Škoda Garde Turbo byla monstrem pro závody do vrchu. Zůstal z ní jenom vrak

9 komentářů

Rejpal
11. března • 16:50

Zjistěte si něco o Škodě Dakos.Ať jste v obraze.

Adam
10. března • 22:16

Na tu dobu to mělo dobré parametry.

Twan
16. července • 17:19

Mezi tím v Polsku...https://www.youtube.com/watch...

JA-NE
16. července • 9:11

Zlate slovenske rucicky:-D:-D

tonda
15. července • 20:51

To je tak, když se do toho hrabe další a upravuje něco co je dáno !!! Ve Škodovce v MB to dokázali udělat v několika verzích a bylo to perfektní závodní auto !!! A přitom nemuseli zkracovat rozvor!!! Pak se nesmí nikdo v SK divit, že podělali co mohli...

Jyrka Syrka
15. července • 21:25

njn Viděl jsem myslím na auto.cz toho slovenského Gioma který vypadal " čím míň cm na výšku, tím víc Adidas " toto zase vypadá že "čím víc cm na šířku dtto"
Oni tak trochu "trpěli" pod českou ocelovou botou a dodnes z toho mají mindrák, tak chtěli světu dokázat že také něco svedou a moc se nevedlo. viz třeba prodloužení a rozšíření
Š 120 v BAZ, myslím že tomu říkali Oficiál.

Jyrka Syrka
15. července • 21:49

PS.
Jestli tohle dělal Slovák, tak bych jim toho Oficiála i odpustil :-))
https://autofunia.com/skoda-garde-136/...

WRC Fabia R2 TwinCharger
15. července • 18:44

Jen opatrne na ten plynovy pedal rikam si v lahodne foukane Skodovce...clovek se musi neustale krotit. Neustale

Zelí
15. července • 20:49

Je potřeba si uvědomit, že z prostředků víceméně pro rozvoj AZNP byl v Bratislavě postaven na zelené louce kompletní závod na výrobu až 300 tisíc osobních aut. V tomto závodě se víceméně nikdy nic nevyrábělo. Měli tam i vývoj, zkušebny s inženýry......
Když se vyvíjel Favorit ... tak nebyly peníze ani na technologii do lisovny a v Bratislavě byla kompletně moderně vybavená lisovna. Takže vyrobit tam jednu atypickou vrchařskou placku... to nestojí ani za zmínku.

Doporučujeme

Články odjinud