Škoda Kamiq má české ceny! Je dražší než Scala, má ale lepší výbavu

49 komentářů

EMIL
19. listopadu • 14:24

Nechápu proč si lidé kupují takové předražené šunty od škody, když za ty peníze můžou mít třeba tojotu-kvalitu od japonců a lépe vybavenou!

Jaryn
14. června • 9:26

Neřikal onehdy někdo ze Škodovky, že Q v názvu znamená, že auto bude možný koupit i jako 4x4? A hle! Škoda Kašpar (pardon, Komiq) bude jen dvoukolák :-D:-D

Cabadaj
13. června • 22:27

Těším se na srovnávačku se Seatem Arona B-]

Michal
13. června • 18:51

Zas bude H.odsunutý z 10koleje ještě dál.Čím dál míň nadávate na tří hrnek když ho mají dnes skoro všichni výrobci.Drahý věci se prodávají líp než levnější.Heslo Škody.

Veka
13. června • 11:48

Dalsi odporne, smradlave hovno z boleslavskeho koncentraku!

Klara
12. června • 4:08

Auto jsme viděli na veletrhu a za mě je opravdu pěkné.
Nevím, proč tolik lidí Škodovku pomlouvá. Cenu auta přece nedělá jen výbava (hejblata na volantu) , ale kvalita zpracování,bezpečnost a trvanlivost. Ať někdo ukáže Golf či Leon s půlmilionem kilometrů..

E15
12. června • 10:05

svatá prostoto :-D

Pro Kláru
12. června • 7:24

No možná vám asi nedochází, že škodovka používá techniku vw, takže ne že jen škoda s identickým motorem najede půl milionu ale i jiný model... To je jen český výplod, že jen škoda vydrží nejvíc. Pak vámi zmíněná bezpečnost a kvalita je taky sranda, zkuste mrknout do historie smrtelné nehody octavie kterou vybrzdil magor v bmw a zezadu do ní narazila audi. Doporučuji najít fota a dojde vám, že to auto je konstrukčně odfláklé, což vám napoví i nižší váha škodovek oproti třeba vw. Ono těch mínus 100-150kg se na něčem projevit musí. No a některým lidem možná vadí, že většina co se škodovky zastává po permanentní masáží všech médií, které to nedělají zadarmo, si uvědomují že sice škoda dává hodně lidem práci, včetně těch zahraničních dělníků, ale to je asi tak vše. Každoroční miliardový čistý zisk putuje jedinému akcionáři, a to vw do Německa. Škoda taky platí různé poplatky vw za používání její techniky. Tak proto není každý fanda té jakože české škody, protože ve výsledku vidí více než jen masáž z médií. Tak snad vám to pomohlo odpovědět na vaše otázky, byť vím že je to velmi stroze rozepsané.

Petr Vaněk
13. června • 20:37

Klára byla moje první holka. Jsem v 19 ještě nic, tak jsem si domluvil slečnu za peníze. Bylo to v podnikové chatě třineckých železáren. Byla ve stejném věku, doma řekla že si chce v té chatě sehnat práci - úklid, tak se tam jede zeptat. Měla spodní prádlo s vzorem tigra a oba jsme moc nevěděli co dělat. Bylo to trochu jak když je tlačenice na bazéně, jedna pokožka drásala druhou. Přišlo mi zajímavé, že dámský pohlavní orgán není tak citlivý na dotek jak jsem si myslel. Ve finále jí se to nijak moc nelíbilo, já smíšené dojmy. Dneska na to ale rád vzpomínám. :-D Tak děkuji paní o stejném jménu za osvěžení, doufám že jsem neurazil, to fajt to jméno. Nejlepší je, že ani nevím zda bylo pravé.

Michal
12. června • 23:35

Ta nehoda octy1 co do ní zezadu ve 100-120 narazilo jiné auto když byla narazěná na prdeli bava.Nikdo z nás neví jestli třeba nebyla po jiné nehodě už opravovaná.Takové nové Dacie co váží nové kolem tuny a jsou levné tak tam bych bourat fakt nechtěl.

Klára
12. června • 11:20

A tak děkuji za názor. Víte, mojí první Škodověnce bylo 27 let, druhé 16 let, třetí se dožívá 17 let, čtvrtá 18 let a poslední je 6 let, všechny mají technickou a jsou plně funkční. Po zkušenostech s jinými vozy, které si nemohu koupit nové, je provoz a údržba Škodovek bezproblémová a za hubičku. Že VW se na její tváři za poslední roky podepsalo a jako koncernové vozidlo leccos sdílí je určitě pravda, ovšem design Škodovek a zejména Kamiq je prostě unikátní, ladný a funkční. Teprve Sunroq by ukázal mimořádnost, jestli se někdy dostane do série.

bzzz
12. června • 15:35

'leccos sdílí' ;-) spise co krom 'vnejsku' nesdili ;-) A mezi nama, ani ten neojodvaznejsi skodovacky koncept nebyl/neni nijak zvlast mimoradny - porad jsou generace za svetovou spickou ;-)

Michal
11. června • 20:04

Nový Renault clio vypadá zvenku i zevnitř líp ale cena bude asi taky top vysoká.

E15
11. června • 18:37

za mě zatím nejošklivější aktuální Škodovka - jakýsi etalon toho, co nechci a co se mi nelíbí :-D

petr r. (petrumr)
11. června • 19:28

a viděls ji naživo?ale jeden voják vojnu nedělá.:-D

Asdfghjklqwe
11. června • 18:09

70kW v zakladu :-D co tam sakra dela furt ten 1.6TDI, kde je novator 1.5 ? :-)) Celkove jako neni to spatny, ale vic a vic lidi pokukuje po konkurenci, vic a vic vidim jezdit novej Duster a s novym 1.3 TCe / 4 hrnek to neni spatny. Jen dobre ze je vic a vic konkurence.

petr r. (petrumr)
11. června • 19:25

Joo, dnes jsem jel na kole a počítal v ulici dlouhé asi 200m škodovky-ani jedna a to je jednosměrka a auta stojí po obou stranách, je velká nabídka aut a konkurence je třeba.

Elpin E. (Elpin)
11. června • 17:08

To není auto pro Čínu?? Kodiaq, Karoq, Kamiq, Scala... co tady budeme s tolika stejnými modely dělat?

JK
11. června • 16:06

Jsem rád, že se Škodovce daří. Jenom by to možná chtělo menší, ale o to zajímavější portfolio. Všechno to vypadá stejně - nudně a nezajímavě. Přitom dělají tak krásné koncepty. Škoda. Tak prostě nejsem a nikdy nebudu cílovka, ale to v MB asi nikoho ze spánku neprobudí. :-D

Michal
11. června • 11:59

Mě se zdál i Karoq uvnitř malý ale dáno asi šíbrem.Scala je uvnitř prostorově jak Octa.Ceny jsou jak u konkurence vyjma Dacie.Všem novým vozům vyskočí cena skrz bezp prvky a euro normy a pokuď se neprodávájí tak dělají akce.

šofér
11. června • 13:10

Scala je dost menší, než Octavia III.

Michal
11. června • 16:17

Menší je leda kufr.

petr r. (petrumr)
11. června • 15:10

nestudoval jsem teorii, ale praxi a mohu říci, že ve scale je fakty více místa jak v octávce, ty zadní sedadla možná jsou níže, ale vzdušnost tam je.

Jozef
11. června • 11:52

🤔 Za tie prachy , už radšej Japonca .

Aladin
11. června • 10:58

Tady je zase zatrpklo. :-D Nejvyšší míra uznání dobrého vozu.

bzzz
11. června • 11:14

Vod nepaměti dobrý ~ 3 ;-)

mpolan
11. června • 10:32

Cena o něco vyšší za menší auto, proč ne? Masáží zblblí ovčané to budou brát, na co přemýšlet?
Ale co mě pobavilo nejvíce je příplatková položka "sportovní podvozek". Takže se vytvoří SUV se zvýšenou stavbou a světlou výškou, a pak tomu pro jistotu dají sportovní, snížený podvozek. Fakt tragédi.

pacho
11. června • 19:23

mne zasa nejde do hlav, príplatok za predprípravu na ťažné, to je fak na cenu, za absurný poplatok, je to ešte horšie ako poplatky v banke.

mpolan
12. června • 8:31

Jo, na to tady nebo na auto.cz byl článek, jak je to u koncernu (a speciálně Škody) s tažným zařízením. Jde o to, že pokud si objednáš tažné zařízení nebo jeho přípravu, nejsou to jen kabely a zařízení, ale zahrnuje i úpravy chlazení motoru, například. Ostatní výrobci tohle nedělají, mají prostě jednu variantu. U Škody prostě bez té přípravy už tažné nikdy nedoplníš, nebo jedině nelegálně, bez homologace.

k22
11. června • 11:32

75% skodovek u nás prodaných jsou služebáky, a těch 25% budou Fabie 1.0 MPI pro důchodce, kteří neměli nikdy nic jiného než škodovku....to je ten celý zázrak.

peta
11. června • 21:50

přesně tak
doma mam 2x skodovku fabii a oktavku - obě nové služební, a o tom to je , máme je zadarmo a to je hlavní výhoda, jinak nenmám co bych dodal ... obě jezdí ..do práce, ikdyž dost zavad už po málo km .. , jedné řikame šunka a drubé plasťák
PS: pro radost mám mazdu- novou

bzzz
11. června • 10:50

To aby auto ladilo s teplakovkou/sustaky typickeho majitele ;-)

Jan Wexa
11. června • 10:09

Koncernovy fanatik vyplodil další,již 958. článek o své milovane skodovence. Potlesk!

666
11. června • 10:02

Povedený auto! Objednávám B-]

jarek
11. června • 9:09

Škoda Komik

Bambuca
11. června • 9:02

Nejlepsi vozidlo na celem svete!!! Gratulace

David
11. června • 10:36

Magoři. To mají mladí za 250000 Dacii Logan Combi Stepway, která má naprosto všechno. Navíc i 4 válcový motor a kufr.

JK
11. června • 16:03

4 válcový kufr jsem ještě neviděl. :-O

Lukino
11. června • 16:18

Motor ma 4 valce a k tomu je kufr. Samozrejme v kufru zadne valce nejsou. Leda zeby si nekdo vezl nahradni TSI motor do zalohy.Ale pusobi povedenym dojmem jak je u Skodovky zvytem. Osobne jsem troche rozpacity z prednich svetel a tradicne ten novy typ volantu respective jeho vystupujici stred. Cenik mi prijde v pohode. Celkove tak velikostne a zacilenim si take myslim ze dobry. Za me dobry, davam palec nahoru.

petr r. (petrumr)
11. června • 16:36

jak nejsou válce?, v kufru se vozí třeba sekačka, místo rezervy tam máš kompresor.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kenny
11. června • 19:58

Některé vyžranější spolujezdkyně mají také docela tvar válce:-D Kamýk celkem ujde, i když na mě osobně je to trochu malé.

Ožana
13. června • 0:34

Kamík, Komik, Kamýk, Kamique je super. Subjektivně se mi možná líbí i o něco víc než Scala. Mluvím o statických dojmech. Uvidím naživo. B-]

HAFTAN
11. června • 9:08

Ano je to super kara. Za stejne peníze jako Style s 1.0 jde sehnat Leon FR 1.5 TSI v plné nebo slušný Golf. Ale Ovečky si to koupí...A koncernová redakce podpoří prodeje kladnymi recenzemi....

Winter.
12. června • 22:12

No Golf za ty peníze to dostanete asi jen techničák bez auta ne?

abc
11. června • 12:22

Kolik tisíc těch Leonů a Golfů v perfektním stavu seženeš?

bzzz
11. června • 9:58

Vetsina pujde do fleetu za nizsi cenu nebo na export.

Puk
11. června • 9:42

Auto pro mlade, ktere trochu vybavene bude stat 600 tisic... :).

Rokyta ex Acz
11. června • 14:15

Ceny jsou logické. Je +- vyprodáno a je to narozdíl od Scaly Cross Over. Za mě však Kodiaq 2.0tdi 4x4 :-)ps:víš kolik mají studenti peněz? To není jak za nás :-D

Karcher tool
12. června • 17:25

Ja Kamyka povazuji za docela povedene auto :-) Neni to SUV kdyz stejne neni treba, na druhou stranu se do toho lepe leze nez do placateho hatche. Pokud TSI pojedou bez problemu, tak bych o nem pro rodice mozna fakt i uvazoval ;-)

Doporučujeme

Články odjinud