si tenhle zaklad koupi... no chudak. To bych uz snad sel pomalu radejc smer Dacia... Samozrejme bude tvrdit ze se mu to libi a staci, aby ne, kdyz vyhodil 380 šlupek, hanit to nebude, by ze sebe verejne udelal debila :-))

.
15. června • 14:55

Zatím ho tu ze sebe děláš ty.

Laďa
14. června • 19:38

Tady se někdo evidentně zbláznil !!!! Auto za bratru půl milionu korun s motorem z vysavače!! Zapnu klimu - auto nejede!! Vjedu na dálnici,budu držet povolených 130km/h - spotřeba bude jako u dvoulitru atmosféra!! Tak kde je ta úspora??

Jaryn
14. června • 9:25

Fakt nechápu, že ještě někoho překvapuje, že jsou Škodovky v základu takový holátka. Všechny. Dyk je to přece firemní styl koncernu. :-D

Standa81
14. června • 9:13

Trochu mi pripomina male Bmw X1, alespon na fotografii z boku. Je to troche novy segment, tak jsem zvedavy jak ho lide prijmou. Ale po aute typu Arona/S Cross, tedy maly cross over jsem volal uz dlouho. Na primestske motani kolem komina nic praktictejsiho snad neexistuje. Palec nahoru pro Skodovku za opousteni zkostnatelosti a pousteni se do novych vod. Predni svetla jsou crazy, ale nejak se domnivam ze tomu neposkodi. Doufam ze se vyvaruji nejakych detskych technickych chyb typu rozvody ea111 apod. Na zadek si v dobe dnesniho nasyceneho trhu nesedam, ale myslim si, ze je to docela povedene:-)

XYZ
14. června • 8:18

Škodivka obšlehla masku z Citroenu C4 Cactus, ale ceník už je oproti němu tradičně přepálený. Cactus má třeba 96 kW benzín, s automatem, ve vyšší výbavě za 455 tisíc. Za prachy za Komika už se dá pomalu sehnat Nissan Qashqai.

Alef
13. června • 21:17

Je to škaredé, jako ostatně všechny škodovky Superbem III počínaje. Samá hrana, prolis na dveřích vypadá, jako by auto někde zavadilo o traverzu. Členitá záď s plejádou nesmyslných hran, jako by zapomněli namontovat nějaký plast navrch. Tento design se velmi rychle okouká a zevšední. Navrhovat auto tak, aby "evokovalo vybroušený český křišťál" (Kabaň) je designérský úlet. Současná škodovka směřuje mezi favority soutěže O nejškaredší automobil.Nejkrásnější škodovkou všech dob je Superb Combi II, kterým jezdím já. Oblé tvary, hladké linie, skoro žádné zbytečné hrby, dolíky, žádné rádoby rychlé hrany. Nadčasový design. Každá změna už mohla být jen k horšímu.

mpolan
14. června • 11:28

Superb Combi II? Hm, tak jo, no... úzký jezevčík, to je fakt krása.

Michal
14. června • 7:47

Alef máš recht ale škodu si většinou nekupujem kvůli vzhledu i když ORs3 se mi líbila a měla 2l turbo.

Alef
14. června • 8:26

Jasně, Michale. Krása je v oku, které se dívá - co se líbí mně, nemusí se líbit jiným, a naopak. Škodovky (s výjimkou Roomsteru) se mně vždycky docela líbily a tak je mi trochu líto, že teď už ne.

Reniel
13. června • 19:44

Další rezavá plečka 🤣🤣🤣🤣

Michal
13. června • 19:09

Zadara by jste to brali všeci.Buďme rádi že za tu cenu je tam klima,rádio,elek okna atd.Když budete mít nehodu ve felde tak jdete do rakve a v tomhle další den do práce.

Veka
13. června • 10:51

Hnusna smradlava jitrnice z recyklarny odpadu v Boleslavi! Sockoidni vrak.

666
13. června • 11:51

Co bereš klaune?

Q
13. června • 10:13

Na Škodovku není výbava zase tak hrozná. Chybí v podstatě jen multifunkční volant a zadní reproduktory, přičemž za obojí lze připlatit. Trochu paradoxní je fakt, že tento "crossover pro ženy" je nyní v rámci celého koncernu VW nejlevnější možností, jak si pořídit dynamické auto (110 kW za cca 450 tisíc).

petr
13. června • 12:39

Mimochodem multifunkční volant má už jakékoliv levné auto v základu

Q
13. června • 19:01

Ano, právě proto říkám, že je to jedna z mála věcí, co v té základní výbavě chybí.

bzzz
13. června • 12:59

Cesky zakaznik je specificky ;-)

jenicek54
13. června • 8:52

za 400 tisíc nic dobrého. bude hůř3-[

13. června • 8:28

Hnusné prostě sračkovka základ bez rádia a El oken děs

Jan Wexa
13. června • 8:21

Dalsi smradlavy hnusny hovno z boleslavske otrokarny.

Daniel
13. června • 7:24

Uz ani na nejakou vzdalenost není poznat co je co.Předražené ,nekvalitní.Ať jde celá škodovka do pr..........

Olda
13. června • 6:05

S automatem a trivalcovou jebkou 1.0 pod kapotou v zakladu za pul mega. Haha, tak to se duchodcum poradne protoceji panenky :-D

Marian
13. června • 2:54

Z boku to vypadá ako klasický hatchback. Len ta karoséria je trocha divná, taká vyššia a svetlosť je ako na bežnom aute. Ja nechápem túto módu. Aj tá elektrická štúdia vyzerá celá divne, vysoká stavba karosérie a nízka svetlosť.

blbeczek
12. června • 21:48

jedna fabka combajn mi stoji v garazi jeste 4 hrnek 81, kupoval jsem ji novou a uz nikdy bych nechtel zadnou skodovku, v praci mame renaulty a to co ty vydrzi to by moje fabka byla davno po smrti a stoji polovinu. A to jsem byl cely zivot tezky hejter renaultu.

blonda
12. června • 22:16

Jaký Renault byste doporučil a v motorizaci ???
Díky.

Pedro
12. června • 23:15

Kup si koně, ten vydrží nejdéle.

Daniel
13. června • 7:34

A až dosloží tak na salám,dokonalá recyklace.

autas
12. června • 21:35

jee tam je podoba se starou felicii, miluju škodovky :-)

Petr Vaněk
12. června • 20:28

Docela dobré auto, i základ vypadá slušně.Má to takové fajné proporce. Přední světla jsou divoká, ale myslím, že se to snese a trošku to alespoň rozmetá šeď. Myslím, že Škoda se svou ofenzívou tolika nových a vemi slušných modelů začíná psát další novou historii. Osobně se na to zajdu podívat, jako nastupující důchodce teď všechny malé cross overy obhlížím a Škoda patří mezi premianty. (ještě spolu se Suzuki S cross)B-]

bzzz
12. června • 20:50

Uspesna nicmene stale (zatim?) lokalni znacka bez zasadnejsich inovaci. Nicmene zaplatpanbuh za ni - tahne nasi ekonomiku a nedela hanbu (jako nekteri jini).

12. června • 19:05

Mám dotaz, co je na tom autě crossouver? Náhon 4x4 má i Octavia. Světla výška je malá, první obrubník a máte po práhu nebo nárazníku.

Petr
12. června • 20:44

Crossover znamena, je mi vic let a nechci sedet na urovni silnice ale na kodiaqaka do kteryho se nastupuje lip nemam

12. června • 19:00

Ta cena co je uváděna 379900kc je bez barvy, při konfiguraci auto stojí přes 400000 Kč , podle tipu barvy. Takže zase lžou, leda že ti dají auto bez laku 😁😁

chytrak
12. června • 17:53

Tohle auto se podle mne moc nepovedlo. Je docela neforemný, vlastně to není ani suv, spíš takový polokombi. Trochu to připomíná golf sportsvan, ale má to divně dlouhou příď. Ale prdávat se to bude, protožeje to SUV:-/

Mini
12. června • 17:23

Bavil jsem se o škodovkách s klukem, který dělá dělníka na lince pro Fabie. Prý taková buzerace jako vládne ve škodovce není snad nikde jinde. Čeští manažeři se k dělníkům chovají jak nacisti za protektorátu. Pauza za celou směnu 2 x 5 min a 1x 30 min na jídlo. Monotóní práce, pracujete jako robot. Linka je stále v pohybu, jste neustále pod časovým tlakem. Na pracovišti bez mobilu, jídla nebo pití. Všude kontroly, kamery, mříže nebo dozorci.. Plechy, ze kterých Škoda montuje, jsou prý tak tenké, že se auta na lince musí několikrát kontrolovat, jestli nejsou někde promáčklá. Všechno je dělané jakoby na oko kvalitně, ale přitom se to dělá z těch nejlacinějších materiálu. Peníze nic moc, všechno prý shrábnou manažeři a jejich podržtašky, to co se uvádí v novinách je jen PR..

Petr
12. června • 20:36

Co by chteli za plat inzenyra na severu moravy. To je jak ridici kamionu co maji plat na urovni mladyho doktora ale furt si stezuji. Asi by to zase chtelo mensi krizicku

Petr Vaněk
12. června • 20:33

Teď jste si naběhl pane. Ve Škodovce, alespoň v Boleslavi a Kvasinách kde jsem byl na exkurzi (Novgorod neznám) to mají právě super. Práce zajímavá, peněz má řadový dělník tolik, že na Sev. Moravě se o takové výplatě nezdá ani managementu. Pokud není někdo vyloženě hudební skladatel nebo básník tělem i duší, tak je Škodovka právě jedním z top zaměstnavatelů. Své ironické kecy si zde nechte pro ty mladší s čápem na hlavě. Mimochodem "Fabia linka" ani neexistuje vy pošušto.

Znalec
12. června • 20:09

Mne odišla na Octavii po 4 rokoch klima. :(Niekde uniká plyn.Mal som kupit Kiu a mat pokoj este tri roky :-(

petr
13. června • 12:48

Ano. Máte pravdu - nedám na to dopustit -v této kategorii Kia Soul 1,6 atmosféra 97 kw - šetistupňová převodovka - velká výbava včetně litých kol a dvojbarevné karoserie a 7 let záruky :-) pod 400 tis kč

Karol
11. července • 14:42

Hmm a nepozinkovaná karoserie, menší kufr a hlučný motor, sto roků za opicemi..

blonda
12. června • 22:12

Kup Japonce budeš mít klid !!!!!!!!!!!!! Cena dílů srovnatelná !!!!!!!

Martin
13. června • 18:13

Jo jo přesně tak

Daniel
13. června • 7:32

Přesně tak!!!

Betelgeuse
12. června • 17:59

Buzerace jako na jakékoli lince v kterékoli fabrice

chytrak
12. června • 17:51

Tak pracovní režim je myslím docela ok, ještě by měl mít ca. 2 hodiny pracovní směny denně navíc a byl to rozumný pracovník. Pokud děláš míň tak jsi flákač. To že jsou škodovky levný je snad jasný z jejich cenovky ne. Co bys za ty prachy asi chtěl, auto ze zlata?

Tom
12. června • 17:19

Mě na tom ty plecháče vůbec nevadí. Ještě demontovat ty elektronický serepetičky a za 200 bych o tom uvažoval.

Mirek
12. června • 17:11

Koukám že ten předek trošku parodie na Citroen
Pěkná slátanina

petr r. (petrumr)
12. června • 20:42

vždy si myslím, že je to fotka mého auta :-))Citroen vždy udával vše co bude v autech, nevím třeba za jak dlouho udělají druzí odpojitelný stěrače aby mohli raménka pohnout rukama ke sloupku při sněžení nebo jen pro očistuB-] nebo aspon po třetím setření aby se rozvítily potkávačky, škodovek při dešti na DS vidím dost.:-|

george
12. června • 16:58

nekteri chytraci nevedi ze alu.kola jsou pevnejsi nez plech,a neotpruzena hmota jim uz vubec nic nerika.

Q
13. června • 9:51

Říká. Ale běžná (cenově dostupná) litá kola nejsou lehčí než plechová. Mohou být sice pevnější, ale to taky znamená, že se při vjetí do velké díry hůře opravují.

Ožana
13. června • 0:32

Obecně je samozřejmě lité kolo pevnější. Ale ono dneska se používá třeba i tzv. nočníková litina, která je naopak velmi nekvalitní. Težká a málo pevná, v sérii třeba Hiunday. Takže to si člověk nevybere. Pokud je nižší budget asi bych vzal plechy. Samozřejmě za velký peníz nějaký elektron nebo hořčí je jiná písnička. Pro měnší auto typu Kamiq je možná vhodnější i ten plech než machrovat s wc na chodbě.

k22
12. června • 17:06

Ty chtráku asi nevíš že levná slitinová kola jsou těžší nez plecháče a mají menší pevnost. Pokud chceš kvalitiní hlíny tak si sakra připlatíš....

Michal
12. června • 23:16

Origo 18 gemini jsou snad z litiny :)) Odpočívájí v garáži a práší se naň.

JIŘÍ LARIŠ
12. června • 19:10

👍

KLEMENTIUS
12. června • 16:32

Asi bych si přidal 60000kč,a radši 1.5 TSI-110 KW.Akurát jsem nepochopil,proč to začíná až u AMBITION,na základ CLASIC zapomněli!!!!.Ta skleróza co??

Daniel
13. června • 7:31

Tsi?TWL........Motor na ho......

Spok
12. června • 17:50

Asi bych 400 ubral a koupil si ojetou jedničkovou fabku. S 1,4 V 74 kW by to proti tomuhle byla královna.

-
12. června • 18:10

A ty její dvorní šašek.

Pepe
12. června • 16:25

Plechace nevadí kolik značek dává základu alu kola. Takovou blbost bych asi neřešil alu kola.

mpolan
13. června • 8:09

Podřadní si musí najít něco, čím si do Škody hloupě kopnout, protože na kritiku skutečných nedostatků nemají myšlenkovou kapacitu.

Joe Doe
12. června • 13:54

Ked sa tie kolesa tocia, je to kazdemu jedno - plechace v zaklade mi nevadia, maju svoje vyhody.A niektore auta vyzeraju lepsie s poriadnym kusom gumy - na plechoch s puklicami. Skratka sa to lepsie hodi, co ja viem, vzhladom na tvar blatnikov atd.

Aladin
12. června • 20:12

Jediné poklice, které ti na autě tůstanou, to jsou levné šunty ze supermarketu. Ty jsou vždy ošklivé, zažírá se do nich špína, praskají. Hezké origoš poklice vydrží pár měsíců než ti je někdo štípne.

Joe Doe
12. června • 23:21

Puklica je spotrebak niekde medzi kvapalinou do ostrekovacov a stieracmi.

Marek Pálka
12. června • 12:33

toto nenazývat "autem", toto je "SHIT", hovno, hnusný smradlavý odporný hovno, nic víc...ale ani nic míň)

K8MKII
12. června • 16:56

Prozraď nám, čím jezdíš ty? Dík :-)

abc
12. června • 18:08

Tak to se nedozvíš. Navíc reagovat na takového primitiva nemá smysl.

JirkaX
12. června • 21:35

To říká ten pravý.

K8MKII
12. června • 18:16

To je pravda, ale přesto by mě to zajímalo, co za auto může vlastnit takovej jednodušší hrdina :-)

ONDREJ H
12. června • 19:38

FELICII NEBO FAVORITEM :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ma­rek Pál­ka
12. června • 19:55

Fabia I 1.4 MPI

peggas
7. července • 16:49

A jeste lepsi je Fabia I 1.4 16V /BUD/:-D

K8MKII
12. června • 21:23

No tak to máš určitě lepší auto, než to, na který tady nadáváš, co? :-D Ach jo, za co?

NeradSkodu
13. června • 13:58

Tohle me baví,,ale zavital jsem sem jen nahodou kdyz sem si vsiml toho hnusu na obrazku..nepsal bych sem kdybych se v tomhle nevyznal...klidne se rozepisu cim jezdim nemam problem..

JIŘÍ LARIŠ
12. června • 19:09

By mě taky zajímalo 😂

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
NeradSkodu
12. června • 19:23

Nechci se nikoho zastavat ale tyhle auta taky povazuju za odpad dnesni
produkce:-D
Ale vono jeto vesmes jedno co si dneska clovek koupi ze?:-D
Splacat leasing poplatit ty desitky tisic za operaky hlavne ze se prachy tocej..nic vic to neni..tyhle radoby ,,auta'' jsou jako elektronika,,zacne se to srat-zahodit..at si rika kdo chce co chce..

Voša
12. června • 12:32

Tuhle firmu prolezlou jen levárnami měl už dávno někdo vyhodit do vzduchu a já bych osobně přijel ty trosky zahrnout.

JIŘÍ LARIŠ
12. června • 19:08

Nech si změnit medikaci 😉 Kdo řekne takovou kokotinu, patří do blazince😉

Jozef
12. června • 12:29

Podíval .....vypadá blbě !!!

Michal
12. června • 12:26

Plecháče nevadí.Na zimu nazujete zimni pneu a na léto koupíte alu disky z netu a je vyřešeno.

Aladin
12. června • 20:09

Liťáky i na zimu. Jdou wapkou osprchovat brzdy a kotouče od soli.

Michal
12. června • 23:12

Já sprchuji kotouče od rzi.

eorge
12. června • 12:16

plechace jsou pro skodu tak akorat.dekuji

fanúšik
12. června • 11:22

A to že Fabia končí je potvrdené ? Asi len kombi končí. Nezdá sa mi že by zarezali jeden z troch najpredávanejších modelov. Možno sa objaví ako prekapotovaná Ibiza.

Petr
12. června • 20:41

Budou muset ukoncitvyrobu malych aut ve spalovaku. Aby splnili emise u spalovaku bude ta technika stat dalsich 150000 a za 400000 by to nikdo nekoupil. U aut za 800000 se to ztrati lip

Jozef
12. června • 12:31

Náhrada za Fóbii je Scala .

Libor Valenta
12. června • 14:45

Scala je náhrada ta Rapid.

Standa81
14. června • 12:40

Scala je v reálu v pohodě, ale tohle mi přijde ještě o chloupek lepší B-]

Freddka
15. června • 18:53

V cem?

Ota
12. června • 19:53

aby Scala nebyla nahrada za Octu, kdyz dalsi zase povyroste a bude atakovat Superba

asd
12. června • 11:32

Pokud něco skončí tak pouze varinata kombi a ani to není na 100% jisté.

ostuda znacky plech. kola
12. června • 11:19

plechova kola jsou vrchona ostuda znacky! lita by mela byt v zakladu a samozrejmost!!!!!!!!!!

brk77
13. června • 6:07

Tahle základní plechová kola jsou slušný trapas u Škodovky a asi i celého koncernu. Jak jsem někdy před dvěma lety řešil nové auto a ve hře byl i Citroen C3, tak mě fakt velmi překvapilo, že základní plecháče můžou vypadat takhle.http://www.autocaris.cz/car_foto/1348/397705/1O10... ... Prvně jsem slečně, co se mnou pracovala na nabídce, nevěřil a musel jsem si jít na ten disk sáhnout na vystavené auto, že to je fakt plech. Z kalkulace jsem pak Alu kola vyhodil, protože to jsem vyhodnotil jako dostatečné.

Freddka
15. června • 18:23

Tyjo fakt pekny kola.
Ale vidis - ve VW jsou chytrejsi. Ti ten priplatek dostanou, protoze tam dali poradne skaredy ... :-)

mpolan
12. června • 13:28

A proč? Já třeba litá kola vůbec nechci. Pro pohyb na silnicích u nás jsou ocelová praktičtější.

Daniel
13. června • 7:28

Ha ha ha.Ty si kokodák

petr r. (petrumr)
12. června • 15:02

:-D to nemyslíš vážně?

mpolan
13. června • 8:04

A proč by ne? Dívám se na to čístě ze svého pohledu. Auto je pro mě užitkové zařízení, ne nějaký prostředek, kterým si mám zvyšovat ego či společenské postavení. Levná litá kola jsou horší a těžší, než plechová. Nemusím řešit poškrábání v městském provozu, nebo přemýšlet, jestli mi je někdo ukradne či ne.

Karcher tool
12. června • 17:21

No kdyz ted trochu odlehcime, tak vetsina zkusenych off roadistu ti rekne, ze plechova kola jsou lepsi. Nejlip kovane Mengelsy. Je to z toho duvodu, ze plech je pruzny a lepe absorbuje nerovnosti a ruzne sekance od balvanu apod. Kdezto litina je krehka a stipe se. Stejne jako si ji kladivkem nouzove nevyrovnas. Takze pokud nekdo chape Kamyka jako terenni vuz, opravdu muze povazovat plechova kola za vhodnejsi ;-)

Mirek
12. června • 21:44

Ty teda plácáš páté přes deváté, jak píše nade mnou, kované plecháče, litina (víš vůbec co je to litina?)
Aspoň toto si přečti.
https://www.autorevue.cz/6-typu-automobilovych-kol... ...

Břéťa
12. června • 21:10

Kovaný plecháče?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaryn
14. června • 9:20

A co je na tom divnýho? Plechovej disk je z oceli a aby se mu dodala větší odolnost, "vytuní" se kováním (jako třeba kudla nebo meč). Litý kola se taky dělaj kovaný, ale jsou kurevsky drahý (https://www.aluapneu.cz/kovana-alu-kola/... )

Tom
12. června • 18:03

Nechapej Kamiqa jako terenni auto, zadelas si na drahy pruser :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rokyta ex Acz
12. června • 19:23

Chlapi teď se budete smát, Kamiq ještě neznám. Ale u nás na Rycerce je jeden lesní kopec, který jezdím na redukci. A tam je hájenka u které občas stojí CityGo (s polskou značkou). Osobně mi není jasné jak se tam dostalo, jestli to nepřivezli někde na gazíku a teď si dělají z kolemjdoucích špásy. Ale pokud tam dojel po ose, tak CityGo je mega schopný terenní vůz. Pokud je Kamiq stejného vrhu, tak klobouk až na zem.

Aladin
12. června • 20:07

Pamatuji na snad 20let starý test offroadů, ještě v automagazínu. Předváděcka v Rumunských horách range rover. Měli více kousků. Pomalinku se hrnuli opuštěnou horskou balvanovitou cestou do kopců, i skrz řeky. Když si udělali pauzu, najednou se objevila naložená stará Dacia. Děda měl nacvičený každý kámen. :-D Všichni na to koukali prý s otevřenými ústy.

bzzz
12. června • 12:18

Ostudou jsou u Skody casto i lita 'designova' kola. Ale je fakt, ze pri tom poctu a pri dnesnich cenach by lita kola mohla byt standard i v zakladu.

iPace
12. června • 11:51

pritom pro ne jako velkodberatele je to vesmes stejna cena s rozdilem jednotek korun za kus, takze na jednom aute usetri vesmes jen desetikoruny, problem je ale v tom ze mnohem vice vydelaji prave na prodeji coby priplatkove vybave, a o tom to bohuzel je

Sam
13. června • 20:11

Právě, že u velkoodběratelů hraje i malý rozdíl ceny v nákupu veliký rozdíl v celkových nákladech. Když na jednom dílu ušetří i kdyby jen 20 kč, tak při prodeji milionu aut už to je rozdíl 20M, a to se furt bavíme o jednom dílu. Druhá věc je, jak uvádíte i to, že zákázníka, tak nějak tlačí k tomu, aby si připlatil za kola litá :-)

petr r. (petrumr)
12. června • 14:58

správně, jak já jsem vybíral na zimu litáky a porovnával jsem je plecháčama, tak dost lidí zapomíná, že k litákům jsou šrouby kdežto k plecháčům je musíš koupit.

Martin
12. června • 22:27

co to meles za blbosti? Co se VW koncernu tyce, šrouby na plech i na origo litak (a dalsi spousty presne vrtanych neorigo disku) jsou totozne.

Ota
12. června • 19:50

a co kdyz mas stefty?

petr r. (petrumr)
12. června • 20:26

nic to nemění, dostaneš matky nebo když už máš matky plochý, tak jenom podložky-to je obzvlášt u autobusů a nákladáků. Myslím u osobáků štefty mají japonci a matka na 21 klíč, to jak jsem měl toyotu to bylo na golofku a liták o fous.

Manobb
12. června • 11:07

Takže Fabia nám pomaly ale isto končí, aby auto vzhľadom podobné ako Fabia (Kamiq) bolo drahšie len preto, že je to akože lepšie a akože väčšie auto. Zdraženie Fabii by predajcom zákazníci vyčítali, ale Kamiqy pôjdu na dračku a bez reptania ... .... aspoň tak to očakáva výrobca i predajcovia. "Skvelé".

Ota
12. června • 19:49

vzdyt to VW reditel rikal.Mudi zdrazit konvencni auta, aby zadotovali elektro

Petr
12. června • 20:49

Mate pravdu az na to ze nemusi dotovat elektro ale musi dotovat pokuty za vysoky emise spalovaku

Petr
12. června • 20:47

Vsak tady nejakou dobu rikam ze spalovakum zvoni hrana a soucasna prognoza o srovnani cen EV a fosilu v roce 22 je cim dal jistější

rey
13. června • 3:09

jsi debil

Doporučujeme

Články odjinud