Z tiskové zprávy o prodejích Škody na českém trhu za roku 2003: „ V České republice se Škodě Auto podařilo s celkově 71 522 prodanými vozy (2002: 74 466) navzdory ostré cenová politice konkurentů především v nejprodávanějším segmentu A0 a stagnujícímu trhu získat téměř polovinu zájemců o nový vůz (tržní podíl činil 47,7%). Největšímu zájmu se těšila Škoda Fabia v provedení hatchback s 25 314 prodanými vozy. Nárůst prodeje zaznamenal model Škoda Fabia Combi (19 857 vozů; +10,8%) a Škoda Octavia Combi (7 528 vozů; +2,3%).
Od světové premiéry vozu Fabia RS na autosalonu v Ženevě v březnu 2003 si tento nezaměnitelný vůz se sportovním charakterem v České republice zakoupilo 554 zákazníků. Komfortní limuzína Škoda Superb se těšila narůstajícímu zájmu a celkem oslovila 3 658 zákazníků (+48,6%). Ve všech segmentech, kde jsou vozy Škoda zastoupeny, zaujímají modely Fabia, Octavia a Superb bezkonkurenčně první místo ve statistice prodeje vozů v České republice – každý z nich se zhruba 60% podílem v daném segmentu.
Díky modelu Superb se značka Škoda opět vrátila na Pražský hrad a speciální prezidentská limuzína Superb slouží od prosince 2003 prezidentovi České republiky. Jako oficiální vůz Škodu Superb využívá nejen prezident, ale i řada ministrů vlády České republiky.“