Škoda Fabia ve speciální edici Monte Carlo

Automobilka Škoda Auto na svém ženevském stánku vystaví omezenou sérii svého kompaktu Fabia, která má za úkol oslavit 100. výročí slavné dálkové Rallye Monte Carlo, na níž navíc vozy Škoda dosáhla v minulosti řady úspěchů. Připomeňme, že na závodních tratích různých podniků startují automobily z Mladé Boleslavi již 110 let. Škoda Fabia Monte Carlo sází na rozsáhlé použití černých doplňků karoserie, kouřové přední světlomety, šestnáctipalcová litá kola a sportovně naladěný podvozek. Uvnitř se můžeme těšit na dvoubarevně čalouněná sedadla se zlepšenou oporou, volant potažený perforovanou kůží s rudým stehováním a na hliníkové pedály.

O pohon se postarají zážehové jednotky 1,2 l/69 koní (51 kW) a 1,2 TSI/86 koní (63 kW) nebo vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 75, nebo 105 koní (55, resp. 77 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia v sérii Monte Carlo bude jednou z hvězd stánku Škoda na autosalonu v Ženevě
 


 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků