Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

38 komentářů

Xspy
31. prosince • 8:14

A šli by cestou Lady ....Ta podobné mezistupně prodávala ještě nedávno.

Filda
31. prosince • 7:08

nevím mně se fávo celkem líbí, ale je fakt že já jsem ho "nezažil" spíš už to vidím jako sváteční vůz, mě se spíš nelíbí felina, ale myslím že tohle je každého individuální záležitost

Véna
30. prosince • 10:00

Asi budu někomu připadat jako suchar, ale hláškám jako že je auto nudné nebo že se okouká nerozumím. Auta tohoto druhu slouží k dopravě osob a zavazadel, na zábavu poslouží třeba roadster apod.

fanda rs twincharger
30. prosince • 11:20

Jsou to predevsim super pracanti, kteri vynikaji prakticnosti a uzitnou hodnotou.
Jenze jsou u nas videt vsude na silnici a tak.. i nove modelove rady vizualne casem jakoby zevsedni. Atypicke tovarni modely jsou vzacnost. To je pak neco pro me:-)

Xixao
29. prosince • 22:09

Koukam na ty fotky a postupne mi to evokuje fiestu, talbota, cosworth a citrona ci pezota 105/6? Kazdopadne zajimave fotky.

Lukáš Nachtmann
29. prosince • 15:43

Hezký článek. Ale nikde nevidím uvedený zdroj informací a obrázků...

Petr Vaněk
31. prosince • 2:05

zdroj? ... to se v tuzemských médiích moc nenosí

Mrmlák
29. prosince • 14:40

:-D tvle fejslift byla snad Felicie ne? kulatej vyprcanej favorit

fanda rs twincharger
29. prosince • 13:39

Na Skodovkach mi vzdycky vadila jedna vec, ze vsechno rychle zevsedni a okouka se. Jen radost z eReSa mi i po letech zustavaB-]

Ondřej
30. prosince • 7:03

Mám roadster MTX - č 17- a i dnes se za nim spousta lidí ohlédne - rozvor ještě užší - -

fanda rs twincharger
30. prosince • 11:28

Pekne! Taky bych se ohledl. A presne o to jde. Mit unikatni kousek :-) thumbs up!B-]

jenicek54
29. prosince • 13:17

12 let a v pohodě. ještě jsem Fávu prodal za 30 totálně sežraného v AAAAAAAAAAAAAAAAA

Úder pravdy
29. prosince • 12:46

Favorit dostal dva facelifty. První byl znáček uprostřed, jak píše kolega výše. A druhý facelift se jmenoval Felicia. :- Favorit byl obrovský skok vpřed a technicky měl co říci. Felicia byl v dané době přestárlý hadr a neřiditelný šrot. Clio, Punto, Corsa, vše bylo technicky vzdáleno na míle a míle daleko. A to nebyla Felicia vůbec levná. Posad za volantem, řízení, ovládání vozu, výhled, vše bylo na dobu výroby a cenu mizerné. Když se člověk posadil do konkurence, tak to bylo, jak pilotovat moderní raketoplán. Srovnání s konkurencí nastalo až s příchodem Octavie I a Fabie I.

Pepa
30. prosince • 21:15

Fabie 1? No tak to hulíš dobrej matroš!

homer
30. prosince • 22:34

co mela f1 v roce uvedeni za vadu?

mpolan
31. prosince • 9:11

Špatný znak na kapotě, řekl bych?

Olis
29. prosince • 15:45

Ano, Felicia jednoduché a spolehlivé auto. Trochu tvrdší sedačky a kratší opěradlo, ale žádná katastrofa. Řízení přesné bez zbytečného posilovače a krásně drží stopu. A ten výhled, žádné tlusté A-sloupky a vy vidíte dokonale na všechny strany!

Olis
30. prosince • 6:37

A jestli tím raketoplánem myslíte stísněný prostor pro posádku u těchto vozů, tak ano Felicia ač řazena do malých vozů, nabízela vnitřní prostor vozidel minimálně o třídu výše. Ostatně kvality vozu nejlépe ocení zákazník a hádejte který vůz stráví nejméně času na ploše autobazaru ;-)

Hercak
29. prosince • 18:44

Akorát to rezlo už když někdo položil metr od ní kýbl s vodou.

mpolan
29. prosince • 18:44

Jsi zlý, kazíš mu jeho nenávistnou náladu.

probersevoe
29. prosince • 19:22

Chtel jsem rict, ze tohle auto s motorem 1.6 dohc by si tu tvoji francouskou plechajdu jeste dnes dalo jak malinu.

H.
30. prosince • 12:21

To ovšem za předpokladu, že by nebyla na sračky sežraná korozí, aby se na první nerovnosti nerozpadla na prach :-D

mpolan
30. prosince • 7:27

Felicia s DOHC? Opravdu? A kde se taková dá koupit, prosím?
Já jen, že standardní MPI byl jen 1.6 OHC, na lehkou Feldu to sice byl úchvatný motor, ale rychle se s ním dalo jet jen rovně. Jak byl těžký, tak v zatáčkách to auto bylo neřiditelné. Ale škodovkářům to stačilo, ti stejně umí rychle jen po rovině.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
30. prosince • 12:24

Tolik nesmyslů ve třech řádcích, ne ten první, dokáže zplodit málokdo.

mpolan
30. prosince • 12:52

Já vím, že škodovkářům pravda moc nevoní, ale tím ji nezmění. Felda byla skvělá s hliníkovým 1.3 MPI. Litinová monstra 1.6 MPI a 1.9D opravdu nebyla pro tohle auto tím pravým pohonem.

probersevoe
30. prosince • 9:58

Projdi si jeste jednou tu obrazkovou galerii. Jsou tam i tri zamyslene motorizace.

Milan
29. prosince • 13:54

Dokonca veľa ľudí si miesto Feldy kúpili Thaliu...

Petr Vaněk
30. prosince • 17:54

Jenže Thalie stála 159 kdežto Felda okolo 200, takže argumentovat že existovalo i pseudoauto je sice hezké, ale slovo "miesto" Vám tam člověče moc nepasuje :-D

mpolan
29. prosince • 15:21

Thalii, která na trh přišla v době, kdy Felicia končila? Aha...

mpolan
29. prosince • 11:48

Možná je to tak lepší, o to rychleji pak přišla Felicia.

Hejtr
29. prosince • 11:47

Vypadá jako soucit ( Oltcit) nic by nepomohlo pořád nudná skodofka

.
29. prosince • 15:24

Doporučuji stavit se na očním, snad není pozdě.

tom
29. prosince • 13:36

Jestli to nebude tim, ze olcit vychazel z citroenu a v te dobe vsechny citroeny vypadaly takhle. Takze podle tebe strasne.

Rokyta ex Acz
29. prosince • 10:11

Posunuti znacku doprostred bylo jako facelift ☺ silverline a solitaire se mi vzhledove i celkem libily. Pak asi klasicka Felda LXi pred face v cervene. Mam jeste nekde prospekt, na volante sedel motyl a pak v klipu byla povesena za dvere. Fabku zas ted docela pekne vybasnil Martin ve svem specialu 😎

MM
29. prosince • 9:50

Kdyby se chtěl favorit zbavit ošklivých částí tak nezbyde nic.

brk77
26. ledna • 9:34

Já si myslím, že favorit vypadal na svou dobu dobře. Tehdy se dělaly takové hranaté krabice.

Pepa
30. prosince • 21:13

debile, hlavně že felicie je 99% klon fáva,dohromady se obojí vyrábělo asi 20 let a dnes si ty chytráku vozíš prdel v tříhrnku junior po go v 60.000

MM
31. prosince • 10:34

Díky za reakci Pepo.

Doporučujeme

Články odjinud