Škoda Fabia ScoutLine dorazila na český trh. Stojí minimálně 370 900 Kč

Škoda zařadila do své nabídky na českém trhu Fabii v provedení ScoutLine. Případní zájemci si budou muset připravit minimálně 370 900 Kč, protože je tento malý Scout ještě o 25 tisíc korun dražší než provedení Monte Carlo. 

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Škoda nabízí Fabii ScoutLine s motory 1.2 TSI a 1.4 TDI. Nejdostupnější verze používá benzinovou dvanáctistovku o výkonu 66 kW (90 k) spojenou s manuální pětistupňovou převodovkou. Silnější verze (81 kW) pracuje se šestistupňovou převodovkou, kterou lze vyměnit za sedmistupňový automat. 

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Nejdostupnější Fabia ScoutLine s naftovým motorem (1.4 TDI, 66 kW) vyjde minimálně na 439 900 Kč. Nejdražší variantou je slabší dieselový motor doplněný o sedmistupňový automat. Takový ScoutLine pak stojí 475 900 Kč. 

Fabia ScoutLine se představila už na podzim minulého roku. Oproti klasické verzi dostal vůz více plastu na karoserii, jinak zůstává vše při starém. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků