Zapomenuté verze Škody Favorit Pick-up: Vznikla i jako elektromobil!

k.ik  |  28. 10. 2018 09:12

tu nástavbu uřízli z renaultu rapid/express

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  28. 10. 2018 09:31

Další z nekonečné řady škodafilních článků zde na koncernrevue...Každopádně, těšme se na další, které budou následovat!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  28. 10. 2018 10:40

Netěšíme.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  28. 10. 2018 11:00

Proč sem chodíš fňukat?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 09:41

Když nemá automobilka co nového nabídnout, holt se musí pořád omílat staré popelnice. I ta Dacia má za poslední tři roky několik naprosto perfektních konceptů. Škoda odpad.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 10. 2018 10:05

Garazovy 'tuning' a to nechci v zadnem pripase urazit frajery, co v garazich na kolene delaji opravdu zajimave veci.

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  28. 10. 2018 13:45

Ach jo, jestli tady děti budou zvracet zbytek prázdnin....Nebylo by od věci zavést povinnou registraci.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 10. 2018 15:27

Téhle redakci to vyhovuje. Vždyť letos přestali uvádět IP adresy. Co kdyby všímavý čtenář zjistil, že některé adresy těchto provokaterů vedou do redakce?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 17:04

Nebo do Škodovky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 10. 2018 17:46

klid já su provokater sám za sebe gule dej si do prava, plastový řetěz.
ALe vážně, některé ty věci za socíku kdyby byly v nabídce nebyly by špatný.
Dnešní VAG prodává z 80 procent firma. Tzn veškeré služby a výdrž je normováno na firmu.
Vysvětlení:
Sám šéf přes motory u škody řekl že je testují na 250 tis km víc nepotřebují aby vydržely.
Proč?
Protože firma za pět let, průměr obměny nalíta 200 až 250 tis km, pak se to stočí třeba na 170 a českej pepík je vyřechtanej.
Proto lon life výměny, proto různé programy na pět let.
firma má slevu na autě až 30 procent jak tu někdo fundovaný zmínil o proti ceníkové ceně.
Výbava, vzhled a funkčnost vozu je uzpůsobena pro firmy, ne pro obyč člověka.
Nebo operativní lísingy na pět let.
Další věc, když půjde člověk co má dejme tomu 400 tis a vše si porovná, škoda nevyhraje s cenou a užitnou hodnotou, nebot jsou tu automobilky které o proti VAG jsou lacinější, viz dacia, suzuki co ted táta koupil, sám nevím.
Ale kdo se v tom trochu orientuje at najde za 400 tis kombi pro rodinu s co největším výkonem benzín nafta. Různé značky a škoda s cenou nebude na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
king014  |  29. 10. 2018 10:06

Za zrušení zveřejňování ip adres musíme poděkovat moudré EU administrativě která ze sebe vytlačila GDPR směrnici

Odpovědět  |   | 
Wittig  |  28. 10. 2018 22:01

Nedavno byl na Bazosi elektricky Favorit privezeny z Nemecky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A