Myslím,že Renault je po čase na vyhození,po 2 letech v něm všechno rachotí ,tak i u forda,plasty stojej za prd,ale někomu se líbí,nikomu to neberu,mám praxi s peugeotem,citroenem,oplem,renoltem i fordem a škoda u mě prosrě boduje trvanlivostí.... sice strohým designem interiéru,ale ne tak rychle okoukatelným jako u výše zmiňovaných vozů.člověk se nesmí nechat zlákat na první pohled vnitřkem.Proč myslíte,že škoda je tady nejprodávanější auto??Daj se na to sehnat díly za pakatel z osobní zkušenosti a je to domácí produkt!(za dom.prudukt považuji i vozy z tpca)Kdybych nešel do Škody octavie(fábku má otec a nejsme z M.B a nepracujeme ve škodě) tak bych asi šel do fiata stilo combi,pochopitelně mírně ojeté,Fiat jde s kvalitou nahoru!:-D
Mal si Renaulta 2, ci viac rokov? Ze ho tak zhadzujes...Skoda je najpredavanejsia z dovodu, ze zvyk = zelezna kosela a tiez preto, lebo korumpuje recenzentov, ktori neobjektivne vychvaluju skodovky a zhadzuju potencialnych konkurentov. Viem to z vlastnej skusenostii. Mal som vzdy Skodovky a Thalie som povazoval za podradne auta. Pred 3 mesiacmi som si kupil Thaliu a som velmi pozitivne prekvapeny. Mam najazdenych 9 tis. km a maximalne spokojny. Oproti Fobii je to ovela lepsie a podstatne lacnejsie priblizovadli.No more VW Schade!!!
Proč je škoda nejprodávanější? Protože je sekaj jak Baťa cvičky a nemusí se na ni čekat.Hlavně kolik lidí ji má psanou na sebe.převážně to jsou firemní auta a ten kdo je objednává,tak v nich nejezdí.Sám se o nákup vozů starám a pokud potřebuji auta rychle,škodovky stojej všude.A je zajímavý,kolik dokážou prodejci z ceny slevit.Opravdu je škodovka předraženej žebrák (fabia 1.2) Vemte si jenom poměr cena/výbava
Koupim si čtyřdvéřovej Chevrolet Aveo teď je maj v akci. Akorát teda nevim jak rapidně vyšší má amerikán oproti evropance spotřebu... 3-[
a amerikán je s těhle prosím tě který ?
Já nechápu, jak si někdo může koupit nové předražené auto, když rok stará "ojetina" z německa nebo jiného vyspělého státu je cenově na půlce a technický stav takový, jako by auto vyjelo z fabriky.????Pravda, má to háček - chce to známosti :)))
Abych to neměl zaprděný od někoho jinýho a abych měl plnou a dlouhou záruku?
Známosti? Na co?
Zdravím všechny, mám soukromou Fabii combi 1,2 l, 47 kw a jsem s ní spokojený. Před 2 měsíci mi v práci přidělili Fiata Grande Punto a řeknu vám, byl jsem nejdříve naštvaný, ale jen do doby, než jsem do Punta sednul a začal s ní jezdit. Jako by spadlo z jiného světa. Inerier neklepe, je bytelný, motor 1,2 je o malinko horší na výkon než Fabia, ale zase je tišší. Jinak největší problém jsou sedačky. Po 50 km mě hrozně bolí záda, což u Fabie neznám. Moje zkušenost je, že nejlepší sedačky jsou v nové Octavii a Golfu. Fabia by byla na třetím místě. V poslední době už nejsou nějaká špatná auta, ale už jen detaily rozhodují!!!
Prosím, jaký je váš názor na porovnání toura (229 tis.) a fabie II (249 tis.)?
Každýmu tady na tý židli říkám: Neporovnávej, neporovnávej, neporovnávej, nebo se z toho zblázníš. Ale je to marný, je to marný, je to marný...
Na tom taky něco je, buď to chceš tak do toho jdi a bastaB-] a když nechceš nech bejt:-P ... ale ve finále si to stejně porovnáme a každý z nás bude mít zaručeně tu nejlepšíB-]
Jasně, pro duševní pohodu je nakonec nejlepší být pokud možno spokojen s tím, co mám, a snažit se to. co mám, optimálně využívat, než se trápit pochybnostmi a pořád za něčím honit. Život o tomto není (nebo by neměl být)... :-)
Škoda je něco jako AAA, je to zcela shit, přesto má komerční úspěch a vidíme je na každém rohu:-/ O to asi nejde dělat dobré auta, jde o to si namastit kapsu a vy jim to žerete i s navijákem ... Jinak sedan a 1.2= vem z obou to nehoší, splácej to do sebe, uděláme reklamní akci a úspech zaručen. Děkuji dobrovolně bych to nechtěl. Kdyby aspoň inzerovali kombík 1.4 55kw benál za těch 229 ale toto :-( Samotného mě to mrzí, ale prostě Škoda je celá jakási domršená. Od podmotorizované Fobie přes předraženou O2 až po zkroucený Superb.
Ale aspoň ses vykecal ze svých mindráků, že jo? :-/
To se tady řeší celý den:) Každý nadává, ale když příjde na to říct přímou konkurenci týhle nabídce končí to u Thalie a u Loganu.
No tak si koupim novej Chevrolet za 250 000,- zrovna tuhle to dávali v televizi... :-)) co vy NATO?
Thalia nikdyyy, Logan o cosi lepší než Thalia ale přesto eee:-| ...víš například kolik na happy days citroen stojí C4 s normálním motorem? míň než na kolik mě vyšla na konfigurátoru F II. aby bylo jasno o té konkurenci. A taková C4 vs. F II tak neváhám. Mám pokračovat?
295tis. je ale zase o 60000kč víc než tahle fabia která je v článku.... Kolem 300 tis je už konkurence tvrdá. Ale i tady má škodovka své místo...
Nj to je pravda, já srovnával s průměrnou F II, ne s tím co je v článku. Za 229 si nic moc lepšího neužiješ, to asi jo:-|
Citroën C4 – verze 1,4i 16V X Coupé i verze C4 X 1,4i 16V začínají na 295 000 Kč. (včetně zvýhodnění ve výši 20 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Jen tak namátkou z posledních dní, protože kategorii malých vozítek nesleduju. Věřím že kdo jo, najde dalších hafo příkladů. Nyní mě omluv jdu projet svých 4973 ccm abych si užil normálního auta B-]B-]B-]
Možná by sis měl nejdřív spočítat kolik nakonec přeplatíš u toho "zvýhodněného" Bonus leasingu.
Tak to vypada na MB 500 SEL
:-D svět je malej no ...nezapírám;-)
nebo na malý penis.
na penisy se ptejte bab ne mě, mě zajímají jiné věci;-)
A Citroen je dobre auto? Mam ve svem okruhu asi 5 majitelu Cintroenu a kazdy si stezuje, to uz radeji nejakou korejskou plechovku (brrr) B-]
Nevím známý zas má od novoty XM V6 a nemůže si ho vynachválit. A jiný má Feliciu 1.6 na které se furt něco sype. ..Ale o to nejde, jen tu někdo chtěl styšel konkrétní auto v podobné cenové kategorii coby mě zaujalo víc než F II. tak jsem uvedl příklad. Koreu nemá ze známých nikdo tak tam nevím, myslím že za poslední 2-3 se to dost zvedlo, ale to říkám jen jako přicmrnávající pozorovatel.
Mno, porovnavat XMko a Felinu je IMHO trochu nefer ;-)Pravda je, ze XMka posledni generace jezdi dodnes bez vetsich problemu, ale ja myslel spise posledni modely: C... 3, 4
protože pořizovací cena je vzhledem k tzv. TOC - Total Cost of Ownership = celkové náklady na vlastnictví směšná a zanedbatelná položka.Ve firmě jsme měli Golfy 3ky, Passaty tří generací, Audi A6 dvou generací, A4, říďa si nedávno koupil S6ku, Nissany Almeru a Patrola, od Toyoty Corolly dvou generací, Avensisy, RAV 96 a 2002, a samozřejmě i škodovky. A co se týče nákladů na údržbu a servis byly ty škodovky suverénně nejproblémovější a po audinách druhý nejdražší.Můžu se rozsypat smíchy, když mi škodovkář řekne, že při výměně oleje mu mění půlku žárovek, manžety náprav, co 30 tisíc komplet brzdy, po 60ti tisících mu rachotí šaltpáka (nám je ve feliciích opravovali zablemcáním vazelínou za 3,5 tisíce), po 10ti rupnou sběrače výfuků, 3x ročně mu to vykradou, za pravidelnou prohlídku vylepí totéž co já mám na faktuře za RAVku 2002, a považuje to za NORMÁLNÍ. Proboha, za životnost toho auta do servisu ten rozdíl ceny nasype, a když to srovnám třeba s Corollou ve slušný výbavě, tak dokonce dvakrát!
Nechci ti brat iluze, ale pokud je u nejakeho NOVEHO auta porizovaci cena smesnou polozkou, tak takovy vrak neni ani S120. Stoji-li auto 300k a za 5 let do nej nasypes dalsich 300, porad to znamena, ze je porizovaci cena 50% TOC. A to za "smesnou polozku" fakt nepovazuju. "Smesna a zanedbatelna" polozka je tak 10% a to by znamenalo, ze auto v hodnote 300k sezere za 5 let provozu 2.7 mega. To snad uznas sam ze je kravina.Jinak o "tradicni (nemecke) kvalite" mam sve pomerne dobre predstavy taky a v teto veci rozhodne nejsme ve sporu, jen bych byl opatrny s tim, ze porizovaci cena je smesnou casti TOC. U NOVEHO auta tomu tak v zadnem pripade neni.
f1 sedan je sice jedno z nejodpornejsich aut jaka znam ale porad praktictejsi nez hatch 1.2junior HB ve kterem jsem byl donucen jezdit jeden cely tyden 3-[ 3-[ ovsem to cenove srovnani nechapu, dacia se da u dobryho prodejce sehnat pod 200 papiru, s prednima oknama v el. posakem a abs... proti tomu mini s rozvorem 246cm a oknama na kliku jak v praveku za 230k
s tou fiestou tak ta 1,3 motor je o nicom to je asi tak moderne ako keby teraz davali do fabie MPI. volil by som tu 1,25. inak neviem co satle ma niekto proti fabii. kazdy uvazuje pri kupe podla svojich potrieb a ma urcite opodstatnenie jeho vyber. co mame na skole prodekana tak tiez jazdi fabiou.
velké neštěstí Fabie je v tom, že většina řidičů (potožmo diskutujících) má naprosto jinou představu o použití, než je její skutečný účel. Fabie je prostě druhé, možná až třetí auto do rodiny. Motor 1,2 je vynikající do města a na krátké trasy. 3koda nemůže za to, že ať už ekonomická situace, nebo naprostá neznalost poměrů českých řidičů pasovala fabii do role rodinného auta, možná až vozu třídy GT :-D. Já sám jsem majitelem fabie combi 1,4 50kw. Jsem student VŠ a fabie naprosto vyhovuje. Uvědomuji si, že na dálnici nepojedu v patách nejnovějším bmw a na semaforech si nebudu dávat závod s STíčkem :). Ale na druhou stranu, můžu naložit jednoho člověka a odjet s ním v pohodě na dva týdny k moři s plnou sportovní výbavou a fábi to v pohodě zvládne. takže kritizujte fábii v kontextu s jejími přímými konkurenty+při kritice 1,2 motoru porovnávejte se základním motorem konkurence.
Je to psina :-DAle to patri k mistnimu koloritu ;-)
Kdyz vypustis to more, tak budes realite mnohem bliz ;-)
Osobne nechapu lidi, co musi cestu na dovolenou prosedet za volantem ;-)
No pokud nebydlite primo na letisti a nebudete spat na letisti v destinaci, tak napr. do Chorvatska vam to bude letadlem trvat mozna asi delsi dobu nez autem a vyplivnutej budete stejne. Nez se dopravite na letiste, tam nez projdete kontrolou a odbavenim, pak nastup do letadla, let, dalsi pasova kontrola, cekani na zavazadla a pak rozvoz do destinaci busem ci vypujceni auta a nasledna jizda, tak vas to casove vyjde odobne, otravenej budete asi i vic. Navic letni lety byvaji notoricky zpozdeny, obvzlast kdyz je to charter. I kdyz na dalnici taky muze byt zacpa.Taky si predstavte, ze nekteri lidi nebydli v Praze a dokonce treba chteji stravit dovolenou u mesta, ktery nema letiste.
A nezalezi treba taky na tom, KAM na tu dovolenou jedes? Jestli chces jen machrovat s tim, ze na dovolenou litas (coz muze diky Fischerovi snad uz i clovek na podpore), tak je to ponekud ubohe. Jestli tim chces rict, ze je lepsi sedet v autobuse, pak zas nechapu je tebe.
Tady machrujou uplne jiny lidi ;-)
dva lidi, plnej kufr, 130 tacho a v pohode. My mladý jeste nejsme tolik zhyckany ;-)
docela pruser je, kdyz tady mili autori tvrdi, ze kratka fabia se porad vyrabi....:-/
a fotky jsou predfaceliftovyho modelu..
- mohu se zeptat, kde píšeme o tom, že se vyrábí krátká Fabie I?Fotky jsou jenom ilustrační.- zase další nesmyslná narážka, která vznikla tím, že někdo neumí číst...
"Ta starší bude nadále nabízena jako hatchback, kombi i sedan...."
a jak je budou prodavat, kdyz uz se nevyrabi??? tak tam aspon napiste "do vyprodani zasob". nebo jak to panacek autor myslel?
Nechápu proč někteří musí stále hledat problémy tam, kde nejsou. V článku je pouze informace, že se bude Fabie I prodávat i nadále. Nic jiného. Toto je pravda. tečka. Je přece irelevantní, zda se bude prodávat proto, že je jich tisíce na skladech, nebo proto, že se bude ještě vyrábět.
Blabol, autore. z informace v clanku nevyplyva, ze prodej bude omezeny pouze do VYPRODANI ZASOB a tedy nekdy relativne brzy ty auta dojdou. Jelikoz nejsou uvedena dalsi omezeni, vyplyva z textu, ze auta budou v prodeji po dobu neurcitou (zatimco je nyni znamo, ze budou v prodeji po dobu urcitou - do vyprodani zasob). nehledam problemy, ta veta je spatne napsana. ale jako kazdy spravny autor se budete prat za svou pravdu, i kdyby se ctenari na hlavu staveli (delam to taky tak).
Hehe.....ty tisíce bych chtěl vidět. My prodávámě přes 600 aut ročně, a máme na všech skladech 1. Slovy JEDNU :-) Prostě řekněte, že jste tam napsali blábol, svěste ocas a nikdo to dál řešit nebude.
"Mladoboleslavské mini první generace ve totiž bude i nadále vyrábět jak s přívlastkem Tour, tak bez něj."
Celý článek je o sedanu, proč tedy někdo dedukuje, že se píše o hatchbacku?
Nezlobte se na me, ale svou tupou tvrdohlavosti se vam podarilo me presvedcit, ze jste proste hloupy. Kdybyste nebyl, upravil byste formulaci clanku tak, aby i hloupym ctenarum (napriklad me) bez problemu doslo, jak to autor myslel a byl by klid. ale, je to vas server a vase jmeno. hezky zbytek zivota.
v pořádku, kdo má alespoň kpku inteligence, ten to chápe ;-)
Vždyť to je pravda, ale to je o prodejích, ne o výrobě.
Tak to je dobrá zpráva, že se F I bude dál prodávat také jako hatchback..
Tak minimálně se doprodá to, co je na skladech, takže nějaký souběh tu bude. Jak dlouhý netuším.
Asi tomu nerozumím - bude se F I "nadále nabízet" ve všech třech variantách nebo jde pouze o doprodej skladových zásob?
Si robis prdel ne?
Nemaji ty motory pro letosni rok uz vykony 44 a 51kW ???Nebo tam naschval davaji ty stare ?
Fabia I ma 1,2 motory o vykonu 40 a 47 kW. Vykonejsi verze 44 a 51kW jsou urceny pro novou Fabii
:) Kia ceed 1.4 80 Kw, klima + milion dalsich ptakovin + prostor o kterem se fab. kombi ani nezda + design o kterem se fab. kombi ani nezda + podstatne lepsi zpracovani + 350kc/hod vc dph v servisu (oproti 600 vc dph u skody) + podstatne delsi zaruka = 385 tis cenikova cena. Nevim, co je lepsi.
Čoveče ve škodovce servis na fabi za 600 na hoďku? To si tam dáváš thajskou masáž? Myslím, že spíš ceedu se může o hezkém designu (hlavně interiéru), dobrém zpracování jen zdát. A ještě skočit někomu na záruku 6 nebo kolik let, to může snad jen naivka. Už vidím jak tě po šesti letech ženou ze servisu sviňským krokem, až tam budeš něco reklamovat.Japonec na konec, korejec vůbec ne. NIC PROTI JAPONSKÝM VOZŮM.:-D
taky jsem byl trubka. do minulyho tydne....
A je to tady, nekdo si koupil auto a ted to musi vsem povedet :-D:-D:-D
A trubkou zůstaneš:-D:-D
Ceed je predevsim konkurence Octavie a na tu nema ani prednim blatnikem B-]
opravdu? no to by me zajimalo. Ano ceed je konkurentem spise octavie nez fabie, ale tady jsem se snazil poukazat na to, ze za velmi podobnou cenu male fabii muze clovek ziskat auto o tridu vys. A pokud se budu divat vylozene na auta ze segmentu malych, tak proste najdu spoustu jinych a myslim z i lepsich nabidek (kvalitnenjsich, modernejsich, uspornejsich, hezcich ...), nez je fabia. Ja jsem nezahrnul fabii do segmentu rodinnych aut. Tam ji zaradila skodofka a cesky motoristicky narod.
tak uz nejakou tu jinou nabidku nahod. jenom si blijes do kapsy "pavelko"
Zacina se nam tu rodit nova sorta Korea fanatiku :-D :-D
ne!jenom moraváci a slováci tady nechcou ty nechutě z německé boleslavi
Mluv za sebe, slovacka luzo!Ja su z Brna a stejny nazor rozhodne nemam.
Tak jsem se schvalne dival na konfigurator fab combi elegance. OK. Nejakych 387900. Ale nevypinatelny pytel u spolujezdce a ocelove rezervni kolo. Dale, pokud se nepletu, skodofka nedava do aut zakladni povinnou vybavu, clovek si to musi dokoupit, coz jsou dalsi odhadem cca 1000-2000. Kdyz to sectu tak je to nejakych 392 cenikove.... Motor je oproti VVTi u ceedu o 20 Kw slabsi (pri stejnem objemu !), o prostoru jsem mluvil vyse. Me to opravdu nepripadne jako super koupe. Kdyz se podivam na novou astru, tak zacina nekde okolo 330tis. Minuly tyden jsem mel v opelu nabidku na novou astru kombi 1.6, klima, el. okna, central+DO (+hafo jinych ptakovin, ktere me az tak nezajimaji) a chteli za to nejakych 414tis, coz je o cca 60 tis. vic nez odhadovana cena fab kombi elegance po sleve u prodejce (o +- dva nazory vyse). Coz se v lizingu celkem vpohode rozpusti. Chce nekdo srovnavat tyto dve auta?
Prdlajz. Fabii Combi Elegance jsem kupoval už před dvěma a půl roky za 340000. Od té doby zlevnila. Vypínatelný airbag nepotřebuji, jinak za 1500. Na co lité náhradní kolo? Jezdím už cca 12 let a ještě jsem ho nepotřeboval. A i kdyby jo, tak na to chvíli se nepos... že jedu na ocelovém. Většina výrobců dává jen dojezdovky. Povinnou výbavu nenajdeš ve výbavě žádného auta, záleží jen na prodejci, jestli jí dá, nebo ne. Třeba v mělníku jí dávají. Jinak lékarnička 200, trojúhelník 200-300, krabička se žárovkami a pojistkami 250. Kde jsou ty Tvoje 2000? Mám pocit, že máš dost velký mindrák, když už musíš hledat na autě "kazy" typu rezerva je v serii jen ocelová.
nauc se cist. Nezjistoval jsem, kolik PRESNE stoji povinna vybava. Odhadl jsem 1000-2000, coz se az tak nelisi od toho co pises ty. A uz vidim, jak nekdo po defektu na dalnici spokojene drti zbytek cesty 80km/h po D1 na ocelovym kole :))) Uzij si to.
Tak jsem se teda na tu tvou astru 1.6 v kombíku podíval. Základ 404.900 + boční lišty 700, MANUÁLNÍ klima (fabia má automat) 36.000, mlhovky 5.500, pal. počítač. 6.000, tempomat 10.000, el. zrcádka 6.000, radio c CD 16.000, al. kola 27.000suma sumárum 512.100 Kč. Ses někde o 100 litrů seknul, ne? Asi překlep A to jsem ještě zapoměl na kožený paket a dálku k centrálu.
Neni to preklep. Dostal jsem nabidku za 414tis. Nova. Klima je mozna manualni, ale to mi nevadi.
Fábia ma automatickou klimačku asi jako je na tříkolce automatická převodovka. Že škodovka obelhává lidi je věc jedna, co v tom autě nakonec je věc druhá.
A v čem je u klimy ve škodovce chyba?
V tom, ze Climatic na rozdil od Climatroniku neumi udrzovat stejnou teplotu v aute, protoze neumi menit smer a intenzitu vzduchu. Je to takovy hybrid, neco mezi automatem a manualem. Vzdycky me bavi, kolik skodifkaru se ohani marketingovymi hlody Skody a vydava je za skutecnost.
Ale těch 414 je po veliké slevě nebo skladovka, tak rok stará, ne? Tak se podívej na Fabii II, ta je levnější a výbavu má větší, třeba verze Sport. Taky se nezapomeň podívat třeba na tu corsu, když si ji bral jakou levnější a lépe vybavenou alternativu k Fabii. Ušetřím ti hledání, corsa bude dražší a méně vybavená.
Nic proti, proc sem ale porad cpes ty korejce, kdyz jsem se ptal na verze motoru Skody ?
aby jsem te vytacel.
Chapej ze ceed je mi u prd.ele stejne jako ten tour. Zajima me to z technicke stranky. Ale ses zrejme ceed fanatik, ktery bude placat o korejcich pri dotazu na vanilkovou zmrzlinu. :-P
Nedávno jsem četl, že ve škodovce ukončili výrobu HTP s výkony 40 a 47 a najeli na 44 a 51kW. Nevím jak to tedy s těmi motory je, že by sklad?
Prave. Divna vec
Tady se nekdo ptal na korejce ?? Si to kup to je tvuj problem. Me zajima co tam skodovka montuje. Jestli jsou krysy a davaji tam naschval starsi verze motoru.
Budiž, ale to je o 150tis víc. To není přímý konkurent týhle fabie...
vsak tyhle fabie TOUR ne. To se dostalo nekam jinam a reagoval jsem na predesly argument. Proste muj nazor, ze, ze hola fabia za 230 tis jsou vyhozene penize. Pokud si to clovek chce dovybavit tak nejak podle dnesnich trendu, tak se proste cenou dostavame nekam jinam a tam jinde uz se daji najit auta, ktera jsou podle meho osobniho nazoru lepsi nez fabia. Tot vse. Pokud nekdo potrebuje priblizovadlo v ramci nejakeho mensiho mesta, pocita s tim, ze bude v 99% jezdit sam, OK, je to mozna pro nej dobra volba.....
kecy kecy kecy. dloho jsem studoval a vybiral nove auto, do posledniho kola dosla fabia combi a fiat stilo mw - u toho se da rict ze za ty penize je to lepsi nez fabia combi. ale ve fiatu nemaji zajem tyto vozy prodavat, proto posledni volba padla na fabii combi 1,2 elegance a to bratru za 380k. v te vybave, velikosti se proste jine auto nesezene (nemyslim kii, hyundaie a jine asijske pavyrobky, jejichz uzitna hodnota je velmi diskutabilni - jsou to nove vozy bez moznosti posouzeni jejich kvality za cca5-6let). howgh
OK, je to mozna pro nej dobra volba.....Když je to pro něj dobrá volba, tak proč to tady pořád komentuješ? Každý nebotřebuje klimu, ESP, 8 bagů atd, když najezdí pár kilometrů.Za 239 tisíc je to parádní kvalitní auto s dobrýma vlastnostma na rozdíl od korejců.B-]
Hej prcku ty co "reagoval jsem na predesly argument", cosi tady placas o korejcich kdyz se nekdo pta na to jestli v clanku neni formalni chyba :-P
Fabii bych si domu nekoupil. A uz vubec ne s HTP. Aktualne mam felicii combi 1.3MPI a uvazuji o vymene (prece jen ma uz 8 let), sluzebne jsem asi rok jezdil s fab. sedan 1.2 a dekuji, uz nechci. Proste v dnesni dobe cekam od auta urcity komfort, urcitou uroven vybavy, urcity vykon (opravdu se nechci trepat, jestli ten kamion v 80 stihnu predjet nebo ne...) . Fabia nesplnuje ani jedno. Napr. dneska auto bez klimatizace je nesmysl a vyhozene penize - kdo stal s autem v cervenci pres poledne v zacpe napr na jizni spojce mi da jiste za pravdu. Jsou dokonce zeme, kde se auta bez klimatizace NESMI prodavat! Kdyz si vezmu smesny vykon silnejsiho HTP 47kw, odeberu od toho tak 2-3kw na provoz klimatizace, tak vim, ze kdyz do toho sednou 4 dospeli lide, tak se proste na krizovatce nerozjedu.... To je ta aktivni bezpecnost...:)Pokud se podivam do ceniku (konfiguratoru) skodofky a poskladam si auto podle svych predstav (fab kombi, 1.4 16V, klima, central+DO, predni okna v el, TZ, bez radia - to si radeji kpupim v obchode za 2000), tak jsem pres 400tis za male auto!!!! Dekuji, na to opravadu jako prumerny cech nemam!! Jasne, vim, ze prodejce "neco" slevi oproti ceniku, ale i tak. Sedel jsem posledni dobou v mnoha novych (malych) autech(ford fiesta+fusion, fiat GP, Opel Corsa, ren.clio+thalia, kia rio, dacia logan) a nejhorsi byla fabia a renault.... Cenove byly vsichni okolo 270ti (do 300), coz je sice vic nez 230 za Fab tour, ale vykon motoru a vybava se nedaly srovnat, byly proste o tridu vys. Staci se podivat kolem sebe. Tot vse.
OK,tak si nekoupíš a co jako? Jménem lidstva ti říkám: je nám to u prdele !!!!!!!!!!!:-DB-]
Co to tady yeti blábolí? Fabia combi 1.4 16V elegance (ABS, 4x Air bag, klima, el. okna a zrcadka, tempomat, pal. poc. centrál s do, kožený paket, al kola a spoustu dalších věcí) stojí cca 380 v konfigurátoru, u prodejce max. 350! A když se tady ohánáš Corsou, GP, Cliem atd, tak se taky podívej jakou oni mají výbavu, kolik stojí a taky na výkon, točivý moment a v jakých otáčkách. Nedávno se to tady řešilo (porovnávalo) s Fabií II a ta všla lépe. Se podívej třeba na tu FII ve výbavě Sport (je tam úplně vše)Chtel bych vidět corsu,clio,GP atd. s klimou, 4x bag, abs, vše v el., cca 60kw, 130Nm za 270 tisíc :-D. Leda tak nabořenýB-]
Musím se přiznat koupil jem si Renault thalia 1,2 16V mám to auto 6 měsíců chtěl jsem ušetřit na klima a teď se kopu do hlavy. Co se týče motoru nemám výhrad do té doby než vjedu na dálnici motor není hlučnej, ale klasika slabých aut nejede to:-D, A ještě nechápu kterej magor řekl že je to rodinné auto pro mladou rodinu, že to ma kufr 520l, ale ten kufr je tak akorát na kufry, máme malé ditě. a když jsem tam chtěl strčit kočár bez koleček a složenej tak jsem ho neprotlačil tím blbím úzkým nakladacím prostorem. Takže příště se nebudu rozhodovat podle ceny ale podle toho co potrebuju nejradši bych tu thalku prodal a koupil něco většího škoda peněz.
Tak to já mám asi jiný konfigurátor protože já jsem se dostal přes 500tisíc a tak ze zdravotních důvodů jsem radši přestal :-/
To asi konfugurátor přidal náhradní motor do kufru :-)
Ne, ze bych byl zastance fabii, ale pokud nekdo pise, ze ve 4 lidech se nerozjede a bude doufat, ze kamion na dalnici predjede, tak nechapu proc uvazuje o fabii:) Fabia je imho auto do mesta pro 1-2 lidi, popr neco do kufru. Na litani po dalnici ve 4 si koupim ( kdyz uz sme teda u skodovky) oktavku, minimalne 1.6ku FSI, lepe 2L.
zkus si predstavit, ze nekdo pouziva auto a z 99% v nem jezdi sam ... tak co to meles o 4 dospelych? snad si koupim auto, podle toho jak ho budu vyuzivat, ne? prece nekoupim autobus a pak budu nadavta, jak to zere a ze s tim stejne jezdim jen ve 2 lidech ... boooze :-/
ale no tak jiste. o tom zadna. ja jen, ze se u nas fabka vydava za rodinne auto. A ja v aute obcas vozim 4 dospele + hafo veci na dovcu + hafo veci na chatu atd. Tobe staci jednomistny smart, ja potrebuji rodinne auto. Rozdil je v tom, ze smarta nikdo nevydava za rodinne auto, kdezto fabiu 1.2 HaTePe ano... tot vse. .
Minulý víkend jsem byl s fábií combi 1.2 HTP 47 kW v Grazu. Cestou zpět v 5 lidech a plném kufru to na 450 km žralo podle PP jen 5,6 litru, a to jsem po dálnici jel 120 až 140 km. Samého mě to překvapilo. Samozřejmě v 5 lidech už to není tak živé, ale když s tím jezdím sám, tak to docela jde.
Coze??? 5,6litra pri 140km/h? Dajte si reklamovat palubny pocitac. Vo firme mame 4 fabie COMBI v rozdielnych rokoch vyroby a motorizacie a ani jedna nezerie menej ako 6,5 litra (mam najazdenych na 1,2HTP 12V za dva a pol roka 100.000km). Pri Vami udavanych udajoch musela Fabia zrat najmenej 8litrov.
A corsa, GP, clio, 207 atd jsou rodinná auta, když se s nima tak oháníš? Na rozdíl od nich je fabia v kombíku:-DNěkomu hold fabia combi jako rodinné auto stačí, nebo ne? Nebo ty jezdíš na dovolenou a chatu každý den? Kolikrát tam vezeš 4 dospělé lidi a plný kufr? 2x do měsíce?
Prosím Tě co to meleš za koniny? Čím jsi se sjel? Pokud si kupuješ auto podle konfigurátoru, tak si zajdi k doktorovi. V reálu jsou ta auta mnohem levnější. A s tou Corsou to byl příklad hodně mimo. Je PODSTATNĚ dražší, než jakokoliv Fabia, vč. FII. Vždyť za 250 k penez dostaneš jen holý třídvéřák s litrovým tříválcem, vedle kterého je HTP dělo. Mrkni se na stránky AutoJarova nebo si na Centrii vyhledej 1,4 s výbavou, co chceš. není problém jí mít někdo kolem 310-330. A to je o dost méně, než tady meleš.
:) nechci se divat na stranky autojarova ani na jiny. Proste jsem se zvedl ze zidle a v prubehu cca 14 dnu jsem si projel nejrozsirenejsi znacky. Do aut jsem se posadil, nechal si navrhnout cenu. Tot vse. Udelej to take.
Hmm a u kterého prodejce Ti navrhli takovou cenu? Jedině, že by na Tobě bylo vidět, že jsi mentálně postižený. Pokud se nechceš koukat na to, kolik to auto stojí, tak buď tak hodný a drž hubu o tom, jak je to drahý, nebo ne. To auto prostě stojí o 80-100 méně, než meleš.
Jéžiš, tak mo škodárna nevyhovuje, zdá se mu předražená a koupí si něco jinýho. A co jako? Tak mu hned nemusíš nadávat, slaboduchý š-fanoušku.
Panebože tu jsi pako. Já mu vůbec nevnucuji škodofku. Jasně jsem napsal, že píše kraviny o ceně toho auta. Jasné a doložitelné. Vůbec jsem nepsal že je škoda taková či maková. Ale pokud pořvává o tom, že stojí X a přitom to auto stojí x-100k, tak je asi dost mimo. Opravdu Ti dělá tak velký problém to pochopit? Kdybych tu pořvával, že je Focus předražený, protože stojí 900k taky asi budu za blbečka, ne?
Mno tak to jsi si asi zsalozil svuj vlastni stat, protoze na svete neni stat kde by se nesmeli prodavat auta bez klimosky... to zase tady kazes bludy !!! Ale me vyhovuje moje 405 peugeot a je to v cajku. Fabia je tak rikajic jako neodelek co se musel rychle prodat, ale ma i sve + . Do forda bych si nikdy nesed a kort ne do fiesty. To je jak plechovy vajicko !!! Ja osobne kdybych si mel kupovat, tak si vyberu Octavii.
... a taky Australie
... napr. jizni korea. cestovateli a znalce :))
:-D
Koukám, že si tu poznámku Radek nemohl odpustit ;-)
Návrat ztraceného syna? ;-)
Já jsem se neztratil, já jsem pořád tady. Všechno sleduji z povzdálí...
B-]
Fabii lze použít tak na nákup v marketu.Cestovat se s ní nedá, aby člověk potom nemusel k lékaři se zády a pod.V provedení 1,2 je to šunt.Kdo si ji koupí, není obeznámen se situací na trhu a tak škodovka vydělává na neznalosti lidí.Ani studenti už si fabii nekupují, protože jsou znalí poměrů na automobilovém trhu.
ve fabii se nedá cestovat ??? prosím tě, co to tady meleš ? jenom se tu ztrapňuješ a vůbec nic o tom autě nevíš.:-))
Ale neztrapnuje. Vepředu je to dezení průměr, ale vzadu je to tragika. Jak ve školní lavici před sto lety.
"Cestovat se s ní nedá, aby potom člověk nemusel k lékaři se zády apod." Je vidět, že micák ve fabii nikdy ani neseděl, jinak by mohl vědět (a téměř všude se to píše), že fabia má jedny z nejlepších sedaček. Uveď jinou varianta podle tebe vyhovujícího auta! Už to všude zaznělo hodněkrát, že fabia v dané třídě patří k tomu nejlepšímu, stačí jen číst testy, auto si osobně vyzkoušet atd. Pak teprve psát takovou hovadinu. Asi další antiškodovkář:-DZa těch 239 s 1.2 12V to nezní špatně.
Stačí mi, když ty "skvělá" sedadla okusím jednou za čas po cestě od domu do školy, když mne bere kámoška. Se pak těším na obyčejnou školní dřevěnou židli....Jsem zvyklej na pohodlná francouzská měkká sedadla
Tak s těma sedadlama mám jinej názor. Obecně lze tvrdit že "francouzská sedadla" jsou dobrá tak do města. Tam spočívá jejich výhoda. Člověk stále vystupuje a nastupuje tudíž to lze brát jako plus ( nebolí prdel po každém spěšném nastoupení a sedneš do měkkýho ). Tvrdší sedadla ale poskytují pevnou oporu těla a paradoxně na delších cestách vyhovují více..
Pohodlá francouzská sedadla! No HAHA. Fábii neznám , s tou jsem jel jen jednou, ale v Renaultu Laguna (podotýkám, že v tom novým) jsem jel tak yjenom jednou, ale to z Brna do PRahy a zpět a myslel jsem, že umřu! Tak mě záda v žádným autě ještě vživotě nebolela, jak téhle "pohodlné francouzské sedačce" a to jsem dojel v jiným autě na polární kruh a zpátky. A za celou tu cestu mě tak nebolely záda, jako Renaultem z Brna do Prahy a zpět!
Jo Jo - Renaulty - stačilo mi jen jet Praha - Kladno a zpět a už jsem nevěděl jak se v sedačce uvelebit, aby mě nebolela záda, ve Fabii mě nebolej ani po 1700 km, které jsem ujel na 2 přestávky.
Když máš Lgunu 2 Sport Edition,tak to má anatomické polokožené sedačky,perf.tuhé a zatím každý,kdo v tom jel, tak max.spokojen.Abyste se zase neposr@li.Jasně,francouzi dělají ročně 3 mil aut a neumí sedadla.Tak tam jděte pracovat a navrhněte lepší:-D
To nesmíš sedět na květináči, ten patří do kufru.....
jo, ty sedacky by obecne u skody auto mohly byt lepsi. Jezdim pravidelne do skoly octavii cca. 170km. A zadne posezeni to neni.
Sup uz je po zvoneni, tak zpatky do lavic ! Jinak se pan profak bude zlobit.
Kuš, v pátek se přece nestuduje ;-) jsem na VŠ
ZS a SS maj dneska prazdniny, prece :-D
SS nebo VS, proste jses decko.
Děkuji, kmete
Tak to sorry, ale tyhle kecy o nejlepších sedačkách ve své třídě povídej mým plotýnkám. 200tis Km ve Fabii a tak měsíc v Liberci na operaci :)) Dyť ty sedačky nemaj boční vedení resp. dyť vony to vlastně ani snad autosedačky nejsou :))
Kazdymu holt vyhovuje neco jinyho. Pokud mate nadvahu, budete to mit tezky v kazdym aute. Me treba vyhovujou...
mam normalni konfekcni postavu, ovsem ve fabii nevydrzim sedet v kuse dele nez 2 hodiny. Je to ovsem zmena oproti felicii, kde jsem to dokazal vydrzet jenom hodinu :-)(Ovsem pro nakupni tasku jsou dve hodiny dostatecna dob, cesta ze supermarketu by mela byt kratsi ;-)
MĚLI JSME FABII 4 ROKY.MYSLÍM CLASSIC.SESTRA BYDLÍ VE VELVARECH,MY U ZNOJMA.JEZDÍME TAM A VSECHNO V POHO.A TO JSME 3 DOSPĚLÍ A JEDNO DÍTĚ.NA DÁLNICI JSEM S FABKOU JELA I 160km/h.TEĎ JSME JI STŘELILI A KUPUJEME FABII SEDAN.JINOU ZNAČKU NECHCEME.SESTRA MÁ RENOLTA.POSEZENÍ ¨JE TAM TROŠKU VYŠŠÍ,ALE AUTO MĚ NIČÍM NEZAUJALO
No vidíš, já jsem jel v létě s kamarádem do Švýcar, cesta dlouhá cca 1250km, dělali jsme asi 3-4 přestávky a sedačky jsem si nemohl vynachválit. Žádná bolest zad, prostě super.
Jsi prostě nenáročný ;-) Pravda je, že pro mě to ve Fabii bylo utrpení (čímž netvrdím, že u konkurentů ve třídě to bude lepší - nevím, nejel jsem).
a citas objektivne testy ? alebo iba testy v ceskom jazyku (ktore z objektivnych dovodov skodovku preferuju :-))) ???slovenske testy uz tak naklonene skodovky nie su, zahranicne iba vynimocne (az na par testov na objednavku skodovky, ktora s nimi robi velky marketing) ...
Slovenske testy jsou naklonene hlavne Kii, proste koho chleba jis ... ;-)
To sa mylis ukaz napis ktory konkretne....vsetky stare kia az na novy ceed dostali to co inde na podvozok jazdne vlastnosti radenie tuhost kasne riadenie atd...ceed je uz nieco ine..
Kia je auto pro sebevrahy, ono se ne nadarmo říká japonec až na konec :-P
Divné a zrovna v posledních 3 měsících si dva dvacetiletí v mém okolí Fábku koupili, či se na to chystají. A blbci se znalostí jediné automobilky to zrovna nejsou.
asi jsou..... kdyz si koupi nove auto pred generacni vymenou.
Nebo naopak ... prave auta pre generacni vymenou jsou nejvic "vychyatne" z hlediska ruznych problemu ... PS. to plati obecne u kazde automobilky
Myslim to tak, ze kdyby pockali, tak to auto ted koupi podstatne levnejc. Viz soucasna nabidka. Jinak mate samozrejme pravdu, auta z prvniho roku vyroby bych taky nebral.
no a kdyby si počkali ještě 10 let, tak to už neboudou ani studenti. tvá argumentace´napříč diskuzí ztrácí nit. děláš ze sebe jen chytrolína
Nekdo, kdo si dobre spocita, ze dostane nejenom dobrou cenu na vybehovy model, ale taky to, ze nebude mit auto z prvniho roku vyroby, kdy se vychytavaji mouchy? :-D
Poraďte prosím, alternativu. Ve zhruba stejné ceně, s podobnou nebo lepší spotřebou, servisem a zůstatkovou hodnotou po dejme otmu 6 až 10 letech. Nemyslím to ironicky, hodil by se mi dobrý tip. Děkuji.
po 6-10ti letech na tom asi lepe nez Skoda nebude nic
Co třeba Renault Thalia za necelých 260 tisíc s motorem 1.4 (100 koní), plnou výbavou včetně klimatizace ?Je to rozhodně lepší svezení než Fábie a je to celé z dílů Renaultu.Stačí si najít na internetu pár recenzí.Pokud chcete hodně ušetřit tak Dacia Logan, ale to je tak levné že se toho trochu bojím.A pak ještě máte na výběr korejská auta, Hyundai Getz nebo Accent nebo značku Kia.Všechno v elektrice, posilovač, centrál, ABS a tak dále.S tou prodejní cenou za 6-10 let to bude u škodovky stejné jako s ostatními auty.Popularita škodovek jde rychle dolů, zvlášt fábií.Lidé už se lépe informují co je na trhu za stejné peníze jako chce škodovka.Škodovka nemůže vyrábět levná auta s drahou pracovní silou a navíc není v zájmu koncernu Volkswagen vyrábět levná auta.
Jel jsi vubec v Thalii a ve Fabce ? Asi ne, vid ;-) Frantici maji motory maji lepsi (hlavne 1,5dCi), cena je vice dole, ale tady kompletne vyhody konci. Thalia je hrkac se starym podvozkem.
Mam Thaliu 75k 1,2l 16V. Oproti beznej Fabii (benzin 55/59 kW) ma tieto vyhody:1. Podstatne nizsia cena, pri rovnakej vybave (klima, 2x airbag, el. predne okna, ABS, radio s 4 reprakmi, pocitac, metaliza, hmlovky) o cca 30% = 120 tisSk, 100 tis Kc.2. Nizsie dane a poistky (objem motora, nadobudacia cena) .3 Nizsia spotreba s hlucnost.4. Lepsia akceleracia.5. Vacsi kufor (510 litrov).6. Komfortnejsie perovanie - Fabia ma tvrdy podvozok, na nasich hrbolatych cestach je v nej jazda unavna, rebrinak suvix.7. Pruznejsi motor.8. jednoduchsia predna naprava vydrzi viac nez u Fabii (tam odchadza po cca 50 - 100 tis. km, podla deravosti komunikacii, lebo je konstruovana na slusne nemecke cesty ).9. Drobnost, ale vyznamna - prave zrkadlo nema na rozdiel od Fobie mrtvy uhol, takze nehrozi kolizia pri premiestnovani do praveho pruhu.10. 12 rokov zaruka na karoseriu, 4 roky (po doplateni 9 tis. Sk) na cele auto.11. Servisny interval 30 kkm.12. Vyssi podvozok, este som neskrtol o hrbol, alebo predny spoiler pri parkovani celom k chodniku.Nevyhody: 1. Nedelene zadne sedadla.2. Vacsie naklananie v zakrutach.3. Vacsia citlibvost na bocny vietor.4. Mensia "diera" do kufra, ako aj otvor v zadnych sedadlach.Poznamky:1. V ceskych aj slovenskych mediach sa jednoznacne preferuju Skodovky a konkurencia sa zhadzuje. Vytvara (deformuje) sa tak verejna mienka v prospech predrazenych Skodoviek. Precitajte si napr. recenzie Fabii na centrum.cz a porovnajte si ich s recenziami konkurencnych aut (Thalia, Hyunday Accent, ..). Docitate sa pozoruhodnosti typu skvela akceleŕacia Fabie a mizerne zrychlenie Thalie 1,2, Accentu ap. Pritom Fabie 55/59 kW maju horsie zrychlenie oproti obom autam!!! 2. Najazdil som na S125 115 tis km, na Formane 50 tis., na Fabii 1,9 Sdi 37 tis, km. Na inych autach (Lada 1500, VW Golf Variant, P607, ... dalsich ca 150-200 tis km). Takze si dovolujem povedat, ze viem o com hovorim.3. Nevyjadrujem sa k estetickej stranke, je to vec osobneho vkusu. Prve Thalie boli skarede, posledne verzie su myslim znesitelne. Rozhodne porovnatelne ak nie krajsie s Fabiou sedan (sorry, ze som sa predsa len vyjadril).4. Thalie kritizuju prevazne ludia, ktori v nich bud ani nesedeli, alebo ich nevlastnili. Naopak drviva vacsina majitelov si ich pochvaluje. Vratane mna.
V Thálii jsem nejel, jen jsem odpovídal možné varianty k Fábii.Thálii jsme si byli prohlédnout a líbila se nám uvnitř, zvenku už tolik ne.Hned vedle autosalonu Renault byl ale Hyundai kde jsme si vybrali Accent.Nevím tedy jaký má Thalia podvozek, ale ve Fábii kterou máme v práci je podvozek určitě tvrdší než jsem zvyklý z Accenta. O motoru 1.2 HTP radši mluvit nebudu.A co se týká stáří tak pokud si to dobře pamatuju, podvozek Fábie je asi 10 let starý a tuším že byl vyvinut pro Audi TT. Jestli jsem se spletl tak se omlouvám. Oktávka má tuším podvozek Audi A3.
Spletl jsi se. Omluva přijata. Je zajímavé, že napřed prohlásíš o Thalii: "Je to rozhodně lepší svezení než Fábie." a pak z tebe vypadne, že jsi s ní ani nejel. Byl bych rád, kdyby ses omluvil ještě za tohle. 3-[
Renaulta nevim. Neni to sice spatny auto, ale s opravami byva potiz. Oproti jinym znackam, at francouzskym nebo jinym, maji pomerne drahe nahradni dily. Nehlede na to, ze u Renaulta bylo drive zvykem, ze ty auta pacali dohromady z toho co jim prislo pod ruku. Bezne se stavalo, ze na 2 stejna auta ze stejneho roku, pasovali ruzne nahradni dily. Dnes to ale muze byt uz jinak, ale co vim od ruznejch mechaniku, tak jim vetsinou vstavaji vlasy hruzou, kdyz jim nekdo priveze na opravu Renaulta.
Co třeba Ford Fiesta (teď je v akci) 1.3/51kW za 260.000,- a má navíc klimatizaci...o té teď uvažuji já.
Na Fiestu bacha, autíčko dobré, ale to posezení je vepředu pro masochisty. Sedačka hrozně vysoko, ke stropu mi zbývá asi centimetr a výškově se to štelovat nedá. Takže si můžu akorát sklopit sedačku a tvářit se jako drsný frajer ležící za volantem, nebo na přejezdech vyklepávat do stropu důlek.
Fiestu s 1,3 motorom by som neodporucal auto je skvele ,ale ten motor je neusporny lenivy proste velmi onicom....ked uz tak kupte 1,25i to je oprote 1,3i podstatny rozdiel k lepsiemu.
Motor 1.3 jezdí super 1.25 je akorát živější jde líp do otáček, ale 1.3 si je lépe udržuje, ty motory si nemají co vytýkat. Nevím podle čeho tady někdo usuzuje, že fábia je dospělejší auto, zajímali by mě argumenty ( Fábia má o 25 litrů menší zavazadelník, menší prostor pro nohy vzadu, fábii méně drnčí interiér, je asi lépe odhlučněná) .Mám tu jedna trojku a hatatitli si prostě dávám:-D.
tak to akurad je zivsi je dost podstatne...
1.25 docela žere na to jakej je to malej motor. U fábie mě přijde lepší interiér, přece jen ty plasty u forda jsou takový lacině tvrdý. Řazení u forda je pro mě takový nezřetelný jestli tam ta rychlost je, to u fábie nemám a řazení ve fábii je vůbec trochu někde jinde. O proti fábii je ale užasné vyšší umístění řadící páky. To se mě na tom autě líbí snad nejvíc. Pak neštastné digi budíky forda na stav paliva a teploty vody. Je to drobnost, ale kolikrát jsem jí proklel. Výměna předních žárovek u forda, u fábie to taky není nejlepší, ale jde to líp. To jsou ale fakt drobnosti. Mám prostě svůj osobní pocit z fabie lepší. Nikomu to nenutím!.)
to je jako predjizdis na parkovisti? :-O
260 je o 30000kč víc. A to je rozdíl i když je pravda že je tam klima, ale za tu cenu.. Jezdím Fiestou i fábii a z mého pohledu je fabia lepší, ale to je věc priorit.
Já jsem tedy bral cenu Fabie těch 240 tisíc (nepředpokládám, že by někdo uvažoval o té za 230k, což je prakticky holoauto) a to je rozdíl 20 tisíc, což mi přijde za klimatizaci a ještě pár dalších věcí navíc dobrá cena...
Jako uživatel obou aut Vám výběr nezávidím!:) U fábie je docela průšvih ten motor, ale jinak mě to auto příjde celkově dospělejší než fiesta. Opravdu záleží na tom co člověk pokládá za důležitý.
Je to prostě asi věc názoru. Párkrát jsem seděl ve Fabii a bylo mi v ní subjektivně hůře než v mé staré Fiestě r.v. 1996. Je ale pravda, že v současné Fiestě jsem se ještě nesvezl, což bych před koupí samozřejmě udělal.
Kolega fiestu 1,3 ma a jen co skoncila zaruka, prisly problemy. O uspornosti se tedy hovorit neda vubec, proti 1,2 od Skody bere o cca 1,5 litru vice. Jinak interier ve fabii je mnohem zdarilejsi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.