Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

20 komentářů

setr
14. září • 11:52

Tenhle spot na Fabii RS jsem nikdy neviděl. Je fakt hodně dobrej. Určitě i dobře cílenej na potenciální zák.obec.B-]

fanda rs twincharger
14. září • 12:44

Ja si dokonce pripadam uzivatelsky jako by to byla pravda to v te reklame. To auto se nezda ale jede jako schizofreni cert z mimoradne dilny:-D

Q
13. září • 15:08

Jediná reklama, která mě zaujala, je ta výměna Fabie za Felicii, ta je vtipná. Naopak reklamy na Fabii Magic a Fabii RS, to mi přijde jako nesmysl, a reklama na jedničkovou Fabii je nezajímavá nuda.

setr
14. září • 11:58

Jste dokladem, že vkus je různorodý. Pro mne jsou skoro všechny reklamy na Škodu tupé, trapné, primitivně podbízivé a drnkající na touhy po průměrnosti.
Až na výjimky. Před lety běžela reklama v rádiích, "kdy už tam budeeeem?" Ta se mi hodně líbila a určitě i fungovala. Škodovka jako rodinný auto, na který je spolehnutí a který na rodinu myslí za vás. Tam leží většina zákaznický obce Škoda. Mezi lidmi, který nechtěj vyčnívat autem.

fanda rs twincharger
13. září • 11:32

Me prijde, ze v reklame naprosto vystihli to moje eReSo:-D ..Je to malo znamy skodovacky sleeper a jedina skodovka s v historii znacky s mechanickym kompresorem (Eaton). Akcelerace taha jak maly sestivalec. Plus turbo samozrejme ve vyzsich otackach. Maximalni spokojenost. Spousta lidi ani nevi, ze se vubec vyrabelo. U nas v republice to skoro nikdo nekupoval. Prvni motor s kodem CAVE byl rizikovy motor(rozvody, olej mizel, dsg, pisty praskaly.. Ja mam schvalne az z Nemecka posledni verzi CTHE z roku 2014. Vsechno dodnes funguje dokonale. Vcetne provodovky. Proste parada. Jakoby to konecne udelali spravne.. a tim splnili ten sen z reklamyB-]

Q
13. září • 15:02

Je to docela známé auto a je i snadno rozpoznatelné od obyčejných Fabií. Ale rok výroby 2014 rarita je, protože většina se prodala ze začátku a pak zájem spadl prakticky na nulu. Pokud je něco, co lidi opravdu překvapí, kup jedničkovou s dvoulitrem. Dokonce i v prodejně autodílů, když jsem byl kupovat vzduchový filtr, mi prodejce tvrdil, že žádná taková Fabie se nevyráběla.

Marex
13. září • 18:55

Taky jednu dvoulitrovou v rodině stále máme a předělanou na LPG, ale až na ten příjemný motor je to stále ta blbá Fabia I s x počtem stále stejných problémů (škodovkářský folklór), kterých jsou plná fóra. Jako jedna z prvních škodovek měla i xenony, dokonce ještě řízené analogově, což je rarita. OI už je měla řízené digitálně. Moc lidí netuší, že Fabka se dělala i ve dvoulitru, ale dělat v motorovém prostoru cokoliv je neskutečný vopruz, protože má velmi špatně přístupná servisní místa (málo místa), oproti dýchavičné klasice 1.4. Na tom autě je dobrý jenom ten motor, který si dobře rozumí s LPG, zbytek auta stojí za dvě věci, jako všechny Fabie.

Q
13. září • 21:02

V podstatě jste to vystihnul, motorově super, zbytek horší. Taky jsem ji měl na LPG. Místa tam bylo hodně málo, ale postupně jsem si na to zvykl.

fanda rs twincharger
13. září • 16:35

Jo ale ja proste chtel ten 100 oktanovy special. S razenim na volante a tak. Unikatni mala skodovka..z vyroby doladeny kousek co se nekazi. S tak brutalne vykonnou fabii skodovka uz treba nikdy neprijde. Mam to a jsem absolutne spokojen

Q
13. září • 21:24

Takhle výkonná Fabie už nikdy nebude, to je jasné.

Josef Buřt
13. září • 16:50

Jasne. Komunita skudkaru se u tohoto vozu bude neskutečně ukajet,ale pro vsechny ostatní je to smradlave hnusne HOVNO.

.
14. září • 13:08

Vizitka naprosto neschopné redakce.

Josef Buřt
13. září • 11:49

Jasne kámo,fobie je SLEEPER. Doporucuji urgentni prevoz do Bohnic.

fanda rs twincharger
13. září • 12:12

Jeste nez se prevezu ve svem necekane hulvatsky rychlem malem hothatchi do Bohnic..Musis ale uznat, ze v nevyrazne seriove Fabii 0-200 za 30 rovnych sekund.. neni spatne. :-P

Josef Buřt
13. září • 11:25

Denne aspon jeden clanecek o naší milovane skudce,skodovence! Vynikajici prace redaktoru skodarevue.cz.

Kejsy
13. září • 11:48

Buřte ty curaku.

.
13. září • 15:18

Neriskuj že tě odstrřihnou. Tohle by se redaktorům nelíbilo, vždyť si ho tady hýčkají.

Assasin
13. září • 11:18

Už se těším na připomenutí výročí dalších všech modelů jiných značek.

stealth01
13. září • 21:12

Dotaz: píšou největší francouzské servery nebo nejčtenější japonské auto magazíny o všech značkách zcela nestranně?
Byl jsem v Tokyu nedávno a trochu jsem v takových casacich listoval. Japonská auta a jejich úpravy na top pozicích. Nic moc o evropských autech.
Píšou sportovní servery nejprve o úspěších národních sportovců nebo zcela objektivně o všech?

Petr Vaněk
15. září • 12:17

Je to auto co známe a bylo v podtatě přerodem ze socialistických Škodovek. Za mě má rozhodně palec nahoru a rád jsem se podíval.

Doporučujeme

Články odjinud