Škoda hodlá vrátit do hry jméno Felicia. Ovšem už s elektromotorem

35 komentářů

Eli
8. srpna • 5:14

Tak Škodovka má ve znaku Indiána?:-D:-D:-D
Já myslel, že je to okřídlený šíp:-))

Dušan
8. srpna • 12:30

Tak nemysli

Ludek_II
7. srpna • 18:21

A bude dělat čest svému jménu a také tak hnít ?

Hloupej honza
7. srpna • 14:57

A proč né. Feliny v kombiku nám ve firmě dlouho sloužili. A pickup také nebyl špatný v poměru cena výkon. Na špinavou práci byly super. hadice, spojovací materiál. Sem tam i nějaký větší díl k traktoru, nebo jiný mechanizaci. Vešlo se tam hodně.
Jen v zimě se člověk musel bát klokaní nafty, ale vyčisti to nebyla taková tragedie jako u novýho Case , nebo Deera.

franta321
7. srpna • 13:46

"... zákazníci značky s hlavou indiána ve znaku ... " Tvl, Pecáku, to si ze svýho platu "novináře" nemůžeš koupit lepší hulení než trávu z parku před bytovkou?.

Marek
7. srpna • 14:38

Puvodem znaku opravdu byla inspirace hlavou indiana. Stačí občas trochu číst.

Mirek
7. srpna • 18:45

Ale to není pravda. Nikdo dnes neví, jak logo vzniklo, vše jsou jen dohady a marketingové kecy, aby to bylo zajímavé.
http://skodaps.wz.cz/skoda_znak.php...

Marek
7. srpna • 23:06

Je to tak měsíc, možná dva, co Otom byl článek. Proto to tak teď bylo nazvané v článku

R2
7. srpna • 14:49

K tomuto tvrzeni jsem nikdy nebyl schopen dohledat zdroj, pusobi na me tedy dost neduveryhodne. A postrelena slepice se mi navic libi vic ;-)

DEqwe*723dh
7. srpna • 13:15

Zajimave: Tuhle nekdo prisel s tim, ze znak skodovky je vlastne stylizovana hlava indiana. A za tyden, dva se to uz bere jako lozene. A to i presto, ze do te doby nikdo nikde nic takoveho necetl, nevidel, neslysel a ba ani netusil.
Je to jen dalsi dukaz "prostrelena slepice" rulez!

Mrdokvas
7. srpna • 13:07

:-D hlava indiána? ve znaku? ty vle ty něco bereš ne :-D
ty střevo! to je okřídlenej šíp :-P

martin
7. srpna • 13:10

Ja tam furt vidim potrefenou slepici....

Sarcasticus
7. srpna • 12:51

Když to bude mít motor vzadu s výkonem 125kW a nádrž (ve formě baterek) pod sedadly, tak by se to mohlo jmenovat spíše Škoda 125L? ;-)

inspirace
7. srpna • 13:51

Kdyby to mělo kufr vepředu a nějaký ten chladič tam také nechali třeba kvůli chlazení baterií, pak by to mohla být Škoda 125VW?

8(8
7. srpna • 13:19

Spis 125tEUR! :-)

Kratky
7. srpna • 12:44

Hlava indiana ve znaku? To se bavime o Skodovce??????

Benzín
7. srpna • 19:39

Že, já si taky doteď myslel, že škodárna používá okřídlený šíp. Ale asi jsem žil v omylu, mimochodem indiána měly ve znaku i motory ze sekaček zn. Tecumseh. Jak příhohdné pro Škodovku. :-D

Dral
7. srpna • 11:44

Další elektrický nesmysl... 3-[

Marek
7. srpna • 12:27

Je to tak. Bohužel doba už je taková. Místo aby se každá automobilka zaměřila na rozšíření např. Vodikoveho pohonu. Budou se cpát peníze do aut na baterky jak od Vietnamců.
Nehledě na to, kde se ta energie v zásuvce bere. Pokud nebudou všude jaderné elektrárny, a dostatečně dimenzovane energetické sítě. Tak je to prostě slepá cesta a vyhozené peníze

vana
7. srpna • 12:31

A odkud bys chtěl brát ten vodík ?

WEFewqrvf
7. srpna • 13:18

Hele, sul soli, pec pece a voda vodi! To vodeni ve vode zarizuje vodik! Takze z vodovodu! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

vana
7. srpna • 13:37
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
7. srpna • 14:36

Nebylo by lepší dát ty peníze na zlevnění získávání vodíku? A kde? Vodík je neběžnější prvek ve vesmíru. A kde chceš brát uhlí na pohon elektráren? To budou všude stát sorální farmy a větrné elektrárny?
Auto na baterky je od prvopočátku blbost. Tak to je, a at řekne kdokoli cokoli, tak se na tom vubec nic nezmění. Volba palivových članku je daleko inteligentnější řešení

vana
7. srpna • 15:04

Volný vodík je možná běžný ve vesmíru, ale ne u nás na Zemi. Teoreticky ho tady máme sice taky dost, ale skoro všechen je vázaný ve sloučeninách a na jeho extrakci je potřeba zatraceně moc energie .Čímž jsme zpátky u těch solárních a větrných farem a jaderných elektrárenA zatím nejlevnější a nejrozšířenější způsob získávání vodíku je z ropy

jogurt
7. srpna • 21:40

nejrozšířenější možná ale nejlevnější ne. Tím je stále a pořád prostá, jednoduchá a levná elektrolýza z vody. Jen to nejde za české absurdní ceny ČEZ 4-5kč/KWh, když výrobně je to 0,19kč/kWh a reálná distribuční cena 0,47kč/kWh.Platíme to celé x8.

vana
8. srpna • 6:18

Jogurt: a u ropy taky bereš do výpočtu jen její čistou "výrobní" cenu bez zisku těžařů a distributorů ?

Marek
7. srpna • 23:04

Čistě teoreticky. Pokud se vezmou finance které se cpou do mrtvé technologie beterkou poháněneho auta, tak by se už dávno našel způsob, jak efektivněji získávat vodík s nižší energetickou náročnosti. Takhle tu máme 30let mrtvý technologický bot ve vývoji baterií, který se vůbec nikam nehybe

mpolan
8. srpna • 8:01

Čistě prakticky - o vývoji technologií na získávání vodíku a stavbě vodíkových aut jsem čítával v devadesátých letech jako o nadějné technologii pro příští desetiletí. Dnes jsme o pětadvacet let dále a vodík je stále stejná mrtvola se stále stejně mizernou ekonomickou bilancí nákladů vůči užitku. Oproti tomu udělaly akumulátory přímo kosmický skok.

Kuk Vykuk
7. srpna • 17:46

A hele naivní vodíkový sluníčkáři zase vylejzaj z děr a blouzněj :-D:-D:-D

mb
7. srpna • 12:04

možná... na elektrice se ale pracuje a možná bude i uživatelsky zajímavá

vana
7. srpna • 10:46

A já mám v plánu za dva roky letět do vesmíru. Ovšem taky nevím jestli se to podaří

Kuk Vykuk
7. srpna • 17:41

Tobě určitě, ale při návratu schoříš jak papírovej čert :-D

Ludek_II
7. srpna • 18:18

Co je to "schoříš" ? :-)

Kuk Vykuk
7. srpna • 18:37

To neznáš, ochoříš a uhoříš zároveň :-D

Mirek
7. srpna • 18:32

To asi znamená skonat na chorobu, ale nevím, jak se to stane tak rychle při návratu z vesmíru. :-D

Doporučujeme

Články odjinud