Škoda Fabia ScoutLine dorazila na český trh. Stojí minimálně 370 900 Kč

Škoda zařadila do své nabídky na českém trhu Fabii v provedení ScoutLine. Případní zájemci si budou muset připravit minimálně 370 900 Kč, protože je tento malý Scout ještě o 25 tisíc korun dražší než provedení Monte Carlo. 

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Škoda nabízí Fabii ScoutLine s motory 1.2 TSI a 1.4 TDI. Nejdostupnější verze používá benzinovou dvanáctistovku o výkonu 66 kW (90 k) spojenou s manuální pětistupňovou převodovkou. Silnější verze (81 kW) pracuje se šestistupňovou převodovkou, kterou lze vyměnit za sedmistupňový automat. 

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Nejdostupnější Fabia ScoutLine s naftovým motorem (1.4 TDI, 66 kW) vyjde minimálně na 439 900 Kč. Nejdražší variantou je slabší dieselový motor doplněný o sedmistupňový automat. Takový ScoutLine pak stojí 475 900 Kč. 

Fabia ScoutLine se představila už na podzim minulého roku. Oproti klasické verzi dostal vůz více plastu na karoserii, jinak zůstává vše při starém. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků