Zapomenuté verze Škody Favorit Pick-up: Vznikla i jako elektromobil!

13 komentářů

Pepa
4. ledna • 0:43

Čísla o Eltře a o jejím vývozu do Švýcar, to je totální blábol!

Wittig
28. října • 22:01

Nedavno byl na Bazosi elektricky Favorit privezeny z Nemecky.

Carl Johnson
28. října • 13:45

Ach jo, jestli tady děti budou zvracet zbytek prázdnin....Nebylo by od věci zavést povinnou registraci.

JirkaX
28. října • 15:27

Téhle redakci to vyhovuje. Vždyť letos přestali uvádět IP adresy. Co kdyby všímavý čtenář zjistil, že některé adresy těchto provokaterů vedou do redakce?

king014
29. října • 10:06

Za zrušení zveřejňování ip adres musíme poděkovat moudré EU administrativě která ze sebe vytlačila GDPR směrnici

Mlátil
28. října • 17:04

Nebo do Škodovky.

jirka
28. října • 17:46

klid já su provokater sám za sebe gule dej si do prava, plastový řetěz.
ALe vážně, některé ty věci za socíku kdyby byly v nabídce nebyly by špatný.
Dnešní VAG prodává z 80 procent firma. Tzn veškeré služby a výdrž je normováno na firmu.
Vysvětlení:
Sám šéf přes motory u škody řekl že je testují na 250 tis km víc nepotřebují aby vydržely.
Proč?
Protože firma za pět let, průměr obměny nalíta 200 až 250 tis km, pak se to stočí třeba na 170 a českej pepík je vyřechtanej.
Proto lon life výměny, proto různé programy na pět let.
firma má slevu na autě až 30 procent jak tu někdo fundovaný zmínil o proti ceníkové ceně.
Výbava, vzhled a funkčnost vozu je uzpůsobena pro firmy, ne pro obyč člověka.
Nebo operativní lísingy na pět let.
Další věc, když půjde člověk co má dejme tomu 400 tis a vše si porovná, škoda nevyhraje s cenou a užitnou hodnotou, nebot jsou tu automobilky které o proti VAG jsou lacinější, viz dacia, suzuki co ted táta koupil, sám nevím.
Ale kdo se v tom trochu orientuje at najde za 400 tis kombi pro rodinu s co největším výkonem benzín nafta. Různé značky a škoda s cenou nebude na prvním místě.

bzzz
28. října • 10:05

Garazovy 'tuning' a to nechci v zadnem pripase urazit frajery, co v garazich na kolene delaji opravdu zajimave veci.

Mlátil
28. října • 9:41

Když nemá automobilka co nového nabídnout, holt se musí pořád omílat staré popelnice. I ta Dacia má za poslední tři roky několik naprosto perfektních konceptů. Škoda odpad.

Jaromír Veka
28. října • 9:31

Další z nekonečné řady škodafilních článků zde na koncernrevue...Každopádně, těšme se na další, které budou následovat!

Mara
28. října • 11:00

Proč sem chodíš fňukat?

pirate
28. října • 10:40

Netěšíme.

k.ik
28. října • 9:12

tu nástavbu uřízli z renaultu rapid/express

Doporučujeme

Články odjinud