A šli by cestou Lady ....Ta podobné mezistupně prodávala ještě nedávno.
nevím mně se fávo celkem líbí, ale je fakt že já jsem ho "nezažil" spíš už to vidím jako sváteční vůz, mě se spíš nelíbí felina, ale myslím že tohle je každého individuální záležitost
Asi budu někomu připadat jako suchar, ale hláškám jako že je auto nudné nebo že se okouká nerozumím. Auta tohoto druhu slouží k dopravě osob a zavazadel, na zábavu poslouží třeba roadster apod.
Jsou to predevsim super pracanti, kteri vynikaji prakticnosti a uzitnou hodnotou. Jenze jsou u nas videt vsude na silnici a tak.. i nove modelove rady vizualne casem jakoby zevsedni. Atypicke tovarni modely jsou vzacnost. To je pak neco pro me:-)
Koukam na ty fotky a postupne mi to evokuje fiestu, talbota, cosworth a citrona ci pezota 105/6? Kazdopadne zajimave fotky.
Hezký článek. Ale nikde nevidím uvedený zdroj informací a obrázků...
zdroj? ... to se v tuzemských médiích moc nenosí
:-D tvle fejslift byla snad Felicie ne? kulatej vyprcanej favorit
Na Skodovkach mi vzdycky vadila jedna vec, ze vsechno rychle zevsedni a okouka se. Jen radost z eReSa mi i po letech zustavaB-]
Mám roadster MTX - č 17- a i dnes se za nim spousta lidí ohlédne - rozvor ještě užší - -
Pekne! Taky bych se ohledl. A presne o to jde. Mit unikatni kousek :-) thumbs up!B-]
12 let a v pohodě. ještě jsem Fávu prodal za 30 totálně sežraného v AAAAAAAAAAAAAAAAA
Favorit dostal dva facelifty. První byl znáček uprostřed, jak píše kolega výše. A druhý facelift se jmenoval Felicia. :- Favorit byl obrovský skok vpřed a technicky měl co říci. Felicia byl v dané době přestárlý hadr a neřiditelný šrot. Clio, Punto, Corsa, vše bylo technicky vzdáleno na míle a míle daleko. A to nebyla Felicia vůbec levná. Posad za volantem, řízení, ovládání vozu, výhled, vše bylo na dobu výroby a cenu mizerné. Když se člověk posadil do konkurence, tak to bylo, jak pilotovat moderní raketoplán. Srovnání s konkurencí nastalo až s příchodem Octavie I a Fabie I.
Fabie 1? No tak to hulíš dobrej matroš!
co mela f1 v roce uvedeni za vadu?
Špatný znak na kapotě, řekl bych?
Ano, Felicia jednoduché a spolehlivé auto. Trochu tvrdší sedačky a kratší opěradlo, ale žádná katastrofa. Řízení přesné bez zbytečného posilovače a krásně drží stopu. A ten výhled, žádné tlusté A-sloupky a vy vidíte dokonale na všechny strany!
A jestli tím raketoplánem myslíte stísněný prostor pro posádku u těchto vozů, tak ano Felicia ač řazena do malých vozů, nabízela vnitřní prostor vozidel minimálně o třídu výše. Ostatně kvality vozu nejlépe ocení zákazník a hádejte který vůz stráví nejméně času na ploše autobazaru ;-)
Akorát to rezlo už když někdo položil metr od ní kýbl s vodou.
Jsi zlý, kazíš mu jeho nenávistnou náladu.
Chtel jsem rict, ze tohle auto s motorem 1.6 dohc by si tu tvoji francouskou plechajdu jeste dnes dalo jak malinu.
To ovšem za předpokladu, že by nebyla na sračky sežraná korozí, aby se na první nerovnosti nerozpadla na prach :-D
Felicia s DOHC? Opravdu? A kde se taková dá koupit, prosím?Já jen, že standardní MPI byl jen 1.6 OHC, na lehkou Feldu to sice byl úchvatný motor, ale rychle se s ním dalo jet jen rovně. Jak byl těžký, tak v zatáčkách to auto bylo neřiditelné. Ale škodovkářům to stačilo, ti stejně umí rychle jen po rovině.
Tolik nesmyslů ve třech řádcích, ne ten první, dokáže zplodit málokdo.
Já vím, že škodovkářům pravda moc nevoní, ale tím ji nezmění. Felda byla skvělá s hliníkovým 1.3 MPI. Litinová monstra 1.6 MPI a 1.9D opravdu nebyla pro tohle auto tím pravým pohonem.
Projdi si jeste jednou tu obrazkovou galerii. Jsou tam i tri zamyslene motorizace.
Dokonca veľa ľudí si miesto Feldy kúpili Thaliu...
Jenže Thalie stála 159 kdežto Felda okolo 200, takže argumentovat že existovalo i pseudoauto je sice hezké, ale slovo "miesto" Vám tam člověče moc nepasuje :-D
Thalii, která na trh přišla v době, kdy Felicia končila? Aha...
Možná je to tak lepší, o to rychleji pak přišla Felicia.
Vypadá jako soucit ( Oltcit) nic by nepomohlo pořád nudná skodofka
Doporučuji stavit se na očním, snad není pozdě.
Jestli to nebude tim, ze olcit vychazel z citroenu a v te dobe vsechny citroeny vypadaly takhle. Takze podle tebe strasne.
Posunuti znacku doprostred bylo jako facelift ☺ silverline a solitaire se mi vzhledove i celkem libily. Pak asi klasicka Felda LXi pred face v cervene. Mam jeste nekde prospekt, na volante sedel motyl a pak v klipu byla povesena za dvere. Fabku zas ted docela pekne vybasnil Martin ve svem specialu 😎
Kdyby se chtěl favorit zbavit ošklivých částí tak nezbyde nic.
Já si myslím, že favorit vypadal na svou dobu dobře. Tehdy se dělaly takové hranaté krabice.
debile, hlavně že felicie je 99% klon fáva,dohromady se obojí vyrábělo asi 20 let a dnes si ty chytráku vozíš prdel v tříhrnku junior po go v 60.000
Díky za reakci Pepo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.