Škoda Joyster, český sporťák míří do Paříže

Audi A3, Seat Leon, Škoda Joyster. Možná, že tímto způsobem budeme zanedlouho vyjmenovávat sportovně laděné hatchbacky koncernu Volkswagen. Škoda představí na Pařížském autosalonu již dříve avizovaný koncept menšího sportovního vozu, který je některými označován jako kompaktní budoucnost automobilky. Pokud se vůz jako takový nedostane do výrobního programu značky, měly by se s něm objevit minimálně jeho designové prvky.

Koncept ponese název Joyster a jak odhalují první skicy, půjde spíše o sportovní hatchback, než o sporťák v klasickém střihu. Vůz však bude vyveden výlučně v třídvéřovém provedení a sportovní ambice mu tak rozhodně nebudou chybět. Již z prvních nákresů je zjevná inspirace Roomsterem, ze kterého ostatně vychází i název konceptu. Akorát místo prostoru (room) akcentuje zábavu (joy).

Škoda se podle vyjádření svých zástupců nebrání sériové výrobě obdobného modelu, vše jako vždy záleží na reakcích veřejnosti. Pokud by byly pozitivní, je Škoda připravena vůz nabídnout se všemi vymoženostmi z koncernové techniky Volkswagenu. Pokud by se Joyster nesetkal s patřičnou odezvou, vrátí se myšlenkami zpět k vývoji následovníků modelů Fabia, Octavia a Superb.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Škoda Joyster
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků