Škoda Fabia se slevou až 45 000 Kč

35 komentářů

martineq
20. března • 7:51

Nejlepší je místo Fabie prostě koupit Logana a fertig!

Pavel
20. března • 12:35

A za tři roky až zrezaví nového Logana-to se vyplatí!

martineq
20. března • 14:31

Jo

yoggi
19. března • 21:28

Ivo: nechci aby som povedal ze si totalny magor. ja ti zato nemozem ze v praci mate firemne fabie 1,4 MPI 44 alebo 50kW. ale tie motory su pre skodovku 3 roky minulost. motor MPI bol nahradeny motorom 1,2HTP. a pokial nevies tak je v ponuke 1,4 16V 55 alebo 74kW. takze aj skodovka ma 1,4 motor s vykonom 101 koni. jedno uznavam ze za tie motory a vybavu chcu strasne priplatky. to je sposobene tym ze im to ludia kupuju takze zatial sa o zakaznika nemusia bit.

koffr
19. března • 20:28

klima se při nedostatku výkonu vypíná sama! což asi znamená, že se bude zapínat jen při zpomalování

yoggi
19. března • 14:23

k tomu aveu. sa mi paci ako v reklame povedia ze mozete byt pysni na svoje auto. ak to myslia v tom ze taku truhlu este nemal nikto tak ano :). tam musi byt zakladna konstrukcna chyba lebo sa energia vobec nepohlti ale prenika dalej do auta tym ze ho demoluje.

pepa
19. března • 20:02

Jo at se to Aveo u nas prodava, dalsi konkukence je jen potreba, ale chtel bych vedet jestli ti chudaci co si ho koupi budou vedet co je ceka, pokud budou s "Chevroletem" nahodou bourat

igy
19. března • 13:57

To je fór roku.

Rejpal
19. března • 10:47

A navíc s podstatně lepšími parametry. Namátkou v mini bych asi volil Picanto (supercena), v malých bych objednal Yaris, v nižší střední pak 18 stovku Hondu Civic a nebo Suzuki SX4 4x4. Nissan mne zklamal a Corsa je už zastaralá. Pro středně movitého člověka na civilní rekreační cestování podle mne auto do půl milionu bohatě stačí a Fabia je už nejen morálně, ale zejména technicky dost zastaralá.

štaflík
20. března • 11:21

Jo, Picanto je v technice fakt super. O pět let novější auto, než kritizovaná Fabie, ale přesto v NCAP horší výsledky.

Majitel firmy
20. března • 11:08

Jednoduché. Firma v praze & služební auto 1/3 změstnanců & 80% řidičů v praze idioti (včetně těch zaměstnanců) -> měsíčne nabouraný 2-3 auta (z cca 50). Kdysi byl vozovej park mix - mazdy, renaulty, toyoty... A po každý bouračce bylo auto mimo provoz 7-14 dní (čekalo se na díly). S fábijema je oprava z 90% do 4 dnů. A že má yaris modernější interiér, nebo fiesta lepší podvozek? Kdo to při tom každodenním masakru pozná? Při popojíždení v kolonách, vymetání pastí na mamuty nebo kličkování mezi šílenými řidiči (správa silnic jim říká "následky zimy") je člověk rád že přežije...
A na jízdu po praze je 47kw víc než dost...
 

Karel
19. března • 17:06

plácáte nesmysly, jezdím hodně auty a Fabia není v žádném případě tech.zastaralá...jízdní vlastnosti má na svou třídu jedny z nejlepších...jen ty ceny by měla škodovka uklidnit , má auta opravdu předražená

pepa
19. března • 13:13

Yaris i Civic jsou jine tridy nez fabie. SX4 se jeste neprodava.
A korejce ? Jeho bezpecnost je sice nez nez sebevrazedneho Avea, ale i Picanto ma dnes v roce 2006 slabe 3 hvezdicky. Zadne z techto aut neni dnes konkurence pro fabii.

Ivo
19. března • 17:39

Pitomosti majitele Fábie, nebo člověko s ní zainteresovaného (nejsi dealer?!). Ve srovnání s korejci  má lepší podvozek, a to je všechno. Fábii 1,4 se 68 koňmi, kterou denně dusím v práci bez valného úspěchu ve srovnání s čímkoliv korejským (natož japonským), bych nechtěl. Škoda stále těží ze setrvačnosti trhu, který je na ní psychicky závislý. Kdo si kdysi koupil Š 105, ten je teď Fábií nadšen, ale svět je o kus dál, dnes má motor 1,4 běžně až 100 koní. Kdo již procitl, řídí něco jiného.

štaflík
20. března • 15:00

Ivo - můžete mi vysvětlit jeden detail?
Prodeje škodovky (na rozdíl od jiných automobilek, který dělaj stokrát lepší a modernější auta) rostou. Počet prodaných aut škody u nás klesá či stagnuje. Vývoz roste. To jsou fakta. Jak z toho mám pochopit, že ˇSkoda dělá auta na hovno a nad vodou jí drží jen to, že jí ˇCeši kupují jen ze setrvačnosti. nemohu si pomoci, ale mám pocit, že spíše nebetyčně kecáte kraviny.

pepa
19. března • 19:57

Sorry, jsi k smichu
Dealer Skody jsem proto, ze je pravda, ze Yaris je mensi, ze Civic taky neni trida Fabie a ze bezpecnost korejskych aut je vice nez pochybna
Me Skoda leze spis na nervy, ale tohle je proste pravda. S tim se musis naucit zit
O motorech jsem brouku nic nepsal.

ron
19. března • 22:18

Např. Hyundai Accent obdržel v nedávném crashtestu 4 hvězdy. Takže to nebude tak špatné. Sám ho dva roky vlastním, a v práci jezdím služebně Fábií. Ta má každopádně lepší podvozek a více místa na nohy na předních sedadlech. Ale jinak poměr cena/výkon(+výbava) je naprosto jednoznačně ve prospěch Accenta. Šel bych do něj znovu. Je to oproti Fábii spolehlivé, výkonné, vybavené a prostorné auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zz
20. března • 15:20

Hyundai Accent - žebříček spolehlivosti TUV - ze 100 hodnocených aut za r. 2005 obsadil 99. místo.PARÁDA!!! Opravdu spolehlivé auto. Z vlastní zkušenosti - po 120 tis. km Lantra téměř totální rozpad použité techniky.

štaflík
20. března • 14:24

Můžete poslat link na crash Accentu? Kolega ho chtěl kupovat a zjistili jsme, že Accent prošel NCAP naposledy v roce 98 ze ziskem tragických dvou hvězdiček. Takže kde berete ty čtyři? Jediný test, co jsme našli, byl nějaký americký, a tam měla všechna auta moře hvězdiček...
Jinak Accent ve statistikách spolehlivosti (TUV a ADAC) vychází dost bledě. Rozhodně hůř než škodovky a mnohem hůř, než modernější Hyundaie. Nicméně svezení s Accentem bylo dost smutné, připomínal mi feldu. Getz je jiná káva...

ITTI
19. března • 18:52

Pán je zřejmě sociolog

Ivo
19. března • 19:27

ne, praktický realista - za své peníze chci adekvátní auto, bohužel Škoda Fábia jím není

Rico
19. března • 14:54

SX4 sa predava. Na slovesnku je bezne v kazdej predajni k dispozicii.

igy
19. března • 13:59

Co třeba nová Kia Rio?

Libor
19. března • 13:05

Jak to myslíš technicky ? V jaké technice je konkurence dál ?

petrumr
19. března • 10:37

kdyby dali k temu třeba yaris,tak se obchod pohne,ale takhle?

core
19. března • 2:21

"Fabia Ambiente 1.2 HTP 40 kW s klimatizací..."
Kdyz se ta klima zapne tak to musi byt delo. Proc to s timto motorem vubec nabizeji ????

Globetrotter.XL
19. března • 14:58

Jezdim s HTP 47 kW a zadnej drastickej propadak zapla klimatizace neni..

kruch
19. března • 18:50

Souhlas, taky nemam moc kilowatt, a jezdim s klimou bez nejakych frustraci.

sayza
20. března • 21:24

Souhlas taky ... kdyz ten motor jede jenom na 20kW a klima by spotrebovala kilowat (docela slusna klima), tak je to ubytek vykonu 5%. Osobne ubytek vykonu taky nepozoruji (pri cca 40kW).

JanQ
19. března • 9:32

mam 72kW a zapnuta klima je znat...pro 40kW to bude smrt

Ivo
19. března • 17:30

mám 100kW a zapnuta klima je znát, když ji zapnu při plynulé jízdě po rovině, tak to škubne a ubere, se 40kW to bude opravdu jen na jízdu z kopce!

kruch
19. března • 18:49

To je spis na reklamaci.

Ivo
19. března • 19:33

Asi jsou klimy více nebo méně energeticky náročné, určitě ji pokaženou nemám, je originál a je v Mazdě. Po jejím zapnutí cítím, že musím víc sešlápnout pedál plynu, asi je ta klima výkonnější, než v jiných autech. Kámoš má BMW 320i se 150HP a má podobný subjektivní pocit - když se chce "pořádně projet", raději si ji vypne, aby mu neubírala na akceleraci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
patrik
19. března • 22:22

Měl jsem o dovolené u Středozemního moře půjčeného Matize s klimou - předpokládám, že velký výkonový rozdíl motůrku tam nebyl. Jezdili jsme ve dvou, jen s plavkami a kreditkou, ale brzy jsme pochopili, že je nutná změna techniky jízdy: před kopcem zařadím tři (nebo možná i dvě) a vypnu klimu - míša kulička zavyje a začne se sápat nahoru; na kopci si všichni tři oddechneme, dáme tam čtyři, ba i pět a pustíme klimu. Všem šťastným majitelům zmíněné fabky vřele doporučuji jako skvělou zábavu pro celou rodinu.

Dix
19. března • 0:41

Pokud jde o slevy pri leasingu od Skofinu, pak je to jedna velka okradacka. :)
Kdyz jsem si nechal vypocitavat leasing na O II N1 v dobe kdy byla N1 mriz od Skofinu zdarma, tak po vypoctu jsem zjistil, ze je mesicne leasing o cca. 600,- drazsi nez u jine leasingovky. Takze to stejne zakaznik zaplatil. Jak se rika. Nechci slevu zadarmo. :)))

Doporučujeme

Články odjinud