"Sedačky sice tělo pevně obepnou, ale jsou oproti běžné fabii měkčí, a to jak vpředu, tak vzadu."
sedačky veReSku jsou pro mě stejně nepoužitelnej "šunt" jako sedačky v normální fobii, asi by si někdo v boleslavi měl uvědomit že nemáme všichni normalizovaný prdele, a že by se měla přizpůsobovat mě ta sedačka a né můj zadek tý sedačce :/
Plně souhlasím,ty sedačky jsou dobrý tak na popojíždění po městě,ale jak vyjedeš nějakou delší štreku,tak máš v háji záda,šíji,prdel a vůbec celý jsou prostě na h...Mám staršího accenta (95),ale na sedačkách si chrochtám...2 000 km bez nejmenšího problému,jak v maminčině náruči.Ve fobii-jak na dřevěný lavici ve vlaku...
Můžete nám ostatním prozradit, kolik jste v tom RSku najel, že tak soudíte?
zhruba 50 kilometrů, ale myslím, že jestli se sedí příjemně či nikoli, člověk obvykle pozná hned a jestli ho sedačka podrží ci nikoli pozná v první ostřejší zatáčce , ne ?
další věc je zatěž těla na dlouhých tratích ale o tom jsem taky nemluvil :)
Takže vás ta sedačka nepodržela? Aha. Mno já jsem měl za těch 1000 km testu, který jsem dělal, pocit přesně opačný a to si dovolím soudit, že moje pozadí není nijak útlé a moje postava není nikterak nízká...
No já jsem právě spíš hubeněší, a tak v tý sedačce "plandám" pošupuju se ze strany na stranu a v zatáčkách si narážím boky a stehna o příliš kolmý bočnice.
Když pominu relikty z mého mládí (lada 2101-75, simca aronde-57 nebo chevy malibu-82) tak tohle je fakt asi (alespoň pro moji postavu) jedno z nehorších posezení co znám (jak normální fabie, tak rs :)
To je neslučitelné Diesel a Sport , pod slovem Nafta si představím Traktor, Lokomotivu, čoudící Nákladák a nikdy Sport. Smrt takovýmhle pokusům děláme si ostudu. čus
1,8 Turbo je potvrzená, takže klídek.
To je sice hezky, ze tam naladuji i 1.8T, ale uvest jako prvni RS radoby sportovni vuz na bazi turbonafty je trosku trapny. Komu jde o spotrebu kdyz si chce poradne zalitat? Nebo z jakeho duvodu to tam skodovka nacpala.. Ale kdyz si to nekdo koupi..... ,)
No ja jsem mel nedavno cest ridir sestivalcovej turbodiesel - Omegu 2.5 litr a abych pravdu rekl, tak u toho 6ti valce se mi to docela libilo - teda az na jednu vec - jsem zvyklej najizdet na dalnici tak, ze vytocim motor k maximu otacek na 3ku, takze uz v najezdovym pruhu mam 130-140. Bohuzel ta omega mela nechutnej omezovac uz v 4.300 otackach, takze na3ku to jelo asi tak 110 - to me fakt vysokovalo - ale jinak dobry .
Škoda Fabia WRC a Fabia RS do trojky chyba uz len trachtorik od madara Hufa a je to...newiem cim to je ale taky hlupaci jak jiri rozsypalek budu vzdy na diskusii prijemnym spestrenim...kazdy sa posmeje jeho trpanych pokusoch upliest z howna bic, tot upravit fabiu 1.9tdi aspon na uroven napr.japonskeho auta za 400 000,sk...
Nic proti tvým formulácím, ale evidentně nemáš pravdu. Každý se rozhodně nevysměje. Sice nemám TD rád a navíc vlastním japonce značky Nissan, ale nevidím důvod, proč by se Hufimu v jeho Fabce nemuselo jezdit dobře a rychle. Když ho to baví, tak z něho přece nebudu dělat blbce, navíc traktor to rozhodně není.
Co už s hufdebilem. Je to chudák...
tesi ma, ja som Marek! a o tvojom trachtore si myslim svoje...a na mojom Galante by si sice koncovky a la x-mas tree tuning nevidel, zato prekrasny vyhladeny zadok by si mozno ani nestihol zaregistrovat...to ani nemusim spominat ze to auto bolo ovela lasnejsie ako tvoj trapny pokus o auto..
To myslíš Suzuki swift s litrovým motorem!!!!!!!!!Nebo ,že by slovenská koruna dotahovala na naší!!!!! Ať je Huf jakýkoli tobě stojí v e stodole 20ti letý auto tak nevím o co Ti jde???{s jeho FaBII tI UKÁŽE koncovky}Asi to bude Moskvič za 10000sk ,protože to tam máš kousek .
Japonský auto za 400000sk je jen hromada rejže!!!
Jak na to tak koukám,tak tam nebylo nic moc světoborného...Pokud jde o auta,tak pořád stejný pekáče,který už dávno brázdí naše silnice (na první pohled),a co se jedná o holky,tak sice moc fain,pěkné,ale kvůli nim bych tam nešel.Když bych chtěl vidět holky,tak si určitě najdu jiný program,takový,kde se mi nebudou motat popelnice od škodárny....
Nebýt těch holek, tak tam nebylo nic k vidění.
A že jsou ty slečny takový hubený. To ta Fabča musí bejt pěknej šunt, když si do ní nemůže sednout ani pořádná ženská.
Asi chceš bobra až pod kozy a v podpaží pořádnýho kominíka.
Kurník, to jste si musel pane Broža užívat ...takové pěkné auta !!!
Jako novinář (i když ne autíčkový) si dovolím ještě komentář: Na tom povolání je dost dovrý to, že můžete chodit na takovéto akce. Bohužel je tom špatné to, že na takovéto akce chodit musíte. A ne vždy je to takováto zábava, spíše naopak.
Přesně tak... A navíc o tom musíme psát
Užívala si celá redakce. Automobily byly vskutku krásné....Škodovkou to ale neskončilo...Program byl velmi bohatý....Viz....Autorevue.cz v dalších dnech....
no podle těch fotek nejenom šlo o ty auta
Hostesky stály skutečně za to, ale kvůli úchylným čtenářům je určitě zveřejňovat nebudeme. AutoRevue.cz je server o autech.
Snad ne žádná narážka na mě !!!
Už se nemůžu dočkat ...nezapomeňte přidat spoustu fotek
Máme opravdu několik set fotek, ze kterých budeme ještě vybírat... určitě se máte na co těšít.
Slušné fotky, správně ostré... Té slečně v zeleném jdou dokonce vidět pod tričkem i žebra! (o tom dalším ani nemluvě )
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.