Škoda Fabia Trumf za 250 tisíc

19 komentářů

Andrew
14. dubna • 18:44

Kdyby AutoRevue taky udělala recenci nebylo by na škodu...

Milan
2. března • 23:45

Je chvályhodné, že tenhle model má  v základu alespoň centrální zamykání, stavitelný volant  a "dotaci" na metalízu, což dříve verze SOCIAL EDITION nemívaly. Pořád je zde lepší výbava než byla  za stejné peníze u Felicie LX.  A na našvání závistivých sousedů novým autem tahle verze stačí - to je ten největší TRUMF.

ace3
27. února • 20:04

Aha, takze fabie je oproti puntu auto... Dik, zase vim neco, co jsem predtim nevedel.. znalce..
Budu radsi jezdit ve fabii bez vybavy nez v puntu s vybavou!! Nerikam ze punto neni dobry auto, jen rikam co bych zvolil ja.. Vidis?Taky dokazu vyjadrit svuj nazor A nemusim tamy myt hloupy kidy, ze punto neni auto..

Rokba
27. února • 19:17

 To je teda opravdu TRUMF! Ona Fabia nemá v základu centrální zamykání?...nojo, teď jsem se podíval na stránky firmy ŠKODA-že-je-to-AUTO, a Classic má úžasné mechanické ovládání oken:), mechanické uzamykání dveří:), zakrytí zavazadlového prostoru (wow), stavitelná zrcátka (neuvěřitelné) a také ozdobný kryt mototu. No nic, za ty peníze bych si dovedl představit i něco víc, než žebřiňák. Každá normální automobilku má dneska v základu centrál, elektrická okna, palubní počítač, výškově stavitelný volant.... Třeba Fiat to prodává v Puntu za 249 tisíc, a to je narozdíl od Fobie auto.

Mulder
1. března • 12:56

Hm, ja bych zase uvital mit moznost nemit vybavu, ale mit diky tomu nizsi cenu. Onoje hezky, ze moje oblibena Honda ma vsechno v zakladu a dokoupit nic "netreba", ale kdyz nejlevnejsi auto (Civic) od nich stoji 400 tis., tak ja bych radsi Hondu bez eletrickejch okynek a podobnych serepeticek za 300, ale mel bych Hondu ... takhle proste zadnou moznost nemam

Yanik
28. února • 12:53

Punto je šunt, znova ma o tom presvedčil autorizovaný servis Autotyp  S Fiatmi končím, vraciam naspäť lízingovke a kupujem Fabiu RS (červená ), už je aj objednaná

Takú kokotinu som už dávno nečítal, že Punto je na rozdiel od Fabie auto - možno tvoje hej, moje ani po 13 mesiacoch neboli schopní v ani jednom servise v Bratislave a okolí dať do takého stavu, že by sa to dalo nazvať autom - ja pod tým slovom chápem dopravný prostriedok, ktorý ma zoberie tam, kde chcem. FIAT NO MORE!

F.I.A.T. = FEHLER IN ALLE TEILE !!!

1zdavu
1. března • 8:13

No tak si s tym Fiatom mal skocit do Dunajskej alebo Galanty (na tie som este nadavat nepocul, ale mozno sa mi len nedonieslo). Zato som zvedavy, kam pojdes s tou skodofkou, pretoze na celom zapadom Slovensku velmi tazko najdes poriadny servis. Takze dufaj, aby to bolo bezproblemove auto. Inak si sa dovozil. Vela stastia.

Apropo pri tej cene a vybave je este zopar porovnatelnych aut a s modernejsimi a pruznejsimi motormi ako "akciova" Skoda 1.2 HTP 40kW. Treba len zalistovat v cennikoch, pozriet testy a navstivit dealera, ktory este mozno spusti alebo prida k vybave.  

Ale proti gustu ziaden disputat.

A aby som nezabudol, hlavne setsakramenstky si davaj bacha aby nezmizla kym sa otocis. Hlavne ak si z Blavy.

a
28. února • 14:48

...IN ALLEN TEILEN!

vita
27. února • 21:02

ano je to divná strategie ,ale srovnej prodeje: Fabie x0 000 kusů/ročně a když jsem kupoval Punto před 4 roky tak ho první rok prodali 1200 kousků. Klobouk  dolů před  Škodofkou.Lidi kupujou neni co řešit.

Werni
27. února • 22:36

Mozna v Cesku. Ale koukni se na evropske prodeje Ta dava Punto Fabii na prdel jinym zpusobem

vita
29. února • 0:14

Já jsem ho měl Je čas udělat fiatu pá pá.

Bojler
27. února • 18:29

jsou zakaznici, kteri potrebuji auto. dalsi veci jsou jim ponekud lhostejne. viz pocty prodanych junioru za 229 900. spousta lidi se potrebuje dopravit atojim staci. jejich nazor nesdilim ale v mnohem chapu, i kdyz bych napriklad za stejnou cenu radeji koupil octavii v autorizovanem servisu s citelnym puvodem. at to ma vybavu jakou chce, tak je to o dve generace vyspelejsi nez felicia ( bezpecnost, technicka reseni, pohodli, a spousta dalsich) ma to posilovac, kterej ve FEL stal 13 tis., ma to airbag (9800) a ma to central (3100 nebo kolik to bylo) a ma to 5200 na barvu. Felicia Trumf se prodavala za 239 900. Je Fabia predrazena??? Ja osobne jezdim ve Felicii a v Octavii, a jak jsem zkousel pravda vybavenejsi Fabie, tak to bylo oproti Felicii opravdu o necem jinem. Temer Octavia. A kdo chce vybavu, at se podiva vys. Neni to tak davno co se prodaval akcni model Creation za 330 tis., ktery mel i parkovaci system.

Ahmed
27. února • 15:45

To teda cumim to je luxus opravdu se skodovka pochlapila. Ted vazne tento akcni model naprosto nechapu vzdyt pri akci se u ostatnich automobilek dava prakticky vzdy nejake zvyhodneni v ramci vybavy. Tohle neni zadna akce to je jenom ten nejsprostsi zakladni model co muze byt a oni tomu reknou akce.

 

Petr Broža
27. února • 15:55

Oproti základnímu modelu Classic je to cenové zvýhodnění => akce.

POPO
27. února • 15:34

No ešte chvílu bude takto škodofka pokračovať a z fabky bude len motokára

akčný model: 4 kolesá, volant a jedna sedačka, cena=????

FabiaRS
27. února • 16:54

Nechapu, co remcas! Jak nabihala Fabia, tak lidi narikali, ze na fabii nemaji a to ani na Classic, ktery mel slusnou vybavu (2x airbag, vyskove-podelne volant, central, el. okna vpredu, atd)... Aby byla cenove dostupnejsi, tak ji slevnili a ocesali ... Ale ne, to se setrivym slovakum chudsi vybava zase nelibi ... kup si eleganci, a nedelej ze sebe debila ("4 kolesá, volant a jedna sedačka")

Co treba FabiaRS 1.9TDI? V zakladu ma klima, xenony, palubni comp, el. okna, central s dalkovym ovladanim, vyskove i podelne volant, vyskove nastavitelne sedadla ridice a spolujezdce, radio s CD a 8repro,  atd. "jen" za 1/2 milionu ... Konkurence s podobnymi modely stoji jeste o 200 000KC vic ...

strejceknimra
27. února • 21:41

Ad Classic: Nevim jak dnes, ale puvodne mela fabia Classic v zakladu jen jeden  airbag - u ridice. Ad RS: Souhlasim, ze je za slusnou cenu vzhledem k jeji vybave. Mejme ale na pameti, ze je to bonusovka, jiz se proda par set kusu a skodovka diky tomu nezchudne. Tahounem prodeje budou spis levnejsi verze, rekneme do 300.000 Kc, a tam skodovka v pomeru cena/vykon ponekud zaostava.

Netvrdim, ze fabia je spatna, parkrat jsem s ni jel, ale kdybych si mel vybirat v teto tride, poohlizel bych se zrejme jinde (holt vyber auta je taky pocitova zalezitost, jak ktere komu padne do oka). Takze no flame, pls (a taky nepiste prispevky unahlene a abstrahujte od "remcani", "narikani", setrivych Slovaku" a "debilu" - pevne verim, ze jste pouze nepsal prispevek s chladnou hlavou a netyka se Vas posledne citovany vyraz).

MaxvRS
27. února • 17:02

Výbava Classic u Fabie neobsahovala el. okna ani centrál, s tím přišel až později Classic Plus.

A Fabia RS nemá v základu výškově stavitelné sedadlo spolujezdce.

Michal
27. února • 15:43

Stále je to lepší než dražší Classic, co nemá centrál a nastavení volantu.

Doporučujeme

Články odjinud