To by škodovce šlo, dělat reklamu! To je tak jediné co zvládnou! Auta už dávno dělat neumějí!
Tu zas někdo inspiroval u Hyundaie
Vtipný na dnešní době je, že jsem musel shlédnout dvě reklamy, abych viděl reklamu :-)))PS: jinak článek o ničem...
Reklamu špatnou nemají,ale nic to nemění na kvalitě jejich vozů ta už je daleko horší před léty alespoň dělali pořádné vozy teď je to jen pojizdná plechule co je většinu času v servisu...
Nojo tak ten cas leti a tricetilety auto musi do servisu casteji no ... :-)
Mně se zas líbí ta reklama na Renault, kde pán klečí u přední kapoty a líže znak. Ale já sem asi ze starý školy, já sem ještě na ženský. muhehehehe....:-D
Tak deti sup od pocitacu a ven se proskocit.
Pěkný studijní materiál.
Doktůrku, je čas zavřít ordinaci...nebo máš noční?
Který z vás se ptá?
To je fuk ne, ty si myslíš, že nás je jako agentů Smithů v Matrixu? Ne, ještě jednou a naposled, Haftan je jen jeden a ti ostatní jsou další normální lidi, kteří nechtějí být ve stádu Škodafilů...
Nebylo by stylovější vystřelit slepici? Lépe by to odpovídalo jejich znaku :-D
To by ovšem místo lukostřelkyně Laurence Baldauff musel střílet Charlie Sheen, stejně jako ve Žhavých výstřelech :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
+1 :-D:-D:-D:-D
O dost nápaditější reklama než ty ubohosti od Vošického.
Myslis ten popisovany akt nebo publikace clanku?
Ovsem nedavno se nam zde dostalo fundovaneho osvetleni, ze znak Skody je vlastne nejaka indianska hlava, ci co. A tak si rikam, zda ten Rakusan chytal ten sip spravnou casti tela. B-]
Ovsem pri lepsim pohledu na ten hned prvni snimek to vypada, ze ten sip skutecne chytil hlavou! ;-)
hezkej nápad, a i dobrá koordinace aktérů... ale dramatický záběr ve 220 kmph spíš vyvolává dojem, že je na hraně svých možnsotí :) přitom 220 na takto široké dráze musí být pocitově jako 90 na normální silnici
:-D:-D:-D Nejlepsi je to zrychleni z 190 na 220 behem 0,1vteriny :DDD
Celkem napadite/narocne, ale dojem z auta uplne kazi ty (opakovane) OTRESNE disky.
Osobně mi to přijde mnohem nápaditější, zajímavější a celkově komplikovanější na provedení než ona rekordní jízda na Severní smyčce.
Další trapný pokus škodovky o zviditelnění? Přesně takhle tento článek působí. Co myslíte vy?
My si myslíme, že v PR oddělení Mr. Vošického už neví kudy kam, tak vyslali úderky aby plivali na webu na všechno od koncernu.
Směšná koncernová PR stoka.
Směšní lidé co čtou něco co se jim nelíbí. Asi masochisté.
Tak dulezite je, ze VAG redakci stale zasypava novymi PR texty ke zverejneni. Se divim, ze se jim ta Kokta nerozpadla pri te obri rychlosti, kterou s ni malomestaci jezdi v nedeli do kostela.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.