Škoda Felicia, 110R a teď Kodiaq. V Kvasinách vyrobili už 2 miliony aut

Závod Kvasiny nyní prochází velkým rozvojem. Do konce minulého roku zde našlo zaměstnání dalších 2600 lidí.

Už dvoumilióntý automobil opustil výrobní linku závodu Škoda Auto v Kvasinách.

Stal se jím bílý exemplář SUV Kodiaq. Je to symbolické, protože právě nyní se stává závod centrem značky pro vozy kategorie SUV. Kromě Kodiaqu se tu vyrábí také yeti a španělský Seat Ateca. Čtvrtým modelem, který se zde produkuje, je superb.

Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Závod se průběžně modernizuje a rozšiřuje. Jen během loňského roku bylo přijat 2600 nových zaměstnanců a nábor pokračuje i letos. Investice dosáhly sedmi miliard korun. 

V minulosti Škoda v Kvasinách vyráběla řadu legendárních modelů. Můžeme zmínit například kabriolet Felicia či kupé 110R.

Obrázky nejdůležitějších modelů v historii závodu Kvasiny naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků