Škoda Garde Turbo byla monstrem pro závody do vrchu. Zůstal z ní jenom vrak

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  15. 07. 2020 18:44

Jen opatrne na ten plynovy pedal rikam si v lahodne foukane Skodovce...clovek se musi neustale krotit. Neustale

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 07. 2020 20:49

Je potřeba si uvědomit, že z prostředků víceméně pro rozvoj AZNP byl v Bratislavě postaven na zelené louce kompletní závod na výrobu až 300 tisíc osobních aut. V tomto závodě se víceméně nikdy nic nevyrábělo. Měli tam i vývoj, zkušebny s inženýry......
Když se vyvíjel Favorit ... tak nebyly peníze ani na technologii do lisovny a v Bratislavě byla kompletně moderně vybavená lisovna. Takže vyrobit tam jednu atypickou vrchařskou placku... to nestojí ani za zmínku.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  15. 07. 2020 20:51

To je tak, když se do toho hrabe další a upravuje něco co je dáno !!! Ve Škodovce v MB to dokázali udělat v několika verzích a bylo to perfektní závodní auto !!! A přitom nemuseli zkracovat rozvor!!! Pak se nesmí nikdo v SK divit, že podělali co mohli...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  15. 07. 2020 21:25

njn Viděl jsem myslím na auto.cz toho slovenského Gioma který vypadal " čím míň cm na výšku, tím víc Adidas " toto zase vypadá že "čím víc cm na šířku dtto"
Oni tak trochu "trpěli" pod českou ocelovou botou a dodnes z toho mají mindrák, tak chtěli světu dokázat že také něco svedou a moc se nevedlo. viz třeba prodloužení a rozšíření
Š 120 v BAZ, myslím že tomu říkali Oficiál.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  15. 07. 2020 21:49

PS.
Jestli tohle dělal Slovák, tak bych jim toho Oficiála i odpustil
https://autofunia.com/skoda-garde-136/...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  16. 07. 2020 09:11

Zlate slovenske rucicky

Odpovědět  |   | 
Twan  |  16. 07. 2020 17:19

Mezi tím v Polsku...

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro