Škoda Felicia letos slaví 20 let, připomeňme legendární reklamu

itsafake  |  30. 04. 2014 11:56
broom  |  30. 04. 2014 17:07

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 05. 2014 13:59

To ses mimo. Nebyl to podvod, ale opravdu to tak fungovalo. Pote probehl podobny pokus za pritomnosti novinaru a ti se museli za reportaz v tebou danem odkazu omluvit...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  20. 09. 2014 09:24

Pokud to bylo opakováno před novináři, máš někde odkaz na video nebo jiný důkaz, že to proběhlo a že to dopadlo jinak než v původní reportáži? Pošli ho sem, jinak jsem přesvědčený, že to podvod byl :)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 09. 2014 09:46

obě videa mají jeden zásadní rozdíl, a to způsob zavěšení v rekalmě je důsledně vertikální, auto je vyvážené a v pořadu je asi bez vyrovnávacího zatížení v zadní části, opravdu je otázka, zda by to dobadlo stejně být to vyvážené

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 09. 2014 11:13

VAG je známý svou klamavou reklamou již hodně dlouho - důležitá je "vnímaná kvalita", tu skutečnou hledejte jinde...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 04. 2014 12:29

Felicia byl strašnej křáp,nespolehlivá,hlučná,slabá bezpečnost,zlatá francouzká auta

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  30. 04. 2014 13:02

Ako vtip dobre. Zalezi od verzie a roku vyroby. Tak napriklad ta moja (1.6 benzin s 'novou' maskou) mala nalietane 3oo.ooo+ (a to v plnom zdravi), jedinym problemom bol (iba raz) termostat, no a raz odkvitol zadny diel vyfuku. Pocet inych zavad = 0. Oboje stacilo vyhodit a pokracovalo sa v jazde. Hlucnost (pri 3500 otackach sla nieco kolo 125kmh co staci aj na dlhe cesty) nebol takisto problem, spotreba pri tomto tempe cca 6.3-6.5. Na rozdiel od dnesnych TSi menej zrala, lepsie isla (doslova) a pojem 'odtah' absolutne neznamy (teda pokial som netahal nejakeho frantika). Aj po 3oo.ooo stale mala spolahlivu elektriku, prevodovku, brzdila symetricky a hlavne vynikajuci motor - ukazte mi jedineho frantika z tej doby, ktory to dokaze. Bezpecnost....ci (zakonite) rozpadajuci sa frantik je bezpecnejsi ako felda, ktora mimochodom je bezpecnejsia (odhliadnuc od airbagov) ako fabia prvej generacie co sa ostatne v teste aj potvrdilo, nie je tazka otazka a odpoved snad jasna. Stacilo malo uprav a mohla sa veselo vyrabat dalej a zazivat uspech dacie (a s ovela vyssou kvalitou). Stara dobra spolahliva a neznicitelna felda.

Odpovědět  |   | 
Moje Jméno  |  01. 05. 2014 08:37

Souhlasím s Vámi pouze v tom, že Felicie byla velmi spolehlivá a dlouho vydržela.To, jak jste ji srovnal s TSI jen potvrzuje, že jste s TSI-čkem nikdy v životě nejel. A bezpečnost lepší než Fabia ? To si děláte srandu ??

Odpovědět  |   | 
M  |  19. 09. 2014 16:39

s tou bezpecnosti ses asi po*ral ne?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 09. 2014 06:26

Vy jste fakt nemocnej

Odpovědět  |   | 

Doma máme 2 autá zhodnou okolností rovnaký rok výroby: Peugeot 406 1.8 (1995) a Škoda Felicia Combi 1.3i (1995). Čo sa týka spoľahlivosti Peugeot je na tom o niečo horšie, čo sa týka motora a náprav; vady: pokazené čerpadlo 2 krát, imobilizér, pokazenie motorčekov predných okien, vyskakuje 5 rýchlosť, poruchy elektriky, deravý výfuk. Oproti tomu Felícia má ešte pôvodné nápravy a jedina vážnejšia vada motoru bolo pokazené relé, ktoré zkratovalo zapaľovanie a samozrejme plechy, ktoré hnijú. Inak nájazd tých aút je u Peugeota vyše 350 000km a Felicia pomaly ženie na 500 000km, takže vady sú skôr vekom. Pozn. Peugeot kupovaný ako nový a Felda bola po 1. majiteľovi.

Odpovědět  |   | 

Doma máme 2 autá zhodnou okolností rovnaký rok výroby: Peugeot 406 1.8 (1995) a Škoda Felicia Combi 1.3i (1995). Čo sa týka spoľahlivosti Peugeot je na tom o niečo horšie, čo sa týka motora a náprav; vady: pokazené čerpadlo 2 krát, imobilizér, pokazenie motorčekov predných okien, vyskakuje 5 rýchlosť, poruchy elektriky, deravý výfuk. Oproti tomu Felícia má ešte pôvodné nápravy a jedina vážnejšia vada motoru bolo pokazené relé, ktoré zkratovalo zapaľovanie a samozrejme plechy, ktoré hnijú. Inak nájazd tých aút je u Peugeota vyše 350 000km a Felicia pomaly ženie na 500 000km, takže vady sú skôr vekom. Pozn. Peugeot kupovaný ako nový a Felda bola po 1. majiteľovi.

Odpovědět  |   | 
David  |  13. 12. 2016 09:46

Felicie-nespolehlivá, no nevim sám jsem sní odlítal 200 000 a to jsem ji kupoval starší, jak po městě, tak venku. Závady: výměna oleje, výfuku a jednou nedobíjel alternátor, jinak bez závad.Do auta jsem sednul a jel. Je nutno si uvědomit v jaké době se vyráběla a na svou dobu bezproblémové auto. Poté jsem měl citroena mnohém více závad a opravy za mnohem vyšší cenu. Mám na feldu dobré vzpomínky.

Odpovědět  |   | 
Abentojer  |  30. 04. 2014 12:43

felicia bola na svoju dobu zastarane auto bez vybavy,
ale ako v podstate ako vylepsenie favorita to bolo fajn . nenarocne na udrzu aj prevadzku

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  01. 05. 2014 08:56

V porovnání s auty stejné kategorie a stejné doby felicie o moc horší nebyla. Častá chyba je, že se to porovnává s lepšími auty, ale nejde porovnávat neporovnatelné.

Odpovědět  |   | 
JeCh  |  22. 09. 2014 14:53

Tak pokud ji porovnám třeba s Opelem Kadettem z roku 1985, byla oproti němu pořád minimálně 5 let pozadu ve všech směrech. V motorech to bylo asi nejhorší. Možná by snesla srovnání s předchozí verzí Kadetta D z roku '79.

Byl to lehce faceliftovanej Favorit, čili auto patřící technikou do 70. let.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 05. 2014 13:03

Pravdou je, že Felicie byla posledním autem od Škodovky, které bylo jednoduché a servisně nenáročné, které šlo bez problémů spravovat doma. Na druhou stranu už je většina Felicií shnilá na šrot. Když kolegovi v práci nedávno felicie shořela na cestě (mimochodem je to už druhý případ shořelé felicie o kterém vím), v podstatě už mu poradili ať se po další feldě neshání, slušnou už stejně nesežene a radši si došetří na jedničkovou Fabii...

Odpovědět  |   | 
Rover623  |  02. 05. 2014 03:24

Felicie má stále nedořešenou konstrukční vadu, která provází Škodovky od modelu 100. Při poškození vedení paliva, vytéká palivo přímo na výfuk nebo odstřikuje na blok motoru, u hodně zhuntovaných aut to potom může vést až k vzplanutí.

Odpovědět  |   | 
JeCh  |  22. 09. 2014 14:54

Těch nedořešených konstrukčních vad má Škodovka mnohem víc.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  02. 05. 2014 12:06

No myslím si , že Felicie byal pro Škodovku velmi dobrým krokem, bylo to vcelku spolehlivé auto, s nějakými neduhy, které znají asi všichni češi (i ti co Felu nikdy neměli). Rozhodně to bylo dobré auto a ostatně to potvrzují i ceny některých ojetin. A ač jsou už 14 let staré stále se prodávají za až neuvěřitelně vysoké částky(berme vzhledem k vybavenosti ,bezpečnosti,věku a výkonu auta). Neřadil bych ji sice jako nejlepší škodovku, ale rozhodně jako jednu z nejúspěšnějších. A její poměr, výkon, cena, pohodlí, prostor, provozní náklady, jsou téměř bezkonkurenční.
Sám jsem vlastnil 2 (krátkou starší, a dlouhou novější) a obě jezdily bez problémů. Obě akorát potřebovaly výměnu termostatu. (ale ten se dá koupit za 200,- co to je???
Takže ať si jsou zde škarohlídové, kteří ji nesnáší, nebo milovníci, kteří ji uctívají, každý bude mít v něčem pravdu, ale faktem zůstává, že už teď patří mezi legendu našeho automobilismu.

Odpovědět  |   | 
JeCh  |  22. 09. 2014 15:09

No legendu. V té době to bylo jediný vyráběný český auto. Vláda musela zakázat dovozy ze zahraničí, protože proti 5 let starým ojetinám ze západu se nemohla chytat v jedinym parametru a cena byla dvojnásobná. Poměr cena/výkon byl u Felicie naprosto katastrofální.

Felicie se prodávaly za víc než 200 000 Kč, což při průměrnym platu 7 000 Kř (v roce 1994) bylo cca 30 měsíčních platů. Dneska si za 30 průměrných platů (24 000 Kč) můžu koupit slušně vybavené auto střední třídy a ne malý přibližovadlo s 15 let zastaralou technikou.

Odpovědět  |   | 
Tereza  |  21. 09. 2014 18:38

Preciznost! Co ty prožrané karoserie po pár letech? To je hanba. Fuj a o bezpečnosti raději ani nemluvím a o tom kolik vyhaslo životů ve Favoritu nebo ve Felicii už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A