Škoda Fabia ve speciální edici Monte Carlo

Automobilka Škoda Auto na svém ženevském stánku vystaví omezenou sérii svého kompaktu Fabia, která má za úkol oslavit 100. výročí slavné dálkové Rallye Monte Carlo, na níž navíc vozy Škoda dosáhla v minulosti řady úspěchů. Připomeňme, že na závodních tratích různých podniků startují automobily z Mladé Boleslavi již 110 let. Škoda Fabia Monte Carlo sází na rozsáhlé použití černých doplňků karoserie, kouřové přední světlomety, šestnáctipalcová litá kola a sportovně naladěný podvozek. Uvnitř se můžeme těšit na dvoubarevně čalouněná sedadla se zlepšenou oporou, volant potažený perforovanou kůží s rudým stehováním a na hliníkové pedály.

O pohon se postarají zážehové jednotky 1,2 l/69 koní (51 kW) a 1,2 TSI/86 koní (63 kW) nebo vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 75, nebo 105 koní (55, resp. 77 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia v sérii Monte Carlo bude jednou z hvězd stánku Škoda na autosalonu v Ženevě
 


 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků