Škoda Felicia, 110R a teď Kodiaq. V Kvasinách vyrobili už 2 miliony aut

Závod Kvasiny nyní prochází velkým rozvojem. Do konce minulého roku zde našlo zaměstnání dalších 2600 lidí.

Už dvoumilióntý automobil opustil výrobní linku závodu Škoda Auto v Kvasinách.

Stal se jím bílý exemplář SUV Kodiaq. Je to symbolické, protože právě nyní se stává závod centrem značky pro vozy kategorie SUV. Kromě Kodiaqu se tu vyrábí také yeti a španělský Seat Ateca. Čtvrtým modelem, který se zde produkuje, je superb.

Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Závod se průběžně modernizuje a rozšiřuje. Jen během loňského roku bylo přijat 2600 nových zaměstnanců a nábor pokračuje i letos. Investice dosáhly sedmi miliard korun. 

V minulosti Škoda v Kvasinách vyráběla řadu legendárních modelů. Můžeme zmínit například kabriolet Felicia či kupé 110R.

Obrázky nejdůležitějších modelů v historii závodu Kvasiny naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků