Zapomenuté verze Škody Favorit Pick-up: Vznikla i jako elektromobil!

k.ik  |  28. 10. 2018 09:12

tu nástavbu uřízli z renaultu rapid/express

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  28. 10. 2018 09:31

Další z nekonečné řady škodafilních článků zde na koncernrevue...Každopádně, těšme se na další, které budou následovat!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  28. 10. 2018 10:40

Netěšíme.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  28. 10. 2018 11:00

Proč sem chodíš fňukat?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 09:41

Když nemá automobilka co nového nabídnout, holt se musí pořád omílat staré popelnice. I ta Dacia má za poslední tři roky několik naprosto perfektních konceptů. Škoda odpad.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 10. 2018 10:05

Garazovy 'tuning' a to nechci v zadnem pripase urazit frajery, co v garazich na kolene delaji opravdu zajimave veci.

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  28. 10. 2018 13:45

Ach jo, jestli tady děti budou zvracet zbytek prázdnin....Nebylo by od věci zavést povinnou registraci.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 10. 2018 15:27

Téhle redakci to vyhovuje. Vždyť letos přestali uvádět IP adresy. Co kdyby všímavý čtenář zjistil, že některé adresy těchto provokaterů vedou do redakce?

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  28. 10. 2018 17:04

Nebo do Škodovky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 10. 2018 17:46

klid já su provokater sám za sebe gule dej si do prava, plastový řetěz.
ALe vážně, některé ty věci za socíku kdyby byly v nabídce nebyly by špatný.
Dnešní VAG prodává z 80 procent firma. Tzn veškeré služby a výdrž je normováno na firmu.
Vysvětlení:
Sám šéf přes motory u škody řekl že je testují na 250 tis km víc nepotřebují aby vydržely.
Proč?
Protože firma za pět let, průměr obměny nalíta 200 až 250 tis km, pak se to stočí třeba na 170 a českej pepík je vyřechtanej.
Proto lon life výměny, proto různé programy na pět let.
firma má slevu na autě až 30 procent jak tu někdo fundovaný zmínil o proti ceníkové ceně.
Výbava, vzhled a funkčnost vozu je uzpůsobena pro firmy, ne pro obyč člověka.
Nebo operativní lísingy na pět let.
Další věc, když půjde člověk co má dejme tomu 400 tis a vše si porovná, škoda nevyhraje s cenou a užitnou hodnotou, nebot jsou tu automobilky které o proti VAG jsou lacinější, viz dacia, suzuki co ted táta koupil, sám nevím.
Ale kdo se v tom trochu orientuje at najde za 400 tis kombi pro rodinu s co největším výkonem benzín nafta. Různé značky a škoda s cenou nebude na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
king014  |  29. 10. 2018 10:06

Za zrušení zveřejňování ip adres musíme poděkovat moudré EU administrativě která ze sebe vytlačila GDPR směrnici

Odpovědět  |   | 
Wittig  |  28. 10. 2018 22:01

Nedavno byl na Bazosi elektricky Favorit privezeny z Nemecky.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  04. 01. 2020 00:43

Čísla o Eltře a o jejím vývozu do Švýcar, to je totální blábol!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 72 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A