Kdyby AutoRevue taky udělala recenci nebylo by na škodu...
Je chvályhodné, že tenhle model má v základu alespoň centrální zamykání, stavitelný volant a "dotaci" na metalízu, což dříve verze SOCIAL EDITION nemívaly. Pořád je zde lepší výbava než byla za stejné peníze u Felicie LX. A na našvání závistivých sousedů novým autem tahle verze stačí - to je ten největší TRUMF.
Aha, takze fabie je oproti puntu auto... Dik, zase vim neco, co jsem predtim nevedel.. znalce..Budu radsi jezdit ve fabii bez vybavy nez v puntu s vybavou!! Nerikam ze punto neni dobry auto, jen rikam co bych zvolil ja.. Vidis?Taky dokazu vyjadrit svuj nazor A nemusim tamy myt hloupy kidy, ze punto neni auto..
To je teda opravdu TRUMF! Ona Fabia nemá v základu centrální zamykání?...nojo, teď jsem se podíval na stránky firmy ŠKODA-že-je-to-AUTO, a Classic má úžasné mechanické ovládání oken:), mechanické uzamykání dveří:), zakrytí zavazadlového prostoru (wow), stavitelná zrcátka (neuvěřitelné) a také ozdobný kryt mototu. No nic, za ty peníze bych si dovedl představit i něco víc, než žebřiňák. Každá normální automobilku má dneska v základu centrál, elektrická okna, palubní počítač, výškově stavitelný volant.... Třeba Fiat to prodává v Puntu za 249 tisíc, a to je narozdíl od Fobie auto.
Hm, ja bych zase uvital mit moznost nemit vybavu, ale mit diky tomu nizsi cenu. Onoje hezky, ze moje oblibena Honda ma vsechno v zakladu a dokoupit nic "netreba", ale kdyz nejlevnejsi auto (Civic) od nich stoji 400 tis., tak ja bych radsi Hondu bez eletrickejch okynek a podobnych serepeticek za 300, ale mel bych Hondu ... takhle proste zadnou moznost nemam
Punto je šunt, znova ma o tom presvedčil autorizovaný servis Autotyp S Fiatmi končím, vraciam naspäť lízingovke a kupujem Fabiu RS (červená ), už je aj objednaná
Takú kokotinu som už dávno nečítal, že Punto je na rozdiel od Fabie auto - možno tvoje hej, moje ani po 13 mesiacoch neboli schopní v ani jednom servise v Bratislave a okolí dať do takého stavu, že by sa to dalo nazvať autom - ja pod tým slovom chápem dopravný prostriedok, ktorý ma zoberie tam, kde chcem. FIAT NO MORE!
F.I.A.T. = FEHLER IN ALLE TEILE !!!
No tak si s tym Fiatom mal skocit do Dunajskej alebo Galanty (na tie som este nadavat nepocul, ale mozno sa mi len nedonieslo). Zato som zvedavy, kam pojdes s tou skodofkou, pretoze na celom zapadom Slovensku velmi tazko najdes poriadny servis. Takze dufaj, aby to bolo bezproblemove auto. Inak si sa dovozil. Vela stastia.
Apropo pri tej cene a vybave je este zopar porovnatelnych aut a s modernejsimi a pruznejsimi motormi ako "akciova" Skoda 1.2 HTP 40kW. Treba len zalistovat v cennikoch, pozriet testy a navstivit dealera, ktory este mozno spusti alebo prida k vybave.
Ale proti gustu ziaden disputat.
A aby som nezabudol, hlavne setsakramenstky si davaj bacha aby nezmizla kym sa otocis. Hlavne ak si z Blavy.
...IN ALLEN TEILEN!
ano je to divná strategie ,ale srovnej prodeje: Fabie x0 000 kusů/ročně a když jsem kupoval Punto před 4 roky tak ho první rok prodali 1200 kousků. Klobouk dolů před Škodofkou.Lidi kupujou neni co řešit.
Mozna v Cesku. Ale koukni se na evropske prodeje Ta dava Punto Fabii na prdel jinym zpusobem
Já jsem ho měl Je čas udělat fiatu pá pá.
jsou zakaznici, kteri potrebuji auto. dalsi veci jsou jim ponekud lhostejne. viz pocty prodanych junioru za 229 900. spousta lidi se potrebuje dopravit atojim staci. jejich nazor nesdilim ale v mnohem chapu, i kdyz bych napriklad za stejnou cenu radeji koupil octavii v autorizovanem servisu s citelnym puvodem. at to ma vybavu jakou chce, tak je to o dve generace vyspelejsi nez felicia ( bezpecnost, technicka reseni, pohodli, a spousta dalsich) ma to posilovac, kterej ve FEL stal 13 tis., ma to airbag (9800) a ma to central (3100 nebo kolik to bylo) a ma to 5200 na barvu. Felicia Trumf se prodavala za 239 900. Je Fabia predrazena??? Ja osobne jezdim ve Felicii a v Octavii, a jak jsem zkousel pravda vybavenejsi Fabie, tak to bylo oproti Felicii opravdu o necem jinem. Temer Octavia. A kdo chce vybavu, at se podiva vys. Neni to tak davno co se prodaval akcni model Creation za 330 tis., ktery mel i parkovaci system.
To teda cumim to je luxus opravdu se skodovka pochlapila. Ted vazne tento akcni model naprosto nechapu vzdyt pri akci se u ostatnich automobilek dava prakticky vzdy nejake zvyhodneni v ramci vybavy. Tohle neni zadna akce to je jenom ten nejsprostsi zakladni model co muze byt a oni tomu reknou akce.
Oproti základnímu modelu Classic je to cenové zvýhodnění => akce.
No ešte chvílu bude takto škodofka pokračovať a z fabky bude len motokára
akčný model: 4 kolesá, volant a jedna sedačka, cena=????
Nechapu, co remcas! Jak nabihala Fabia, tak lidi narikali, ze na fabii nemaji a to ani na Classic, ktery mel slusnou vybavu (2x airbag, vyskove-podelne volant, central, el. okna vpredu, atd)... Aby byla cenove dostupnejsi, tak ji slevnili a ocesali ... Ale ne, to se setrivym slovakum chudsi vybava zase nelibi ... kup si eleganci, a nedelej ze sebe debila ("4 kolesá, volant a jedna sedačka")
Co treba FabiaRS 1.9TDI? V zakladu ma klima, xenony, palubni comp, el. okna, central s dalkovym ovladanim, vyskove i podelne volant, vyskove nastavitelne sedadla ridice a spolujezdce, radio s CD a 8repro, atd. "jen" za 1/2 milionu ... Konkurence s podobnymi modely stoji jeste o 200 000KC vic ...
Ad Classic: Nevim jak dnes, ale puvodne mela fabia Classic v zakladu jen jeden airbag - u ridice. Ad RS: Souhlasim, ze je za slusnou cenu vzhledem k jeji vybave. Mejme ale na pameti, ze je to bonusovka, jiz se proda par set kusu a skodovka diky tomu nezchudne. Tahounem prodeje budou spis levnejsi verze, rekneme do 300.000 Kc, a tam skodovka v pomeru cena/vykon ponekud zaostava.
Netvrdim, ze fabia je spatna, parkrat jsem s ni jel, ale kdybych si mel vybirat v teto tride, poohlizel bych se zrejme jinde (holt vyber auta je taky pocitova zalezitost, jak ktere komu padne do oka). Takze no flame, pls (a taky nepiste prispevky unahlene a abstrahujte od "remcani", "narikani", setrivych Slovaku" a "debilu" - pevne verim, ze jste pouze nepsal prispevek s chladnou hlavou a netyka se Vas posledne citovany vyraz).
Výbava Classic u Fabie neobsahovala el. okna ani centrál, s tím přišel až později Classic Plus.
A Fabia RS nemá v základu výškově stavitelné sedadlo spolujezdce.
Stále je to lepší než dražší Classic, co nemá centrál a nastavení volantu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.