Škoda Fabia Styling Kit: sport paket i pro Combi

62 komentářů

Petr
15. prosince • 11:26

Celé auto je nic moc a proto mám radějí FIAT Punto. A víte proč?Protože každá jeho jednotlivá součást je nanic. Zpracování nanic, plasty nanic, motor na nic, ale když je to dohromady, když je to dohromady, nějakou záhadou to funguje. Je to prostě ono! To je prostě přesný opak Fabie.Každá jednotlivost je v pořádku. Je výborně zpracovaná, perfektní motor, levná, naprosto spolehlivá. Výsledek: Naprostá slátanina kterou pohrdají všichni, kromě fanoušků tohoto vozu. A to jen proto, že tento vůž žádné nemá. Jak to? Jak to? :-D

lada
12. prosince • 19:22

Já myslím že to auto není špatný.Jezdím v něm každý den a jsem spokojený.Předtím jsem měl Fabii I a tahle nová je prostě v něčem lepší a v něčem zase ne.Každý si přece koupí co chce a na co má.Jen bych řekl,že kdyby to byla taková tragédie,tak to prostě lidi nekoupí a tudíž to přestanou vyrábět.A sport packet taky není špatný,je to věc vkusu.Koukněte třeba co dokázal udělat Milotec.I to je o vkusu.

Karol
14. prosince • 14:29

... a zkusila jsi někdy pojezdit v jiném autíčku stejné generace a velikosti???

Vitos
10. prosince • 19:09

Teda nevim jak vy panove,co fabii porat odsuzujete, ale myslim ze se na to auto divate pouze z jednoho pohledu. Jel s novou fabii nekdo z vas? Mel jsem moznost s ni jezdit nejakej cas a poradne ji odzkouset. Není to zavodak, o tom zadna,ale na druhou stranu za ty prachy dostanete solidne vybaveny auto s malou pojistkou, slusnym interierem a bohuzel take nic moc vykonem (HTP - tech je vetsina).
Ale to vsechno je zasluha poptavky, jen mala cast populace slinta po autu typu hot-hatch, fabii si kupuji spis mlade rodiny a pro ne je to auto idealni. jinak abych se vyjadril k tomu sport paketu: nesmysl,za ty prachy bych si priplatil na lepsi motor to je vše

Yeti
10. prosince • 21:18

Mladé rodiny si to nekupují, protože na toto MALÉ ČESKÉ LIDOVÉ VOZÍTKO nemaji. Za 250 tis dostanou malou, holou a docela nevzhlednou krabici s městským motorem.

nKamil Hatapka
11. prosince • 9:50

Máš pravdu. Mladé rodiny si to autíčko koupí v bazaru až ho tam šoupne volítaný nějakej podnik, protože mu na něj skončil lízink. A ten podnik si na lízu objedná nový a jede se dál.

nal
10. prosince • 16:05

dlhy cas si davam otazku, na ktoru neviem odpoved - kto to auto dizajnoval? aka bola jeho praca predtym? vie niekto odpoved?

J-o-U
10. prosince • 16:34

Prý to byl nějaký traktorista z JZD :-D:-D

blondacik
10. prosince • 15:13

dobra pičovina

nKamil Hatapka
10. prosince • 15:36

Máš recht.

nKamil Hatapka
10. prosince • 12:27

Tak tu to Fábku si může tak koupit starej prdola v klobouku kterej za zadním oknem převáží vajíčka a je mu ukradený, že jede v krabici od bot. Hlavně, že se mu do ní pohodlně nastupuje. Hnus velebnosti. Už se těším na novou Fiestu a jak té to Fábce zarazí poslední hřebíček do rakve.

james
10. prosince • 14:16

no a co máš ty? vytuňený bávo po Helmutovi? Co to dal v reichu do šmelcu a tady nad tím slintaj šestnáctky, když jedeš na vsi na zábavu? nechápu? holt si u každýho článku u čehokoliv mastí takový jako ty svoje ego,co? Fotr ti dal na bávo, jo? Tak prosímtě, až pojedeš kolem mýho baráku, tak si nezapomeň sundat vejfuk, abychom všichni věděli, že jede pan někdo.........co je špatnýho na tom, že někdo vozí v autě vajíčka, nebo že je starej? Že dá někdo 250 klacků za NOVÝ auto je socka? To nějak nechápu..........

nKamil Hatapka
10. prosince • 15:34

žádný bávo nemám. Mám malý Clio. A jsem velkej fanda Škodovek ale tento model at si každej říká co chce zmršili. Vysoká a uzká krabice od bot. Karosérii vošllehnutá Suzuki.

Ent.
11. prosince • 7:04

Nemáš pravdu. Karoserie obšlehnutá? Když Swift naběhl, Fábie byla v polovině vývojového cyklu s uzavřeným designem. Mimochodem, kdybys nějakého designera znal, věděl bys, že jsou tak nadutí, že by nikdo z nich neopisoval. Vysoká? Budiž. Úzká? Až poznáš 4 mm rozdíl na ca 1640 mm desetkrát za sebou, uvěřím ti, že to vidíš. Jezdil jsem ve staré Fabii, teď mám novou a co do jízdních vlastností není v této třídě moc stejně dobrých aut, natož lepších. A to je podle mě hlavní důvod, proč si auto koupit. Uznávám, že design není úplně aktuální, ale ošklivé auto to podle mě rozhodně není. Navíc vzhled je velmi subjektivní věc a podle prodejních čísel se lidem líbí víc, než předchozí verze. Mně se líbí dneska rozhodně víc, než když jsem jí před třemi-čtyřmi roky viděl poprvé. Je ale jasné, že se nesmíš dívat jen na žebráky. A poslední věc. Jestli máš pocit, že bys to udělal líp, tak nech kecy kecama a pojď dělat do Škodovky, ve vývoji lidi berem a potřebujem.;-)

MP
11. prosince • 10:49

Ty 4mm je blbost to je pravda, ale šířka vozu na tu výšku je špatně rozdělená a korunu tomu dali černejma předníma sloupkama, který to auto zepředu fest zmáčknou. Mi příjde, že se designér zapoměl podívat na své dílo zepředu alespoň z 10 metrů, pak by musel vidět mimo to i špatně navržený přední světla který se z této pozice jeví jako kimicky kulatý. Přednímu pohledu pomůžou trochu jen 16/205 kola, ale kolik lidí si je tam dá. Je zřetelný, že i sama Škodofka se přednímu pohledu na svých prospektech a reklamách brání, samozřejmě že ví proč a tak bere přední část téměř výhradně v předobočním snesitelným pohledu. Si vzpoměňte na F1(šedá metal), kde předního pohledu naopak hojně využívali mj. na bilbordech protože ten byl max. povedenej, nenásilná návaznost předních sloupků na blatníky dole a střechu nahoře k tomu lehce sportovně podmračenej pohled, prostě na to F2 nemá. Abych jen nehanil, zadek kombíku je zase povedenější jak u F1 a pokud se dá na litý alespoň 15/195ky tak vypadá dobře. Takže krátkou verzi rovnou zruště výrobu. :-)

Ent.
11. prosince • 7:04

Nemáš pravdu. Karoserie obšlehnutá? Když Swift naběhl, Fábie byla v polovině vývojového cyklu s uzavřeným designem. Mimochodem, kdybys nějakého designera znal, věděl bys, že jsou tak nadutí, že by nikdo z nich neopisoval. Vysoká? Budiž. Úzká? Až poznáš 4 mm rozdíl na ca 1640 mm desetkrát za sebou, uvěřím ti, že to vidíš. Jezdil jsem ve staré Fabii, teď mám novou a co do jízdních vlastností není v této třídě moc stejně dobrých aut, natož lepších. A to je podle mě hlavní důvod, proč si auto koupit. Uznávám, že design není úplně aktuální, ale ošklivé auto to podle mě rozhodně není. Navíc vzhled je velmi subjektivní věc a podle prodejních čísel se lidem líbí víc, než předchozí verze. Mně se líbí dneska rozhodně víc, než když jsem jí před třemi-čtyřmi roky viděl poprvé. Je ale jasné, že se nesmíš dívat jen na žebráky. A poslední věc. Jestli máš pocit, že bys to udělal líp, tak nech kecy kecama a pojď dělat do Škodovky, ve vývoji lidi berem a potřebujem.;-)

nKamil Hatapka
11. prosince • 11:55

Jo ještě jsem zapoměl. Přejdi na jiné diskuzní příspěvky třeba dneska na novinky o Superbu. Je to o uplně jiném modelu. Ale i tam je tolik příspěvku na novou Fábku ale nikde se nedočteš nějakej pozitivní. Tak mě netvrd, že je hodně vychvalovaná. Právě naopak. Tak nevím kde ty bereš ty chvalozprávy.

Ent.
11. prosince • 7:04

Nemáš pravdu. Karoserie obšlehnutá? Když Swift naběhl, Fábie byla v polovině vývojového cyklu s uzavřeným designem. Mimochodem, kdybys nějakého designera znal, věděl bys, že jsou tak nadutí, že by nikdo z nich neopisoval. Vysoká? Budiž. Úzká? Až poznáš 4 mm rozdíl na ca 1640 mm desetkrát za sebou, uvěřím ti, že to vidíš. Jezdil jsem ve staré Fabii, teď mám novou a co do jízdních vlastností není v této třídě moc stejně dobrých aut, natož lepších. A to je podle mě hlavní důvod, proč si auto koupit. Uznávám, že design není úplně aktuální, ale ošklivé auto to podle mě rozhodně není. Navíc vzhled je velmi subjektivní věc a podle prodejních čísel se lidem líbí víc, než předchozí verze. Mně se líbí dneska rozhodně víc, než když jsem jí před třemi-čtyřmi roky viděl poprvé. Je ale jasné, že se nesmíš dívat jen na žebráky. A poslední věc. Jestli máš pocit, že bys to udělal líp, tak nech kecy kecama a pojď dělat do Škodovky, ve vývoji lidi berem a potřebujem.;-)

mistr xxx
15. března • 16:43

Naprostej souhlas....interiér je naprosto supér a exterieér je až na ten předek taky supér...ten předek je takowj divnější,ale má to sovje výhody.....třeba kočičí světla....každej to prostě vidí jak chce...když někdo hledá na autě to špatný tak to výdycky najde,ale když hledáš to hezký tak pomineš i ten předek..;-)

vegetak
15. prosince • 15:13

omyl pane .. velky omyl. swit sa predstavil ako studia asi dvaroky predtym ako nabehol do vyroby. a uz ako studia ziskal znacnu pozornos. A v tom case fabka nemala nakresleny ani popolnik:) takze mali dooost casu obslahnut co sa dalo. oni totiz akosi neratali ze ta studia( neviem ako sa presne volala) pojde do vyroby. tak ju sprosto okopcili. Ale co sa nestalo uz boli dva roky vovyvoji skopceneho suzuky a ono sa swift naozaj zacal vyrabat. s tym sudruhovia v mb nepocitali. smola velkaB-] na stupidne otazky v com jazdim odpovedam dopredu BMW535D kupene nove.. to len aby sa tu nerojili poznamky. cafB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
15. prosince • 15:16

vegetak: nechápu, jak může být člověk, který je schopen vydělat peníze na 535D tak hloupý...

Ent.
11. prosince • 7:06

A sakra. Pardon.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
nKamil Hatapka
11. prosince • 9:34

Tady je asi zakopanej pes. Jak jsem asi vycítil tak to vypadá, že to je tvoje dítě. Tak to je potom jasné, že to auto budeš obhajovat at se děje co se děje. Že se bude u nás dobře prodávat, budiž. Ale kdo ho bude kupovat, nejvíce podniky jako služební na lízu. Neříkej mě, že obyčejnej smrtelník nekouká na vzhled novinky. To je první na co kouká . Určitě jsi viděl jak bude vypadat nová Fiesta. Tak mě potom netvrt, že nová Fábka je nějakej zázrak. Určitě né.

Yeti
10. prosince • 9:42

Týýý jo. Teď budou vostrý HáTéPééé poznat z dálky....:o)))

zvejkal
10. prosince • 8:45

Vyzera to trochu lepsie, nez hola fabia ...

miluna
9. prosince • 19:42

tak z toho agresivního sportovního superkombi ta troška plastu opravdu udělala káru mých snů hahaha

TweeTy
10. prosince • 0:39

Ten naraznik vyzera ako snezna radlica.B-]

J-o-U
10. prosince • 16:33

Přesně tak :-D:-D

bonboniera
9. prosince • 18:33

ma poradne agresivni vyraz :-D:-D:-D:-D

PetrM
9. prosince • 19:13

to určitě v pohodě pozávodí kdejaké ferari :-D

Karel
9. prosince • 17:33

Tak to jsem se opravdu zase zasmál, "Nejviditelnější změny se tedy odehrály na předním i zadním nárazníku a bočních prazích, přehlédnout nelze ani jiná kola." takže změny ano, stejné díly jako krátká fábie, co se týče prahů?? mohl by jste mi vysvětlit jaké změny se udály ohledně prahů? A kde jste takové informace získal? prahy jsou stejné nezměněné jako u krátké verze fábie bez styling paketu a za další jiná kola? Hm a kterápak, když veškerá kola na obrázku jsou dodávány ke klasické fábii za příplatek? Myslím že tedy jediné co je změna jsou přední díl přilepený ke spodnímu nárazníku, zadní alá difusor a zadní křidélko, toď vše, prosím tedy když už něco píšete nejdříve se pořádně informujte, takové hrozné bláboly jsou opravdu na úrovni blesku a jiných deníků, on byl ona byla atd.. bez podkladu jen pouhé výmysly. :D

Dex
9. prosince • 14:28

me se libi ten zadni naraznik. kdyby nestal ten kus plastu 5000 + 1500 za koncovku montaz ..... Tak bych to bral hned. jinak ten predek povedeny neni. videl jsem to na zivo a vubec to tam nesedi.

Petersss
9. prosince • 13:22

Vzhledem k tomu že to není realná fotografie bych to ještě neodsuzoval.

Rico
9. prosince • 12:32

Stale rovnaky hnus. Rad by som videl predajne cisla a plany automobilky, ze na kolko sa zhoduju. Nemate niekto po ruke podobnu statistiku?

KArel
9. prosince • 20:10

Poslední zpráva - linka jede na 108 %, veškerá produkce vyprodaná (velkoodběratelům). A předpokládám, že velkoodběratelé to neberou, aby jim to stálo na skladě ...

MiBi
10. prosince • 18:23

to mluvíte o iPhone ?

dc98
9. prosince • 12:12

Bohužel, tudy cesta nevede...tato generace Fabie se totálně designově nepovedla...u první generace také lidi remcali, ale rozhodně né tolik, jako u dvojky...prostě není na tom autě zhola nic, co by se dalo nazvat jako nadčasevé, odvážné, neotřelé...prostě nepůsobí to vůbec pocitově hezky to auto...soudný člověk, který si také auto kupuje kvůli tomu, že vypadá "hezky" si tohle do garáže dát nemůže...natož s tím vyjet ven....sám jsem měl první generaci Fábie a teď mám OC II. Takže nejsem zarputilý odpůrce Škodovky... Dost se divím, že za to ještě někoho ve Škodovce nevyhodili..

Nic.Nebude
10. prosince • 17:15

+1 - nelze nic nez souhlasit...

nKamil Hatapka
10. prosince • 12:15

Konečně rozumnej názor. Je to škoda, že na náše názory ve škodovce s.erou.

PAVEL
9. prosince • 12:12

ŠKODA FABIA je hnus, větší desingenerovskou slátaninu tvarů, směrů, jsem ještě neviděl. Je to fakt nákupní košík, dokonce ten, s nímž opravdu nakupujeme a do nejž dáváme většinou 5 nebo 10 Kč..je opravdu hezčí. Je to strašně nesourodé....FELICIE j proti tomu krasavice.

caesar
9. prosince • 17:48

takze mas Felicii (nebo onen nakupni kosik)...zajimave

PAVEL
9. prosince • 18:34

JO..mám FELICII......

Figaro
10. prosince • 14:17

Souhlas nová Fabia je humus. To ta Felcka je hezčí.

morava
9. prosince • 11:08

Pěkný, moc pěkný autičko:-D:-D:-D

Jay
9. prosince • 10:52

...kupte si raději pořádné auto, ne nákupní vozík značky Škoda ;-)

Jméno:
9. prosince • 15:54

to by me zajimalo v jakym 10 let starym strepu jezdis ty.

pepa
9. prosince • 18:33

Alfa 166 2.0 V6 TB Super

Petr Maleček (dj.kure)
10. srpna • 12:33

V6ka a 2 litr ? :-D ... pane jo, tak to musi bejt strasnej zvuk :D ... prd objem a tolik valcu. Uz jen cekam, kdy prijde nekdo s 1.2 V6. Treba by mohla zrovna Skodovka :B

Tomtom
1. června • 11:03

dvoulitrovy sestivalce jsou naprosto bezna vec. Napr. u BMW nebo Lexuse

j
10. prosince • 17:58

tak vidíš

Jofrey CRX
9. prosince • 9:54

Fuj, to je hnus, jak si tohle může někdo koupit a jezdit s tím. Já bych se styděl se na to jít jenom kouknout na showroom. Hnus odpornej. Honda foreveeeeeeeeer

caesar
9. prosince • 17:46

jsem presvedcen o tom, ze mas nejaky problem. Nedkazu posoudit, jestli od narozeni, nebo od te doby, co te videla nejaka zena naheho, ale mindrak musis mit velkej.

pepa
10. prosince • 10:35

:-D:-D

Well-being
9. prosince • 6:48

... s kitem vypadá ještě krabicovatěji než bez něho ...

loci
9. prosince • 1:31

tak tohle se jim opravdu nepovedlo je to katastrofa:-(

Amudarja
9. prosince • 1:26

To je hnus velebnosti.. :-P

MiBi
9. prosince • 17:58

to delali v tuzingove firme DU-WEN-BLEYT ?

PS guru
9. prosince • 1:04

se určitě pár volů najde co to koupí :-)):-))B-]

deni
7. srpna • 19:42

hey děláš si prdel moje máma má taky TDI fábii 2005 a sejmula i tunyngovanýho nissana skyline vole ta dala takovejch aut
řeže s náma zatáčky jako kráva plnej plyn skřípaj kola šup a 3koda v prdeli huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tak si čuchni teď sračko ..... hmmhhhh s tim svim jiním pekáčem newim co děláš vitíráš prdel babičceeee oooooo noo dobrýý

Amudarja
9. prosince • 1:28

jj pedal na podlaze a napis na zadi TDi mizi za cernym kourem..

Petr Maleček (dj.kure)
10. srpna • 12:31

To je zajimave, za ja mam jeste TDI (ale poctive TDI od Renaultu :D ) a ani pri proslapnuti pedalu za mno cerny kour neni :-P ... to udelali asi soudruzi ze Skodovky chybu.

Tomtom
1. června • 11:02

a uz jsi se ptal nekoho kdo jel za tebou. Jedovatej jsi stejne. Ja jak dojedu skodovku (z 80% turbosmrad) tak automaticky zapinam vnitrni okruh

Doporučujeme

Články odjinud