Škoda Fabia ScoutLine dorazila na český trh. Stojí minimálně 370 900 Kč

Škoda zařadila do své nabídky na českém trhu Fabii v provedení ScoutLine. Případní zájemci si budou muset připravit minimálně 370 900 Kč, protože je tento malý Scout ještě o 25 tisíc korun dražší než provedení Monte Carlo. 

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Škoda nabízí Fabii ScoutLine s motory 1.2 TSI a 1.4 TDI. Nejdostupnější verze používá benzinovou dvanáctistovku o výkonu 66 kW (90 k) spojenou s manuální pětistupňovou převodovkou. Silnější verze (81 kW) pracuje se šestistupňovou převodovkou, kterou lze vyměnit za sedmistupňový automat. 

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Nejdostupnější Fabia ScoutLine s naftovým motorem (1.4 TDI, 66 kW) vyjde minimálně na 439 900 Kč. Nejdražší variantou je slabší dieselový motor doplněný o sedmistupňový automat. Takový ScoutLine pak stojí 475 900 Kč. 

Fabia ScoutLine se představila už na podzim minulého roku. Oproti klasické verzi dostal vůz více plastu na karoserii, jinak zůstává vše při starém. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků