Škoda je nejúspěšnější zahraniční značkou v Německu

74 komentářů

737888840
10. listopadu • 20:15

Dotaz: Víte z kolika procent je naše česká škodovka "naše"? Ze 100% ji vlastní VW ,jestli se nepletu
Ale to je celkem jedno,hlavně,že dělá slušné auta,i když pro nás drahé,vlastně největší plus je že zaměstnává české lidi,a táhne ekonomiku..
Jinak dnes mohu osobně potvrdit,že klasický němec,který kupuje ke svému E-klasse nebo Sharanu a podobným větším vozům ještě auto na nákupy-na zimu-pro manželku,tak často koupí fabii "VOLL" tzn se vším,co se do auta namontovat dá,a dostává se na cenu Pola(VW Polo)v zákl.výbavě,a jelikož škoda má v SRN výhodnější Leasing než VW,pak nastává před pár lety nemyslitelná situace,kdy jdou Fabie a Octavie(škodovky) na dračku,obzvlášt před koncem roku (do daní.) Opravdu téměř nikdo si nepreztižní škodovku jako hlavní vůz nepořídí,ale jako druhý vůz do rodiny je to celkem dobrý kauf,a navíc TAM působí exoticky,ale poroti korejským vozům je trošku na úrovni,zejména díky VW "vnitřnostem" Jinak výše uvedený článek není odvěci,,,až na nadpis...

Cynik
11. listopadu • 9:07

A jeste jednou copy/paste: Clovece, ono to neni tak jednoduchy. Podle tvoji logiky by byl Nissan francoucsky, Chrysler nemecky, Saab americky, atp. Podle me to, co dela Skodu ceskou znackou, je tradice. To, ze kazde auto vyrobene v Mlade Boleslavi ma na sobe napsane jmeno jedno Cecha, ktery se kdysi rozhodl, ze bude delat auta. Dalsi vec je, ze dan z prijmu jde ceskemu statu, vyrabi to Cesi a spousta lidi z celeho sveta vi, ze Skoda je ceska znacka. Encyklopedie ve vsech jazycich o Skode pisi jako o Ceske znacce, atp. Stejne, jako Nissan je japonska znacka, Skoda je a vzdycky bude znacka ceska. Opakovani, matka moudrosti. Jinak s tebou beze zbytku ve vsem souhlasim.

Mr.Digital
11. listopadu • 10:27

ano, tohle je zajimavy nazor, souhlasim s tou tradicí. 

patrik
11. listopadu • 22:28

No, ja tu tradici taky beru. Ale rec tady byla o prodejich v Nemecku, kde Skoda neni zadna tradicni domaci znacka - a tam mi to prislo naopak tak, ze Nemci tise oceni, ze to auto ma v sobě kdeco z Wolfsburgu a je pro ne rozhodne prijatelnejsi, nez treba asijske znacky. Ale ze by to bylo v Nemecku prestizni auto, to bych se opravdu hodne smal. V ČR je to samozrejme jinak, to vime vsichni - proste jsme temi krapy jezdili cely socialismus, bylo jsme vdecni, ze nemusime jezdit trabanty nebo zebrinakem. No a holt nam ta  znacka prirostla, nejde odparat, i kdyz ji treba nekupujeme a mame proti ni vyhrady. 

Ondra
14. prosince • 12:41

cela vec je take v tom, ze Fabia a Octavia patri na vrchol svych trid.. a hlavne svym vzhledem, kvalitou a zpracovanim nikoho neurazi. Proste kdyz si nekdo treba Fabii koupi, nemusi se za to stydet... ale korejci, frantici.. no nevim, ty jejich patvary, hodne takovych aut vypada fakt jak pro trhlou zenskou na nakupy... y malych vozu nic krome Fabie, Pola, Ibizi a mozna Fiesty je celkem humus

Mr.Digital
10. listopadu • 20:09

teda ten titulek je opravdu čistokrevný Blesk - taky to tady zajiskřilo . Je to už za hranicí jakési manipulace ...... takhle vypadá objektivní informace na objektivním webu ? Na kterém místě je Škoda v Německu třeba od začátku roku ?
a cože ten titulek vlastně říká ? Škoda je nejúspěšnější zahraniční značkou v Německu ? Já to vidím tak, že říká, že už i Němci mají hlouběji do kapsy .....bohužel ......anebo se předtím prodávalo v Německu tolik Š105 nebo Formanů ? Nepamatuji si všechno ....

Cynik
11. listopadu • 9:05

Kdyby Nemci meli hloubeji do kapsy, proc by kupovali "predrazenou" skodu? Mit hluboko do kapsy znamena kupovat Hyudnai, Kiu a podobne "lacine znacky". Skoda je znacka, ktere je ze vsech stran vytykano, ze je predrazena.

Mr.Digital
11. listopadu • 10:23

nechci se te dotknout, ale to co se jevi predrazene Cechum urcite neni takto vnimano v Nemecku, ted nemam presne udaje o mzdach a zivotnich nakladech,  ale jsem presvedcen ze Cech musi setrit na Skodu podstatne dele nez Nemec - jestli  mas nejaky odkaz - treba v nemcine nebo anglictine, kde je v Nemecku primo Skode vytykano ze je pro Nemecko predrazena tak sem s nim - to by mne zajimalo natolik, ze si to i prelozim

Cynik
11. listopadu • 11:24

Pokud je vytykano nejake znacce, ze je predrazena, pak se tim asi nemini v absolutnich cislech ale ve vztahu k ostatnim znackam. A nemyslim si, ze by se napr. cenova relace Skoda - Hyundai, nebo obecne Skoda-ostatni znacky v Nemecku vyrazne lisila od teto relace v Cesku. Druha vec je, ze Skoda podle meho nazoru predrazena neni, chtel jsem jen parafrazovat jiste fanaticke odpurce teto znacky na autorevue (zdravim Brouka) a postavit jejich argumenty proti jinym odpurcum teto znacky, abych ukazal, ze si navzajem protireci.

Mr.Digital
11. listopadu • 12:05

zajímavá snaha - ale zdá se že Ti nevychází Brouka sice neznám, ale asi psal sám za sebe a asi i názor na cenu Škody na českém trhu ...... u Tebe jsem jednoznačně četl, že Němci kupují podle Tebe předraženou Škodu a to že je úspěch (Kdyby Nemci meli hloubeji do kapsy, proc by kupovali "predrazenou" skodu?) Proto jsem Ti odpověděl .....s Broukem to nemá  nic společného - nech Brouka žít a kdo jsou Ti jiní odpůrci značky Škoda , které zmiňuješ ? já myslel, že se bavíme jen my dva beze svědků

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cynik
12. listopadu • 13:32

Ach jo, ma to jeste smysl? Ale jo, zkusim to po treti a tentokrat te budu citovat: "zajímavá snaha - ale zdá se že Ti nevychází" Vysla mi, akorat tys ji nepochopil (ale tobe taky nebyla primo urcena). Dalsi: "u Tebe jsem jednoznačně četl, že Němci kupují podle Tebe předraženou Škodu a to že je úspěch." Jak jsi spravne uvedl, kdyz jsi citoval muj prispevek (na nemz jsi se snazil dolozit sve tvrzeni), slovo "predrazena" bylo v uvozovkach. Podruhe jsem v onom prispevku toto slovo zminil ve vete: "Skode je ze vsech stran vytykano, ze je predrazena." Nikdy jsem nenapsal, ze ja si myslim, ze je predrazena. Takze tato veta tveho prispevku = nepravda. Jdeme dal: "Proto jsem Ti odpověděl .....s Broukem to nemá nic společného - nech Brouka žít". Nerikal jsem, ze to ma neco spoleceneho s Broukem. Další: "a kdo jsou Ti jiní odpůrci značky Škoda , které zmiňuješ ? já myslel, že se bavíme jen my dva beze svědků" Tos myslel spatne, toto neni privatni forum, kam bychom meli pristup jen my dva. Ad. odpurci: Vyjmenovavat je nebudu, ono staci si procist tuto diskusi.

Mr.Digital
15. listopadu • 21:05

dobře- remíza - mír
P.S. já vím, že to není privátní forum

richie
10. listopadu • 19:48

hmm .. vsetko by bolo v poriadku za podmienky ak by autor (napr. na zaver tejto spravy) spomenul, za ake obdobie je bol dosiahnuty tento vysledok (za posledny mesiac, posledny stvrtrok a pod. ) a pridal ako to vyzera v dotknutych segmentoch trhu (kde patri fabia a octavia) celkovo, teda aj s domacimi znackami ..
pretoze bez toho je to typicka ukazka tendencne zameraneho clanku .. takeho oblbovacieho .. skoro ako z pera nejakeho politickeho hovorcu .. a znizuje to uroven tohto servra na bulvarny platok ..
.. napada ma pri tom jedna otazka ci nie je nahodov autor hodnoteny podla poctu reakcii pod prispevkom ?? .. hmm .. lebo v tomto pripade sice nejake vyprovokoval, ale casom moze tento pocet prispevkov klesat .. a nie len reakcii, ale aj citatelov celkom ..

Radek Ondrášík
10. listopadu • 20:00

Nechci se vás dotknout, ale ve zprávě je uvedeno, že je to výsledek za měsíc září (slovensky september).

richie
10. listopadu • 20:25

hmm .. pardon .. tak toto mi uslo  .. naozaj to tam je, nejak rychlo som cital .. ospravedlnujem sa za to prehliadnutie .. ale ostatne pripomienky nadalej platia ..

Pes
10. listopadu • 16:15

- mě na tom nejvíc baví, jak si pořád někdo myslí, kdovíjak je Škodovka českým vozem, s 2/3 účastí Němců... Ale jistě, taky ji to přeji, už jen proto, že generuje pracovní místa, a to je cenné. Ale také generuje většinu zisku pro někoho jiného..No, přejme jim to, Němcům, však především díky nim ta NAŠE Škodovka funguje.

Cynik
11. listopadu • 9:02

Clovece, ono to neni tak jednoduchy. Podle tvoji logiky by byl Nissan francoucsky, Chrysler nemecky, Saab americky, atp. Podle me to, co dela Skodu ceskou znackou, je tradice. To, ze kazde auto vyrobene v Mlade Boleslavi ma na sobe napsane jmeno jedno Cecha, ktery se kdysi rozhodl, ze bude delat auta. Dalsi vec je, ze dan z prijmu jde ceskemu statu, vyrabi to Cesi a spousta lidi z celeho sveta vi, ze Skoda je ceska znacka. Encyklopedie ve vsech jazycich o Skode pisi jako o Ceske znacce, atp. Stejne, jako Nissan je japonska znacka, Skoda je a vzdycky bude znacka ceska.

Red_Dwarf
10. listopadu • 14:17

Sice VW a Škoda nejsou mé oblíbené značky,ale stejně gratuluju.
Nevíte někdo nějaké stránky,kde je prodejnost aut v třeba v tom Německu celkově,podle značek apod.?

Cynik
10. listopadu • 13:45

Prvni zprava, kterou jsem si dnes precetl. A rozhodne mi zprijemnila den. Je fajn cist, ze neco, co se vyrabi v nasi male zemi, ma uspech i ve velkem svete za jejimi hranicemi. Nejsem sice kdovijaky patriot, ale tohle udela radost.

rmira
10. listopadu • 10:13

pokud považujete za segment trhu "malé auto z dovozu", pak ano, Fabia je nejlepší. Jinak v segmentu malých aut byla třetí za Polem a Fiestou.

ja
10. listopadu • 10:42

Asi to vychazi z toho, ze malych aut + nizsi stredni se prodava nejvic, tak v poctech kusu samozrejme tyhle tridy dominuji.

No a Polo a Fiesta se berou jako domaci = nemecke znacky, i kdyz Fiesta se asi v Nemecku nevyrabi (v Koline se vyrabi mondeo, focus, jeste neco?, sam nevim).

wendy
10. listopadu • 13:45

Mondeo se tuším montuje v belgickém Genku (nebo Gentu)...

ja
10. listopadu • 22:02

mondeo se montuje jak v koline, tak v gentu (maji to nejak rozdelene pro ruzne trhy a dle konfiguraci...)

pjanda
10. listopadu • 11:37

Myslim ze vyrabi, puvodni zprava hovori o nejlepsim dovozci, tj. prodejci v nemecku nevyrabenych vozu. Proto jsou ve srovnani pomijeny Fordy...

Libor
10. listopadu • 9:47

Blahopřeji,
třeba to nakonec dopadne i v celoročních číslech. Je to jedna z mála dobrých zpráv o něčem z naší skvělé vlasti... Jinak samý mord, nebo tunel

koffr
11. listopadu • 9:54

mě třeba zasse sere, že jedna naše automobilka má daňový prázdniny. to je dost velkej "tunel"

Stavros
10. listopadu • 9:41

Minuly tyden jsem jel do Nemecka cca 300 km,  za celou cestu jsem videl 3, slovy tri Skodovky.

robert
10. listopadu • 10:20

no vidíš a já když jedu třeba do Rakouska, tak mám pocit že jsem v Mladý Boleslavi na parkovišti
v německu se pár tisíc aut ztratí jako nic

saar
10. listopadu • 9:54

No vážne  tí nemci asi nebudú celkom v poriadku ! Ešte Octaviu no dajme tomu, aj keď za takú cenu , ale Fabia ? voz, ktorý je na trhu x rokov a v takej konkurencii, to kto preboha kupuje ?

martin
10. listopadu • 10:14

Asi ten kdo potřebuje auto

lexus.rx
10. listopadu • 8:56

Škoda je nejúspěšnější zahraniční značkou v Německu.......a nakonec se dozvíme že v záři se v německu v určitých segmentech nejvíce prodávaly oktávky a fabie kdežto nadpis zní jako by značka škoda byla nejúspěšnějším prodejcem v německu........sorry ale tyhle bombastický nadpisy ve stylu Blesk, SuperSpy, apod se opravdu hodí jen na lacinej bulvár a ne na automobilovej portál kterej se pokouší tvářit jakžtakž seriozně............. Dříve když na tomto serveru ještě působil aktivně pan Libor Zezulka byly přízpěvky vyvážené bez zbytečných rádobybobastičností a hlavně bez nějakých přiblblých názorů. (viz článek o naftě v německu)....ale s vaším příchodem jde uroven tohoto serveru do kytiček........

Yaroukh
10. listopadu • 14:55

Jestli te svrbi tenhle titulek:
"Škoda je nejúspěšnější zahraniční značkou v Německu"
... tak vidis veci, ktery nejsou.

NovoCZ
10. listopadu • 11:14

lexusu, zklidni hormon, jsi za vola. Pan Ondrašík se tady naopak snaží o objektivitu a nedá se mu nic vytknout. Segmenty kde se prodávají Oktávky a Fábie jsou přece nejdůležitější pro většinu automobilek, i když pro tvou snovou ikonu (tedy pozlacenou Toyotu) asi ne.

Tomm
10. listopadu • 9:22

Tebe ta porážka Toyoty v Německu nějak rozhodila..... Kdo by čekal, že na takovém trhu bude Pan Japonec klečet u nohou naší české škodověnky...

patrik
11. listopadu • 21:18

BTW -  nejen k Tommovi: když se podívate na čísla světových prodejů Toyoty a Škody, tak tiše zkousnete ret a přestanete mlžit, že Škoda udělala těmi pář tisíci kusy v Německu díru do světa. To je prostě srovnání naprosto mimo mísu, protože Toyota je váhová kategorie GM  a Škoda je zatím pořád jen taková druhá liga maximálně evropského formátu. Za druhé: i méně gramotný Němec ví, že Škoda je z velké části montovaná z německých (přesněji: koncernových) dílů, takže když ji koupí, cítí se pořád jako doma - stejné podvozky, stejné motory, stejné sedačky, stejně nudné interiéry... Já mu to (Němcovi) samozřejmě přeju. Nevím, proč si tady musíme tyhle chronické pravdy opakovat.
 

freak
10. listopadu • 15:52

Ten Pan Japonec má dost kapitálu na to, aby si koupil celej WV. Tak ho to, že v Německu není před nějakou v globálních číslech naprosto nepodstatnou značkou asi nějak dvakrát nemusí znepokojovat.

Tomm
10. listopadu • 16:11

To s Tebou souhlasím. Taky jsem nepsal, že to znepokojuje Pana Japonce, ale mistr Lexus byl z toho nějakej znepokojenej. Jinak Volkswagen je VW ne WV

freak
10. listopadu • 16:30

Při představě Toyoty klečící před Škodovkou jsem nemohl jinak. Chybička se vloudila, ale hlavně že jsi pochopil o kom jsem psal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
10. listopadu • 16:55

Taky jsem si to tak představoval, když jsem to psal. Chybičky se stávají, já jen zkoušel jestli nejsi jeden z těch co ráááádi píšou třeba škodofka atd.

wendy
10. listopadu • 9:55

To, že Němci prakticky ignorují vše asijské, je známá věc. Prostě Passat je écht spráfná dojč vágn, co na tom, že třeba Avensis nebo Camry jsou podstatně lepší...

737888840
10. listopadu • 20:24

Jde o servis,a opět a jen o servis,a o servis hlavně.Ten je u VW precizní,vše skladem...U Toyoty na obědnávku..

Tomm
10. listopadu • 10:30

No měli bysme si z Němců alespoň v tomhle přístupu k Asiatům vzít příklad. A že jsou podstatně lepší????

wendy
10. listopadu • 13:44

A proč by jsme si z nich měli brát příklad? Já nerozlišuju auta podle značky nebo země původu, ale podle toho, co mi za moje pníze nabídnou. A tady vedou korejci...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
10. listopadu • 15:30

Tak to asi taky chodíš v tričku Abibas,ne???   To víš, za takový prachy jako ve stánku s rejží Ti to v butiku nenabídnou... Asi tak nějak je to i s těma korejcema.

wendy
10. listopadu • 16:19

Ono to není jen o té ceně, ale to je těžký ti vysvětlovat. Jdi si koupit škodovku, která ti nabídne to samý jako hyundai, ale o dvacet procent dráž. Budeš mít dobrej pocit, že si podpořil socialistickou EU.

Tomm
10. listopadu • 16:44

Uf, Ty to do mě pereš, že nestíhám reagovat... No právě, že to není jen o té ceně... To mi vysvětlovat můžeš, tomu rozumím.  A tam je třeba ten rozdíl mezi Hyundaiem a Škodovkou. Je tak, jak třeba Ford není BMW, tak Hyundai není Škodovka...

wendy
10. listopadu • 17:21

V čem Hyundai není škodovka? Že nabízí jen čtyřikrát tolik modelů po celém světě? Že jeho modely mají stejnou úroveň bezpečnosti a stejný kvalittativní vlastnosti? Nemysli si o tý škodovce zas tak moc, vyrábí úplně stejnou spotřebku, jako právě ten ford, hyundai nebo fiat...

jiny pako
10. listopadu • 18:03

znacka je subjektivni vec... pro hodne lidi v CR (ale i v Evrope) proste Hyundai nema zvuk... ze je to celosvetove vetsi firma, to je v tomhle pripade uplne jedno... ja kdybych rekl zene, pojd, koupime si Hyundai, tak - no, chapes asi, o cem mluvim

Marek71
10. listopadu • 19:07

Tak to ja mám opačný "problém". Keď som vyberal nové auto, tak priateľka zahlásila, že ak to bude Fabia, alebo Octavie, tak do toho nesadne Myslené, samozrejme, s nadsázkou, ale podstatu to vyjadruje. Nieže by ma v tejto oblasti jej názor nejako zaujímal... ale keďže ani ja som nepokukoval po Škodovke, tak sme v tomto zajedno.

U nás ( myslené ČR ) majú ľudia akýsi divný fetiš na tie Škodovky, asi zvyk z minulosti. Je to auto ako každé iné, ži už japonec, korejec, nemec, frantík... a rozhodovať sa podľa toho, že je to "česká" značka, mi príde dosť krátkozraké.

wendy
10. listopadu • 18:40

A to je proto, že se tady auto bere jako status, ne jako spotřební věc. Já na auto koukám jako na spotřebku, a pokud mi hyundai nabídne stejnou kvalitu za nižší cenu, tak vůbec značku neřeším. A pak se stává, že šílenej majitel fabie HTP se mě snaží předjet do kopce jen proto, že přece s tím svým úžasným českým autem, jehož značka má ve světě zvuk (nemá), jenže netuší, že já mám z motoru ve stejný kategorii povinnýho ručení jedenapůl násobnej výkon (47 vs 63 kW, 112 vs 116 Nm).

bmw m5
11. listopadu • 10:39

ten tvůj příznivej vtah k těm korejcům je asi stejnej jako vztah důchodců ke stánkovýmu prodeji od šikmoočky.... je jasné že takto levné auta nikdy nemohou dosahovat spolehlivosti a komfort jako "západní" značky(evropské, automobilky v usa)...korejci jsou dobří pokud jde o auto které má sloužit k těžké práci nebo k zábavě kdy na autě nebude vadit nějaký ten škrábanec či promáčklina a nízká cena přímo k tomu vede.... já jsem šťastným majitelem nového BMW M5 a mám takový pocit že v tom kopci by tvůj korejec jen zklopil uši, poklonil se a tiše záviděl....

wendy
11. listopadu • 11:22

Ve spolehlivosti korejci už evropany překonali (srovnávejme srovnatelné, tedy chlubit se tím, že by M5 předjel getze, je dost pubertální - getz stojí 300 tis., m5 kolik? 1,5 mil? Gallardo by zase nakopalo tvojí empětku). Jak mi teda vysvětlíš, když korejce považuješ za takovej odpad, že v USA je nejspolehlivější auto nová Sonata a nejméně spolehlivý Mercedes E? A nízká cena korejců není dána nízkou kvalitou, ale nižšími náklady na práci, což je ale problém socialistické EU.

bmw m5
11. listopadu • 11:43

tak co se týče ceny nerad bch se zde o ní zmiňoval ale byla přes 3.2 milionu.... ale zatim to je lepší než porsche co jsem měl...co se týče spolehlivosti mercedesu tak s třídou E nemám žádný zkušenosti abych to mohl posoudit a dělat to podle pár článku co si přečtu na netu není zrovna objektivní...ale pokud jde o třídu sl a o můj sl 55amg tak žádný problémy se spolehlivostí zatím nemám a proto stojí v mé garážy vedle M5 místo tý 911-ky...a co se týče gallarda tak mají zhruba kilowatovej výkon zhruba stejný... a já korjce nepovažuji za odpad jen ho považuji za levnejší třídu u které nezáleží na poškrábaném nárazníku či na promačklině ve dveřích(pro srandu či nějakou horší práci dobré)...

delph
11. listopadu • 19:40

jenže bmwM5 má horší aerodinamiku. podvozek možná třeba stejný, lae zase gallardo má lepší přítlak. a pokud mě paměť neklame tak má i menší váhu. takže gallardo by ti nenakopalo prdel, protože by tě nevidělo ani ve zpětným zrcátku, kdyby byla volná silnic...a porovnatelný řidičský zkušenosti a schopnosti 

Josallito
12. listopadu • 16:24

Kdo by mel dnes tak naspech

wendy
11. listopadu • 12:02

Koukám podle toho, co píšeš, že korejce jenom považuješ, teda nemáš s nima žádný zkušenosti. Chápu tě, taky jsem byl takovej. Jenže pak to člověk vyzkouší, a řekne si, kur*a, proč jsou ty evropský auta tak drahý? A tady právě nastupuje faktor evropský socialismus. Americký auta jsou taky levnější, než evropský, to jen naše socialistická EU má tak volnej obchod, že na auta z venku jsou cla jako prase, aby právě lidi museli platit za ty evropský káry.

bmw m5
11. listopadu • 12:23

bohužel s korejskou značkou mám zkušenosti a to je kia a hyundai a pravě po těchto zkušenostech korejce nekoupím ani pro firmu... prostě jsem si zvykl připlatit si a kupovat evropské auta....co se týče aute z usa tak nějak nechci podporovat tyto značky v evropě až na pár sportovních kousků... a cena aut ať už evropských či z usa je v mé kategorii vozů hodně podobná...

wendy
11. listopadu • 12:52

Otázka je, jak stará je ta zkušenost. Podívej, v mém okolí má jeden člověk oktávku (můj otec), a to auto se tak neskutečně se*re, že utíká radši k Hyundai...

bmw m5
11. listopadu • 16:01

ta zkušenost se stala s kiou sorento kdy se problemy projevily do 4 měsíců od koupení u 2 kusů z 6...u hyundaie to nebylo tak vážný ale ten terracan se taky začal trošku porouchávat a to předevší po jízdě v terénu ale jen u jednoho modelu ze tří...ale je na tom lépe než kia i po stránce přístupu prodejce k zákazníkovi i po rychlosti opravy

Pavel
11. listopadu • 13:35

http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A051110_151242_auto_ojetiny _fdv

wendy
11. listopadu • 13:42

Hm, prázdný link na idnes, to si toho přečtu...

Pavel
11. listopadu • 13:56

http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A051110_151242_auto_ojetiny _fdv
Oprava linku.

Pavel
11. listopadu • 14:01

Co se to mrší?Je to tam odkaz na Top Gear.

wendy
11. listopadu • 14:14

Jo, to jsem četl. Jenže to je spotřebitelský průzkum, ne statistika poruchovosti... Bohužel moje (potažmo otcova) zkušenost se škodovkou je dost tristní. Moje auto je po 15 tis. km jako nový, jak mi dneska potvrdili na garančce. Která navíc stála 2800 (s plně syntetickým olejem), na oktávku stála tátu kolem 6000 tis s polosyntetikou...

Tomm
11. listopadu • 14:38

Teď jsem na Tebe neměl moc času, věnoval jsem se Colinovi a Romanovi v Austálii. Tátovi doporuč jiný servis, protože zaplatit u Octávie za 15.000km servis 6.000,-Kč s polosynt., která se tam navíc nedává je zlodějna. Jinak mám tu čest obchodovat s novými evropskými i korejskými vozy a ten rozdíl v ceně není bezdůvodný. I slepce bez končetin musí urážet zpracování interiéru korejských aut. A to je jen jedna jediná maličkost,která musí praštit do očí i absolutního laika. Někomu nezáleží na tom v jakém prostředí sedí třeba i celý den, no a pak si koupí korejce... Vůbec jim to nemám za zlé, sypou se mi korunky...

wendy
11. listopadu • 14:51

Interiér getze je zpracován prvotřídně, všechny mezery stejný, příjemný materiály (to, že jsou tvrdý, mi zas tak nevadí). Fabie má interiér taky zpracovanej na stejný úrovni, bohužel design je vyloženě otřesnej (což je subjektivní záležitost). Při porovnání Sonata x Superb taky nenacházím mnoho rozdílů.

Rodrigez
11. listopadu • 15:59

"...Interiér getze je zpracován prvotřídně..." Já teda nevím, ale kvalita zpracování interiérů korejských (či odkud to je) aut (tzn. Hyundai, Kia, Dejvolet...) se podle mě dá jen těžko srovnávat např. s VW, Škoda, Mazda... Nemám nic proti korejským automobilkám, ale cenový rozdíl podle mě odpovídá kvalitativním rozdílům... Staří se např. podívat na plechový výlisek dveří (kolem hran z vnitřní strany) nové (i staré) Octavie a porovnat s Kia Cerato... Jsou to drobnosti, ale... A to je jen jeden příklad za všechny... Déle např. těsnění dveří u Dejvoletu Lacetti... A to jsou jen věci, kterých si může laik všimnout.Jak to vypadá na mítech, kde není vidět, to už nechám na někom jiném. Pohled zespodu auta dnes možná prozradí víc než interiér. Co se týká jakosti použitých materiálů, je Korea zatím hodně pozadu. Úspěchu Sonaty v USA se nelze divit. Trh v USA je daleko méně náročný...
Podotýkám ještě, že kvalita zpracování a spolehlivost není to stejné... Kvalitně zpracovaný automobil z jakostních materiálů má ale daleko větší šanci odolat zubu času...

Tomm
11. listopadu • 15:32

Tak hledej pořádně... Co jinýho Ti na to mám říct. A sundej si ty růžový Hyundai brýle

wendy
10. listopadu • 16:14

Ale tady jde o value for money. Abibas nesplňuje hodnotu value, Adidas zase money. Je spoustu jinejch značek, který nabízejí mnohem víc. A jsou třeba dražší, než ten Adidas. A teď si uvědom, že přes den se v tý Číně šije ten tvůj "německej" výrobek, v noci šijou stejný lidi na stejných linkách úplně stejný věci, jen s jinýma znáčkama. Takže jsi trochu vedle. A pořád jsi neodpověděl, proč by jsme si měli brát příklad z těch Němců, když oni sami přiznávají, že ten jejich názor je dost neopodstatněnej...

Tomm
10. listopadu • 16:30

To s tím Abibas byla nadsázka, což jsi předpokládám pochopil. To že se značkový hadry šijou taky v číně, vím. To, že se moje oblíbená japonská televize smontovala ve Vietnamu už vím taky. Ale díky tomu, že můžu pracovat pro firmu, která obchoduje jak s evropskými, tak teď i s korejskými auty, vidím kde je rozdíl. Ano je pravda, že místo Fiesty můžeš mít za méně peněz nesrovnatelně lépe vybavené třeba Rio, ale je to asi tak, že stejně tak si můžeš za pět stovek koupit jeden čtvrtkilovej argentýnskej biftek, nebo deset kilo sekaný v Globusu. Ano, tý sekaný je víc.... Jinak opodstatněnost ignorace asijského zboží vidím především v tom, že s jejich rostoucí silou oslabují naše firmy, které tady platí tisíce zaměstnanců, občas platí i daně, a tak ... To snad musí chápat každý, kdo ke své obživě potřebuje zákazníky, kteří mají peníze...

wendy
10. listopadu • 17:22

Právě že třeba ve zmíněném případě Fabia vs. Getz je to o tom, jestli tě deset deka sekaný vyjde na 20 nebo na 25 korun. Nic víc, nic míň...

Tomm
11. listopadu • 14:46

Tak na tohle se dá říci, že se snažíš stůj co stůj obhájit svůj "skvělý" kup. Určitě jsi vycházel ze statistik TUV, pak s technických dat a rozhodně z ceníku.... Gratuluji!!!!! Koupil jsi si slušnou sekanou. Fábia rozhodně není bifteček, ale proti Getzu takový slušný nenakažený kuřecí řízek  Pravdou však je, že Getz patří k tomu nejlepšímu co Hyundai nabízí.

Tech
10. listopadu • 19:57

No vidíš, v Německu a v ČR to nikoho nezajímá....a našli by se i jiné státy.Holt každej mé jiné parametry na nákup auta a 30 tisíc rozdílu neřeší.

patrik
11. listopadu • 22:08

Já teď nevím, jestli jsem to správně pochopil. Takže jen poznamenávám: Getz se velice osvědčil na trzích, kde jsou malá auta.(to není jen ČR a vůbec ne Německo!) V ČR se mu dokonce podařil drobný zázrak, na poslední chvíli otevřel dveře ke zlepšení prodejů dožívajícího Accentu, ale taky Atosu. Příští rok půjde do tuhého víc, protože do mistrovství v Německu musí Hyundai (podle svého vlastního slibu) dát na trh minimálně nový Accent a novou Elantru, takže až se do toho marketingově opřou, bude v "malé" a "nižší střední" ještě větší dusno. Za další: Hyundai se od roku 2000-2001 v ČR propracoval z naprosto zadních pozic do první pětky-šestky spolu s Renaultem, Peugeotem, Fordem a VW a Opelem. Samozřejmě, že v Německu a ČR se prodá nejvíc německých aut (tj. včetně Škodovky) - v Japonsku se taky prodá nejvíc japonských a v USA amerických a ve Francii francouzských, nebo ne?

Doporučujeme

Články odjinud