Škoda Fabia sedan: limuzína s akční cenou

50 komentářů

yoggi
5. prosince • 14:18

a este som zabudol jednu vec. thalia sa robi v turecku takze, aby sa majitelom neprejavila aj ta kvalita. a skodovka ma jednu vyhodu ze si na trhu drzi cenu lebo je a aj bude stale ziadane auto. trochu cisel predajnosti aut na slovensku:
1 skoda 23,8%
2 vw 8,4%
3 renault 8,2%

yoggi
5. prosince • 14:15

porovnavate tu tri auta : logan, thalia a fabia. citat tu tie nezmysli ze logan je super tak to ma naozaj rozosmialo. Jedna zla vlastnost cechov a slovakov je ze vlastna produkcia je zla a vsetko co je zahranicne je super. to ani zdaleka nie je pravda. ale vratim sa spät k autam.
1. logan nema pozinkovanu karoseriu narozdiel od fabie a thalie.
2. thalia u vozidiel nema zadne brzdy kotucove ale iba bubnove. aj 1.6 77kW ma vzadu bubnove brzdy.
ja tu nezastavam ani netvrdim ze fabia je najlepsie auto. ale je blbost tvrdit ze je zle auto. s tychto troch aut je najhorsi jednoznacne logan. a este jedna vec. znamy ma thaliu a ked videl fabiu tak povedal ze by ju kupil ale nemal na nu az tolko penazi a uznal ze by ju menil za fabiu.

Cynik
14. září • 22:46

Uz kdyz jsem videl ten nadpis, rikal jsem si: "A jeje!" Kdyz jsem pak videl pocet prispevku v diskusi, bylo mi to uz jasne. Bylo mi uplne jasne, ze ti mali zaprdeni zavistivi cesi, kterych je tady porad jeste spousta, to slovicko "limuzina" proste nezkousnou.

XAS
13. září • 22:43

At jde Skodovka s akcnim cenou dopr.... Jen ochcava lidi.
Ta vybava je ubohost sama.

ITTI
15. září • 0:03

Hele, ve Škodě stále sháněj  lidi do vývoje, takže máš šanci "JÍT" a věci začít napravovat, zde je odkaz:
http://www.skoda-auto.com/cze/company/career/jobs/
Má to háček: nestačí tlachat pí*čo*viny, ale něco málo umět a to jistě zvládneš, nebo ne? Dobrou.

Dusan
13. září • 22:09

Tak tomu rikam bomba! Paket bezpeci znamena dva airbagy, v nekterych zemich se tomu rika minimalni povinna vybava ze zakona.

Aloha
14. září • 20:03

Places na spatnym hrobe s tim musis do parlamentu

Wq1
13. září • 14:31

Nevíte jaký bude mít ta  limuzína za 250tic Kč motor? Za tu cenu bych to tipoval tak maximálně na 1,2 HTP 47kW, pokud by to byla varianta se 40kW vůbec bych se nedivil.

robert1
13. září • 14:50

no to bych si skoro vsadil že to bude 40 kw

pipin
25. září • 15:28

pozor ta fabka ma dostat 1,0mpi 37kw se 4 stupnovou prevodovkou

Strom
14. září • 10:52

Taky bych to tak videl.
A ta vybava je taky pekne ocesana!!! Takovej lepsi Junior sedan.  

Germi
13. září • 16:04

Já bych šel hned do tý 40kwatovky a 47 vůbec nejede.

ITTI
13. září • 14:16

No tak jedna věc je "po česku prát a navážet se do Škody" a druhá věc je, že tato automobilka a ta v Kolíně mají za následek, že česká ekonomika tak trošku roste, vč. zahr. obchodu.Jenom poslední čísla statistiky, nic víc, nic miň... No nic, třeba se najde někdo s nápadem, postaví továrnu na něco jiného a bude to tu fungvat ještě lépe. Už se těším. Zatím to zachraňuje ta blbá Škoda. Jinak, nikdo nikoho nenutí si Škodu kupovat, já za poslední rok koupil nového francouze a japonce, ale nějak necítím potřebu řešt modelovou politiku Škodovky.

Honza
13. září • 12:50

srovnávat Fabii s Loganem asi nejde. Fabia je supermini a Logan je přeci jen něco jako ultralevné vozítko. Jak zvenku tak zevnitř a kdo to nevidí je slepý. Na druhou stranu je Fabia sedan vzadu určitě ošklivější než Dacia a o limuzíně bych nespekuloval:)

robert1
13. září • 13:35

tmáš pravdu, já to myslel ve smyslu jízdní vlastnosti, odhlučnění, tvarování sedadel...
fábka sedan určitě není žádný krasavec ale oproti loganu se mi stále pořád z nějakýho důvodu líbí víc. ostatně oproti loganu se mi líbí snad vše. ale to je hodně subjektivní.
koukal jsem že po praze jezdí logany jako taxi, pro tohle to auto je určitě super. velmi prostorné, levné, na krátké tratě nikomu numusí vadit ani aer. hluk, či míň pohodlný sedadla..

???
13. září • 14:45

oprava: v loganu

???
13. září • 14:45

Tys někam jel daleko k Loganu, že víš, že má nepohodlný sedadla?

robert1
13. září • 14:48

nepohodlný- myšleno, nevýrazně tvarovaný, ty zadní sedadla jsou rovný jak lavice...
nijak daleko jsem s ním nejel - jen předvádečka, ale mám poccit že na zadních sedadlech to musí být v zatáčkách docela centrifuga....
jsou to mé dojmy, rád se nechám opravit

???
13. září • 15:35

No tak vzadu teda taky nevim - tam cestujou moje děti v sedačkách. Jo a někdy mezi nima ještě pes. Těm všem je to jedno. A někdy, když pes jede vepředu manželce na klíně, tak vzadu jede mezi dětma a jejich sedačkama tchýně - pravda jen kratší trasy, ale nemůže si to vynachválit, protože se tam v pohodě a pohodlně vejde, což do fabky teda zichr ne. Pokud jde o přední sedadla, tak vynechám-li sebe, neboť můžu být zaujatej, tak tchýně (mají fabku kombi) jela letos dvakrát se ženou nějakou delší trasu (cca 300 km) jako spolujezdec a celou cestu vykřikovala, že se jí jede líp než ve fabce. Na co je ti platný boční vedení sedačky, když si nemáš kam natáhnout nohy (tchýně má problémy s koleny) a do levého kolene tě při každým zařazení pětky mlaskne řidičova ruka?
Jinak Logana nechci nijak fanaticky obhajovat - já ho koupil za 200.000 v době, kdy fabka sedan/kombi stála 300.000 Kč, jako rodinný auto (nákupy, výlety, dovolená, lyže, kola, manželka během týdne nějaký to popojíždění s dětma) s předpokládaným nájezdem cca 10.000 ročně. Na to fakt nepotřebuju fáro o polovinu dražší. Teď v té ceně 250.000,- mi ten sedan Fabie přijde zajímavější než tehdy, zvláště s ohledem na to, že je tam posilovač a má to pozink. No ale zase když si vzpomenu na letošní dovolenou: 510 litrů kufru Logana narvanýho k prasknutí, na střeše rakev, věci mezi dětma vzadu, tak by mi těch 100 litrů prostoru v kufru možná chybělo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hlinda
14. září • 16:52

Jojo. Ono když se Logan srovná rozměrově s Oktávkou I, tak ve vnitřních rozměrech je skoro stejný (někde má víc někde méně). Ale ta cena je o něčem jiném...... .
Pokud pomůže takovéto (i jiné) auto snížit počet š120 a favoritů na silnicích a tím snížit průměrný věk aut tak nic proti.
Já osobně bych si Fabii nekoupil ze dvou důvodů: ve vnitř brutálně MALÉ (i ten můj starý žigul má ve vnitř více místa) a z peněženky odsaje sakra hodně. Takže vyloženě špatný poměr výkon (užitné vlastnosti)/cena. Pokud chci malé auto tak to už radši Getz a pokud chci větší tak to radši Logan.
Takže jsem si nakonec koupil Lagunu . ...... by Renault.
 

???
14. září • 19:50

Dobrá volba! Zdraví Loganista!

odbornik
14. září • 17:08

Ono když se srovná Logan s Octavii, tak člověk zjistí, že je prostorově větší, než O2, ne O1...

robert1
13. září • 11:29

to určitě zajímavá alternativa je... za ty peníze bych to asi vzal raději než logan

pipin
25. září • 15:23

tak tak prvni rozumne slovo..prece si nekoupim auto ktere se mi na krizovatce prevrati do druheho pruhu na strechu...

JP
13. září • 9:53

To si delaji srandu? za 250 tisic Fabii Sedan, ktera je uz ted davno daleko pod urovni ocekavanych prodeju? A to jeste plechovku s motorem, u ktere se stahuji i predni okna manualne? To nas maji za uplne debily, nebo za takove zoufalce?

JiVi
13. září • 8:53

kdyz nekdo muze vlastnit Trabat 601 limuzinu ... 

Ráďa
13. září • 9:48

Haya
13. září • 10:10

žádná sranda, mám to přímo tak napsáno v TP  

???
13. září • 7:48

No jo, Logan není pro Škodovky absolutně žádnou konkurencí, a tak slevnili Fabii sedan... Řek bych, že ta cena je docela zajímá: 200.000 Logan, 220.000 Thalia, 250.000 Fabia Sedan? No kdyby člověk u dealera usmlouval ještě tak deset táců dolů...

zdenek
13. září • 10:48

Nic proti vkusu, ale podle me se tyhle tri predhanej o titul nejosklivejsiho auta na trhu.

saar
13. září • 12:52

No a podľa mňa Fabia jasne vyhráva

Cynik
14. září • 22:40

No chapu, ze design je do znacne miry subjektivni, ale... opravdu, ruku na srdce - kdyby se vedle sebe postavila Dacia Logan, Renault Thalia a Skoda Fabia Sedan - opravdu byste rekl, ze Fabia je nejosklivejsi? V tom pripade rozhodne nechci videt vasi pritelkyni/manzelku. Ale proti gustu zadny disputat, ze?

MadMack
13. září • 7:41

Skodovka musela s tou cenou neco delat - treba uz jen proto, ze slusne vybaveny Renault Megane Sedan se prodava za 335 tisic, takze prodavat uplne orezanou Fabii 1.4 za 322 je dost ...

Anndy
13. září • 9:10

Tak tak :) Tu SR je to podobne, za 455tis. mam megane sedan s 72kw motorom a vybave sportway, a vcera som videl fabiu kombik v salone za 450tis spirit, ci co. Neporovnatelne, ale zase treba uznat, ze megane sedan dava dost neobvyklu zlavu a za originalne prachy by sa horsie predaval.

Dusan
13. září • 22:05

No Renault se znacne cenove podbizi, ovsem jenom se sedanem vyrabenym v Turecku. Otazkou je proc to dela? Mozna to bude mit neco spolecneho s kvalitou, nekteri majitele tohoto modelu nejsou prilis nadseni.

AlfGordon
13. září • 10:02

Je ta akcia na Megane na SK stale platna? Na stranke maju aktualnu cenu za Megane Sedan 1,4 16 V (80k) vo vybave SportWay 598 900.- SKK ako zaklad.
 

sMartin
13. září • 2:37

S tim sedanem jsem se uz hodne najezdil, ale jako limuzina mne nikdy neprisel...

jiros
13. září • 1:14

Tak koukám, že se nám Škodovka začíná bát úspěchu Loganu a připravila mu konkurenci..

DAVID
13. září • 15:59

A proč by se to mělo vztahovat jen na Logan.....konkurence vzrostla v této třídě ve všem a všichni chtějí prodat.Tahle nabídka je jen pro ty co  víc jak 250 za auto nedaj a zbytečně utíkaj ke konkurenci.Podívejte se na prodeje, škodovku nic neohrozí ( zatím) , ale buďme rádi že reaguje.Za 250 to je dobrý a komu se to nelíbí ať si koupí něco jiného.

wuf
13. září • 0:18

To jestli je Fabie limuzina tak ja jezdim ve Ferrari Stilo.

Petr Broža
13. září • 7:26

Budete se možná divit, ale v němčině se pro označení sedanu používá slovo limousine  A Škoda označuje Fabii sedan tímto slovem i v ČR, proto jej Radek použil i v nadpisu; je to takový malý vtípek. (Z webu Škody: "Má charakter a tvar klasické limuzíny s tříprostorovým uspořádáním.")

Dusan
13. září • 22:03

"Tvar klasicke limuziny" mozna ma, ale chybi ji rozmery (asi tak metr na delku).

Ráďa
13. září • 9:44

Jo jo, limuzína totiž v překladu znamená sedan kdežto my to chápem trochu jinak

Anndy
13. září • 9:10

Hmm a Polo Limousine sa vobec aspon v nemecku vyraba, resp. predava?

PP
13. září • 0:07

Fabia je limuzina? To jsou pro mne novinky A ja si celou dobu blahove myslel, ze patri mezi male vozy a limuzina je napr. Audi A8 nebo BMW 7, ale uz maji zdatnou konkurenci .

a
14. září • 6:50

jj, od cistokrvneho sportaka az po luxusnu limuzinu

wendy
13. září • 8:59

No, když je fabia RS sporťák, proč by nemohl být sedan limuzína? Krátká fabia je kupé a kombík je rodinná dodávka...

hattori.hanzo
13. září • 0:18

No já myslím že když už někdo říká Fabii sedan auto tak už nějakej další přívlastek se myslím ztratí!
Tak jako tak mám pocit že každý nový auto vyrobený v EU musí mít standartně montovaný ABS,nebo ne?!

Petr Broža
13. září • 7:27

Ohledně ABS pro nás ještě panuje výjimka; platí to především pro západní státy EU.

Marek71
13. září • 8:27

Ano, platí výnimka a tá skončí, ak sa nemýlim, v roku 2008 ?

Doporučujeme

Články odjinud