Byly doby, kdy ulovené záběry prototypu nového automobilu zamířily rovnou do televize, aby se celý národ mohl podívat, co se na něj vlastně chystá. Psal se rok 1994 a tehdy ještě velmi mladá televize Nova odvysílala reportáž o „záhadném“ modernizovaném typu vozu značky Škoda. Zdroj: Youtube

Byly doby, kdy ulovené záběry prototypu nového automobilu zamířily rovnou do televize, aby se celý národ mohl podívat, co se na něj vlastně chystá. Psal se rok 1994 a tehdy ještě velmi mladá televize Nova odvysílala reportáž o „záhadném“ modernizovaném typu vozu značky Škoda. | Zdroj: Youtube

Podle televize se mělo jednat o modernizovanou verzi modelu  Favorit  s výrazně zaoblenější karoserií. Podle předních světlometů a zadních svítilen prý špionovaný vůz na testovacím okruhu nápadně připomíná německý Volkswagen Golf. Inu, my už teď samozřejmě víme, o čem tehdy byla řeč. Zdroj: Youtube

Podle televize se mělo jednat o modernizovanou verzi modelu Favorit s výrazně zaoblenější karoserií. Podle předních světlometů a zadních svítilen prý špionovaný vůz na testovacím okruhu nápadně připomíná německý Volkswagen Golf. Inu, my už teď samozřejmě víme, o čem tehdy byla řeč. | Zdroj: Youtube

Televizi Nova a deníku Svobodné slovo se podařilo ulovit předprodukční verzi Škody Felicia. Reportáž byla odvysílána 12. července 1994. Výroba Felicie byla spuštěna 5. září a 26. října došlo na Karlově mostě v Praze k oficiálnímu představení, kdy byla dokonce pokřtěna vodou z Vltavy. Zdroj: Youtube

Televizi Nova a deníku Svobodné slovo se podařilo ulovit předprodukční verzi Škody Felicia. Reportáž byla odvysílána 12. července 1994. Výroba Felicie byla spuštěna 5. září a 26. října došlo na Karlově mostě v Praze k oficiálnímu představení, kdy byla dokonce pokřtěna vodou z Vltavy. | Zdroj: Youtube

Tehdy asi tolik lidí neprskalo síru, jako když se nedávno prohnal po mostě monopost Formule 1. Světovou premiéru si „felda“ odbyla až začátkem prosince v italské Boloni. Zdroj: Youtube

Tehdy asi tolik lidí neprskalo síru, jako když se nedávno prohnal po mostě monopost Formule 1. Světovou premiéru si „felda“ odbyla až začátkem prosince v italské Boloni. | Zdroj: Youtube

V podstatě ihned se stala jedním ze symbolů České republiky a vyrobilo se přes 1,4 milionů kusů. Zdroj: Youtube

V podstatě ihned se stala jedním ze symbolů České republiky a vyrobilo se přes 1,4 milionů kusů. | Zdroj: Youtube

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement Foto: Jiří Káš

| Škoda Felicia Laurin & Klement | Foto: Jiří Káš

Podle televize se mělo jednat o modernizovanou verzi modelu  Favorit  s výrazně zaoblenější karoserií. Podle předních světlometů a zadních svítilen prý špionovaný vůz na testovacím okruhu nápadně připomíná německý Volkswagen Golf. Inu, my už teď samozřejmě víme, o čem tehdy byla řeč. Zdroj: Youtube
Televizi Nova a deníku Svobodné slovo se podařilo ulovit předprodukční verzi Škody Felicia. Reportáž byla odvysílána 12. července 1994. Výroba Felicie byla spuštěna 5. září a 26. října došlo na Karlově mostě v Praze k oficiálnímu představení, kdy byla dokonce pokřtěna vodou z Vltavy. Zdroj: Youtube
Tehdy asi tolik lidí neprskalo síru, jako když se nedávno prohnal po mostě monopost Formule 1. Světovou premiéru si „felda“ odbyla až začátkem prosince v italské Boloni. Zdroj: Youtube
V podstatě ihned se stala jedním ze symbolů České republiky a vyrobilo se přes 1,4 milionů kusů. Zdroj: Youtube
27
Fotogalerie

Škoda Felicia byla před premiérou lovná zvěř. Podívejte se na dobovou reportáž

Škoda Felicia vychází koncepčně ze staršího modelu Favorit. Ve spoustě věcí jde ale o zcela jiné auto. Krátce před premiérou jsme vlastně ještě pořádně nevěděli, co se na nás chystá.

Byly doby, kdy ulovené záběry prototypu nového automobilu zamířily rovnou do televize, aby se celý národ mohl podívat, co se na něj vlastně chystá. Psal se rok 1994 a tehdy ještě velmi mladá televize Nova odvysílala reportáž o „záhadném“ modernizovaném typu vozu značky Škoda.

Podle televize se mělo jednat o modernizovanou verzi modelu Favorit s výrazně zaoblenější karoserií. Podle předních světlometů a zadních svítilen prý špionovaný vůz na testovacím okruhu nápadně připomíná německý Volkswagen Golf. Inu, my už teď samozřejmě víme, o čem tehdy byla řeč.

Televizi Nova a deníku Svobodné slovo se podařilo ulovit předprodukční verzi Škody Felicia. Reportáž byla odvysílána 12. července 1994. Výroba Felicie byla spuštěna 5. září a 26. října došlo na Karlově mostě v Praze k oficiálnímu představení, kdy byla dokonce pokřtěna vodou z Vltavy.

Tehdy asi tolik lidí neprskalo síru, jako když se nedávno prohnal po mostě monopost Formule 1. Světovou premiéru si „felda“ odbyla až začátkem prosince v italské Boloni. V podstatě ihned se stala jedním ze symbolů České republiky a vyrobilo se přes 1,4 milionů kusů.

Galerie doplněna o Škodu Felicia Laurin & Klement.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud