Zjistěte si něco o Škodě Dakos.Ať jste v obraze.
Na tu dobu to mělo dobré parametry.
Mezi tím v Polsku...https://www.youtube.com/watch...
Zlate slovenske rucicky:-D:-D
To je tak, když se do toho hrabe další a upravuje něco co je dáno !!! Ve Škodovce v MB to dokázali udělat v několika verzích a bylo to perfektní závodní auto !!! A přitom nemuseli zkracovat rozvor!!! Pak se nesmí nikdo v SK divit, že podělali co mohli...
njn Viděl jsem myslím na auto.cz toho slovenského Gioma který vypadal " čím míň cm na výšku, tím víc Adidas " toto zase vypadá že "čím víc cm na šířku dtto"Oni tak trochu "trpěli" pod českou ocelovou botou a dodnes z toho mají mindrák, tak chtěli světu dokázat že také něco svedou a moc se nevedlo. viz třeba prodloužení a rozšíření Š 120 v BAZ, myslím že tomu říkali Oficiál.
PS.Jestli tohle dělal Slovák, tak bych jim toho Oficiála i odpustil :-))https://autofunia.com/skoda-garde-136/...
Jen opatrne na ten plynovy pedal rikam si v lahodne foukane Skodovce...clovek se musi neustale krotit. Neustale
Je potřeba si uvědomit, že z prostředků víceméně pro rozvoj AZNP byl v Bratislavě postaven na zelené louce kompletní závod na výrobu až 300 tisíc osobních aut. V tomto závodě se víceméně nikdy nic nevyrábělo. Měli tam i vývoj, zkušebny s inženýry......Když se vyvíjel Favorit ... tak nebyly peníze ani na technologii do lisovny a v Bratislavě byla kompletně moderně vybavená lisovna. Takže vyrobit tam jednu atypickou vrchařskou placku... to nestojí ani za zmínku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.