Zapomenuté verze Škody Favorit Pick-up: Vznikla i jako elektromobil!

k.ik  |  28. 10. 2018 09:12

tu nástavbu uřízli z renaultu rapid/express

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  28. 10. 2018 09:31

Další z nekonečné řady škodafilních článků zde na koncernrevue...Každopádně, těšme se na další, které budou následovat!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  28. 10. 2018 10:40

Netěšíme.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  28. 10. 2018 11:00

Proč sem chodíš fňukat?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 09:41

Když nemá automobilka co nového nabídnout, holt se musí pořád omílat staré popelnice. I ta Dacia má za poslední tři roky několik naprosto perfektních konceptů. Škoda odpad.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 10. 2018 10:05

Garazovy 'tuning' a to nechci v zadnem pripase urazit frajery, co v garazich na kolene delaji opravdu zajimave veci.

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  28. 10. 2018 13:45

Ach jo, jestli tady děti budou zvracet zbytek prázdnin....Nebylo by od věci zavést povinnou registraci.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 10. 2018 15:27

Téhle redakci to vyhovuje. Vždyť letos přestali uvádět IP adresy. Co kdyby všímavý čtenář zjistil, že některé adresy těchto provokaterů vedou do redakce?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 17:04

Nebo do Škodovky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 10. 2018 17:46

klid já su provokater sám za sebe gule dej si do prava, plastový řetěz.
ALe vážně, některé ty věci za socíku kdyby byly v nabídce nebyly by špatný.
Dnešní VAG prodává z 80 procent firma. Tzn veškeré služby a výdrž je normováno na firmu.
Vysvětlení:
Sám šéf přes motory u škody řekl že je testují na 250 tis km víc nepotřebují aby vydržely.
Proč?
Protože firma za pět let, průměr obměny nalíta 200 až 250 tis km, pak se to stočí třeba na 170 a českej pepík je vyřechtanej.
Proto lon life výměny, proto různé programy na pět let.
firma má slevu na autě až 30 procent jak tu někdo fundovaný zmínil o proti ceníkové ceně.
Výbava, vzhled a funkčnost vozu je uzpůsobena pro firmy, ne pro obyč člověka.
Nebo operativní lísingy na pět let.
Další věc, když půjde člověk co má dejme tomu 400 tis a vše si porovná, škoda nevyhraje s cenou a užitnou hodnotou, nebot jsou tu automobilky které o proti VAG jsou lacinější, viz dacia, suzuki co ted táta koupil, sám nevím.
Ale kdo se v tom trochu orientuje at najde za 400 tis kombi pro rodinu s co největším výkonem benzín nafta. Různé značky a škoda s cenou nebude na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
king014  |  29. 10. 2018 10:06

Za zrušení zveřejňování ip adres musíme poděkovat moudré EU administrativě která ze sebe vytlačila GDPR směrnici

Odpovědět  |   | 
Wittig  |  28. 10. 2018 22:01

Nedavno byl na Bazosi elektricky Favorit privezeny z Nemecky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A