Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Populární hatchback od Škodovky letos slaví hezkých 20 let na trhu. Podívali jsme se, jak se v průběhu dosavadního života snažila Fabia zaujmout případné kupce v televizních reklamách.

Nástupce Felicie, nová éra Škody Auto v novém tisíciletí a velká zodpovědnost zaujmout novým dostupným kompaktem, který dotvoří jádro modelové nabídky české značky. Od představení v roce 1999 se Škoda Fabia vydala na cestu, která i po třech generacích stále trvá. I když sedan v první generaci raději vytěsňujeme z paměti...

První elektrická Škoda má českou cenu. A Češi zase způsob, jak vám ji prodat

První elektrická Škoda má českou cenu. A Češi zase způsob, jak vám ji prodat

Stejně jako Felicia či Octavia, nyní i Fabia patří do seznamu nejznámějších jmen Škodovky a k vůbec nejprodávanějším modelům v historii značky. Velkou zásluhu na tom měla bezpochyby i reklamní kampaň, která se v průběhu let snažila potencionální zájemce upoutat mnohdy velmi kreativním způsobem. 

1. generace (1999 – 2007)

Příchod nového tisíciletí, všechno musí být nové, pokrokové a moderní. Takto se Škoda snažila propagovat nástupce Felicie při uvedení první generace Fabie. „Nová Škoda. Nová třída. Nová inspirace.“ Pohodový hudební podkres, klidné jízdní záběry a dojem, že nová Škodovka bude prostě fajn. Felicii klidně prodejte.

2. generace (2007 – 2014)

Druhá generace „fabky“ už přišla s kompletně rozdílným stylem propagace. Všechno bylo barevnější, zábavnější, automobilka chtěla poukázat na možnosti personalizace modelu a hlavně zaujmout mladou generaci řidičů, stejně jako dříve tu starou, která se ještě stále nezbavila Felicie. A přestože reklama s výrobou dortu ve tvaru „dvojkové“ Fabie pobavila, navazující kousek se záběry na produkci ostrého RS patří nejspíše k vrcholu marketingového oddělení Škody.

Škoda Kamiq Monte Carlo je tady. Už se oficiálně ví, jak ji správně definovat

Škoda Kamiq Monte Carlo je tady. Už se oficiálně ví, jak ji správně definovat

3. generace (2014 – současnost)

A jsme zpátky u současné třetí generace, která na své nostalgické vzpomínky teprve čeká. Sice nevíme, zda na party zvládne poslední Fabia strhnout více pozornosti než mluvící „papagáj“, ale to už je zřejmě subjektivní pohled na věc. Ostatně jako u všech námi zmíněných reklam… Nejspíše se shodneme, že Fabia druhé generace v disciplíně zábavných reklam drtivě vede.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků