Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Manobb  |  12. 06. 2019 11:07

Takže Fabia nám pomaly ale isto končí, aby auto vzhľadom podobné ako Fabia (Kamiq) bolo drahšie len preto, že je to akože lepšie a akože väčšie auto. Zdraženie Fabii by predajcom zákazníci vyčítali, ale Kamiqy pôjdu na dračku a bez reptania ... .... aspoň tak to očakáva výrobca i predajcovia. "Skvelé".

Odpovědět  |   | 
Ota  |  12. 06. 2019 19:49

vzdyt to VW reditel rikal.Mudi zdrazit konvencni auta, aby zadotovali elektro

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 06. 2019 20:47

Vsak tady nejakou dobu rikam ze spalovakum zvoni hrana a soucasna prognoza o srovnani cen EV a fosilu v roce 22 je cim dal jistější

Odpovědět  |   | 
rey  |  13. 06. 2019 03:09

jsi debil

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 06. 2019 20:49

Mate pravdu az na to ze nemusi dotovat elektro ale musi dotovat pokuty za vysoky emise spalovaku

Odpovědět  |   | 
ostuda znacky plech. kola  |  12. 06. 2019 11:19

plechova kola jsou vrchona ostuda znacky! lita by mela byt v zakladu a samozrejmost!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 06. 2019 11:51

pritom pro ne jako velkodberatele je to vesmes stejna cena s rozdilem jednotek korun za kus, takze na jednom aute usetri vesmes jen desetikoruny, problem je ale v tom ze mnohem vice vydelaji prave na prodeji coby priplatkove vybave, a o tom to bohuzel je

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 06. 2019 14:58

správně, jak já jsem vybíral na zimu litáky a porovnával jsem je plecháčama, tak dost lidí zapomíná, že k litákům jsou šrouby kdežto k plecháčům je musíš koupit.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  12. 06. 2019 19:50

a co kdyz mas stefty?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 06. 2019 20:26

nic to nemění, dostaneš matky nebo když už máš matky plochý, tak jenom podložky-to je obzvlášt u autobusů a nákladáků. Myslím u osobáků štefty mají japonci a matka na 21 klíč, to jak jsem měl toyotu to bylo na golofku a liták o fous.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 06. 2019 22:27

co to meles za blbosti? Co se VW koncernu tyce, šrouby na plech i na origo litak (a dalsi spousty presne vrtanych neorigo disku) jsou totozne.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  13. 06. 2019 20:11

Právě, že u velkoodběratelů hraje i malý rozdíl ceny v nákupu veliký rozdíl v celkových nákladech. Když na jednom dílu ušetří i kdyby jen 20 kč, tak při prodeji milionu aut už to je rozdíl 20M, a to se furt bavíme o jednom dílu. Druhá věc je, jak uvádíte i to, že zákázníka, tak nějak tlačí k tomu, aby si připlatil za kola litá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 12:18

Ostudou jsou u Skody casto i lita 'designova' kola. Ale je fakt, ze pri tom poctu a pri dnesnich cenach by lita kola mohla byt standard i v zakladu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 06. 2019 13:28

A proč? Já třeba litá kola vůbec nechci. Pro pohyb na silnicích u nás jsou ocelová praktičtější.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 06. 2019 15:02

to nemyslíš vážně?

Odpovědět  |   | 
Karcher tool  |  12. 06. 2019 17:21

No kdyz ted trochu odlehcime, tak vetsina zkusenych off roadistu ti rekne, ze plechova kola jsou lepsi. Nejlip kovane Mengelsy. Je to z toho duvodu, ze plech je pruzny a lepe absorbuje nerovnosti a ruzne sekance od balvanu apod. Kdezto litina je krehka a stipe se. Stejne jako si ji kladivkem nouzove nevyrovnas. Takze pokud nekdo chape Kamyka jako terenni vuz, opravdu muze povazovat plechova kola za vhodnejsi

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 06. 2019 18:03

Nechapej Kamiqa jako terenni auto, zadelas si na drahy pruser

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  12. 06. 2019 19:23

Chlapi teď se budete smát, Kamiq ještě neznám. Ale u nás na Rycerce je jeden lesní kopec, který jezdím na redukci. A tam je hájenka u které občas stojí CityGo (s polskou značkou). Osobně mi není jasné jak se tam dostalo, jestli to nepřivezli někde na gazíku a teď si dělají z kolemjdoucích špásy. Ale pokud tam dojel po ose, tak CityGo je mega schopný terenní vůz. Pokud je Kamiq stejného vrhu, tak klobouk až na zem.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 06. 2019 20:07

Pamatuji na snad 20let starý test offroadů, ještě v automagazínu. Předváděcka v Rumunských horách range rover. Měli více kousků. Pomalinku se hrnuli opuštěnou horskou balvanovitou cestou do kopců, i skrz řeky. Když si udělali pauzu, najednou se objevila naložená stará Dacia. Děda měl nacvičený každý kámen. Všichni na to koukali prý s otevřenými ústy.

Odpovědět  |   | 
Břéťa  |  12. 06. 2019 21:10

Kovaný plecháče?

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  14. 06. 2019 09:20

A co je na tom divnýho? Plechovej disk je z oceli a aby se mu dodala větší odolnost, "vytuní" se kováním (jako třeba kudla nebo meč). Litý kola se taky dělaj kovaný, ale jsou kurevsky drahý (https://www.aluapneu.cz/kovana-alu-kola/... )

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 06. 2019 21:44

Ty teda plácáš páté přes deváté, jak píše nade mnou, kované plecháče, litina (víš vůbec co je to litina?)
Aspoň toto si přečti.
https://www.autorevue.cz/6-typu-automobilovych-kol... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 06. 2019 08:04

A proč by ne? Dívám se na to čístě ze svého pohledu. Auto je pro mě užitkové zařízení, ne nějaký prostředek, kterým si mám zvyšovat ego či společenské postavení. Levná litá kola jsou horší a těžší, než plechová. Nemusím řešit poškrábání v městském provozu, nebo přemýšlet, jestli mi je někdo ukradne či ne.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 06. 2019 07:28

Ha ha ha.Ty si kokodák

Odpovědět  |   | 
brk77  |  13. 06. 2019 06:07

Tahle základní plechová kola jsou slušný trapas u Škodovky a asi i celého koncernu. Jak jsem někdy před dvěma lety řešil nové auto a ve hře byl i Citroen C3, tak mě fakt velmi překvapilo, že základní plecháče můžou vypadat takhle.

http://www.autocaris.cz/car_foto/1348/397705/1O10... ...

Prvně jsem slečně, co se mnou pracovala na nabídce, nevěřil a musel jsem si jít na ten disk sáhnout na vystavené auto, že to je fakt plech. Z kalkulace jsem pak Alu kola vyhodil, protože to jsem vyhodnotil jako dostatečné.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 06. 2019 18:23

Tyjo fakt pekny kola.
Ale vidis - ve VW jsou chytrejsi. Ti ten priplatek dostanou, protoze tam dali poradne skaredy ...

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  12. 06. 2019 11:22

A to že Fabia končí je potvrdené ? Asi len kombi končí. Nezdá sa mi že by zarezali jeden z troch najpredávanejších modelov. Možno sa objaví ako prekapotovaná Ibiza.

Odpovědět  |   | 
asd  |  12. 06. 2019 11:32

Pokud něco skončí tak pouze varinata kombi a ani to není na 100% jisté.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  12. 06. 2019 12:31

Náhrada za Fóbii je Scala .

Odpovědět  |   | 
Libor Valenta  |  12. 06. 2019 14:45

Scala je náhrada ta Rapid.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  12. 06. 2019 19:53

aby Scala nebyla nahrada za Octu, kdyz dalsi zase povyroste a bude atakovat Superba

Odpovědět  |   | 
Standa81  |  14. 06. 2019 12:40

Scala je v reálu v pohodě, ale tohle mi přijde ještě o chloupek lepší

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 06. 2019 18:53

V cem?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 06. 2019 20:41

Budou muset ukoncitvyrobu malych aut ve spalovaku. Aby splnili emise u spalovaku bude ta technika stat dalsich 150000 a za 400000 by to nikdo nekoupil. U aut za 800000 se to ztrati lip

Odpovědět  |   | 
eorge  |  12. 06. 2019 12:16

plechace jsou pro skodu tak akorat.dekuji

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 06. 2019 12:26

Plecháče nevadí.Na zimu nazujete zimni pneu a na léto koupíte alu disky z netu a je vyřešeno.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 06. 2019 20:09

Liťáky i na zimu. Jdou wapkou osprchovat brzdy a kotouče od soli.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 06. 2019 23:12

Já sprchuji kotouče od rzi.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  12. 06. 2019 12:29

Podíval .....vypadá blbě !!!

Odpovědět  |   | 
Voša  |  12. 06. 2019 12:32

Tuhle firmu prolezlou jen levárnami měl už dávno někdo vyhodit do vzduchu a já bych osobně přijel ty trosky zahrnout.

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ LARIŠ  |  12. 06. 2019 19:08

Nech si změnit medikaci 😉 Kdo řekne takovou kokotinu, patří do blazince😉

Odpovědět  |   | 
Marek Pálka  |  12. 06. 2019 12:33

toto nenazývat "autem", toto je "SHIT", hovno, hnusný smradlavý odporný hovno, nic víc...ale ani nic míň)

Odpovědět  |   | 
K8MKII  |  12. 06. 2019 16:56

Prozraď nám, čím jezdíš ty? Dík

Odpovědět  |   | 
abc  |  12. 06. 2019 18:08

Tak to se nedozvíš. Navíc reagovat na takového primitiva nemá smysl.

Odpovědět  |   | 
K8MKII  |  12. 06. 2019 18:16

To je pravda, ale přesto by mě to zajímalo, co za auto může vlastnit takovej jednodušší hrdina

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ LARIŠ  |  12. 06. 2019 19:09

By mě taky zajímalo 😂

Odpovědět  |   | 
NeradSkodu  |  12. 06. 2019 19:23

Nechci se nikoho zastavat ale tyhle auta taky povazuju za odpad dnesni
produkce
Ale vono jeto vesmes jedno co si dneska clovek koupi ze?
Splacat leasing poplatit ty desitky tisic za operaky hlavne ze se prachy tocej..nic vic to neni..tyhle radoby ,,auta'' jsou jako elektronika,,zacne se to srat-zahodit..at si rika kdo chce co chce..

Odpovědět  |   | 
ONDREJ H  |  12. 06. 2019 19:38

FELICII NEBO FAVORITEM :D

Odpovědět  |   | 
Ma­rek Pál­ka  |  12. 06. 2019 19:55

Fabia I 1.4 MPI

Odpovědět  |   | 
K8MKII  |  12. 06. 2019 21:23

No tak to máš určitě lepší auto, než to, na který tady nadáváš, co? Ach jo, za co?

Odpovědět  |   | 
NeradSkodu  |  13. 06. 2019 13:58

Tohle me baví,,ale zavital jsem sem jen nahodou kdyz sem si vsiml toho hnusu na obrazku..nepsal bych sem kdybych se v tomhle nevyznal...klidne se rozepisu cim jezdim nemam problem..

Odpovědět  |   | 
peggas  |  07. 07. 2019 16:49

A jeste lepsi je Fabia I 1.4 16V /BUD/

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 06. 2019 21:35

To říká ten pravý.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 06. 2019 13:54

Ked sa tie kolesa tocia, je to kazdemu jedno - plechace v zaklade mi nevadia, maju svoje vyhody.

A niektore auta vyzeraju lepsie s poriadnym kusom gumy - na plechoch s puklicami. Skratka sa to lepsie hodi, co ja viem, vzhladom na tvar blatnikov atd.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 06. 2019 20:12

Jediné poklice, které ti na autě tůstanou, to jsou levné šunty ze supermarketu. Ty jsou vždy ošklivé, zažírá se do nich špína, praskají. Hezké origoš poklice vydrží pár měsíců než ti je někdo štípne.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 06. 2019 23:21

Puklica je spotrebak niekde medzi kvapalinou do ostrekovacov a stieracmi.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  12. 06. 2019 16:25

Plechace nevadí kolik značek dává základu alu kola. Takovou blbost bych asi neřešil alu kola.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 06. 2019 08:09

Podřadní si musí najít něco, čím si do Škody hloupě kopnout, protože na kritiku skutečných nedostatků nemají myšlenkovou kapacitu.

Odpovědět  |   | 
KLEMENTIUS  |  12. 06. 2019 16:32

Asi bych si přidal 60000kč,a radši 1.5 TSI-110 KW.Akurát jsem nepochopil,proč to začíná až u AMBITION,na základ CLASIC zapomněli!!!!.Ta skleróza co??

Odpovědět  |   | 
Spok  |  12. 06. 2019 17:50

Asi bych 400 ubral a koupil si ojetou jedničkovou fabku. S 1,4 V 74 kW by to proti tomuhle byla královna.

Odpovědět  |   | 
-  |  12. 06. 2019 18:10

A ty její dvorní šašek.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 06. 2019 07:31

Tsi?TWL........Motor na ho......

Odpovědět  |   | 
george  |  12. 06. 2019 16:58

nekteri chytraci nevedi ze alu.kola jsou pevnejsi nez plech,a neotpruzena hmota jim uz vubec nic nerika.

Odpovědět  |   | 
k22  |  12. 06. 2019 17:06

Ty chtráku asi nevíš že levná slitinová kola jsou těžší nez plecháče a mají menší pevnost. Pokud chceš kvalitiní hlíny tak si sakra připlatíš....

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ LARIŠ  |  12. 06. 2019 19:10

👍

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 06. 2019 23:16

Origo 18 gemini jsou snad z litiny :)) Odpočívájí v garáži a práší se naň.

Odpovědět  |   | 
Ožana  |  13. 06. 2019 00:32

Obecně je samozřejmě lité kolo pevnější. Ale ono dneska se používá třeba i tzv. nočníková litina, která je naopak velmi nekvalitní. Težká a málo pevná, v sérii třeba Hiunday. Takže to si člověk nevybere. Pokud je nižší budget asi bych vzal plechy. Samozřejmě za velký peníz nějaký elektron nebo hořčí je jiná písnička. Pro měnší auto typu Kamiq je možná vhodnější i ten plech než machrovat s wc na chodbě.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 06. 2019 09:51

Říká. Ale běžná (cenově dostupná) litá kola nejsou lehčí než plechová. Mohou být sice pevnější, ale to taky znamená, že se při vjetí do velké díry hůře opravují.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 06. 2019 17:11

Koukám že ten předek trošku parodie na Citroen
Pěkná slátanina

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 06. 2019 20:42

vždy si myslím, že je to fotka mého auta Citroen vždy udával vše co bude v autech, nevím třeba za jak dlouho udělají druzí odpojitelný stěrače aby mohli raménka pohnout rukama ke sloupku při sněžení nebo jen pro očistu nebo aspon po třetím setření aby se rozvítily potkávačky, škodovek při dešti na DS vidím dost.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 06. 2019 17:19

Mě na tom ty plecháče vůbec nevadí. Ještě demontovat ty elektronický serepetičky a za 200 bych o tom uvažoval.

Odpovědět  |   | 
Mini  |  12. 06. 2019 17:23

Bavil jsem se o škodovkách s klukem, který dělá dělníka na lince pro Fabie. Prý taková buzerace jako vládne ve škodovce není snad nikde jinde. Čeští manažeři se k dělníkům chovají jak nacisti za protektorátu. Pauza za celou směnu 2 x 5 min a 1x 30 min na jídlo. Monotóní práce, pracujete jako robot. Linka je stále v pohybu, jste neustále pod časovým tlakem. Na pracovišti bez mobilu, jídla nebo pití. Všude kontroly, kamery, mříže nebo dozorci.. Plechy, ze kterých Škoda montuje, jsou prý tak tenké, že se auta na lince musí několikrát kontrolovat, jestli nejsou někde promáčklá. Všechno je dělané jakoby na oko kvalitně, ale přitom se to dělá z těch nejlacinějších materiálu. Peníze nic moc, všechno prý shrábnou manažeři a jejich podržtašky, to co se uvádí v novinách je jen PR..

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  12. 06. 2019 17:51

Tak pracovní režim je myslím docela ok, ještě by měl mít ca. 2 hodiny pracovní směny denně navíc a byl to rozumný pracovník. Pokud děláš míň tak jsi flákač. To že jsou škodovky levný je snad jasný z jejich cenovky ne. Co bys za ty prachy asi chtěl, auto ze zlata?

Odpovědět  |   | 
Betelgeuse  |  12. 06. 2019 17:59

Buzerace jako na jakékoli lince v kterékoli fabrice

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  12. 06. 2019 20:09

Mne odišla na Octavii po 4 rokoch klima. :(

Niekde uniká plyn.

Mal som kupit Kiu a mat pokoj este tri roky

Odpovědět  |   | 
blonda  |  12. 06. 2019 22:12

Kup Japonce budeš mít klid !!!!!!!!!!!!! Cena dílů srovnatelná !!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 06. 2019 07:32

Přesně tak!!!

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 06. 2019 18:13

Jo jo přesně tak

Odpovědět  |   | 
petr  |  13. 06. 2019 12:48

Ano. Máte pravdu - nedám na to dopustit -v této kategorii Kia Soul 1,6 atmosféra 97 kw - šetistupňová převodovka - velká výbava včetně litých kol a dvojbarevné karoserie a 7 let záruky pod 400 tis kč

Odpovědět  |   | 
Karol  |  11. 07. 2019 14:42

Hmm a nepozinkovaná karoserie, menší kufr a hlučný motor, sto roků za opicemi..

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  12. 06. 2019 20:33

Teď jste si naběhl pane. Ve Škodovce, alespoň v Boleslavi a Kvasinách kde jsem byl na exkurzi (Novgorod neznám) to mají právě super. Práce zajímavá, peněz má řadový dělník tolik, že na Sev. Moravě se o takové výplatě nezdá ani managementu. Pokud není někdo vyloženě hudební skladatel nebo básník tělem i duší, tak je Škodovka právě jedním z top zaměstnavatelů. Své ironické kecy si zde nechte pro ty mladší s čápem na hlavě. Mimochodem "Fabia linka" ani neexistuje vy pošušto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 06. 2019 20:36

Co by chteli za plat inzenyra na severu moravy. To je jak ridici kamionu co maji plat na urovni mladyho doktora ale furt si stezuji. Asi by to zase chtelo mensi krizicku

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  12. 06. 2019 17:53

Tohle auto se podle mne moc nepovedlo. Je docela neforemný, vlastně to není ani suv, spíš takový polokombi. Trochu to připomíná golf sportsvan, ale má to divně dlouhou příď. Ale prdávat se to bude, protožeje to SUV

Odpovědět  |   | 
 |  12. 06. 2019 19:00

Ta cena co je uváděna 379900kc je bez barvy, při konfiguraci auto stojí přes 400000 Kč , podle tipu barvy. Takže zase lžou, leda že ti dají auto bez laku 😁😁

Odpovědět  |   | 
 |  12. 06. 2019 19:05

Mám dotaz, co je na tom autě crossouver? Náhon 4x4 má i Octavia. Světla výška je malá, první obrubník a máte po práhu nebo nárazníku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 06. 2019 20:44

Crossover znamena, je mi vic let a nechci sedet na urovni silnice ale na kodiaqaka do kteryho se nastupuje lip nemam

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  12. 06. 2019 20:28

Docela dobré auto, i základ vypadá slušně.Má to takové fajné proporce. Přední světla jsou divoká, ale myslím, že se to snese a trošku to alespoň rozmetá šeď. Myslím, že Škoda se svou ofenzívou tolika nových a vemi slušných modelů začíná psát další novou historii. Osobně se na to zajdu podívat, jako nastupující důchodce teď všechny malé cross overy obhlížím a Škoda patří mezi premianty. (ještě spolu se Suzuki S cross)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 20:50

Uspesna nicmene stale (zatim?) lokalni znacka bez zasadnejsich inovaci. Nicmene zaplatpanbuh za ni - tahne nasi ekonomiku a nedela hanbu (jako nekteri jini).

Odpovědět  |   | 
autas  |  12. 06. 2019 21:35

jee tam je podoba se starou felicii, miluju škodovky

Odpovědět  |   | 
blbeczek  |  12. 06. 2019 21:48

jedna fabka combajn mi stoji v garazi jeste 4 hrnek 81, kupoval jsem ji novou a uz nikdy bych nechtel zadnou skodovku, v praci mame renaulty a to co ty vydrzi to by moje fabka byla davno po smrti a stoji polovinu. A to jsem byl cely zivot tezky hejter renaultu.

Odpovědět  |   | 
blonda  |  12. 06. 2019 22:16

Jaký Renault byste doporučil a v motorizaci ???
Díky.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  12. 06. 2019 23:15

Kup si koně, ten vydrží nejdéle.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 06. 2019 07:34

A až dosloží tak na salám,dokonalá recyklace.

Odpovědět  |   | 
Marian  |  13. 06. 2019 02:54

Z boku to vypadá ako klasický hatchback. Len ta karoséria je trocha divná, taká vyššia a svetlosť je ako na bežnom aute. Ja nechápem túto módu. Aj tá elektrická štúdia vyzerá celá divne, vysoká stavba karosérie a nízka svetlosť.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  13. 06. 2019 06:05

S automatem a trivalcovou jebkou 1.0 pod kapotou v zakladu za pul mega. Haha, tak to se duchodcum poradne protoceji panenky

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 06. 2019 07:24

Uz ani na nejakou vzdalenost není poznat co je co.Předražené ,nekvalitní.Ať jde celá škodovka do pr..........

Odpovědět  |   | 
Jan Wexa  |  13. 06. 2019 08:21

Dalsi smradlavy hnusny hovno z boleslavske otrokarny.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2019 08:28

Hnusné prostě sračkovka základ bez rádia a El oken děs

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  13. 06. 2019 08:52

za 400 tisíc nic dobrého. bude hůř

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 06. 2019 10:13

Na Škodovku není výbava zase tak hrozná. Chybí v podstatě jen multifunkční volant a zadní reproduktory, přičemž za obojí lze připlatit. Trochu paradoxní je fakt, že tento "crossover pro ženy" je nyní v rámci celého koncernu VW nejlevnější možností, jak si pořídit dynamické auto (110 kW za cca 450 tisíc).

Odpovědět  |   | 
petr  |  13. 06. 2019 12:39

Mimochodem multifunkční volant má už jakékoliv levné auto v základu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 06. 2019 12:59

Cesky zakaznik je specificky

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 06. 2019 19:01

Ano, právě proto říkám, že je to jedna z mála věcí, co v té základní výbavě chybí.

Odpovědět  |   | 
Veka  |  13. 06. 2019 10:51

Hnusna smradlava jitrnice z recyklarny odpadu v Boleslavi! Sockoidni vrak.

Odpovědět  |   | 
666  |  13. 06. 2019 11:51

Co bereš klaune?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 06. 2019 19:09

Zadara by jste to brali všeci.Buďme rádi že za tu cenu je tam klima,rádio,elek okna atd.Když budete mít nehodu ve felde tak jdete do rakve a v tomhle další den do práce.

Odpovědět  |   | 
Reniel  |  13. 06. 2019 19:44

Další rezavá plečka 🤣🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Alef  |  13. 06. 2019 21:17

Je to škaredé, jako ostatně všechny škodovky Superbem III počínaje. Samá hrana, prolis na dveřích vypadá, jako by auto někde zavadilo o traverzu. Členitá záď s plejádou nesmyslných hran, jako by zapomněli namontovat nějaký plast navrch. Tento design se velmi rychle okouká a zevšední. Navrhovat auto tak, aby "evokovalo vybroušený český křišťál" (Kabaň) je designérský úlet. Současná škodovka směřuje mezi favority soutěže O nejškaredší automobil.

Nejkrásnější škodovkou všech dob je Superb Combi II, kterým jezdím já. Oblé tvary, hladké linie, skoro žádné zbytečné hrby, dolíky, žádné rádoby rychlé hrany. Nadčasový design. Každá změna už mohla být jen k horšímu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 06. 2019 07:47

Alef máš recht ale škodu si většinou nekupujem kvůli vzhledu i když ORs3 se mi líbila a měla 2l turbo.

Odpovědět  |   | 
Alef  |  14. 06. 2019 08:26

Jasně, Michale. Krása je v oku, které se dívá - co se líbí mně, nemusí se líbit jiným, a naopak. Škodovky (s výjimkou Roomsteru) se mně vždycky docela líbily a tak je mi trochu líto, že teď už ne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 06. 2019 11:28

Superb Combi II? Hm, tak jo, no... úzký jezevčík, to je fakt krása.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  14. 06. 2019 08:18

Škodivka obšlehla masku z Citroenu C4 Cactus, ale ceník už je oproti němu tradičně přepálený. Cactus má třeba 96 kW benzín, s automatem, ve vyšší výbavě za 455 tisíc. Za prachy za Komika už se dá pomalu sehnat Nissan Qashqai.

Odpovědět  |   | 
Standa81  |  14. 06. 2019 09:13

Trochu mi pripomina male Bmw X1, alespon na fotografii z boku. Je to troche novy segment, tak jsem zvedavy jak ho lide prijmou. Ale po aute typu Arona/S Cross, tedy maly cross over jsem volal uz dlouho. Na primestske motani kolem komina nic praktictejsiho snad neexistuje. Palec nahoru pro Skodovku za opousteni zkostnatelosti a pousteni se do novych vod. Predni svetla jsou crazy, ale nejak se domnivam ze tomu neposkodi. Doufam ze se vyvaruji nejakych detskych technickych chyb typu rozvody ea111 apod. Na zadek si v dobe dnesniho nasyceneho trhu nesedam, ale myslim si, ze je to docela povedene

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  14. 06. 2019 09:25

Fakt nechápu, že ještě někoho překvapuje, že jsou Škodovky v základu takový holátka. Všechny. Dyk je to přece firemní styl koncernu.

Odpovědět  |   | 
Laďa  |  14. 06. 2019 19:38

Tady se někdo evidentně zbláznil !!!! Auto za bratru půl milionu korun s motorem z vysavače!! Zapnu klimu - auto nejede!! Vjedu na dálnici,budu držet povolených 130km/h - spotřeba bude jako u dvoulitru atmosféra!! Tak kde je ta úspora??

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkltyqwe  |  15. 06. 2019 11:52

tý pýčo, to je humr, plecháče... to je jak flusanec do xychtu zákazníkovi... a ten motor jakbysmet. Kdo si tenhle zaklad koupi... no chudak. To bych uz snad sel pomalu radejc smer Dacia... Samozrejme bude tvrdit ze se mu to libi a staci, aby ne, kdyz vyhodil 380 šlupek, hanit to nebude, by ze sebe verejne udelal debila

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 06. 2019 14:55

Zatím ho tu ze sebe děláš ty.

Odpovědět  |   | 
Butch  |  16. 06. 2019 10:35

Za 382.000Kč jsem na jaře pořídil Hyundai I30 kombi, s motorem 1,4turbo 140koní, s couvací kamerou, na 16" Alu kolech a mnoho dalšího... Nechápu, proč bych za stejné peníze měl dostat hatchback s litrovým tříválcem na plecháčích a poloviční výbavou. Kvalita těhle aut je poslední dobou stále více srovnatelná a je jen otázka co se komu víc líbí. Ale cenovou politiku Škodovky nikdy nepochopím a lidi, co jsou za stejnou věc ochotni zaplatit o 20% víc už vůbec ne...

Odpovědět  |   | 
Karcher tool  |  16. 06. 2019 23:26

Butchi, to jste ale prase koupit jsi takovou blbost A co jste si ještě koupil? Na hlavním nádraží zase postává Aneta, postarší romka s exémem na pindě, už je zpátky z basy. Tak utíjekte na půl hoďky pro lásku mezi větvemi černého bezu, evidentně Váš styl. Alespoň podle toho, co se nám zde snažíte namluvit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A