Nejlepší je místo Fabie prostě koupit Logana a fertig!
A za tři roky až zrezaví nového Logana-to se vyplatí!
Jo
Ivo: nechci aby som povedal ze si totalny magor. ja ti zato nemozem ze v praci mate firemne fabie 1,4 MPI 44 alebo 50kW. ale tie motory su pre skodovku 3 roky minulost. motor MPI bol nahradeny motorom 1,2HTP. a pokial nevies tak je v ponuke 1,4 16V 55 alebo 74kW. takze aj skodovka ma 1,4 motor s vykonom 101 koni. jedno uznavam ze za tie motory a vybavu chcu strasne priplatky. to je sposobene tym ze im to ludia kupuju takze zatial sa o zakaznika nemusia bit.
klima se při nedostatku výkonu vypíná sama! což asi znamená, že se bude zapínat jen při zpomalování
k tomu aveu. sa mi paci ako v reklame povedia ze mozete byt pysni na svoje auto. ak to myslia v tom ze taku truhlu este nemal nikto tak ano :). tam musi byt zakladna konstrukcna chyba lebo sa energia vobec nepohlti ale prenika dalej do auta tym ze ho demoluje.
Jo at se to Aveo u nas prodava, dalsi konkukence je jen potreba, ale chtel bych vedet jestli ti chudaci co si ho koupi budou vedet co je ceka, pokud budou s "Chevroletem" nahodou bourat
To je fór roku.
A navíc s podstatně lepšími parametry. Namátkou v mini bych asi volil Picanto (supercena), v malých bych objednal Yaris, v nižší střední pak 18 stovku Hondu Civic a nebo Suzuki SX4 4x4. Nissan mne zklamal a Corsa je už zastaralá. Pro středně movitého člověka na civilní rekreační cestování podle mne auto do půl milionu bohatě stačí a Fabia je už nejen morálně, ale zejména technicky dost zastaralá.
Jo, Picanto je v technice fakt super. O pět let novější auto, než kritizovaná Fabie, ale přesto v NCAP horší výsledky.
Jednoduché. Firma v praze & služební auto 1/3 změstnanců & 80% řidičů v praze idioti (včetně těch zaměstnanců) -> měsíčne nabouraný 2-3 auta (z cca 50). Kdysi byl vozovej park mix - mazdy, renaulty, toyoty... A po každý bouračce bylo auto mimo provoz 7-14 dní (čekalo se na díly). S fábijema je oprava z 90% do 4 dnů. A že má yaris modernější interiér, nebo fiesta lepší podvozek? Kdo to při tom každodenním masakru pozná? Při popojíždení v kolonách, vymetání pastí na mamuty nebo kličkování mezi šílenými řidiči (správa silnic jim říká "následky zimy") je člověk rád že přežije...A na jízdu po praze je 47kw víc než dost...
plácáte nesmysly, jezdím hodně auty a Fabia není v žádném případě tech.zastaralá...jízdní vlastnosti má na svou třídu jedny z nejlepších...jen ty ceny by měla škodovka uklidnit , má auta opravdu předražená
Yaris i Civic jsou jine tridy nez fabie. SX4 se jeste neprodava.A korejce ? Jeho bezpecnost je sice nez nez sebevrazedneho Avea, ale i Picanto ma dnes v roce 2006 slabe 3 hvezdicky. Zadne z techto aut neni dnes konkurence pro fabii.
Pitomosti majitele Fábie, nebo člověko s ní zainteresovaného (nejsi dealer?!). Ve srovnání s korejci má lepší podvozek, a to je všechno. Fábii 1,4 se 68 koňmi, kterou denně dusím v práci bez valného úspěchu ve srovnání s čímkoliv korejským (natož japonským), bych nechtěl. Škoda stále těží ze setrvačnosti trhu, který je na ní psychicky závislý. Kdo si kdysi koupil Š 105, ten je teď Fábií nadšen, ale svět je o kus dál, dnes má motor 1,4 běžně až 100 koní. Kdo již procitl, řídí něco jiného.
Ivo - můžete mi vysvětlit jeden detail? Prodeje škodovky (na rozdíl od jiných automobilek, který dělaj stokrát lepší a modernější auta) rostou. Počet prodaných aut škody u nás klesá či stagnuje. Vývoz roste. To jsou fakta. Jak z toho mám pochopit, že ˇSkoda dělá auta na hovno a nad vodou jí drží jen to, že jí ˇCeši kupují jen ze setrvačnosti. nemohu si pomoci, ale mám pocit, že spíše nebetyčně kecáte kraviny.
Sorry, jsi k smichu Dealer Skody jsem proto, ze je pravda, ze Yaris je mensi, ze Civic taky neni trida Fabie a ze bezpecnost korejskych aut je vice nez pochybna Me Skoda leze spis na nervy, ale tohle je proste pravda. S tim se musis naucit zit O motorech jsem brouku nic nepsal.
Např. Hyundai Accent obdržel v nedávném crashtestu 4 hvězdy. Takže to nebude tak špatné. Sám ho dva roky vlastním, a v práci jezdím služebně Fábií. Ta má každopádně lepší podvozek a více místa na nohy na předních sedadlech. Ale jinak poměr cena/výkon(+výbava) je naprosto jednoznačně ve prospěch Accenta. Šel bych do něj znovu. Je to oproti Fábii spolehlivé, výkonné, vybavené a prostorné auto.
Hyundai Accent - žebříček spolehlivosti TUV - ze 100 hodnocených aut za r. 2005 obsadil 99. místo.PARÁDA!!! Opravdu spolehlivé auto. Z vlastní zkušenosti - po 120 tis. km Lantra téměř totální rozpad použité techniky.
Můžete poslat link na crash Accentu? Kolega ho chtěl kupovat a zjistili jsme, že Accent prošel NCAP naposledy v roce 98 ze ziskem tragických dvou hvězdiček. Takže kde berete ty čtyři? Jediný test, co jsme našli, byl nějaký americký, a tam měla všechna auta moře hvězdiček...Jinak Accent ve statistikách spolehlivosti (TUV a ADAC) vychází dost bledě. Rozhodně hůř než škodovky a mnohem hůř, než modernější Hyundaie. Nicméně svezení s Accentem bylo dost smutné, připomínal mi feldu. Getz je jiná káva...
Pán je zřejmě sociolog
ne, praktický realista - za své peníze chci adekvátní auto, bohužel Škoda Fábia jím není
SX4 sa predava. Na slovesnku je bezne v kazdej predajni k dispozicii.
Co třeba nová Kia Rio?
Jak to myslíš technicky ? V jaké technice je konkurence dál ?
kdyby dali k temu třeba yaris,tak se obchod pohne,ale takhle?
"Fabia Ambiente 1.2 HTP 40 kW s klimatizací..."Kdyz se ta klima zapne tak to musi byt delo. Proc to s timto motorem vubec nabizeji ????
Jezdim s HTP 47 kW a zadnej drastickej propadak zapla klimatizace neni..
Souhlas, taky nemam moc kilowatt, a jezdim s klimou bez nejakych frustraci.
Souhlas taky ... kdyz ten motor jede jenom na 20kW a klima by spotrebovala kilowat (docela slusna klima), tak je to ubytek vykonu 5%. Osobne ubytek vykonu taky nepozoruji (pri cca 40kW).
mam 72kW a zapnuta klima je znat...pro 40kW to bude smrt
mám 100kW a zapnuta klima je znát, když ji zapnu při plynulé jízdě po rovině, tak to škubne a ubere, se 40kW to bude opravdu jen na jízdu z kopce!
To je spis na reklamaci.
Asi jsou klimy více nebo méně energeticky náročné, určitě ji pokaženou nemám, je originál a je v Mazdě. Po jejím zapnutí cítím, že musím víc sešlápnout pedál plynu, asi je ta klima výkonnější, než v jiných autech. Kámoš má BMW 320i se 150HP a má podobný subjektivní pocit - když se chce "pořádně projet", raději si ji vypne, aby mu neubírala na akceleraci.
Měl jsem o dovolené u Středozemního moře půjčeného Matize s klimou - předpokládám, že velký výkonový rozdíl motůrku tam nebyl. Jezdili jsme ve dvou, jen s plavkami a kreditkou, ale brzy jsme pochopili, že je nutná změna techniky jízdy: před kopcem zařadím tři (nebo možná i dvě) a vypnu klimu - míša kulička zavyje a začne se sápat nahoru; na kopci si všichni tři oddechneme, dáme tam čtyři, ba i pět a pustíme klimu. Všem šťastným majitelům zmíněné fabky vřele doporučuji jako skvělou zábavu pro celou rodinu.
Pokud jde o slevy pri leasingu od Skofinu, pak je to jedna velka okradacka. :)Kdyz jsem si nechal vypocitavat leasing na O II N1 v dobe kdy byla N1 mriz od Skofinu zdarma, tak po vypoctu jsem zjistil, ze je mesicne leasing o cca. 600,- drazsi nez u jine leasingovky. Takze to stejne zakaznik zaplatil. Jak se rika. Nechci slevu zadarmo. :)))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.