Škoda Joyster, český sporťák míří do Paříže

Audi A3, Seat Leon, Škoda Joyster. Možná, že tímto způsobem budeme zanedlouho vyjmenovávat sportovně laděné hatchbacky koncernu Volkswagen. Škoda představí na Pařížském autosalonu již dříve avizovaný koncept menšího sportovního vozu, který je některými označován jako kompaktní budoucnost automobilky. Pokud se vůz jako takový nedostane do výrobního programu značky, měly by se s něm objevit minimálně jeho designové prvky.

Koncept ponese název Joyster a jak odhalují první skicy, půjde spíše o sportovní hatchback, než o sporťák v klasickém střihu. Vůz však bude vyveden výlučně v třídvéřovém provedení a sportovní ambice mu tak rozhodně nebudou chybět. Již z prvních nákresů je zjevná inspirace Roomsterem, ze kterého ostatně vychází i název konceptu. Akorát místo prostoru (room) akcentuje zábavu (joy).

Škoda se podle vyjádření svých zástupců nebrání sériové výrobě obdobného modelu, vše jako vždy záleží na reakcích veřejnosti. Pokud by byly pozitivní, je Škoda připravena vůz nabídnout se všemi vymoženostmi z koncernové techniky Volkswagenu. Pokud by se Joyster nesetkal s patřičnou odezvou, vrátí se myšlenkami zpět k vývoji následovníků modelů Fabia, Octavia a Superb.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Škoda Joyster
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků