Škoda Fabia ScoutLine dorazila na český trh. Stojí minimálně 370 900 Kč

Škoda zařadila do své nabídky na českém trhu Fabii v provedení ScoutLine. Případní zájemci si budou muset připravit minimálně 370 900 Kč, protože je tento malý Scout ještě o 25 tisíc korun dražší než provedení Monte Carlo. 

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Test ojetiny: Škoda Fabia Combi I. generace má pořád co nabídnout

Škoda nabízí Fabii ScoutLine s motory 1.2 TSI a 1.4 TDI. Nejdostupnější verze používá benzinovou dvanáctistovku o výkonu 66 kW (90 k) spojenou s manuální pětistupňovou převodovkou. Silnější verze (81 kW) pracuje se šestistupňovou převodovkou, kterou lze vyměnit za sedmistupňový automat. 

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Nejdostupnější Fabia ScoutLine s naftovým motorem (1.4 TDI, 66 kW) vyjde minimálně na 439 900 Kč. Nejdražší variantou je slabší dieselový motor doplněný o sedmistupňový automat. Takový ScoutLine pak stojí 475 900 Kč. 

Fabia ScoutLine se představila už na podzim minulého roku. Oproti klasické verzi dostal vůz více plastu na karoserii, jinak zůstává vše při starém. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků