Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Assasin  |  13. 09. 2019 11:18

Už se těším na připomenutí výročí dalších všech modelů jiných značek.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 09. 2019 21:12

Dotaz: píšou největší francouzské servery nebo nejčtenější japonské auto magazíny o všech značkách zcela nestranně?
Byl jsem v Tokyu nedávno a trochu jsem v takových casacich listoval. Japonská auta a jejich úpravy na top pozicích. Nic moc o evropských autech.
Píšou sportovní servery nejprve o úspěších národních sportovců nebo zcela objektivně o všech?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 09. 2019 12:17

Je to auto co známe a bylo v podtatě přerodem ze socialistických Škodovek. Za mě má rozhodně palec nahoru a rád jsem se podíval.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 11:25

Denne aspon jeden clanecek o naší milovane skudce,skodovence! Vynikajici prace redaktoru skodarevue.cz.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  13. 09. 2019 11:48

Buřte ty curaku.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 09. 2019 15:18

Neriskuj že tě odstrřihnou. Tohle by se redaktorům nelíbilo, vždyť si ho tady hýčkají.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 11:32

Me prijde, ze v reklame naprosto vystihli to moje eReSo ..Je to malo znamy skodovacky sleeper a jedina skodovka s v historii znacky s mechanickym kompresorem (Eaton). Akcelerace taha jak maly sestivalec. Plus turbo samozrejme ve vyzsich otackach. Maximalni spokojenost. Spousta lidi ani nevi, ze se vubec vyrabelo. U nas v republice to skoro nikdo nekupoval. Prvni motor s kodem CAVE byl rizikovy motor(rozvody, olej mizel, dsg, pisty praskaly.. Ja mam schvalne az z Nemecka posledni verzi CTHE z roku 2014. Vsechno dodnes funguje dokonale. Vcetne provodovky. Proste parada. Jakoby to konecne udelali spravne.. a tim splnili ten sen z reklamy

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 11:49

Jasne kámo,fobie je SLEEPER. Doporucuji urgentni prevoz do Bohnic.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 12:12

Jeste nez se prevezu ve svem necekane hulvatsky rychlem malem hothatchi do Bohnic..Musis ale uznat, ze v nevyrazne seriove Fabii 0-200 za 30 rovnych sekund.. neni spatne.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 15:02

Je to docela známé auto a je i snadno rozpoznatelné od obyčejných Fabií. Ale rok výroby 2014 rarita je, protože většina se prodala ze začátku a pak zájem spadl prakticky na nulu. Pokud je něco, co lidi opravdu překvapí, kup jedničkovou s dvoulitrem. Dokonce i v prodejně autodílů, když jsem byl kupovat vzduchový filtr, mi prodejce tvrdil, že žádná taková Fabie se nevyráběla.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  13. 09. 2019 16:35

Jo ale ja proste chtel ten 100 oktanovy special. S razenim na volante a tak. Unikatni mala skodovka..z vyroby doladeny kousek co se nekazi. S tak brutalne vykonnou fabii skodovka uz treba nikdy neprijde. Mam to a jsem absolutne spokojen

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 09. 2019 16:50

Jasne. Komunita skudkaru se u tohoto vozu bude neskutečně ukajet,ale pro vsechny ostatní je to smradlave hnusne HOVNO.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2019 13:08

Vizitka naprosto neschopné redakce.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 21:24

Takhle výkonná Fabie už nikdy nebude, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 09. 2019 18:55

Taky jednu dvoulitrovou v rodině stále máme a předělanou na LPG, ale až na ten příjemný motor je to stále ta blbá Fabia I s x počtem stále stejných problémů (škodovkářský folklór), kterých jsou plná fóra. Jako jedna z prvních škodovek měla i xenony, dokonce ještě řízené analogově, což je rarita. OI už je měla řízené digitálně. Moc lidí netuší, že Fabka se dělala i ve dvoulitru, ale dělat v motorovém prostoru cokoliv je neskutečný vopruz, protože má velmi špatně přístupná servisní místa (málo místa), oproti dýchavičné klasice 1.4. Na tom autě je dobrý jenom ten motor, který si dobře rozumí s LPG, zbytek auta stojí za dvě věci, jako všechny Fabie.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 21:02

V podstatě jste to vystihnul, motorově super, zbytek horší. Taky jsem ji měl na LPG. Místa tam bylo hodně málo, ale postupně jsem si na to zvykl.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 09. 2019 15:08

Jediná reklama, která mě zaujala, je ta výměna Fabie za Felicii, ta je vtipná. Naopak reklamy na Fabii Magic a Fabii RS, to mi přijde jako nesmysl, a reklama na jedničkovou Fabii je nezajímavá nuda.

Odpovědět  |   | 
setr  |  14. 09. 2019 11:58

Jste dokladem, že vkus je různorodý. Pro mne jsou skoro všechny reklamy na Škodu tupé, trapné, primitivně podbízivé a drnkající na touhy po průměrnosti.
Až na výjimky. Před lety běžela reklama v rádiích, "kdy už tam budeeeem?" Ta se mi hodně líbila a určitě i fungovala. Škodovka jako rodinný auto, na který je spolehnutí a který na rodinu myslí za vás. Tam leží většina zákaznický obce Škoda. Mezi lidmi, který nechtěj vyčnívat autem.

Odpovědět  |   | 
setr  |  14. 09. 2019 11:52

Tenhle spot na Fabii RS jsem nikdy neviděl. Je fakt hodně dobrej. Určitě i dobře cílenej na potenciální zák.obec.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 12:44

Ja si dokonce pripadam uzivatelsky jako by to byla pravda to v te reklame. To auto se nezda ale jede jako schizofreni cert z mimoradne dilny

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A