Škoda Fabia Sport Edition bude dostupná aj na Slovensku

34 komentářů

pro2n
8. dubna • 21:08

"fanúšikovia úsporného agregátu 1,2 HTP" :-D

Dealer SKODA
14. dubna • 0:04

jj, nezabudnite po nastartovani tlacit.

jansko
8. dubna • 0:21

Ak dobre pozeram tak tam neni ziaden bodykit, akurat predny naraznik je iny. Skoda. Teda fakt.

tomki
8. dubna • 9:26

tak je to sranda, tiez nemusim tychto skodovkarov ale budem uprimny.
vlastnim nove Santa fe, ale ked mi ho vykradli a mal som ho v servise tak som mal pozicanu este staru fabiu s tym silnejsim HTP, malo to cervene P.
Viete si predstavit /alebo neviete/ ten sok presadnut zo 180k Santa fe do takehoto mixera.
Ale musim uznat ze ten motor nie je vobec zly!!! Jasne ze to nie je mustang ale to auto islo velmi svizne za plynom. Do tych 120km/h sa s tym da veselo jezdit aj predbiehat. Co som si vsimol druhe ja velmi dobry podvozok, komfort je sice od mojho auta na mile daleko ale na tak malu krabicku je to celkom dobre, urcite lepsie nez ostatne auta v tejto triede.
Nova Fabia je odporna, nepaci sa mi ani znutra ani zvonka, tiez mi pride blbost sport edition. Tak ci tak si mylim ze si to kupi len skodafanatik pretoze za tu cenu su aj ine moznosti, najhorsie je vidiet Fabiu RS za 700 000,- to uz uplna debilita a zvratenost!!!!!!!!!!!!!§
A to je ten skodafanatizmus.

mates
8. dubna • 11:27

proc debilita a zvrhlost? proste se kupujicim libi tak si porizujou, ja bych to neudelal, sou za stejny penize vybavenejsi auta s lepsim motorem, ale proti gustu... me spis prijde jako demence kdyz si negdo poridi auta typu Touareg a jejich ruzny klony a lita s tim hlavne po dalnicich, nema na tom ani tazny, ale hlavne ze ma velky auto, zajimaly by me duvody proc si to lidi porizujou kdyz lehkej teren nebo tahani nakladu jim nic nerika, ale jo vlastne, vycnivaj z davu a o tom to cely je, ale proti gustu..... :-D

tomki
8. dubna • 14:31

ved prave preto nemam toareg ale jeho "klon" ktory aj tak spolahlivejsi, ked sa dnes pozres na cesty tak santa fe ma kazdy treti, takze som uz vlastne ako fabisti a oktavisti.
Keby som chcel trcat z davu kupil by som si Escalade, co sa tyka terenu tak som vyskusal s tymto autom dost ale uz som mal plne gate ale auto by este zvladlo o dost viac. Uvedom si ze SUV nie je do terenu!!!! Santa fe je asi rovnaky terennak ako forester len prejde o 5 cm hlbsim blatom, to je vsetko. Mne islo o to ze sa mi hrozne pacilo. Co sa tyka vytrcania z davu tak Passat kombi je asi o 1 cm dlhsi nez moje auto, rozdiel je len ten ze oproti passatu nesedim na zemi a z auta aj nieco vidim :-)
Skratka ten vyvseny posed je super, ja v tom nevidim ziadne vytrcanie ani kompenzaciu maleho pindura, auto ma 7 miest, velky kufor pre sobwoofer a este kopec bagaze a hlavne 4x4 co som ocenil najmä v zime na horach. Kludne by som si kupil aj sedan ale rozhodne uz nikdy ine nez 4x4.
Ide len o to ze ked som si predstavil Fabiu RS za 700 000, ked tam uz pomaly zacinaju SUV ako Tucson napr. tak mi to prislo chore.
to je vse

jansko
10. dubna • 0:24

ako sa ti pozdavaju sedadla? Sedel som v tom iba raz, myslim vpredu ale mam pocit ze aj ked je tam vyssi posed, nejak ma tie sedadla neoslovili. Anatomicky myslim. Ake auto si mal predtym?PS. Mozno aj preto sa ti sedelo vo fabii tak dobre. Ja mam sice kozene sedadla teraz ale nie sportove. Mam radsej sportove sedadla ale vo fabii sa mi jazdilo rovnako dobre ako v Audi A6
NM:
To som zvedavy ze kolki sa do mna teraz opru. Hlavne taki co jazdia autobusom. ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tomki
10. dubna • 10:41

sedadla su podla mna velmi dobre, vsetko je vec zvyku. Sportove nie su pretoze auto sportove tiez nie je. Su to skor kresla na velmi pohodlnu jazdu. Trochu momentalne postradam bocne vedenie pretoze som dal nove disky 275/45/19 a to je uz ine kafe to auto sade ako prikovane k ceste take trochu sa na tych sedadlach smykam ale nie je to nic vazne co by nejakym sposobom kazilo dojem alebo vadilo. S povodnymi pneu 235/60/18 to nerobilo vobec lenze teraz skratka gumy nepustia tak pustam ja :-D

jansko
14. dubna • 0:39

Dakujem za odpoved. Tie 275mm sirka na SantaFe to je uz teda ina palka. To len pneu plus disky museli byt cez kilo,ze?

stará Blažková
7. dubna • 21:53

Nebyl tento článek nachystán na 1. dubna a nějakým nedopatřením vyšel až dnes?

Fojc3k
7. dubna • 17:54

:-D:-D:-D lol.. nepřišli s tímhle na prvního dubna?

jandaxx
7. dubna • 19:50

1,2HTP sport edition = akcelerační peklo:-D

mates
7. dubna • 14:45

co nova Fabia je
- kvalitni auto, s tim snad souhlasi i jejich nejvetsi odpurce
- bezpecny auto
- v CR oblibeny auto, bude to jeste generaci trvat nez se ze Skody v hlavach lidi stane realnej nazor, a ne jen levny cesky autoco neni
- pekna - je dle me primo strasna, jako slepena ze dvou az tri ruznych aut, stara je proti ni najednou kralovna krasy i kdyz to byla spis takova bota, ale aspon designove vcelku vyrovnana
- levna - to uz snad chape vic a vic lidi, nova Micra s klimou 220, Getz s klimou 210, Fiesta s klimou 240 atd...
- rodinna - proste je to maly auto na malym podvozku, at si lidi rikaji co chtej a hledaji duvody proc jim stoji na dvore a cpou do ni pet lidi, ale jo vlastne, je to auto pro pet...
- motoricky vybavena - podivejme se jak dlouho se dela motor 1,4 55kW (ted ma vic) nebo ta 1,6, osm let minimalne spis vic...takze preju vsem zarytym skodovakum at jim nova Fabia dobre slouzi, a jsem rad za ty ostatni co zjistili ze existuji i jine, stejne kvalitni znacky, co davaj za mensi penize vice muziky, dvojnasobnou zaruku a o klienty se perou
:-)

7. dubna • 15:13

S niektorymi vecami s tebou suhlasim:
-kvalitna je (v porovnani so Swiftom, GP, Cliom, 207), naopak, Yaris a Jazz su kvalitou este o kusok vyssie
-bezpecna je
-oblubena je (podla poctu predajov ano, podla diskusii na forach nie :-P)S ostatnymi vecami ale nesuhlasim:
-pekna - nie je kralovna krasy, ale rozhodne sa nestrati. Mne (a viacerym ludom v okoli) je urcite sympatickejsia nez Clio alebo Jazz, z malych aut je ale najkrajsie asi GP (ale pri vybere by sa clovek nemal riadit len tym, ci sa mu auto paci, alebo nie)
-lacna - zalezi od toho, co hladas. Ak voz bez vybavy, su aj lacnejsie vozy. Ak si potrpis aj na lepsiu vybavu, je lacnejsia (trebars v mojej vybave bola podstatne lacnejsia, nez GP, 207 aj Clio)
-rodinna - ano, tu moze byt problem. Ale clovek, ktory zvoli Fabiu a pravidelne v nej prepravuje 5 ludi spravil zasadnu chybu pri vybere!
-motoricky vybavena - plne porovnatelna s konkurenciou! Motorov na vyber je dost, kazdy ma moznost zvolit si ten svoj. Mylis sa s tymi motormi, 1.4 aj 1.6ka su uplne nove motory - jediny stary benzinak je HTP, ktoremu mierne zvysili vykon. Ako jedina z konkurencie ale ponuka 6-stupnovy automat.
-zaruka - neviem ako v CZ, ale u nas sa maju skodovky od marca 2008 zaruku 4 rokySuma sumarum, kazdy nech si kupi co chce. Nerozumiem ale tomu, preco sa vzdy v kazdej diskusii musi vyjadrovat niekto (teraz nemyslim konkretne teba, ale ostatnych nad tebou), komu sa to auto nepaci a v zivote by si ho nekupil. Kto je na vas nazor zvedavy? Bohuzial kazdy Cech aj Slovak ma pocit, ze ked sa hovori o futbale, pive alebo skodovkach, vsetci su zvedavy na jeho fundovany nazor :-/Na zaver priznavam, ano, som majitelom novej Fabie, a som rad. A ak by som mal znova na vyber, znova by som kupil tu hnusnu, skaredu a predrazenu Fabiu. A znova by som vybral 1.6 ku automat v cervenej farbe s bielou strechou v maximalnej vybave! Pardon, nie je maximalna - chyba mi stresne okno, tazne a navigacia :-(

jansko
8. dubna • 0:35

Ach konecne tu spoznavam niekoho kto si kupil fabiu o ktorej sa chcem dozvediet nieco viac z prvej ruky a hlavne osobne skusenosti.
Pocuj, velmi rad by som sa o tvojej fabii dozvedel viac, ak mas ochotu, napis mi prosim na mail jansko@post.sk tvoj kontakt.
Dakujem Jansko

jano
7. dubna • 18:44

to som ešte nepočul...že htp je starši než 1,4 a 1,6....prave naopak najnovšie je htp...1,6 sa najnovšie montuje do fabie inač je to starina tak ako 1,4ka...da sa povedať že všetky sú staršie motory, boli len očipované...

mates
7. dubna • 15:34

ouki, preju at slouzi, skoda ze jsi ze SK docela by me zajimalo za kolik jsi to koupil a co to presne je, ale tam sou jiny ceny... ja nevim, ale at se koukam na cenik jak se koukam, tak proste akce u Fordu, Hyundaie, Citroenu atd. jsou natolik zajimavy, ze Skoda je automaticky ze hry... vy uz mate 4 roky zaruku jako standard? tady je to za priplatek a ne uplne malej... nevim, Fabia kterou bych pripadne chtel, tj. minimalne 1,4 motor (mylis se zeje novej, je to tastara 55 kW s upravenou charakteristkou, 1,6 75kW se davala do Octavii uz v roce 2000...), klima, a Combi me vyjde na cca 350 a za to mam s nepatrnym priplatkem Ceeda v kombiku s lepsim motorem, to je hola matematika, a skutecne nenachazim jedinej duvod proc vzit za stejny penize mensi auto.... ale jak rikam, gratuluju ke spokojenosti a at dlouho slouzi

Alfons
7. dubna • 15:50

Jen pro korektnost, záruka 4 roky stojí 3000 nebo 6000kč Což mě při investici cca 300 000kč nepřipadá jako "ne úplně malej" 3000kč je v tom prd.) Stejně tak třeba u Fordu jsou to auta (Fiesta, Fusion) ve výběhu z výroby akčních cenách. Ceed rozdrtí cenou naprostou většinu aut.

Thor
7. dubna • 11:47

Vy jste to nepochopili, to je opožděnej APRÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍL :-D:-D:-D:-D

Rastislav
7. dubna • 8:20

nejaky fanusik verzie htp 1.2? ja som si doteraz myslel, ze to ludia kupuju iba ako nevyhnutnost, resp. kvoli cene. ale zeby existoval dokonca aj fanusik? :-D

Tom
7. dubna • 9:21

Ale jo, Výkonější HTP je lepší volba něž slabší 1.4. Tohle auto si koupi, ten kdo se chce odlišit a nepotřebuje výkon (nebo na to nemá). Tohle není sporťák, ale "jiný" auto

yoggi
7. dubna • 14:16

ako aku 1,4-ku mas na mysli ? nebodaj este tu 1,4 MPI 44,50kW co uz takmer 5 rokov nerobia.

Bobek
7. dubna • 10:58

Teorie je to celkem dobrá, jenom mi není jasný myšlenkový pochod jedince, který se chce odlišit, a tak si koupí Fabii. ;-)

azrael
7. dubna • 11:37

moje slova :-)na odlisenie fabie potrebujes tak 150 tis, na odlisenie ineho auta bohate staci aj 50-60 tis :)

pepa
7. dubna • 8:20

"sa tento automobil odlišuje predovšetkým športovým bodykitom, takpovediac, budiacim rešpekt na každom kroku. " :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Vlado
7. dubna • 6:46

V skodovke maju zmysle pre humor. Pokial viem tak sportove auta su stavane tak aby boli co mozno najlahsie. Fobia je jedno z najtazsich aut vo svojej triede s motorom 1,2 HTP ktory je vykonovo slaby na tak tazku fobiu mi to cele pride ako pokus o vtip. :-)

mp
7. dubna • 20:16

Tak nejdříve nám popiš tvé úžasné auto, bude to asi nadupanej kočár alespoň za 3/4tě mega. Takže nevím proč ti vadí nějaká fabie, která pro ty co nemaj tolik peněz je naopak v této verzi sport podle mě dobrá volba. Těžko najdeš podobný auto v základní slušné ceně s takovým nebojím se to napsat hodně povedeným sportovně šmrncovním interiérem (krásný sedačky, volant- kvalitní materiály, kůže). Za příplatek pouhých 3.000,-Kč zde dostaneš místo i tak dostačujicích 15tek 16ti palcový kola 205/45. Tedy není asi myšleno aby to lítalo 2voustovkou.

_Teddy_
7. dubna • 8:09

Neviem ci je najtazsia, ale musis brat do uvahy ze v triede kompaktov je to pomerne velke auto (myslim rozmermi, a batozinovym priestorom). Z toho potom moze pramenit aj o nieco vyssia hmotnost...Na druhej strane, fakt by som rad videl takeho truhlika, ktory si kupi Fabiu "Limited Sport Edition" s motorom 1.2HTP. Ono celkove k Fabii2 mi slovo "sport" akosi nesedi...

Radek Ondrášík
7. dubna • 11:39

Ano, i nejmenší lze zařadit mezi "největší". Záleží jen, jak velkou množinu pro skupinu "největší" použijeme.

1.6dynamic
7. dubna • 9:46

> v triede kompaktov je to pomerne velke auto (myslim rozmermi ..dnes sú tu samí recesisti ;-)

_Teddy_
7. dubna • 10:47

Nieco k veci? nie? skoda...

1.6dynamic
7. dubna • 11:57

hošanku, ako sa mozes tak "múdro" pýtať ? Nová Fóbia je proti konkurencii Clio, 207, Corsa, Punto o triedu menšie auto .. možu Fobia fanatici čarovať s milimetrami koľko chcú. Nový Seat Ibiza bude stáť na zväčšenej platforme a stále stráca na spomínanú štvorku. Toľko k veci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Teddy_
8. dubna • 8:38

Synak, skus okrem urazok hodit do placu aj dake argumenty! Napriklad tieto:auto - dlzka x sirka x vyska, batozinovy priestor
Fabia2: 3992 x 1642 x 1513, 300/1163
Corsa: 3999 x 1737 x 1488, 285/1100
Clio: 3986 x 1707 x 1496, 288/?
...
Skus este doplnit tu 207-ku a punto, lebo zatial to veru podla tych udajov nevyzera, ze by Fabia bola (citujem) "o triedu mensie auto"...

VANDIT
7. dubna • 6:54

športový body kit.. :-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud