Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

MM  |  29. 12. 2019 09:50

Kdyby se chtěl favorit zbavit ošklivých částí tak nezbyde nic.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 12. 2019 21:13

debile, hlavně že felicie je 99% klon fáva,dohromady se obojí vyrábělo asi 20 let a dnes si ty chytráku vozíš prdel v tříhrnku junior po go v 60.000

Odpovědět  |   | 
MM  |  31. 12. 2019 10:34

Díky za reakci Pepo.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  26. 01. 2020 09:34

Já si myslím, že favorit vypadal na svou dobu dobře. Tehdy se dělaly takové hranaté krabice.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  29. 12. 2019 10:11

Posunuti znacku doprostred bylo jako facelift ☺ silverline a solitaire se mi vzhledove i celkem libily. Pak asi klasicka Felda LXi pred face v cervene. Mam jeste nekde prospekt, na volante sedel motyl a pak v klipu byla povesena za dvere. Fabku zas ted docela pekne vybasnil Martin ve svem specialu 😎

Odpovědět  |   | 
Hejtr  |  29. 12. 2019 11:47

Vypadá jako soucit ( Oltcit) nic by nepomohlo pořád nudná skodofka

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 12. 2019 13:36

Jestli to nebude tim, ze olcit vychazel z citroenu a v te dobe vsechny citroeny vypadaly takhle. Takze podle tebe strasne.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 12. 2019 15:24

Doporučuji stavit se na očním, snad není pozdě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 11:48

Možná je to tak lepší, o to rychleji pak přišla Felicia.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  29. 12. 2019 12:46

Favorit dostal dva facelifty. První byl znáček uprostřed, jak píše kolega výše. A druhý facelift se jmenoval Felicia. :- Favorit byl obrovský skok vpřed a technicky měl co říci. Felicia byl v dané době přestárlý hadr a neřiditelný šrot. Clio, Punto, Corsa, vše bylo technicky vzdáleno na míle a míle daleko. A to nebyla Felicia vůbec levná. Posad za volantem, řízení, ovládání vozu, výhled, vše bylo na dobu výroby a cenu mizerné. Když se člověk posadil do konkurence, tak to bylo, jak pilotovat moderní raketoplán. Srovnání s konkurencí nastalo až s příchodem Octavie I a Fabie I.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  29. 12. 2019 13:54

Dokonca veľa ľudí si miesto Feldy kúpili Thaliu...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 15:21

Thalii, která na trh přišla v době, kdy Felicia končila? Aha...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  30. 12. 2019 17:54

Jenže Thalie stála 159 kdežto Felda okolo 200, takže argumentovat že existovalo i pseudoauto je sice hezké, ale slovo "miesto" Vám tam člověče moc nepasuje

Odpovědět  |   | 
Olis  |  29. 12. 2019 15:45

Ano, Felicia jednoduché a spolehlivé auto. Trochu tvrdší sedačky a kratší opěradlo, ale žádná katastrofa. Řízení přesné bez zbytečného posilovače a krásně drží stopu. A ten výhled, žádné tlusté A-sloupky a vy vidíte dokonale na všechny strany!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 18:44

Jsi zlý, kazíš mu jeho nenávistnou náladu.

Odpovědět  |   | 
probersevoe  |  29. 12. 2019 19:22

Chtel jsem rict, ze tohle auto s motorem 1.6 dohc by si tu tvoji francouskou plechajdu jeste dnes dalo jak malinu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 07:27

Felicia s DOHC? Opravdu? A kde se taková dá koupit, prosím?
Já jen, že standardní MPI byl jen 1.6 OHC, na lehkou Feldu to sice byl úchvatný motor, ale rychle se s ním dalo jet jen rovně. Jak byl těžký, tak v zatáčkách to auto bylo neřiditelné. Ale škodovkářům to stačilo, ti stejně umí rychle jen po rovině.

Odpovědět  |   | 
probersevoe  |  30. 12. 2019 09:58

Projdi si jeste jednou tu obrazkovou galerii. Jsou tam i tri zamyslene motorizace.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 12. 2019 12:24

Tolik nesmyslů ve třech řádcích, ne ten první, dokáže zplodit málokdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 12:52

Já vím, že škodovkářům pravda moc nevoní, ale tím ji nezmění. Felda byla skvělá s hliníkovým 1.3 MPI. Litinová monstra 1.6 MPI a 1.9D opravdu nebyla pro tohle auto tím pravým pohonem.

Odpovědět  |   | 
H.  |  30. 12. 2019 12:21

To ovšem za předpokladu, že by nebyla na sračky sežraná korozí, aby se na první nerovnosti nerozpadla na prach

Odpovědět  |   | 
Hercak  |  29. 12. 2019 18:44

Akorát to rezlo už když někdo položil metr od ní kýbl s vodou.

Odpovědět  |   | 
Olis  |  30. 12. 2019 06:37

A jestli tím raketoplánem myslíte stísněný prostor pro posádku u těchto vozů, tak ano Felicia ač řazena do malých vozů, nabízela vnitřní prostor vozidel minimálně o třídu výše. Ostatně kvality vozu nejlépe ocení zákazník a hádejte který vůz stráví nejméně času na ploše autobazaru

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 12. 2019 21:15

Fabie 1? No tak to hulíš dobrej matroš!

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 12. 2019 22:34

co mela f1 v roce uvedeni za vadu?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 12. 2019 09:11

Špatný znak na kapotě, řekl bych?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  29. 12. 2019 13:17

12 let a v pohodě. ještě jsem Fávu prodal za 30 totálně sežraného v AAAAAAAAAAAAAAAAA

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  29. 12. 2019 13:39

Na Skodovkach mi vzdycky vadila jedna vec, ze vsechno rychle zevsedni a okouka se. Jen radost z eReSa mi i po letech zustava

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  30. 12. 2019 07:03

Mám roadster MTX - č 17- a i dnes se za nim spousta lidí ohlédne - rozvor ještě užší - -

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  30. 12. 2019 11:28

Pekne! Taky bych se ohledl. A presne o to jde. Mit unikatni kousek thumbs up!

Odpovědět  |   | 
Mrmlák  |  29. 12. 2019 14:40

tvle fejslift byla snad Felicie ne? kulatej vyprcanej favorit

Odpovědět  |   | 
Lukáš Nachtmann  |  29. 12. 2019 15:43

Hezký článek. Ale nikde nevidím uvedený zdroj informací a obrázků...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  31. 12. 2019 02:05

zdroj? ... to se v tuzemských médiích moc nenosí

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  29. 12. 2019 22:09

Koukam na ty fotky a postupne mi to evokuje fiestu, talbota, cosworth a citrona ci pezota 105/6? Kazdopadne zajimave fotky.

Odpovědět  |   | 
Véna  |  30. 12. 2019 10:00

Asi budu někomu připadat jako suchar, ale hláškám jako že je auto nudné nebo že se okouká nerozumím. Auta tohoto druhu slouží k dopravě osob a zavazadel, na zábavu poslouží třeba roadster apod.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  30. 12. 2019 11:20

Jsou to predevsim super pracanti, kteri vynikaji prakticnosti a uzitnou hodnotou.
Jenze jsou u nas videt vsude na silnici a tak.. i nove modelove rady vizualne casem jakoby zevsedni. Atypicke tovarni modely jsou vzacnost. To je pak neco pro me

Odpovědět  |   | 
Filda  |  31. 12. 2019 07:08

nevím mně se fávo celkem líbí, ale je fakt že já jsem ho "nezažil" spíš už to vidím jako sváteční vůz, mě se spíš nelíbí felina, ale myslím že tohle je každého individuální záležitost

Odpovědět  |   | 
Xspy  |  31. 12. 2019 08:14

A šli by cestou Lady ....Ta podobné mezistupně prodávala ještě nedávno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro