Škoda Fabia ušla velký kus cesty. Skici a poznatky z vývoje odhalují, jak to začalo

23 komentářů

Adys
17. února • 10:33

skici?🤦

veritas
17. února • 11:02

Ikdyz nerad, musim dat autorovi za pravdu. Je to spravne.
Co takhle si nejdrive overit a pak utocit ...
Je o tom dokonce cele pojednani - zvlastnosti ceskeho jazyka v moderni dobe

Dr.Iver
17. února • 9:06

Jednickova Fabie byla poctive postaveny auto z doby, kdy skodovka sla nahoru, dbala na kvalitu a mela podporu i ve VW. Dulezite je, ze se vyhnula typickym skodovackym kompromisum a podivnym proporcim jako jednickova Octa nebo Superb. Pak prisla dvojkova, na te uz se setrilo, designove se nepovedla, pouzilo se stare sasi atd. No a trojkova darmo mluvit, tam je osizene vsechno od kol az po strechu…

Bady
16. února • 21:27

Skici? Twl to je moc.

Mlok68
16. února • 18:21

Svého času se mi moc nelíbila, ale design byl opravdu nadčasový, pokud to není zrovna orezlá škatle, je to pěkný pohled i dnes. Samozřejmě ve srovnání s současnou produkcí trošku bledne ale nějakou eleganci si drží dodnes, tohle moc aut neumělo. Za mě spíš v čase poblebly 1dničkové oktávky, ne že by to bylo ošklivé auto ale bylo prostě obyčejné, postavte vedle sebe mondeo combi , oktávku combi a člověk by řekl že mezi nimi zas až takový rozdíl nebyl (myšleno design)I když ten interiér sice praktický, ale sedačky nic moc, oproti fordům stejného roku a cenovky a chybí tu určité vychytávky jako délkově stavitelný volant a těch motorizací ne jak dneska s jedním motorem různě načipnutým.Mám 1.9PD Combi jezdím s tím do práce za 4,8 nafty a kdyby to za dva roky nezrezlo budu s tím jezdit i za 2 roky. Sem tam se něco podělá hold starý auto ale těžko se k němu hledá nějaké novější alternativa.Buď to má malý kufr, nebo člověku nesedí motor bral bych Fabii 1.5tsi ale co? ale ta není :-(, ten základní litr mi teda moc nesednul ale pravda jen párkrát jsem to měl půjčené, svatě 1.2 TSI ve služebním Rapidu ten mě bavil.

Mlok68
16. února • 18:32

A nebo Scalu Combi, ale co ta se taky nedělá :-), český sen o oktavii nemám, pro mne je to velká kráva u práce s tím nezaparkuju. Tyhle malý peklostroje combi (nejenom Fabia) jsou pro mě naopak skvělý, otočím se s tím na pětníku děti nějak dozadu nacpu :-) a do kufr zaplním vším na víkend.

x
16. února • 15:26

Bohuzel jsem tohle dilo v jednickovy verzi kdysi vlastnil. Hnus. Vic k tomuhle pocinu nemam.

Mlok68
16. února • 18:23

Tak otázka, můj první služebák bylo HTP v naprostém základu, to byla opravdu motokára, teď jsem dohonil nějakou Elegance se šíbrem a koženejma serepetičkama a není to zas až tak hnusný auto ani zevnitř :-)

Vilda
15. února • 22:25

Neřeším úspěch nebo neúspěch ani to jakou cestu Fabia ušla - ujela 😉 Nemám první model vůbec rád a to ze dvou důvodů ... za prvé zepředu oslňující světla - nevím jestli to je konstrukcí a nebo špatným seřízením světel či nastavením řidiči ale z 90 % aut , co oslňují jsou Fabie a to nemusí mít ani xenony. No a ze zadu díky krátké zádi a scházejícím zástěrkám je opravdu radost za nepříznivého počasí za Fabií jet, protože vše na cestě skončí na vašem autě. Jistě tohle je problém všech kratších aut ale pro mne Fabii opravdu nemusím ani vidět , snad jen z boku je v pohodě . Tak co , je tu někdo s podobným názorem , nebo jsem v tom sám ?

Mlok68
16. února • 18:27

No jám mám zase problém se všemi novými škodovkami a jejich automatem na dálková světla, na cestě po Vysočine kde je milion horizontů to dostanu častěji než od Fabie a ještě dálkáčema, Fakt mi přijde že to přepínaj až když vidí světla, ale to mě už dobrý 1-3 vteřiny šajní na hlavu.

Jsi sám
15. února • 22:33

Jsi v tom sám.
Fabia je boží stroj a jinak to nejde.
Ušla strašně moc

Tomáš
15. února • 18:49

Škodovka vyrábí auta?

Petrzel
15. února • 18:56

Jo, má to volant, 4 kola a véééééélikýýý tablet.

Veritas
15. února • 19:05

Teď nám došlo že sedíš na odrážedle.

veritas
15. února • 19:09

Děti děti,zase budete dělat bordel?!!!?

veritas
15. února • 18:54

Škoda Auto ano
Škoda Transportation be
Škoda materiálu bylo na tebe

WRC Fabia R2 TwinCharger
15. února • 16:14

U té jedničky je design nadčasový, to se musí uznat. Dvojková zas dostala příchuť takového zvětšeného Mini Coopera a možnost hulvátsky silného, benzínového motoru. Trojková vypadá taky báječně. No a ne?
Ve WRC tohle auto přepisuje dějiny. Tam si žádná jiná Škodovka nikdy nevedla lépe. ..a tak nedivim se, že jedeme do čtvrtého kola.B-]

Zumion
16. února • 7:37

Nadčasový? Ty hranatý přední světla vypadaly zastarale už jak to sjelo z výrobní linky.

Petrzel
15. února • 18:55

Ve WRC přepisuje dějiny???? A to jako v čem? Že králuje odnoži B a na koncernem stále kritizovaný podřadný Hyunday ani zdaleka nemá??? Projeďte se někdy N-kem a pak jakoukoliv WRS či RS. Zjistíte, jak moc velká nuda to v pojetí koncernu je. Vyzkoušejte Toyoty GR Yaris a poznáte, co znamená zábava za volantem. Škoda se jen fasuje ve firmách, u Policie a kupuje ji jakou novou jen 20% zákazníků. Na rozdíl od jiných automobilek Škoda nikdy nehrála první housle. Ale sněte si dál svůj vlhký sen zvaný Škoda....vždyť v sérii i Dacia má lepší podvozek, než ten německý předražený šunt.

WRC Fabia R2 TwinCharger
15. února • 19:33

Já to pociťuju ve svém kokpitu... Ve sbírání vavřínů je nejúspěšnějším modelem v historii Škodovky. Vyhrála nejvicekrát. Copak Octavia nebo Rapid, Favorit, 130, 130 LR atd. vyhráli vícekrát? Neblbni

veritas
15. února • 16:18

Twl ty seš magor.
Ale v dobrém slova smyslu.

veritas
15. února • 13:35

Vomitus

Jára
15. února • 13:23

To je opravdu neskutečné.

Doporučujeme

Články odjinud