Škoda GLX a SLX se vrací, jde o výbavy pro Fabii

31 komentářů

Nick
2. září • 20:41

Starej vyběhnutej model s ještě starší výbavou za novou cenu a vo to-dé! :-D

JuDr. Dolfi
3. září • 16:20

B-] ale hlavně ten debilní tvar toho auta.. kasatrofa největší.. nejhnusnější škodifka všech dob.. ten kdo jí navrhnul by měl viset.. co to vlastně bylo za prakundáta?? chci jméno a foto! a udělejte Zibovi topinky kkti ! :-D

JuDr. Dolfi
2. září • 13:04

:-D no snad do toho budou montovat MULTI-KULTI brzdu :-O

VW
2. září • 10:17

Zase oprášily starý MPI 1,4, kdy dojde MPI 1,6 nebo starý výborný 1,8T!

Erich
2. září • 16:26

Ide o nezničiteľný 1.4 MPI z Fabie I alebo o 1.4 16V?

Jarda
3. září • 10:36

Jde o motor CGGB - 1,4 16V MPI. Když je tady řeč o motorech 1,8 TSI EA888, to dvojité vstřikování FSI/MPI je tam opravdu z důvodu splnění emisí. Pomáhá tomu navíc chlazení výfukových svodů, které je přítomné i na motorech EA211 a dieselech EA288. Všechny nové motory 1,0 MPI; 1,2 i 1,4 TSI; 1,8 a 2,0 TSI poslední generace a diesely 288 mají modulární konstrukci.

VW
3. září • 10:50

OK, ještě podej info který motor je jednodušší, jestli starý 1,8T 20V 110Kw, nebo nový TSI 1,8!

Revan_21
2. září • 16:59

Řekl bych že to bude 16v... ale těžko říct

VW
2. září • 17:11

Tak to snad ani nic jiného než MPI 1,4 16v 63kw být ani nemůže! Starý Škodovácký několikrát převrtavaný tříložiskový motor z Tudora tak to už byl asi vrchol techniky! I když u Škodovky si člověk nemůže být ničím jistý!?:-D

Revan_21
2. září • 20:20

Že to byl ale legendární motor :D

pacho
2. září • 17:44

nie tudor, ale Š1000MB.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
2. září • 18:01

Ok, máš pravdu!

Revan_21
2. září • 10:21

Jojo, chtělo by to novou generaci stareho 1.8t... Dnes je ale doba kdy se hraje na emise a na spotřebu:D

mex
2. září • 10:32

Blabol...

VW
2. září • 10:44

Proč?

x12345678
2. září • 11:16

Protože 1,8TSI je konstrukčně jednodušší, výkonnější, nesrovnatelně úspornější, nemá v městském provozu potíže s ucpáváním olejových trubek k turbodmychadlu a jeho chod je neporovnatelně kultivovanější než 1,8T. Má jen jednu podstatnou nevýhodu: Do Fabie (ani SLX) ho nedodávají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
2. září • 11:31

A co to je za blábol s ucpáváním olejových trubek v městském provozu??? Jedná se o zanášení síta sacího koše a tím o omezený přísun oleje?! A to je závislé na použitých olejích a délky servisních intervalů?!

x12345678
2. září • 12:00

To není blábol. Tahle choroba postihovala motory umístěné podélně. Převažující provoz v nízkých otáčkách způsobil u nejednoho motoru neprůchodnost trubek zásobování turba olejem. U aut, jezdících po dálnici to byl neznámý problém.A jednodušší? No ano, pětiventilová technika je minulostí.

VW
2. září • 12:14

Od kdy má Octavie motor podélně a jaký to má vliv na mazání motorů? Takže kombinace přímý a nepřímý vstřik s 8 vstřikovacími jednotkami a pochopitelně tomu odpovídající složitější vyhodnocování režimu motoru a tím i složitější a chytřejší řídící jednotka je jednodušší! ÁMEN!!! Běž se osprchovat!

x12345678
2. září • 12:41

A kde byla řeč o octavii?

VW
2. září • 12:55

Řeč byla o motoru 1,8T a ten se u nás dával do Octavie a podélně do Superbu 1, VW a Seatu! Jednalo se o původni motor od Audi u kterého byl problém s ucpáváním síta olejového čerpadla nezávísle, jestli byl motor podélně nebo napříč naprosto stejný! Jasně že motor s 5 ventily na válec je složitější než se 4 nebo 3 čí 2! Ale počet ventilů je důsledkem na požadavek motoru na plnění emisních norem a ne z úsporných důvodů nebo zjednodušení výroby!? Současné naftové motory právě pro plnění normy Euro 5 a 6 mají jen 2 ventily na válec! Kdo ví na co přijdou zítra!?

x12345678
2. září • 13:42

Koukám, že ten guláš ještě zahušťuješ. Vraťme se zpět k tématu: V kterém voze Škoda je motor s dvojí technologií vstřiku čili EA888 - jak správně výše napsal mjr. Bimbas, o kterém ses tu začal dohadovat?

VW
2. září • 14:54

OCT 3 motor EA 888 1,8TSI 132kw kombinace přímého vstříku FSI a nepřímého MPI proměnlivé časování ventilů! Předpokládám že je složitější než starý 1,8T 20V 110kw?

Jirka
2. září • 17:50

Jakou má vlastně výhodu, že to má oboje tyto vstřikování?

VW
2. září • 17:58

Ekologie pro splnění normy Euro 5-6!

jogurt
2. září • 21:14

No to rozhodně ne. Euro5 plní EA111 i EA211 a jejich varianty Euro6 jsou k dispozici.

VW
3. září • 8:45

Jenže 1,8TSI to nesplovala a proto dvojí vstřikování! Aspoň takto to vysvětlovali!

major Bimbas
2. září • 12:54

To nic, on tak trochu neumí číst a mele furt stejné blablabla. Navíc si plete motory, auta, systémy a o elektronice neví evidentně vůbec nic. Od konce:
- řízení motoru s dvojím systémem vstřikování není o nic méně banální, než s jediným, složitost ecu je velmi podobná. Že řeč byla o mechanické složitosti, to mu samozřejmě nedošlo.
- dvojí systém vstřikování má jediný motor, EA888, do Octavií se ale montuje EA211 (když už je řeč o octavii, což není, tys evidentně psal o A4, což ten jouda nepochopil a článek je o Fabii, což ten jouda taky nepochopil).

Tom
4. září • 21:38

Motor EA211 o objemu 1,8? Kde se to vyrabi?

VW
2. září • 11:25

Jednodušší? Z důvodu splnění emisních limitů se jedná kombinaci přímého a nepřímého vstřiku, a to je asi opravdu jednodušší konstrukce???B-]

x12345678
2. září • 11:16

Protože 1,8TSI je konstrukčně jednodušší, výkonnější, nesrovnatelně úspornější, nemá v městském provozu potíže s ucpáváním olejových trubek k turbodmychadlu a jeho chod je neporovnatelně kultivovanější než 1,8T. Má jen jednu podstatnou nevýhodu: Do Fabie (ani SLX) ho nedodávají.

Doporučujeme

Články odjinud