Škoda je v Česku patentovou jedničkou. Nová chytrá řešení ocení úplně všichni

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 11:22

Uz 125 let nam hezky slouzis Skodovko. Dekujem! Vyhravas WRC, samy patent za patentem, proste vsechno po cesku a simply clever.. ale uz nam dal nezdrazuj.. vis, ze to nemame radi

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 13:24

Vyhrála jen podružnou WRC 2. Tedy 2. kategorii. Ne tu hlavní WRC. Na tu nemá. Takže nic moc.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 13:47

Jakoze S2000 a R5 Jsou takovi bridilove? Ani muj druhohorni predator jeste nenasel v provozu nikoho kdo by se nechytil do akceleracni pasti a nasledne neprohral. Inu, treba me jen nechavaji vyhrat

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:19

Drž se tématu. Mě tvé "auto" vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 14:40

...by ses musel poskole doucovat o tovarnich soucastkach mnohonasobneho motoru roku ty Tuzingovy krali

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:46

A už ma škodovka alespoň na papíře nějaké auto na vodíkový článek, když už jsme u těch technologií? Nebo nějaké aerotaxi?

Odpovědět  |   | 
joe  |  07. 07. 2020 17:06


Ale mělo by - chlubílek o ničem jiném nepíše než o té své popelnici...

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  07. 07. 2020 17:57

Apřytom tojehoauto je ůplňe směsný!

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 18:31

..a vsiiiichni nakonec s usmevem

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 13:27

O tom, kolik bude zdražovat rozhoduji vlastníci značky, tudíž Němci.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 14:03

No a ?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:26

No, že o tom nerozhodují škodováci, ale Němci někde v německém Vlkohradu (Wolfsburgu). Češi s tou cenou nic nenadělají, nemůžou do toho majitelům kecat.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  07. 07. 2020 17:29

No a?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 07. 2020 17:40

no a ?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 18:28

Zatím co o ceně Hyundai na českém trhu rozhoduje finanční ředitel v Nošovicích.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:00

No a...?

Odpovědět  |   | 
jan  |  07. 07. 2020 11:23

Škoda je nejlepší!! vůbec to není propaganda, jak říkají kundajové v jundajech

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 12:50

Je nejlepší ve lhaní. Třeba místo 95 let existence, 125 let. Dnešní Škoda Auto má max. 95 let. Před tím to byla úplně jiná značka (Laurin&Klement) co vyráběla kola, později motorky a krátce auta.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 13:52

Tak určitě, nejedna opravdu tradiční automobilka začínala s bicykly, motocykly a dokonce s kočáry.
v roce 1947 kdy byl založen Hyundai se už v kočárech nejezdilo.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:15

😆 Jenže škodovka tu 🛵 ani 🚲 nikdy ani nevyráběla. To vyráběla úplně jiná značka, která se škodovkou neměla nic společného.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 07. 2020 14:45

njn s koloběžkama začínají až teď

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 07. 2020 16:41

čo bolo, to bolo - terazky nesahá české strojírenství tomu jK ani po kotníky..

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  07. 07. 2020 17:59

Ato sytu ďeťi zapyžte zaušy!

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 18:18

To není k smíchu, ale k pláči.
Školství produkuje minimálně 30 let hafo, sociologů, politologů, filozofů, genderů a další tucet darmožroutů a minimum strojních inženýrů.
A bude hůř. Nemít maturitu z matematiky znamená, že nám to ti asiati jednou spočítají.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:16

No takový Hyundai má své vlastní univerzity, které si i sám postavil a ve kterých přednášejí ty největší technologické kapacity současnosti. Vůbec, Jižní Korea dává do vzdělávání ohromné peníze. A má na to i mozky. Korejci jsou druzí na světě v průměru IQ na osobu. Daleko před námi. Bohužel. Takže je nemáme jak dohnat.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  07. 07. 2020 19:30

A KáeLDéeR je f ÍQé dokoncze prvňí! Acoteprf ašse zjednoťí!!!

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:53

Není.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 22:31

Úžasná statistika.
Uklidňuje mě, že zatím co spoustu tradičních západních demokracií za 4 roky zblblo, my a Mongolové jsme si polepšili.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  07. 07. 2020 13:03

Nejlepší je ta, kterou lidi na celém svete nejvíc kupují = TOYOTA....... Corolla !!!

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 13:56

Není nejlepší, je jen nejprodávanější. Těží z letitých zkušeností lidí, kteří si tato auta pořizovala kvůli spolehlivosti za každou cenu (výbavou velmi chudá). Dnes už Toyota usnula na vavřínech a je to hned vidět ve statistikách. Dnes v tomto ohledu vládne světu "koncern" Hyundai. Který vyrábí současně i nejbezpečnejší auta a stal se etalonem bezpečnosti, když poráží i Volvo.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/jaka-znacka-d...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 14:01

Placená reklama ??
Ale ne, vážně bych mohl o nové i20/se mi docela líbí/ uvažovat, kdybych potřeboval nové auto.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 13:16

Projel jsem celý google a nic takového o čem píšeš neexistuje.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  07. 07. 2020 17:31

Celý Google xD
Ty jsi klaun.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 07. 2020 18:02

je to blbec..

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:48

No tak hoši, nechytejte mě za slovo. Měl jsem napsat - progůglil.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  07. 07. 2020 13:21

V živote si nejazdil na inom aute okrem Škodovky 🤔🥴🥴🥴

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 13:56

Já mám moudrou manželku. Ta když vidí Ferrari nebo Lambo tak řekne jen
"still a car"

Odpovědět  |   | 
Mino  |  07. 07. 2020 12:01

Patentová jednička v kurvítkách. Škoda - Simply Never.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 07. 2020 12:37

Nějaký příklad by nebyl?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 13:12

Všeobecně známá skutečnost je její optimalizace za každou cenu, kdy se šetří na množství materiálu, v motorech, převodovkách (zlámané klikovky, hřídele, atd.) vše poddimenzované, že to nic nevydrží. Prostě "poctivá" 🇩🇪 koncernová technika. 😂 Stačila mi s ní jediná zkušenost. Už nikdy více.
Teď už vždy jen kvalitu bez kompromisů z 🇰🇷.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 18:24

Koncern jede modifikovanou filozofii F1.
Cílem v konstrukci F1 je : auto se po projetí cílem na 1. pozici musí rozsypat. Pokud se tak nestane je tam něco předimenzováno.
Koncern/mám dojem/ : Auto se musí rozsypat po uplynutí záruky.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:20

Přeeesně! 💣👏😃

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 21:42

Jednomu by se mohlo zdát, že je to hodně nadsazené, ale...
Pracoval jsem pro nejmenovanou zahraniční společnost, kde se o tom sice nemluvilo, ale jaksi se s tím počítalo.
Následkem konkurenčního boje a snižování cen finálních výrobků, protože zákazník je prostě debil a vidí jen a jen tu cenu výrobku se firmy modlí až skončí záruka a budou moci blba zákazníka oškubat na cenách náhradních dílů a službách s tím spojených.
A v auto-průmyslu to funguje úplně stejně o tom vůbec nepochybujte.

Odpovědět  |   | 
Ludvik  |  07. 07. 2020 12:55

Nechápem prečo nie je svetovou jednotkou

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  07. 07. 2020 13:20

Preto, lebo to nie je svetová značka. Spýtaj sa američana, japonca, korejca....... Koho-koľvek na svete a nebudú chápať, že také auto existuje 🥴

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 18:40

Jozef, to máš takto,
Američania a Japonci sú takové " cruel races ". Spýtaj sa ich kde sa nachádza Bratislava a
nebudú chápať, že také niečo existuje.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:25

Na tom je krásně vidět, jak jsme v rozvinutém světě známí.

Odpovědět  |   | 
redmond  |  03. 08. 2020 22:14

Na tom je vidiet iba to, ze ludsky druh tvoria viac ignoranti, ako ludia.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 13:32

Kdyz jsem byl v roce 2000 pracovne v Izraeli, nechapal jsem. Taxiky jen same Octavie. Plny Tel Aviv Oktavek, a to nonstop neskutecne vedro, ve kterem vydrzely spolehlive fungovat.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:04

Když jsem byl loni na dovolené v Jižní Koreji, tak jsem tam absolutně žádnou škodovku neviděl. Když jsem se na ni ptal místních, tak mi řekli, že nic takového snad ani nemůže existovat.

Odpovědět  |   | 
Martin J.  |  08. 07. 2020 08:23

Lenže pre také klimatické podmienky tam dávajú väčší chladič.
Pamätám si, že väčší dávali aj do Felicií pre Indiu... a Supeb I v modifikácii pre taxikárov

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 07. 2020 21:06

na škodovku, keď si priplatíš, za predprípravu na ťažné, tak máš tiež väčší chladič.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 14:38

Už nějaká škodovka alespoň přejela Antarktidu tam a zpět na jeden zátah? Hyundai Santa Fe ano a navíc v této souvislosti drží světový rekord a je vzapsané v Guinessovce.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  07. 07. 2020 17:05

Poseptam ti pres rameno ..Jen pockej zajici….Nu pagadi, vztekaji se moje foukane varhany.. a co je spokojenych ridicu Skodovek po celou zimu v celem Rusku?

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  07. 07. 2020 18:03

Škodofka bise rospadla uš fČile! Tabise do Antarktyktídy vůbedz nedoztala!!!

Odpovědět  |   | 
redmond  |  03. 08. 2020 22:18

Ano, karoseriou sa to podoba na Santa Fe...

Odpovědět  |   | 

Izraelskou škodu nekoupíš u nás i tu na dálný východ, vyjed si udaje z VINka a tam máš pro jaký provoz je určeno. Stejně jak jsou rozlišeny lednice a mražáky.

Odpovědět  |   | 
Dread  |  08. 07. 2020 11:35

Když jsem byl..... nevzpomínáš trochu moc dozadu?? co bylo před 20 lety už dávno neplatí

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  08. 07. 2020 12:15

..ja vim, ale mlaaadiii, na to se nejlip vzpomina. U Eilatskeho pristavu jsem pak nevericne ziral na dalsi superobri parkoviste Octavii cekajici zaparkovane po sluncem v poustnim zaru (prej) na procleni. Jen pro zajimavost pred 20 lety

Odpovědět  |   | 

ty pásy ujdou, ale nevíme a po nehodě policejní octávie máme pochybnosti o zadní pevnosti škodovek a máme tušení, že tam něco není v pořádku.

Odpovědět  |   | 
torsen  |  07. 07. 2020 17:24

Pevnost aut je při nárazu ze zadu stejná jako v devadesátých letech. Neudělalo se vůbec nic. Vše se přizpůsobovalo testům NCAP a IIHS, které toto naprosto neřeší. Všichni výrobci jsou na tom obdobně. Nejhůř na tom jsou sedmimístné vozy se sedadly "v kufru" - tyhle sedadla může používat akorát někdo, kdo své děti opravdu nemá moc rád... NCAP brzy zavede testy s nárazem zohledňující i zaní náraz. Myslím si, že se budou všichni strašně divit a auta budou brzy vypadat úplně jinak než je tomu dnes, kdy vysokopevnostní ocel kolikrát řeší jen klec pro přední sedadla a podlaha a céčkové nebo déčkové sloupky jsou dimenzovány jen na to, aby to uneslo samotnou konstrukci vozu. Tolik alespoň k autům pro normální plebs, který musí kupovat vozy segmentu A (třeba Citigo) až D (třeba Superb), ražší auto jsou na tom mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 07. 2020 17:47

asi tak,miesto " simply never " , by mohla poriešiť bezpečnosť, nie je normálne aby pri havárii roztrhlo auto. Taktiež by mohla trocha zapracovať na jazdných vlastnostiach, tak aby ako tak prešla losím testom.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 07. 2020 18:42

Naprostý souhlas, ta nehoda na Slovensku je taky šílená! To snad zapomněli svařit...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 21:57

Nebo to na Ukrajině svařili blbě když dělali ze dvou jednu...co my víme ?
Hlavně bych z jedné nebo dvou fotek havárií, pokud nemám další důležité informace, nedělal dalekosáhlé závěry o kvalitě nebo nekvalitě automobilu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 07. 2020 20:56

jasne, na slovensku , český vodič havaruje, na zlepenej oktávii z ukrajiny??. Prebuď sa . cca pre dvoma rokmi, sa stala podobná havária novej fábii, kde podobne dopadla. Takže ja to vidím skôr na vlastnosť.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 11:36

Já se opravdu nemíním pouštět do diskuse s "dopravními experty" kteří májí jasno z jedné nebo dvou fotek.
U tebe udělám příteli výjimku, takže čuč na drát co dokáže kinetická energie.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 11:53

PS.

Dělám to nerad, ale když furt žvaníte o té Hyundai kvalitě tady to máte i s komentem.

https://www.youtube.com/watch...

the driver of Hyundai Sonata, either crashed or lost control of the vehicle and passed onto the opposite side of the freeway, where he collided, first with a Kia Sportage crossover and then into a minivan at high speed. The collision was so severe, that the Hyundai broke in two, the front passenger of the Sonata died immediately, while the driver and the two rear passengers alive, but injured.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 07. 2020 18:40

Neházel bych všechna mainstreamová auta do jednoho pytle! Vsadil bych se, že Golf kombi by v takové situaci obstál mnohem lépe než jeho koncernová sestřenka z podřadného plechu. Přitom je ta podřadná lowcostová sestřenka na českém trhu stejně drahá jako plnotučný koncernový mainstream VW. Vyrábět levně, prodávat draho, simplyclever pí.oviny to oni umí dobře. Ale ochrana posádky, jízdní vlastnosti, to je holt jiná písnička....

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  07. 07. 2020 19:36

https://m.youtube.com/watch
Prostě Hyundai kvalita.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  07. 07. 2020 21:26

Zde příklad z praxe, jaká je kvalita bezpečnosti u Hyundai a BMW. Smutný pohled:
https://taborsky.denik.cz/nehody/u-stare-obory-mezi... ...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 21:52

Ale to opravdu není fair

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 07. 2020 22:00

Ty tam tu pomocnou příhradovou konstrukci z ze 120 milimetrových I profilů nevidíš ?

Mno nemůžeš ona schovaná vzadu za těmi auťáky

Odpovědět  |   | 
.,  |  09. 07. 2020 06:35

No jasně, stojí tam postavený mrakodrap... Já tam vidím jen ten "zaparkovaný tank" Santa Fe, o který se ten Bavor rozkřápnul.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 10:22

Tak jasně chtěl jsem jen poškádlit nadkolegu, který se rozplýval jaká že je to kvalita.
Takže se se podíváme co je na obrázcích opravdu vidět ju ?
Každé z těch aut spočívá na ocelové konstrukci, která se sestává z :
Dvou příčných profilů jeden za předním a druhý před zadním kolem/ můj odhad 100x60mm
Jednoho profilu pod středovým sloupkem/cca 140x80mm a dvou podélných půl-obloukových profilů spodkem kopírujících oblouk střechy / síla materiálu nezjištěna/.
No a co jako, říkám já ? Podělaná promo akce na které se podílelo jejich výpočetní středisko, které muselo spočítat kolik tak toho železa narvat, aby jim to nespadlo v půlce.
Mimochodem, to už má škodovka dávno za sebou když asi před 20 lety pověsila feldu do vzduchu na popruzích za otevřené dveře.
Havárku nehodlám komentovat.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  10. 07. 2020 22:44

A co jako? Jako, že to zatížení těmi auty ten spodní skelet vydrží, jestli to nechápeš... většina holých skeletů aut by to zatížení nesnesla, zbortila by se. Všechna ta auta jsou na sebe naskládána na střechy, a aby se roznesla hmotnost a dodržel balanc, tak jsou tam přidány ty plechovo-nosníkové konstrukce. K ničemu jinému nejsou určené.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
torsen  |  09. 07. 2020 08:49

Golf by obstál naprosto stejně jako ta oktávka, ta auta se naprosto ničím konstrukčně neliší. Platformu to má naprosto stejnou a ze stejným plechů. Audi A3 by dopadlo naprosto stejně jako ta okta. On by podobně dopadl i Passat nebo Superb.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 07. 2020 18:18

Petr R. uhodil hřebíček na hlavičku. Takových nárazů zezadu do Octavií je plný internet a je zajímavé, jak (a to napříč generacemi) je to chatrná konstrukce. Zřejmě spoléhají na to, že když má zadní převis dva a půl metru, tak nemusí absolutně nemusí řešit pevnost materiálu, ale toto je šílené. Obecně bývají auta vzadu tvrdší než vepředu (nemusí řešit deformační zónu pro crashtest, chodce atd...), proto si všimněte, že když někdo to někoho narazí zezadu, bývá předek auta více poškozený než zadek auta před ním. Ovšem u Octavie je to úplně naopak, tam je zadek auta (minimálně od C-sploupku dozadu) z jakéhosi "nočníkového plechu" zoufalé kvality, takže se v podobné situaci sroluje, jako by tam ani nebyl. Představa, že ten dlooouuuhý kufr představuje jakousi bezpečnostní deformační zónu je jen velká iluze. Platí to přitom jen a jen pro Octavie. U jiných aut podobný jev nebyl zaznamenán. Takže to vypadá, že zvěsti o tom, že tato koncernová popelka dostává poněkud podřadné materiály, nelžou.

Odpovědět  |   | 

my jsme tohle probírali v práci a jak jsem se učil v hodině konstrukce automobilu, tak si ještě pamatuji, že zadek auta je vždy pevnější nebot předek ma deformační zony a taky jsem kecali, jestli ta měkota není jen u škodovek co nemohou mět závěs. Policie by měla zažalovat škodu a zrušit veškeré dodávky aut, prostě ty auta nejsou vhodná pro naše silnice a kdyby byl nějaký schopný advokát, tak by všechny škodovky by mohl zavřít do garáží jak je to u letadel to uzemnění.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 07. 2020 21:00

Tak v jedné hodině konstrukce automobilů, jak píšeš "...v hodině konstrukce automobilu...", se toho moc nenaučíš a na učňáku už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 

kdybych napsal hodinu jsme se učili..ale já jem napsal v hodině a už si nevzpomínám, ale konstrukce automobilu byla čtyřikrát v týdnu. Nebudu to rozvádět, ale zeptám se, jestli dělals nějaký psychotesty můžeš- nemůžeš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 07. 2020 20:16

Kdybys napsal v hodinách..., tak to beru, ale to jsi nenapsal. Ten psychotest si dělej, a pokud možno často.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro