normálne som si to musel prepočítať na €, vyše 14t€, no nekup to.
Podobnou se stejnou motorizací máme v práci a někteří kolegové s tím jezdí i za 10. To mi přijde docela dost. Ta nová 81Kw kdyby byla v nabídce tak by se to dalo ale 70Kw bych osobně nechtěl
Ano za 10. Lítají s tím,jak debilové, nic víc. Z cizího krev neteče.
Loni o dovolené jsem měl půjčené nové Polo.To je jako takové podle mě lepší auto, než Fabia.A byl to otřesný zážitek, tedy hlavně ten půlmotor, co nejede a jen dělá kravál.Jinak asi pro singles, max 2 lidi s občasným převezením liliputa vzadu na vzdálenost HorníDolní-NejbližšíLidl asi OK.Ale kdybych chtěl malé nepremiové auto, tak asi zkusím Mazdu 3 - vím, že to je jiná třída, ale to je o úhlu pohledu - pro mě to je prostě třída "malé nepremiové auto" a opravdu nehodlám řešit, zda je Fabia-Polo-Scala-i20-i30-Ceed-Picanto-Rio o 3 milimetry širší či o 7 delší.Spíš mě fascinuje, kam až došla inflace (generovaná centrální bankou a bezhlavě se zadlužujícím státem), že malé auto bez výbavy a motoru, navíc vysloužilá minulá generace, stojí bezmála 400tis korun. Kde jsou doby, kdy za to byla aktuální Octavia!
tak když máš na dovolenou možná sis všiml kolik se vydělávalo když byla octa za 400tis a kolik se vydělává teď
A co jako?Kolik tehdy stala velka televize?Ted mas 2x vetsi, se 4K a HDR, za ctvrtinovou cenu.
V roce 98-99 máma brala na leasing(asi4roky) seat ibiza 1.4 44kw-výbava:tónované okna,centrál ne dálkový,metalíza,rádio+4repro-žádný airbagy a asistenční systémy bez klimy,bez el oken a to jenom za 370tisíc.Pořád je v rodině a jezdí.
toledo bych veril ,ale ibizu ti nesezeru
., tak 330 a 4roky splácení jsem ověřoval a auto bez výbavy.
No jo pán je bazarista.Nemusíš mě je to wurst.
Musím říci, ze jsem jezdil loni s nejslabší Fobii 1.0 44 kW na Santorini. A ja si to užíval! Vzhledem k místním klikatým cestám a rychlostním limitům 50 km/hod jsem byl králem silnic. Výkonově to sice bylo na úrovni Škoda 120, ale ten pocit z jízdy!!Bez jakýchkoliv asistentu, po dlouhé době jsem to zase byl ja, řidič, kdo řídil auto, a ne auto mě. Rozjet to na 80, to byl odvaz, a stovka, to byla přímo extáze! Vážně. Jinak ale se Fabia za 20 let nikam neposunula, ačkoliv čísla mluví jinak. Prostor vsude stejny, nejslabší motor stale tragicky, podvozek relativně bezpečný a předvídatelný. Za 330 ale fakt ne, rozhodne bych koupil za vlastní i to Hnújdé. Větší za stejny prachy je prostě vždy lepší a vymyšlený litry v kufru na mě neplatí.
Tak to jsi řídil akorát tak prd,ty osle.A ty kecy o hnoji si nech od cesty,debile .Až budeš nějaké peníze mít, kup si trochu vzdělání,magore.
Nevím, nejsem znalec. Ale s fábiemi jsem jezdil. Od té první generace, pak jsem vystřídal ještě asi dvě, myslím, že to byla druhá a třetí generace? Nejsem si tak jistý. Ale ta auta mi vždycky přišla tak podivně jakoby vratká, hlavně v kombíku, jakoby neseděla dobře na silnici. Nevím, možná je to jen můj pocit, ale je fakt, že s tímhle pocitem jsem se u jiných aut nesetkal.
Mám dvojku combi v Tsi. Pravda poněkud vrátká oproti jiným autům je. Čemuž se však s ohledem na rozchod nelze divit. Kdo však jezdil s Wartburgem či Š 120, tak pro toho (i mně) je pak Fabia dream car 😁. Mohl bych si koupit lepší auto, ale je zajímavé, že nemám vůbec žádné nutkání, neb jsem v celku spokojen.
Červený komunisti zde názory neprezentují.Odchod
nová Dacia Sandero je veľmi podarená takže logický krok, mali by čím skôr prísť s novou verziou Fabie lebo ináč im Dacia preberie zákazníkov.
Já minulý rok, na 4 valcovém polu 36tis km. Bez jediného problému.
Fabia jezdí velmi dobře. Mám ji 1rok,najeto 12 000 Km, spotřeba 4,6 l, bez závad, rychlé a výkonné auto, naprosto stačí.
J.Hájek doporučuji pokuď je to 1.0tsi měnit olej co rok jinak se ten motor 10let nedozije(viděl-měnil jsem při 15tkm a fuj vazelína).
12k BEZ závad,tak to je paráda :-D
Pod 300.000 s litými koly, vyhrivanymi sedadly, klimou bych ale o combi uvažoval
Návštěvníci Lidlu by též vzali yogurt za 4.50, kdyby existoval. Yogurt stojí kolem dvacky a malé auto kolem 400tis. To je běžná realita.
Nepřijde mi to drahé.
Kdybych "netoužil" po velkém kufru v malém autě, tak pro mne v tuto chvíli vede jednoznačně Dacia Stepway na LPG za 350. A na řeči, že za ty peníze je mnohem lepší to a to jen "trochu" ježděné a zcela jistě nebourané a nevyplavené, nebudu reagovat ;-)Nové je prostě nové...B-]
Proti fabce byť ne kombi clio 2021 lpg 370-400 menší dovybavení výhřev sesel,metla a ještě něco.
Twl,kombi je to , oč tu jde ,ty diamante s cliem
Právě že kombi twl.Konkurence pro fabku na trhu není jak jednoduché.
No nekup to za tak malé peníze.
Me to take neprijde drahe. Ale nemam prehled o konkurenci. Je to opravdu tak spatne ? :( Diky za info.
Dalsi dukaz pomatene cenove politiky . Dosahnou akorate toho,ze neprodaji nic. Vyslouzilou potvoru se slabym 3hrnkem a jeste vybavou z prehistorie.Jen tak dale ,pokracujte v sebedestrukci cele VW Group
Druhé nejprodávanější auto v ČR, ať udělají cokoliv firmy i lidé to budou kupovat dále ... Malé kombi v ČR není a kdo by chtěl jezdit v i30 ....
smrdí tomu spojka, nebrat.
Já si klidně čtyř válcový Hyundai koupím než 3 válcovou fóóbii, je to asi jako kdyby jsi mi tvrdil že kůň se třema nohama bude taky běhat, sice blbě ale bude.
Jdi ,utíkej.Nevist vůbec ,o čem mluvíš a konet si vem ssebou.Rychlé utíkejte,oba
Asi ti vůbec nerozumím, buď jsi dyslektik nebo spíš asi trotl😁
Táhni do prdele i s koněm ty debile.Porozuměl?!?Tak vyfič kreténe.
Promiň ...retard jsem chtěl napsat
A nakonec mas pravdu. Opravdu radeji ve fobii nez v hnujdaj, to je jisto jista vec. Ale Dacia je velmi blizko a Stepway je pekne vozitko
Tobě se to líbí - vždyť je to odporné, zastaralé...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.