Škoda Felicia 2013: „Felda” se vrátí, Octavii Tour bude konec (ilustrace)

124 komentářů

jakub.m
21. listopadu • 18:59

Nic novýho,pořád ten samej vzhled,už konečne udelejte nový auto!!!

evzen
1. dubna • 21:43

2015 a zadna felicia ,jen zas fabie:-/

tobi81
14. listopadu • 23:15

Ted jsem se dival na nové fotky té nové škody felcie,což se mě líbí moc.Hlavně pak již ten sedan;-)

tobi81
14. listopadu • 23:15

Ted jsem se dival na nové fotky té nové škody felcie,což se mě líbí moc.Hlavně pak již ten sedan;-)

mircso
1. srpna • 22:33

úprimne pohlad zo zadu jak DAIHATSU a pohlad z predu HONDA CIVIC neviem mohlo byť aj krajšie

mirec
1. srpna • 22:26

pekná je ta verzia combi hoci tie zadné svetlá na časti kufra pripomínajú skor futuristický pohlad dal by som ich nie hore ale dole ako je u nového superba alebo dať tvar písmena s ako skoda ale trochu rovnejšie s ako šíslo 5

michal
30. května • 19:30

nová felda vypadá velmi pěkně
možná ta přední mřížka je trochu větší na ten předem na můj vkus
a zadní světla u combi vypadají taky trochu divně spíše jak subaru
ale jinak je pěkná ;-)ale co si myslím že ty nové motory nebudou točit jako ty staré
já mam 1.3 feldu a mam skoro 260 000 v LPG a jede furd super
ted dělají auta 1.4Tsi a má to 80kw to je podle mě moc na ten motor

matej tlkanec
13. dubna • 8:41

toto auto je velmi pekne. Bude sa aj virabat alebo je uz virobene:-))

matej tlkanec
13. dubna • 8:41

toto auto je velmi pekne. Bude sa aj virabat alebo je uz virobene:-))

h.
8. března • 22:13

ten combi je moc povedenej, líbí se mi mooooc :-P

Petr
23. ledna • 22:10

Udělat větší hatchback!!

Felda
31. října • 12:09

Pekná už len nech je ešte 4X4 :-))

Zdeněk
5. března • 14:00

Zajímalo by mě, jestli se připravuje taky elektro verze...rozhodně to nevypadá zle

ssd
1. února • 14:15

Aky zmysel ma ze komuentujete obrazky, ktore nevytvorila znacka? Myslite ze sa zo skodovky niekto pozrie a podla nich urobi to auto? S navrhom nemaju nic spolocne, je to len praca ludi z webu...

Radomír
12. ledna • 21:05

Už se těším na novou Felicii, ta má už mi pomalu dosluhuje a jsem sní opravdu spokojen vždyť už má 15let .Vzhledově si myslím že by neměla být jen německy suchá ,ale i opravdu pěkná jak už to u felicie bývá zvykem.;-);-)

vaci
2. ledna • 12:43

Tak tahle felda se jim povedla doufam že bude tak dobra i pod kapotou:-)

Míra
23. prosince • 22:54

Klidně ji můžou začít vyrábět. Hlavně ať nehnije rychleji než bude jezdit. Jako ta předchozí. :-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/

hugo
23. prosince • 7:16

celkem pěkně stylizovanej Golf variant nemílímlise?

kony
22. prosince • 21:01

Připadá mi to všechno na jedno brdo.Myslím si,že by se měla nová felicie,přece jen tvarově odlišovat!:-|

kony
22. prosince • 20:57

Připadá mi to všechno na jedno brdo.Myslím si,že by se měla nová felicie,přece jen tvarově odlišovat!

Carles
18. prosince • 14:12

Myšlenka dobrá, doporučuji ji realizovat. Obě auta budou pro kupující další alternativou naplnění svého snu. Dávám automobilce palec nahoru.

adcnokia
16. prosince • 22:10

Krásné a slušivé tvary zajímavé jsou především zadní světlomaty

libor
12. prosince • 19:55

Zadní část kombi je pěkná,sedan bych nedělal...

Jakub Chromý (Robspier)
12. prosince • 12:14

Já osobně mám velkou radost. Vypadá velice slušně. Akorát by mě zajímalo co bude nabízet základní verze,nebot jak všichni víme u škodovky je základní verze - bedínky od banánů a volant :-P

Petr
8. prosince • 16:00

diskutujete uplne o ničem :: "Podle našich grafiků, kteří vycházeli z dosud známých informací, třeba tak jak vidíte na přiložených ilustracích." Je to jen hooodn približne a s realitou to nemusi mít společne nic

Honza
8. prosince • 7:31

Proč vymýšlí takový bejkárny když chcou jen novou feldu za levný peníz? Ať vemou starou feldu po faceliftu, vymění ji světla, přidají do standardu abs, klimu, posilovač řízení a elektrický okýnka, fuknou tam novější motor a trh jim urve ruky!

Jirka
8. prosince • 0:22

Stejne zase prijdou jen s dalsim kombikem ktery bude mit tu hnusnou vanu misto rovne podlazky. Vubec nechapu, jak muzou v zemi kde se prodava nejvic kombiku ignorovat tak dulezitou vec. Boze Skodovaci. Udelejte uz konecne kombi s rovnou podlazkou vzadu!!!

puk123
8. prosince • 7:59

Není problém tam dát ještě jednu vrstvu plastu. Ale pak by se Škoda nemohla chlubit největším kufrem ve třídě a zklamala by domácí zájemce, kterých heslem je: "Objem ničím nenahradíš.".

tt
8. prosince • 9:45

To je presne ono. Trefa.B-]

Ondrášovka 69
7. prosince • 21:54

Tím se Octavia posune výš a bude se tvářit jako střední, místo nižší střední ...nápad na auto z Boleslavi dobrý. Ale ty umělé obrázky jsou ........., zdvořile řečeno, dost škaredé, autoři si mohli pohrát víc:-D

George
7. prosince • 21:33

dalsi koncernovej hnus

Jirka
7. prosince • 20:53

Jedni ve studii vidí Superba,druzí VW Golf. Pokud bude zájem o modely v podobném stylu,tak je budou vyrábět. Dělat experimenty jako třeba Fiat s Miltipou nemá cenu.A komu se to nelíbí,tak si může vybrat něco exotického z nabídek jiných výrobců.

jarda
7. prosince • 20:17

České auto s německou značkou?

bacovskyp
7. prosince • 19:54

Já nevím jestli dnes, kdy je trh levnějších aut nacpaný korejskými auty, logany atd škodovka dokáže srazit ceny nového modelu tak aby mohla konkurovat těmto vozům Škoda pod křídly VW je světově uznávanou kvalitní značkou, která myslím nemá zapotřebí se pasovat mezi logany, sandera, avea a jiné vozy této cenové a kvalitativní třídy.

Marek
7. prosince • 21:15

Škoda a světově uznávaná kvalitní značka ? Bože, někteří nemají fakt soudnost. Se zeptej třeba v Japonsku, USA, Novém Zélandu, Austrálii nebo Kanadě co je to Škoda. Když najdeš alespoň pár lidí, kteří budou vědět, že to je výrobce aut, tak to bude úspěch.

bacovskyp
7. prosince • 21:51

Kdyby jsi vystrčil nos dále za hranice a Tvé informace by měly lepší zdroje než blesk a pár disk. fór, věděl by jsi, že třeba izrael má škodovky v celé státní správě vč policie, v anglii je jednou z nejprodávanějších značek I že třeba v Austrálii a N. Zélandě se prodává celkem dobře I by jsi věděl že tak jako některé značky jiných koncernů se neprodávají tady třeba saturn, acura apod se škoda zase neprodává v USA a Japonsku. Nemá cenu se dohadovat s lidmi co mají informace typu jedna paní povídala a jiné bláboly .

Prudil
8. prosince • 7:04

Tady opravdu nemá někdo soudnost :-D To že Škodovka dodala auta izraelské policii znamená co ? Podívej se kolik aut dodala Lada ruské policii :-D
To že se někde Škodovka prodává neznamená, že ji většina lidí zná a kupuje. Většina lidí donedávna ani nevěděla, že existuje nějaký Saab, Infinity a další. Stejné je to i se Škodovkou. Podívej se třeba na Indii, tam Škodovka auta i vyrábí a loni jich tam prodala 16tis., což znamená 0,8% podíl na trhu. To odpovídá podílu automobilky Mini v Evropě. Škodovka v zámoří a Asii loni prodala cca 158tis. aut z toho jich cca 122tis bylo prodáno v Číně, takže na zbytek světa připadá cca 36tis. aut. To je velmi zanedbatelné množství.
Škodovka je v Anglii jednou z nejprodávanějších značek ? No, není nad to si údaje vycucat z prstu, že ? Škodovka má v UK podíl na trhu někde kolem 2% a pohybuje se mezi Mini a Volvem. Nejprodávanější jsou tam Ford (14% trhu), Opel/Vauxhall (12%) a VW (8,6%).

Picaso
8. prosince • 16:58

Ale otázka zněla jinak ne. Ne kolik aut škodovka prodala , ale jestli jí někdo zná v dané krajině ne? A sorry, když máš už 2 procenta tamního trhu, tak si buď jistý, že tě zná už většina a většina tě už aspoň jednou viděla. Takže tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Prudil
9. prosince • 7:01

2% má v Anglii a Marek psal o zemích mimo Evropu ;-)

puk123
8. prosince • 8:09

S tím Izraelem je to trochu jinak. Škodovky tam převažují i mezi taxíky. Krom toho, že jsou Izraelci se Škodovkami očividně spokojeni, mají k naší zemi i kladný vztah. Oni nezapomínají, že Československo bylo jednou z prvních zemí, které uznaly vznik jejich státu a dodalo jim zbraně, bez kterých by dneska neexistoval. Kupovat si auto Made in Germany stále není košer a možná to trochu hraje roli i u někdejších spiklenců ze země vycházejícího slunce.

Skyline
7. prosince • 23:03

Napsals to presne, nema cenu se s tebou dohadovatB-]

Martin
7. prosince • 19:17

Mohli by udělat jakoby takové opáčko,tzv.retro.Mohli by dělat karosérie,které dávali od roku 1998 a i celkově.Motory 1.3MPi jsou nej motory.Mohli by najít plány,zfouknout z nich desetiletí prach a začít podruhé vyrábět stejná auta.Pěkné felicie vyráběliod 1998 do 2001.A mohli by udělat i ty nádherné měkké podvozky co měli felicie.No prostě vzít pvůodní plány,dát je někam kde se posuzuje bezpečnost a vylepšit to.A ne co vypadá jak Octavia co je na foto.To se mi nelíbí.

Jirka
7. prosince • 20:59

Beru to jako docela dobrý vtip a když retro,tak by se mohli dělat i Spartaci :-D

bacovskyp
7. prosince • 20:00

Muselo by se to celé přepracovat a vlastně vyrobit úplně nové auto Karoserie byla facelift favoritu, která by dnes neprošla crash testem a motory by euro 5 nesplnily také možná po nějaké úpravě a byli by jsme s cenou někde kde by to stejně nikdo nekoupil.

tommik
7. prosince • 18:25

Moc pěkný.

w4c
7. prosince • 17:29

Pohonhmoty opět vesele stoupají a zásuvku má doma každý B-]

YENDYS
7. prosince • 17:26

:-D Pokud bude slušná cena jsem její majitel! Líbí se mi :) Fabia II se mi nelíbí vubec. Ani facelift, ktery tomu tedy hodne pomohl. Ale tohle je neco mezi OII a Superbem. Bezva!

w4c
7. prosince • 17:30

Co je to slušná cena ?:-P

mp
7. prosince • 17:02

Tohle je otřesný a to na škodovky docela trpím a líbí se mi až na FII. ale co, snad se vyřádí na ni a následná FIII už bude konečně zase krásná jako FI, ta měla čumák a linii nejlepší.:-/

B+D
7. prosince • 16:49

To by bylo v ČR terno B-].

dado
7. prosince • 16:24

snad to nebude vyzerat ako na obrazku?des a hruza

Martin
7. prosince • 16:03

Podívej te se na tvar 5-tých u kombiku... Co to tam je za výklenky pod světly? Jak se to bude zavírat, ale hlavně jak to bude lícovat? Jednuduše "genialní" :-P:-P

mpIII
7. prosince • 19:53

Tady očividně někdo nepochopil, že toto není fotka, ale ilustrace udělaná pravděpodobně v Photoshopu! A nejsi to jenom ty, ale i spousta dalších, kdo tohle nechápe...

puk123
8. prosince • 7:55

Oni navíc neumí číst, jenom psát :-). V článku je to jasně uvedeno.

antizelený smrťák
7. prosince • 14:38

Sedan si strčte do P

mariov8
8. prosince • 9:09

V segmentu trhu, do ktereho takovyto model auta zatim jen ciste teoreticky miri, protoze koukame zatim opravdu jen na maluvky pana grafika, je sedan celkem popularnim provedenim. Vuz by tak mohl byl i zajimavym vyvoznim artiklem. Vetsina techto aut stejne skonci mimo hranice CR. A nektere tam mozna i vzniknou, Rusko, cina, ... Je potreba myslet globalne. A kdyz to nebude paskvil jako Fabia I sedan ale neco jako ta elegantni maluvka, bude se to prodavat celkem slusne. Malych, i kdyz auto s 4,5m delkou ja uz nepovazuji za male, sedanu se v posledni dobe vyrojilo celkem dost a ne vsichni potrebuji na vikendovy vylet tahat s sebou pulku baraku. To je jen typicky cesky chatarsky zlo-zvyk. Mne se ten namalovany sedan zatracene libi, realita ale asi bude ponekud jina...

Radek.
8. prosince • 23:45

Je to přesně jak píšeš - jestli má Konzern se Schade někde šanci expandovat (bohužel - bez jakéhokoliv reálného přínosu pro českou ekonomiku), je to dnes Rusko a Čína. A tam (podobně jako v USA) zákazník jednoduše očekává že auto má buď "kufr" a nebo "korbu", HB/LB tam prakticky nikdo nekupuje...

Mc Cali
7. prosince • 14:09

No jestli má vypadat takhle, tak to potěš koště. Bude dělat starší Feldě jenom ostudu. Alespoň u mne, protože starší Felda vypadá moc hezky když se trochu dodělá.
Tohle je jen jedna z dalších krabic.

Heja
7. prosince • 14:29

Dokážu si představit, jak sis tu svou Feldu asi dodělal trubko :-D

Mc Cali
7. prosince • 15:32

Promiň, zapoměl jsem se přizpůsobit Tvému slovníku.
Tudíž otázka zní:
" Jak blbe? ".

Mc Cali
7. prosince • 14:32

Jak ?

Milan
7. prosince • 13:48

Nevim,ale myslím si že by měli navázat na předchozí felicii a udělat hatchback,
né sedan.Něco mezi octavii a fabii,ale hatch back i když je fabie hatchback.Nějak to vykompromisovat.:-) Pouze můj názor.

Scarab
7. prosince • 20:42

Taky si myslím, že se sedanem Škoda díru do světa neudělá (jako neudělala se sedanem Fabia).
Osobně myslím, že by největší úspěch měl hatchback, který by přímo konkuroval ix20 - podvozek Roomsteru je vynikající (lepší než ix20) a kdyby se na něj naroubovala karoserie ix20, která je pro změnu (podle mne) podstatně lepší než u Roomsteru, vzniklo by bezva auto, které by zaplnilo mezeru mezi Fabii a Oktavii. Možná ještě tak varianta kombi, ale myslím, že o hatchback by byl větší zájem. Ten sedan bych viděl černě.

Jouda
7. prosince • 17:19

Nemyslím si že by měl být hatch.Máme málo sedanu.Kdo chce levne auto koupí si bud Fabii nebo i 20.Sedan se asi vyplatí.Je to jasná jetta.A snad udělají něco se světly,ted je to možná in ala superb ale za dva roky to bude zastaralé.Ale palec nahoru za design sedanu.

feldař
7. ledna • 15:33

taky si myslím, že sedan je k ničemu. fabia ani jetta s tímto modelem moc neprorazily. chce to jako původní felda hatchback a combi. a jak bylo níže zmiňováno, kdyby vylepšili bezpečnost feldy II, dali jí lepší motor a hlavně nerezavějící kastli :-P, bylo by to super auto. já feldu mám v HB, jednak se mi líbí, jednak mi připadá prostornější než paskvil fabia a jsem s ní naprosto spokojený.

ass
7. prosince • 13:07

mohu říci že takto rozhodně vypadat nový levný derivát octavie od škodovky vypadat nebude... na těchto fotografiích jsou zmršené studie superba...

mariov8
7. prosince • 11:39

Dizajn malůvek je skvostný, opravdu všechna čest. Ten kombíček mezi Fabii a Oktávkou se mi mooc líbí. Ale bez 0,9TSI (1,0?), s třeba 70-80 HP pro nějakého sadomasochistu do města, či univerzální 1,2TSI a hlavně pro pohodové cestování na dálnicích už postačující 1,4TSI s 90kW mne to moc nebere.Současný motor v Octavii Tour, tedy klasická 1,6 má na D1 v táhlých stoupáních plné válce práce a žere. Spíše by to chtělo připravovaný 1,6TSI do top modelu, současná auta jen rostou, těžknou a dynamika klesá a reálná spotřeba stagnuje nebo dokonce roste.

Antiautomat
7. prosince • 14:01

1.6 TSi je motorizacia, ktora celemu VW chyba a to evidentne.
A prave ta, na ktoru caka Fabia RS (cakam ze to zasa zmrdaju tym DSG ako jedinou alternativou), oktavka a superb (ked sa teda bavime o ceskej odnozi VW).Moze sa potom vyhodit 1.8 (ktory tam ale asi ostane) a takisto aj problematicky 1.4 twincharger.

mikes
11. prosince • 8:36

Problematicky jses tak akorat ty, o 1.6 tsi uz tady blabolis dva roky ze to je neco co uz se kazdou chvili dostane do prodeje a ze bez toho VW neprezije a celkem uspesne se mijis s realitou :-D

asdf
7. prosince • 12:49

koho zajima realna spotreba, hlavne ze to ma papirove malo co2 3-[

Milan246
7. prosince • 16:42

No právě papírově moje 1,6 má brát 6 litrů, ale když jedu za šest a půl, tak abych si na hlavu dal klobouk a za zadní sklo plato z vejci ,aby se ostatní nedivili, kdo to před nimi jede :-D . Jen nechápu že jedno a to samé auto má v Evropě a v Americe jinou spotřebu to nikoho nezaráží že laboratorní spotřeba nelze odjet na běžné cestě, to je asi zcela v pořádku? Milan246

Antiautomat
7. prosince • 9:57

No pozrimeze, calkom fajn. Nejaka 1.4TSi s 90kw by do toho mohla byt uplne idealna (aj ked samozrejme atmo dvojliter by bol lepsi), no ale zle to nie je. To som zwedawy...

k22
7. prosince • 10:04

Bude tam nový foukaný tříválcový 1.0L motůrek jako základní motorizace, pro svižné jezdce 1.2TSi 63KW co táhne hezky vodspoduB-]

tom
7. prosince • 11:12

k22: komplex ze škodovky??? ;-) ....p.s. Skodovku mame jako druhe auto.. tedy promě žádná modla... normální solidní auto co bez problémů slouží ve městě.
K tématu... nová Felicie by podle mě měla být spíš tvarově nějaký "lift" než nepraktický sedan
a proti malým nafoukaným motůrkům 1,2...1,4TSI nic moc nemám, stejně za chvilku asi nebude na vybranou, tak nevím proč zrovna felda by měla nabízet něco extra...

d
7. prosince • 12:10

vzdy je,...... staci se podivat na japonce...kvalita co vydrzi ne mini motory z max. vykonem a zivotnosti do 100k km B-]

zdeněk
7. prosince • 19:11

Tímto stupidním blábolem ses zdárně zařadil mezi opravdové "znalce"! Ale ono se ti to docela daří už delší dobu... 100tis. km je pro tebe zjevně neuvěřitelná a tobě nedosažitelná hranice, něco jako v počátcích automobilismu překonání 100km rychlosti.

Toper
7. prosince • 12:16

A tu životnost sis teď vycucl z palce u nohy?

k22
7. prosince • 9:51

Superb, rovor 2.6 (jako Venga nebo Hix20) ale délka 4.5 aby měl českej Pepík "auto pro chlapa", hlavně aby se vešlo odně vzduchu do kufru SEDANU! LOL! Doporučuju si vyzkoušet takový Hyundai ix20, na tuhle německou "rejži" nemá v komfortu a prostoru nejne Fabka ale ani Oktávka. Jako vždy, Škodu zachrání jen vždy dostatečně velký počet pepíků, co "vdycky měly škůdku", rádi patří do velké komunity s kterou mohou sdílet své problémy a bolístky a popklepat si po ramenou jak dobře si vybrali! Jo a levný náhradní díly, co mají v každý stodole! Mnoga leta živojó Škoda Auto:-D

kari.laz
7. prosince • 12:31

Superb rozvor 2761
ix20 2615
Rozdíl 146Tam jsi trochu ustřelil A s délkou Superbu taky. Nemá 4,5 metru, ale 4838Ty korejskej Pepíku ;-)

Toper
7. prosince • 12:33

On tím myslel ten "malý superb" na obrázku v článku. Tedy Feldu. A odvodil rozměry, jaké asi bude mít.

kari.laz
7. prosince • 12:40

Tak to se omlouvám, ale i tak o tom autě na obrázku nic neví, ani jestli tak bude opravdu vypadat. Nezná ani cenu. Má to být levnější model Škody a klidně se může stát, že bude cenově konkurovat, nebo bude dokonce nižší než ty jeho ix20 nebo Venga. Takže porovnávat s něčím, co je jenom na papíře a ještě jen nějaký odhad, jak to bude vypadat je trochu mimo.

Toper
7. prosince • 13:14

Ano, určitě je zbytečné zde hodnotit design "skic", neb se o modelu nová Felicia prakticky nic neví.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
7. prosince • 15:30

Omyl. To auto je už kompletně hotové a chystá se na něj technologie, přípravky ..... tzn. že konstrukčně je auto na 100% hotové a vzhled je tím pádem taky definitivní. To co se tady předvádí je marketingová příprava na prodej.

Toper
7. prosince • 15:37

Ty omyle, auto sice hotové je, ale nikdo tady neví, jak bude přesně vypadat a jaké bude mít rozměry. Vše lze jen odtušovat. O to jde.

Zelí
7. prosince • 22:04

Samozřejmě, jde jen o vzbuzení zájmu o new feldu.

Toper
7. prosince • 10:12

Ještě, že škodovka drtivou většinu své produkce prodá na západ od našich hranic, že?
Nevědomost je sladká...;-)

Rover623
7. prosince • 11:04

To je sice pravda,ale na západ od nás jsou ta auta o poznání levnější a taky si tam nikdo nekupuje tříválce jen aby ušetřil v přepočtu asi 5000,- CZK.Škoda nedělá špatná auta,i když jsou "vzhledově impotentní",ale u nás jsou hodně předražená to je právě kvůli těm "Pepíkům z hospody za rohem" co si rádi připlatí.Neznám žádnou jinou automobilku která by si dovolila prodávat na domácím trhu tak extrémně předražená auta jako to dělá Škoda u nás

mikes
8. prosince • 22:29

Francie Renault Megane 1.5dci 90k 20tis. EUR, Cesko Renault Megane 1.5dci 90k 330tis. Kc, vybava cca stejna.

koza bez maskovani
7. prosince • 12:36

blábolíš nesmysly trubko. ceny u nás jsou velmi nízké, porovnej to s rakouskem, francií nebo koneckonců s německem a možná procitneš. mimochodem, v německu je výrazně dražší třeba i kia..

kari.laz
7. prosince • 12:35

Tak se podívej na jiné automobilky, než tu začneš plakat. Laguna ve Francii 24500 éček. U nás 419900.

koza bez maskovani
7. prosince • 12:56

asi tak. žije z novinových titulků tři roky starých, které se mu hodí do hospodských řečí.

Toper
7. prosince • 11:46

Tohle je další rozšířená a přetrvávající fáma.
Škdovka ceny srovnala, není to tak dávno, co tu byly články o tom, jak moc u nás klesly ceny modelů.Za příklad uvádím poměrně běžnou Škodu Octavii Ambiente 2.0 TDI 103kW s DSG. Cena u nás činí 612 900 Kč, cena na německém (a tedy největším odbytišti škody) činí po přepočtu dnešním kurzem Eura 627 250 Kč. Rozdílonost výbav zanedbávám. Ostatní modely jsou na tom +/- stejně.Ptám se, kde jsou ty cenové rozdíly, o kterých píšeš?

ttt
7. prosince • 17:02

Za ty peníze si spousta lidí vybere raději o dost lepší a větší mondeo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
7. prosince • 17:30

Ještě, že tady řešíme co by si měl kdo koupit, že? Nehledě k tomu, že obdobně vybavené mondeo přijde o 100 tis dráž.

d
7. prosince • 12:08

nejde o cenu jako takovou........ale o to jaka je zivotni uroven a cena vozidla....pro prirovnani, pro nemce oktavka, je jako pro nas fiat panda....shrnul bych to asi takhle....za rok v pohode nasetris na nove, bohuzel nemc na oktavku ,cesi na pandu :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
7. prosince • 13:15

Milej zlatej, ale za to, že na tu Oktávku nemáš, Škodovka fakt nemůže.....problém bude spíš v tobě, nemyslíš? ;-)

kari.laz
7. prosince • 12:37

to je trochu zcestná myšlenka, nemyslíš? To by pak musela Škoda v Indii ty auta ještě dotovat ze svého, pokud by se cena určovala podle kupní síly obyvatel.

Toper
7. prosince • 12:15

Ale to přece není problém automobilky.

Rode
7. prosince • 12:07

u mnoha jinych verzi a modelu na zapad i na sever od nas. ale to neni problem jen skody, ale vsech znacek, mimo ty, co prodavaji vsude za jednu eurovou cenu a v dane zemi to jen prepocitaji aktualnim kurzem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
koza bez maskovani
7. prosince • 12:43

tak se milej zlatej podivej na ceny fabie nebo roomsteru. v zakladu maji sice nektere bezpecnostni, neco zase nemaji a dohromady vychazi vyrazne draz. u superbu je jak napsal kolega vys situace srovnatelna s tim rozdilem, ze jsou jinak stavene vybavy (nejvyrazneji asi u Elegance) a skoda cenove vyhody (z tech poslednich napr. paket Evident) jednoduse neventiluje.

ObiWanKenobi
7. prosince • 9:34

akurat tam daju shitne motory a necudoval by som sa, keby bola vzadu jednoducha naprava s akou sa to predava v Amerike. Vlastne asi ten brak budu odtial aj dovazat :-))

Radek.
8. prosince • 23:33

Kdoví - vždyť i "božský" Golf combi už se sem nějakou dobu vozí z Mexika...

Palo
7. prosince • 8:32

Podla mňa je rozhodujúce že sa budúca Felícia nepodobá na doteraz kritizované modely .
Prajem nám všetkým , aby sa auto stretávalo s takými sympatiami alebo aby nadviazala na popularitu Oktávie . :-)

Pietro
7. prosince • 8:17

Hmmm,konečně něco ukázali,to že má být Felicia opět v nabídkách automobilky,to už jsme slyšeli.Teď už můžeme vidět i pár rysů.Nevím jak ostatní,ale já v tom sedanu vidím rysy VW Jetta který nedávno spatřil světlo světa ve své poslední generaci.Každopádně fandím škodovce,ale mám pocit,že už to nebude jako ta stará dobrá Felda,mimochodem má jednu z roku 1998,a to byla poslední povedená škodovka,na který si člověk téměř vše udělá doma sám a se vším si poradí,a hlavně na co české uši slyší,vše je na ní téměř za hubičku

Joker
7. prosince • 8:32

Jeden krátký údržbářský:
Franto, dej mi francouzák.
...
Klíč, ty debile!

FMMB
7. prosince • 13:08

:-D:-D:-D

messtor
7. prosince • 8:31

Jetta? A kde prosimtebe? Dyť je to malej Superb....p/z světla, maska, prolis.....úplně jasná inspirace Superbem.

Mates
7. prosince • 16:31

Přesně tak, milovníci VW v tom vidí Jettu nebo Golfa. Normální lidi v tom vidí malého superba

saj
7. prosince • 7:12

To je zase jednou drb

koza bez maskovani
7. prosince • 12:28

hlavně si to není vůbec podobný.. ;-)

CJo
7. prosince • 7:59

Obzvlast, ked si Skoda dala zaregistrovat nazov Streetster a Townster...:-P

Ardier
7. prosince • 14:42

Verzie nového mini auta?

Karel
7. prosince • 7:10

Tak podle těch obrázků by to byla docela pěkná novinka. Konečně by měla škodovka zase tvary a podobu evropských automobilů a nebyla to trapná kopie Suzuki.

LuThoR
7. prosince • 6:50

Mutace golfu :-D

Jája
7. prosince • 7:16

Taky v tom vidím Golf/Jettu a lá Superb :-D

Radek.
8. prosince • 23:30

Já v tom sedanu taky vidím Jettu a v kombajnu Golf Combi (made in Mexico).
Ale buďme rádi aspoň za tenhle krok vpřed - konečně menší auto od Škodovky, které (aspoň v tomhle preview) láme tradiční designové prokletí Fóbií a Monsterů...

Tom
7. prosince • 7:08

A ne zrovna nepovedená mutace Golfu. Ale jsem zvědavý jak bude vedení VW zuřit, až se v testech ukáže , že Filcka bude lepší a levnější než Golf, tak jak je to teď se Supem.

Skyline
7. prosince • 9:09

:-D:-D:-DTy jsi dobrej vtipalek:-D Skoda vyrabi to, co vedeni rekne. Kdyz vedeni reklo, ze bude vyrabet superba, tak ho skoda vyrabi. Predstava, jak ted vedeni "zuri", to je fakt k popukani:-D Uplne vidim, jak nekde ve skode vyrobili super auto, o kterem nikdo "nahore" nevedel :-D

mira023
7. prosince • 12:36

Stejně jako rusové v RVHP - taky nic nevěděli, jen se to nakonec nevyrábělo.

Jarda
7. prosince • 13:04

Nevyrábělo se to ne kvůli Rusům (ti naopak chtěli aby se vyrábělo), ale kvůli tom, že na to nebyly prachy. A prachy nebyly díky tomu, protože se muselo dotovat žrádlo, aby lidi ten režim nesvrhli, a taky živit obrovská armáda, kdyby se lidi o ten převrat přece jenom pokusili.....

ladza
7. prosince • 10:24

Naprostej souhlas. Představa, že si ve škodovce dělají co chtějí bez požehnání vedení koncernu je vážně legrační. Skoro jako názor "škodovku vw brzdí, bez vw by jí bylo líp". Uvědomte si, že bez techniky a zázemí koncernu by nikdy nebyla tam kde je. Taky ji mohl v 90-tých letech koupit Renault a dneska byste pyšně mluvili o Škodě Logan...:-D

David
7. prosince • 11:54

Máš sice pravdu, ALE Octavia II má ve dveřích trn proti posunu při nárazu, facelift už ho nemá a proč? protože v testech vykazovala lepší výsledky než VW v dané kategorii... takže asi tak

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
David
7. prosince • 12:00

A jestli budou počítat s cenou mezi Fabii a Octavii tak je mezi nima ve výbavě Elegance 1.6TDi rozdíl asi 130.000,- To by mě zajímalo kam by to napasovali :-P

Radek.
8. prosince • 23:35

No tak ti holt Konzern od přespříštího roku zdraží Chrochtávii o 100 litrů, aby tě přesvědčili o jejím kvalitativním rozdílu...

Doporučujeme

Články odjinud