Škoda již nabízí silnější nafťáky do Fabie

Škoda již nabízí silnější nafťáky do Fabie

Před nedávnem jsem psali o chystaném nasazení inovovaných naftových motorů v modelu Fabia (celá zpráva). Nyní se již motory objevily v nabídce, a tak přinášíme jejich ceny. Pro srovnání přidáváme také ceny podobně výkonné čtrnáctistovky.

  • Fabia Classic 1.4 TDI PD 51 kW - 347 900 Kč
  • Fabia Classic 1.4 TDI PD 59 kW - 362 900 Kč
  • Fabia Classic 1.4 16V 55 kW - 307 900 Kč
  • Fabia Ambiente 1.4 TDI PD 51 kW - 372 900 Kč
  • Fabia Ambiente 1.4 TDI PD 59 kW - 387 900 Kč
  • Fabia Ambiente 1.9 TDI PD 74 kW - 413 900 Kč
  • Fabia Ambiente 1.4 16V 55 kW - 332 900 Kč
  • Fabia Ambiente 1.4 16V 74 kW - 353 900 Kč

Škoda tradičně, v duchu koncernu, nasadila poměrně hrozivé ceny. Příplatek ve verzi Classic za krátkou verzi, je 40, resp. 55 tisíc a to je prostě moc. Pokud srovnáme spotřebu 1.4 16V, která v kombinovaném cyklu činí 6,5 l a ve verzi 1.4 TDI 51/59 kW 4,7 a 4,6 l na 100 km, tak se koupě tohoto motor téměř nevyplácí. Ve verzi Ambiente je situace ještě o něco horší, příplatek proti verzi 1.4 16V 55 kW je stále 40, resp. 55 tisíc. V této výbavě se již pomalu vyplatí koupit raději 1.9 TDI, která bude mít sice o něco větší spotřebu a pojistku, ale vyšší výkon pak výrazně zpohodlní a zbezpeční jízdu. Nebo ještě lépe stokoňovou jedna-čtyřku, která je levnější než nejslabší nafťák s výkonem o 23 kW nižším, a její výkon s Fabií také jž poměrně slušně zacvičí.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků