Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Assasin  |  13. 09. 2019 11:18

Už se těším na připomenutí výročí dalších všech modelů jiných značek.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 09. 2019 21:12

Dotaz: píšou největší francouzské servery nebo nejčtenější japonské auto magazíny o všech značkách zcela nestranně?
Byl jsem v Tokyu nedávno a trochu jsem v takových casacich listoval. Japonská auta a jejich úpravy na top pozicích. Nic moc o evropských autech.
Píšou sportovní servery nejprve o úspěších národních sportovců nebo zcela objektivně o všech?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 09. 2019 12:17

Je to auto co známe a bylo v podtatě přerodem ze socialistických Škodovek. Za mě má rozhodně palec nahoru a rád jsem se podíval.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 11:25

Denne aspon jeden clanecek o naší milovane skudce,skodovence! Vynikajici prace redaktoru skodarevue.cz.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  13. 09. 2019 11:48

Buřte ty curaku.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 09. 2019 15:18

Neriskuj že tě odstrřihnou. Tohle by se redaktorům nelíbilo, vždyť si ho tady hýčkají.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 11:32

Me prijde, ze v reklame naprosto vystihli to moje eReSo ..Je to malo znamy skodovacky sleeper a jedina skodovka s v historii znacky s mechanickym kompresorem (Eaton). Akcelerace taha jak maly sestivalec. Plus turbo samozrejme ve vyzsich otackach. Maximalni spokojenost. Spousta lidi ani nevi, ze se vubec vyrabelo. U nas v republice to skoro nikdo nekupoval. Prvni motor s kodem CAVE byl rizikovy motor(rozvody, olej mizel, dsg, pisty praskaly.. Ja mam schvalne az z Nemecka posledni verzi CTHE z roku 2014. Vsechno dodnes funguje dokonale. Vcetne provodovky. Proste parada. Jakoby to konecne udelali spravne.. a tim splnili ten sen z reklamy

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 11:49

Jasne kámo,fobie je SLEEPER. Doporucuji urgentni prevoz do Bohnic.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 12:12

Jeste nez se prevezu ve svem necekane hulvatsky rychlem malem hothatchi do Bohnic..Musis ale uznat, ze v nevyrazne seriove Fabii 0-200 za 30 rovnych sekund.. neni spatne.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 15:02

Je to docela známé auto a je i snadno rozpoznatelné od obyčejných Fabií. Ale rok výroby 2014 rarita je, protože většina se prodala ze začátku a pak zájem spadl prakticky na nulu. Pokud je něco, co lidi opravdu překvapí, kup jedničkovou s dvoulitrem. Dokonce i v prodejně autodílů, když jsem byl kupovat vzduchový filtr, mi prodejce tvrdil, že žádná taková Fabie se nevyráběla.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 16:35

Jo ale ja proste chtel ten 100 oktanovy special. S razenim na volante a tak. Unikatni mala skodovka..z vyroby doladeny kousek co se nekazi. S tak brutalne vykonnou fabii skodovka uz treba nikdy neprijde. Mam to a jsem absolutne spokojen

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 16:50

Jasne. Komunita skudkaru se u tohoto vozu bude neskutečně ukajet,ale pro vsechny ostatní je to smradlave hnusne HOVNO.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2019 13:08

Vizitka naprosto neschopné redakce.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 21:24

Takhle výkonná Fabie už nikdy nebude, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 09. 2019 18:55

Taky jednu dvoulitrovou v rodině stále máme a předělanou na LPG, ale až na ten příjemný motor je to stále ta blbá Fabia I s x počtem stále stejných problémů (škodovkářský folklór), kterých jsou plná fóra. Jako jedna z prvních škodovek měla i xenony, dokonce ještě řízené analogově, což je rarita. OI už je měla řízené digitálně. Moc lidí netuší, že Fabka se dělala i ve dvoulitru, ale dělat v motorovém prostoru cokoliv je neskutečný vopruz, protože má velmi špatně přístupná servisní místa (málo místa), oproti dýchavičné klasice 1.4. Na tom autě je dobrý jenom ten motor, který si dobře rozumí s LPG, zbytek auta stojí za dvě věci, jako všechny Fabie.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 21:02

V podstatě jste to vystihnul, motorově super, zbytek horší. Taky jsem ji měl na LPG. Místa tam bylo hodně málo, ale postupně jsem si na to zvykl.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 15:08

Jediná reklama, která mě zaujala, je ta výměna Fabie za Felicii, ta je vtipná. Naopak reklamy na Fabii Magic a Fabii RS, to mi přijde jako nesmysl, a reklama na jedničkovou Fabii je nezajímavá nuda.

Odpovědět  |   | 
setr  |  14. 09. 2019 11:58

Jste dokladem, že vkus je různorodý. Pro mne jsou skoro všechny reklamy na Škodu tupé, trapné, primitivně podbízivé a drnkající na touhy po průměrnosti.
Až na výjimky. Před lety běžela reklama v rádiích, "kdy už tam budeeeem?" Ta se mi hodně líbila a určitě i fungovala. Škodovka jako rodinný auto, na který je spolehnutí a který na rodinu myslí za vás. Tam leží většina zákaznický obce Škoda. Mezi lidmi, který nechtěj vyčnívat autem.

Odpovědět  |   | 
setr  |  14. 09. 2019 11:52

Tenhle spot na Fabii RS jsem nikdy neviděl. Je fakt hodně dobrej. Určitě i dobře cílenej na potenciální zák.obec.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 12:44

Ja si dokonce pripadam uzivatelsky jako by to byla pravda to v te reklame. To auto se nezda ale jede jako schizofreni cert z mimoradne dilny

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro