Škoda hodlá vrátit do hry jméno Felicia. Ovšem už s elektromotorem

vana  |  07. 08. 2017 10:46

A já mám v plánu za dva roky letět do vesmíru. Ovšem taky nevím jestli se to podaří

Odpovědět  |   | 

Tobě určitě, ale při návratu schoříš jak papírovej čert

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 08. 2017 18:18

Co je to "schoříš" ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 08. 2017 18:32

To asi znamená skonat na chorobu, ale nevím, jak se to stane tak rychle při návratu z vesmíru.

Odpovědět  |   | 

To neznáš, ochoříš a uhoříš zároveň

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Dral  |  07. 08. 2017 11:44

Další elektrický nesmysl...

Odpovědět  |   | 
mb  |  07. 08. 2017 12:04

možná... na elektrice se ale pracuje a možná bude i uživatelsky zajímavá

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 08. 2017 12:27

Je to tak. Bohužel doba už je taková. Místo aby se každá automobilka zaměřila na rozšíření např. Vodikoveho pohonu. Budou se cpát peníze do aut na baterky jak od Vietnamců.
Nehledě na to, kde se ta energie v zásuvce bere. Pokud nebudou všude jaderné elektrárny, a dostatečně dimenzovane energetické sítě. Tak je to prostě slepá cesta a vyhozené peníze

Odpovědět  |   | 
vana  |  07. 08. 2017 12:31

A odkud bys chtěl brát ten vodík ?

Odpovědět  |   | 
WEFewqrvf  |  07. 08. 2017 13:18

Hele, sul soli, pec pece a voda vodi! To vodeni ve vode zarizuje vodik! Takze z vodovodu!

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 08. 2017 14:36

Nebylo by lepší dát ty peníze na zlevnění získávání vodíku? A kde? Vodík je neběžnější prvek ve vesmíru. A kde chceš brát uhlí na pohon elektráren? To budou všude stát sorální farmy a větrné elektrárny?
Auto na baterky je od prvopočátku blbost. Tak to je, a at řekne kdokoli cokoli, tak se na tom vubec nic nezmění. Volba palivových članku je daleko inteligentnější řešení

Odpovědět  |   | 
vana  |  07. 08. 2017 15:04

Volný vodík je možná běžný ve vesmíru, ale ne u nás na Zemi. Teoreticky ho tady máme sice taky dost, ale skoro všechen je vázaný ve sloučeninách a na jeho extrakci je potřeba zatraceně moc energie .Čímž jsme zpátky u těch solárních a větrných farem a jaderných elektráren

A zatím nejlevnější a nejrozšířenější způsob získávání vodíku je z ropy

Odpovědět  |   | 

A hele naivní vodíkový sluníčkáři zase vylejzaj z děr a blouzněj

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  07. 08. 2017 21:40

nejrozšířenější možná ale nejlevnější ne. Tím je stále a pořád prostá, jednoduchá a levná elektrolýza z vody. Jen to nejde za české absurdní ceny ČEZ 4-5kč/KWh, když výrobně je to 0,19kč/kWh a reálná distribuční cena 0,47kč/kWh.Platíme to celé x8.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 08. 2017 23:04

Čistě teoreticky. Pokud se vezmou finance které se cpou do mrtvé technologie beterkou poháněneho auta, tak by se už dávno našel způsob, jak efektivněji získávat vodík s nižší energetickou náročnosti. Takhle tu máme 30let mrtvý technologický bot ve vývoji baterií, který se vůbec nikam nehybe

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 08. 2017 08:01

Čistě prakticky - o vývoji technologií na získávání vodíku a stavbě vodíkových aut jsem čítával v devadesátých letech jako o nadějné technologii pro příští desetiletí. Dnes jsme o pětadvacet let dále a vodík je stále stejná mrtvola se stále stejně mizernou ekonomickou bilancí nákladů vůči užitku. Oproti tomu udělaly akumulátory přímo kosmický skok.

Odpovědět  |   | 
vana  |  08. 08. 2017 06:18

Jogurt: a u ropy taky bereš do výpočtu jen její čistou "výrobní" cenu bez zisku těžařů a distributorů ?

Odpovědět  |   | 
Kratky  |  07. 08. 2017 12:44

Hlava indiana ve znaku? To se bavime o Skodovce??????

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  07. 08. 2017 19:39

Že, já si taky doteď myslel, že škodárna používá okřídlený šíp. Ale asi jsem žil v omylu, mimochodem indiána měly ve znaku i motory ze sekaček zn. Tecumseh. Jak příhohdné pro Škodovku.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  07. 08. 2017 12:51

Když to bude mít motor vzadu s výkonem 125kW a nádrž (ve formě baterek) pod sedadly, tak by se to mohlo jmenovat spíše Škoda 125L?

Odpovědět  |   | 
8(8  |  07. 08. 2017 13:19

Spis 125tEUR!

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  07. 08. 2017 13:51

Kdyby to mělo kufr vepředu a nějaký ten chladič tam také nechali třeba kvůli chlazení baterií, pak by to mohla být Škoda 125VW?

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  07. 08. 2017 13:07

hlava indiána? ve znaku? ty vle ty něco bereš ne
ty střevo! to je okřídlenej šíp

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 08. 2017 13:10

Ja tam furt vidim potrefenou slepici....

Odpovědět  |   | 
DEqwe*723dh  |  07. 08. 2017 13:15

Zajimave: Tuhle nekdo prisel s tim, ze znak skodovky je vlastne stylizovana hlava indiana. A za tyden, dva se to uz bere jako lozene. A to i presto, ze do te doby nikdo nikde nic takoveho necetl, nevidel, neslysel a ba ani netusil.
Je to jen dalsi dukaz "prostrelena slepice" rulez!

Odpovědět  |   | 
franta321  |  07. 08. 2017 13:46

"... zákazníci značky s hlavou indiána ve znaku ... " Tvl, Pecáku, to si ze svýho platu "novináře" nemůžeš koupit lepší hulení než trávu z parku před bytovkou?.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 08. 2017 14:38

Puvodem znaku opravdu byla inspirace hlavou indiana. Stačí občas trochu číst.

Odpovědět  |   | 
R2  |  07. 08. 2017 14:49

K tomuto tvrzeni jsem nikdy nebyl schopen dohledat zdroj, pusobi na me tedy dost neduveryhodne. A postrelena slepice se mi navic libi vic

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 08. 2017 18:45

Ale to není pravda. Nikdo dnes neví, jak logo vzniklo, vše jsou jen dohady a marketingové kecy, aby to bylo zajímavé.
http://skodaps.wz.cz/skoda_znak.php...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 08. 2017 23:06

Je to tak měsíc, možná dva, co Otom byl článek. Proto to tak teď bylo nazvané v článku

Odpovědět  |   | 
Hloupej honza  |  07. 08. 2017 14:57

A proč né. Feliny v kombiku nám ve firmě dlouho sloužili. A pickup také nebyl špatný v poměru cena výkon. Na špinavou práci byly super. hadice, spojovací materiál. Sem tam i nějaký větší díl k traktoru, nebo jiný mechanizaci. Vešlo se tam hodně.
Jen v zimě se člověk musel bát klokaní nafty, ale vyčisti to nebyla taková tragedie jako u novýho Case , nebo Deera.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 08. 2017 18:21

A bude dělat čest svému jménu a také tak hnít ?

Odpovědět  |   | 
Eli  |  08. 08. 2017 05:14

Tak Škodovka má ve znaku Indiána?
Já myslel, že je to okřídlený šíp

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  08. 08. 2017 12:30

Tak nemysli

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné