Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

MM  |  29. 12. 2019 09:50

Kdyby se chtěl favorit zbavit ošklivých částí tak nezbyde nic.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 12. 2019 21:13

debile, hlavně že felicie je 99% klon fáva,dohromady se obojí vyrábělo asi 20 let a dnes si ty chytráku vozíš prdel v tříhrnku junior po go v 60.000

Odpovědět  |   | 
MM  |  31. 12. 2019 10:34

Díky za reakci Pepo.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  29. 12. 2019 10:11

Posunuti znacku doprostred bylo jako facelift ☺ silverline a solitaire se mi vzhledove i celkem libily. Pak asi klasicka Felda LXi pred face v cervene. Mam jeste nekde prospekt, na volante sedel motyl a pak v klipu byla povesena za dvere. Fabku zas ted docela pekne vybasnil Martin ve svem specialu 😎

Odpovědět  |   | 
Hejtr  |  29. 12. 2019 11:47

Vypadá jako soucit ( Oltcit) nic by nepomohlo pořád nudná skodofka

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 12. 2019 13:36

Jestli to nebude tim, ze olcit vychazel z citroenu a v te dobe vsechny citroeny vypadaly takhle. Takze podle tebe strasne.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 12. 2019 15:24

Doporučuji stavit se na očním, snad není pozdě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 11:48

Možná je to tak lepší, o to rychleji pak přišla Felicia.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  29. 12. 2019 12:46

Favorit dostal dva facelifty. První byl znáček uprostřed, jak píše kolega výše. A druhý facelift se jmenoval Felicia. :- Favorit byl obrovský skok vpřed a technicky měl co říci. Felicia byl v dané době přestárlý hadr a neřiditelný šrot. Clio, Punto, Corsa, vše bylo technicky vzdáleno na míle a míle daleko. A to nebyla Felicia vůbec levná. Posad za volantem, řízení, ovládání vozu, výhled, vše bylo na dobu výroby a cenu mizerné. Když se člověk posadil do konkurence, tak to bylo, jak pilotovat moderní raketoplán. Srovnání s konkurencí nastalo až s příchodem Octavie I a Fabie I.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  29. 12. 2019 13:54

Dokonca veľa ľudí si miesto Feldy kúpili Thaliu...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 15:21

Thalii, která na trh přišla v době, kdy Felicia končila? Aha...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  30. 12. 2019 17:54

Jenže Thalie stála 159 kdežto Felda okolo 200, takže argumentovat že existovalo i pseudoauto je sice hezké, ale slovo "miesto" Vám tam člověče moc nepasuje

Odpovědět  |   | 
Olis  |  29. 12. 2019 15:45

Ano, Felicia jednoduché a spolehlivé auto. Trochu tvrdší sedačky a kratší opěradlo, ale žádná katastrofa. Řízení přesné bez zbytečného posilovače a krásně drží stopu. A ten výhled, žádné tlusté A-sloupky a vy vidíte dokonale na všechny strany!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 12. 2019 18:44

Jsi zlý, kazíš mu jeho nenávistnou náladu.

Odpovědět  |   | 
probersevoe  |  29. 12. 2019 19:22

Chtel jsem rict, ze tohle auto s motorem 1.6 dohc by si tu tvoji francouskou plechajdu jeste dnes dalo jak malinu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 07:27

Felicia s DOHC? Opravdu? A kde se taková dá koupit, prosím?
Já jen, že standardní MPI byl jen 1.6 OHC, na lehkou Feldu to sice byl úchvatný motor, ale rychle se s ním dalo jet jen rovně. Jak byl těžký, tak v zatáčkách to auto bylo neřiditelné. Ale škodovkářům to stačilo, ti stejně umí rychle jen po rovině.

Odpovědět  |   | 
probersevoe  |  30. 12. 2019 09:58

Projdi si jeste jednou tu obrazkovou galerii. Jsou tam i tri zamyslene motorizace.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 12. 2019 12:24

Tolik nesmyslů ve třech řádcích, ne ten první, dokáže zplodit málokdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 12:52

Já vím, že škodovkářům pravda moc nevoní, ale tím ji nezmění. Felda byla skvělá s hliníkovým 1.3 MPI. Litinová monstra 1.6 MPI a 1.9D opravdu nebyla pro tohle auto tím pravým pohonem.

Odpovědět  |   | 
H.  |  30. 12. 2019 12:21

To ovšem za předpokladu, že by nebyla na sračky sežraná korozí, aby se na první nerovnosti nerozpadla na prach

Odpovědět  |   | 
Hercak  |  29. 12. 2019 18:44

Akorát to rezlo už když někdo položil metr od ní kýbl s vodou.

Odpovědět  |   | 
Olis  |  30. 12. 2019 06:37

A jestli tím raketoplánem myslíte stísněný prostor pro posádku u těchto vozů, tak ano Felicia ač řazena do malých vozů, nabízela vnitřní prostor vozidel minimálně o třídu výše. Ostatně kvality vozu nejlépe ocení zákazník a hádejte který vůz stráví nejméně času na ploše autobazaru

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 12. 2019 21:15

Fabie 1? No tak to hulíš dobrej matroš!

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 12. 2019 22:34

co mela f1 v roce uvedeni za vadu?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 12. 2019 09:11

Špatný znak na kapotě, řekl bych?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  29. 12. 2019 13:17

12 let a v pohodě. ještě jsem Fávu prodal za 30 totálně sežraného v AAAAAAAAAAAAAAAAA

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  29. 12. 2019 13:39

Na Skodovkach mi vzdycky vadila jedna vec, ze vsechno rychle zevsedni a okouka se. Jen radost z eReSa mi i po letech zustava

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  30. 12. 2019 07:03

Mám roadster MTX - č 17- a i dnes se za nim spousta lidí ohlédne - rozvor ještě užší - -

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  30. 12. 2019 11:28

Pekne! Taky bych se ohledl. A presne o to jde. Mit unikatni kousek thumbs up!

Odpovědět  |   | 
Mrmlák  |  29. 12. 2019 14:40

tvle fejslift byla snad Felicie ne? kulatej vyprcanej favorit

Odpovědět  |   | 
Lukáš Nachtmann  |  29. 12. 2019 15:43

Hezký článek. Ale nikde nevidím uvedený zdroj informací a obrázků...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  31. 12. 2019 02:05

zdroj? ... to se v tuzemských médiích moc nenosí

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  29. 12. 2019 22:09

Koukam na ty fotky a postupne mi to evokuje fiestu, talbota, cosworth a citrona ci pezota 105/6? Kazdopadne zajimave fotky.

Odpovědět  |   | 
Véna  |  30. 12. 2019 10:00

Asi budu někomu připadat jako suchar, ale hláškám jako že je auto nudné nebo že se okouká nerozumím. Auta tohoto druhu slouží k dopravě osob a zavazadel, na zábavu poslouží třeba roadster apod.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  30. 12. 2019 11:20

Jsou to predevsim super pracanti, kteri vynikaji prakticnosti a uzitnou hodnotou.
Jenze jsou u nas videt vsude na silnici a tak.. i nove modelove rady vizualne casem jakoby zevsedni. Atypicke tovarni modely jsou vzacnost. To je pak neco pro me

Odpovědět  |   | 
Filda  |  31. 12. 2019 07:08

nevím mně se fávo celkem líbí, ale je fakt že já jsem ho "nezažil" spíš už to vidím jako sváteční vůz, mě se spíš nelíbí felina, ale myslím že tohle je každého individuální záležitost

Odpovědět  |   | 
Xspy  |  31. 12. 2019 08:14

A šli by cestou Lady ....Ta podobné mezistupně prodávala ještě nedávno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

dnes | Svět motorů
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

dnes | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A