Škoda Fabia Scout: další skautík z Boleslavi

Buggy  |  20. 02. 2009 07:24

Nic hnusnějšího jsem ještě neviděl. Fabia je hnus sám o sobě a ještě ju takhle vylepšit, to chtělo hodně sebezapření, aby se designéři nepoblinkli

Odpovědět  |   | 
Banán  |  20. 02. 2009 07:47

Přesně tak. Je to pěknej hnus. Nechápu pro jakou cílovou skupinu je tenhle krám určenej.

Odpovědět  |   | 
michallos  |  20. 02. 2009 07:50

Kde je ta doba ked som pri felcii kupoval lakovane narazniky za priplatok a teraz je to opacne

Odpovědět  |   | 
Ch.Bangle  |  21. 02. 2009 17:33

Urcite ne pro venkovskyho burana tvyho razeni, co cely tyden chodi v jediny umatlany teplakovy souprave od rakosniku, sesmajdanejch kruskach a s hlinikovym retezem kolem krku. Ty si radeji kup za mesicni podporu nekde na vrakaci 20let stary bawo, napatlej cerny folie, nejaky ty napisy, kridla a budes za kinga mezi svymi...
Komentaru a hodnoceni vzhledu novych automobilu se radeji zdrz - na to ty, hlupaku, jednoduse nemas!

Odpovědět  |   | 
baho  |  20. 02. 2009 09:41

Aj ja som si myslel, že nič škaredšie ako nová Fábia sa už ani nedá vymyslieť, nieto ešte vyrobiť. Ale vidím , že sa to dá.... Dizajnéri tohoto kríženca by mali vrátiť výplaty a za trest tým chodiť do práce....

Odpovědět  |   | 
Rhino  |  20. 02. 2009 09:55

Ono si tahle Fabka jiste najde sve kupce. Tim spis, ze nektere ty cesty opravdu vypadaji jak ujezdena polnacka, a tam se ty plasty docela hodi. A koneckoncu tam, kde by uz naky Ferrari lezlo po brichu, Fabie skaut jeste projde!

Odpovědět  |   | 
Majk  |  20. 02. 2009 17:18

No, já ti nevím, ale leckterá Ferrari mají problémy i s vyššími retardéry a trochu většími než běžnými nájezdovými úhly. Takže tohle přirovnání jaksi pokulhává.

Na polňačku nepotřebuju oplastované auto, ale 4WD a zvětšenou světlou výšku. Že to bude mít "zvedlou" vejšku o dva centimetry? Hahá, tomu bych se, s dovolením, vysmál.

16" a 17" kola? Na polňačku? Na co, proboha? Vyválet je v blátě? No, nevím, jestli by byl někdo takový masochista (masochista, nikoli sadista). Už jen tenhle "výběr" ukazuje na to, že se jedná jen o stylovku.

Odpovědět  |   | 
Majk  |  20. 02. 2009 17:29

Resp. napsal jsem to blbě... Na polňačku nepotřebuju JEN plasty, ale i 4WD a zvětšenou světlou výšku. Samotné plasty jsou úplně k hounu, když se s nimi člověk nikam nedostane. Ještě bych překousnul to, pokud by tomu Schade opravdu dala 4x4, vyšší světlou výšku (=ne o 2 cm, ale o 7 - 10 cm) a lepší oplastování. Plus teda nějaký oceláky 14 - 15". Pak bych tenhle "paket" možná i pochopil, byť koukám s opovržením na "rádoby ofrouty" SUV.

Odpovědět  |   | 
PetrM  |  24. 02. 2009 16:29

Kdyby bylo o 10cm vyšší, tak by se v zatáčce převrátilo - už těď te to vyšší než širší.

Odpovědět  |   | 
Terminator3  |  20. 02. 2009 12:06

Mně se to auto líbí, dokonce ho ve své třídě považuji za jedno z nejhezčích. Máte smůlu, kupce si to najde...

Odpovědět  |   | 
xjohny  |  20. 02. 2009 23:13

Trabant reloaded

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 02. 2009 15:47

ale no tak - zase tak strasne oskilivy to neni.... ano neni to ani pekny - no takova uz proste soucasna generace Fabie je. Tak drzme palce at se priste povede lepe :)

Odpovědět  |   | 
Vr.  |  20. 02. 2009 08:03

Škodovka už má celou paletu offroutů. To se ani nemusí stavět silnice.

Odpovědět  |   | 
mates  |  20. 02. 2009 08:18

mno je to krasavec, k pohledani, gratuluju lidem co za tuhle hruzu vyplaznou peniz jak za jiny auto o tridu vys a postavej si to doprostred dvora, i s velkolepou dvouletou zarukou... jenze dokud tyhle novy fabie budou lidi od skodovky kupovat nedojde vyrobci jak prave uvedenim tohoto modelu korunovoal svou smesnou politiku... naopak, OII je velmi povedene auto, myslim ale pred faceliftem... tak je snad zachrani Yeti za bezkonkurencni cenu ))))

Odpovědět  |   | 
mustafa  |  20. 02. 2009 08:19

Teda slyšel sem už dost řečí na HTP, ale "pološestiválec" mě dneska ráno rosekal

Odpovědět  |   | 
Rhino  |  20. 02. 2009 10:06

To je opravdu hezke! Vlastne i ta 1.4-ka je v podstate "poloosmivalec"

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  20. 02. 2009 08:22

Proč to nedělají jako montovanou výbavu nebo příslušenství ? Vždyť nemá smysl kvůli tomu dělat celý nový model. Normálně bych dal do ceníku "paket Scout" a bylo by hotovo.

Odpovědět  |   | 
spk  |  20. 02. 2009 08:44

marketing, marketing ...

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  20. 02. 2009 09:01

Tomu já rozumím, ale měli to udělat stejně jako ten sportovní "styling kit". Kvůli tomu taky nedělali celý nový model

Odpovědět  |   | 
ZocelenyDrapalik  |  20. 02. 2009 09:44

No protoze nejde o to jenom prodat paket, ale cele auto posunout do vyssi cenove hladiny. Do takove, kterou by si za "paket" nikdy nemohli rict. Kdo by taky platil nejakych 70tis za par plastovejch deklu? Nikdo. Proto je treba vyvolat dojem, ze zakaznik ziskava neco zcela jineho nez jen bezny model s par plasty navic. A tomu se rika mistrovstvi marketingu.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  20. 02. 2009 12:11

"Mistrovstvi marketingu" urcite neni oplastovana obluda v B segmentu, zas bych to neprehanel (nehlede na to, ze jsme na zacatku, takze na nejaka hodnoceni je dost brzo).

Odpovědět  |   | 
ja  |  20. 02. 2009 12:21

Take se mi to nelibi, ale pokud neco takoveho dokazi prodat, pak to "mistrostvi marketingu" skutecne bude.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  20. 02. 2009 16:32

U skody v CR je otazka, zda nejaky marketing potrebuji. Skodifkaru je tu dost.

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  20. 02. 2009 13:28

Mistrovstvim marketingu není mít suprový výrobek, mistrovstvím marketingu je mít výrobek k ničemu, ale vytřískat z něj kupu peněz. :D Studuji to, vím o čem mluvím.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  20. 02. 2009 16:32

No tak to je ovsem objevne, jen jsem nejak nepochopil vztah k memu prispevku.

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  20. 02. 2009 16:42

Omlouvam se - patrilo to prispevku o rad vyse - na ten, ktery jste reagoval vy.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  20. 02. 2009 08:42

Fabia II je designem opravdu HNUSNÉ auto a tato úprava to jenom zdůrazňuje. Opravdový eklhaft silnic.

Odpovědět  |   | 
ben  |  20. 02. 2009 17:58

pravda, první fabia sa mne líbila, toto už je moc, proč nepostaví nejaké kupé konečně? tudor bych pokupíl hned

Odpovědět  |   | 
marty  |  20. 02. 2009 09:01

... toto skodovakom vyslo, v tokomto osateni sa mi fabca paci ovela viac ... drzim jej prsty ...

Odpovědět  |   | 
šmankote  |  20. 02. 2009 09:12

FII Scout není špatné auto, plasty ochrání vůz na citlivých místech, nárazníky, prahy, spodní hrana dveří, od poškození způsobeného běžným provozem. Což je plus a ještě to tak špatně nevypadá, ba naopak, vypadá to velmi dobře. Kontroverzně působní zadní část a protažení černého plastu ke světlu, holt daň úsporám. Studie měla zpracované podstatně lépe. FII Scout je ideální vůz do města, své zákazníky si nová Škoda jistě najde, ze serveru autorevue.cz to jistě nikdo nebude, viz diskuze - "hledám vůz do 130, hledám auto do 40..."

Odpovědět  |   | 
atet  |  20. 02. 2009 09:22

No jo "vypadá to velmi dobře" a aj napr. bývalá Paroubkova manželka je asi pre niekoho krásna žena a ty asi tiež patríš medzi túto "väčšinu" nie ?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 02. 2009 09:26

Řešit čí vkus je lepší a horší mi připadá hodně hloupé a působí to velmi zamindrákovaně. Chytrý člověk má svůj vkus a respekt ke vkusu toho druhého. Nijak vkus druhého nesnižuje, neshazuje a nedělá na ně hloupé poznámky.

Odpovědět  |   | 
Abernolak  |  20. 02. 2009 10:23

hehe trafenej pepa zagagal...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 02. 2009 11:20

Ano, já budu určitě z těch, kteří budou ten otřesný design Fabie a třeba Superbu podporovat

Odpovědět  |   | 
Forty  |  20. 02. 2009 11:38

Pan Ondrasik, tak to by ste uz mali davno prestat pisat na tento portal :)

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 02. 2009 12:42

Vždyť já už 3/4 roku taky nepíšu ;)

Odpovědět  |   | 
atet  |  20. 02. 2009 13:21

kvôli vkusu ?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 02. 2009 14:37

No to ne, protože už na to nebyl čas. Ale myslím, že skutečnost, že se mi Škoda nelíbí, je to poslední, co by ovlivnilo to, zda můžete na AR psát, nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  20. 02. 2009 15:40

Vrať se do Asie Slováku pošahanej

Odpovědět  |   | 
olina  |  20. 02. 2009 15:58

a ty zas na hodinu zemepisu, yntelygente

Odpovědět  |   | 
KArel  |  20. 02. 2009 10:55

Tak tohle je zatím jediná verze FII, která mi přijde docela hezká. Oplastovaný spodek a ližiny na střeše z toho udělaly docela zajímavý malý kombík.

Odpovědět  |   | 
mates  |  20. 02. 2009 11:54

jojo, kolem baraku mi jezdi vytunenej trabos, je to v podstate totez, z prdu se holt kulicka neudela a hratky Skody okopirovany z Audi Allroad mi prijdou s nesmirne trapny, stejne jak "obdivuju" lidi co turbo priplatkem za plasty kolem celyho auta maj pocit ze koupili neco lepsiho nez ostatni

Odpovědět  |   | 
PepaK  |  20. 02. 2009 12:17

co se tak napřed naučit pořádně číst a prohlížet si obrázky a pak zkoušet psát něco jiného než hovadiny...

- Prahy nejsou nelakované, ale oplastované (a pod tím lak mají)
- Mlhovky nejsou s přisvětlováním do zatáčky, ale jsou pouze v "corner designu"
- příplatek "pár desítek tisíc" si pan redaktor cucá z prstu, třeba u Roomstera Scout to bylo ani ne deset tisíc, pokud si klasickou verzi dovybavil na úroveň té Scout verze

Odpovědět  |   | 
KArel  |  20. 02. 2009 12:23

Tady to určitě "ani ne deset tisíc" nebude, už je ten přechod z plechových disků ...

Odpovědět  |   | 
P.  |  20. 02. 2009 12:37

Môže sa ešte niekto diviť , že automobilky idú ku dnu ? Ak team vývojárov vyprodukuje takýto "facelift" tak asi nie... To čo by si národ žiadal - teda vozítko pre chalupárov 4x4 s vyššou svetlou výškou - aby nemusel poškulovať napr.po Suzuki či Fiate , nemá ten , kto má z minula aj dobré skúsenostiˇso značkou Škoda žiadnu šancu v dohladnom termíne získať...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 02. 2009 14:48

Stejně jako fanoušek ŠKody a řemeslník nedostane pořádnou dodávku, milovník Škody a fanoušek rychlých vozů žádný supersport, fanoušek Škody a milovník komfortu žádný extra komfortní vůz, fanoušek Škody a milovní pravého terénu žádný Off-road.

Prostě žádná automobilka na světě nevyrábí vše.

Odpovědět  |   | 
Majk  |  20. 02. 2009 18:27

Co já vím, tak rozdíl mezi hRoomsterem (výbava Comfort - ta, dalo by se říct, nejvybavenější) a hRoomsterem Scout s motorem 1,4 16V je 45 tisíc. Tak tedy jen ty plasty stojí 35 tisíc korun?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 02. 2009 13:35

no mas v cene uzaverku diferencialu a pokrocily pohon 4x4 vse je z robustnejsich materialu nemusis mit strach jak s normalni verzi jet na chatu a nechat tam vyfuk zviratkum taky lak je odolnejsi proste to auto je pripravene i s nizkoprofilovymi pneu jet mimo asfalt -v Rusku to bude bestseller tam ma kde kdo Hummer zcela zbytecne kdyz staci toto samozrejeme musis respektovat najezdove uhly atd no a pokud by se ti ani toto nezdalo za tu cenu 35 tisic kup si stare Subaru Leone dej ho trochu do kupy a nabidne ti to na co si tohle auto jenom hraje a mnohem vic jenom je uz stare a skarede

Odpovědět  |   | 
Majk  |  21. 02. 2009 20:56

Starý a škaredý mi nevadí. Ono každé auto je svým způsobem krásné, ale nesmí být jen "pro oko", ale má taky plnit tu funkci, za kterou se přetvařuje. Dokud to bude "jen na koukání", tak to stojí za houno.

Nějak nechápu, jak může být "napolnícestu" auto připravené s těmi liťásky. Nízkoprofilové pneu nemají takový vzorek, aby se vyhrabaly možná i z té nejmenší bahnité louže. To je jako dát boeignu 747/100 papírová křídla a tvrdit, že s nimi vzlétne do 10000 metrů a poletí s nimi 800 km/h.

Odpovědět  |   | 
Nommo  |  20. 02. 2009 13:31

... a klidně se poserte...

Odpovědět  |   | 
Petr1968  |  20. 02. 2009 13:38

Jdu na to. To bude hovno

Odpovědět  |   | 
mates  |  20. 02. 2009 14:16

este par takovejhle krasavcu z pera Schade automotive a dopadnou stejne....

Švédská automobilka Saab Automobile, divize General Motors (GM), podala žádost o ochranu před věřiteli. Stalo se tak poté, co selhala jednání o poskytnutí finančních prostředků jak se švédskou vládou, tak s GM.

Odpovědět  |   | 
Zdenek Dostal  |  20. 02. 2009 14:21

a klidne bych si ji koupil....
a hodnotit design je stejne subjektivni, dle me je nova M6 dilo domaciho tuzera a taky respektuji,kdyz se nekomu libi

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  20. 02. 2009 14:25

Co se děje, je snad 1.Dubna ? nebo co ! Se zbláznili? vyfasoval jsem novou fabii v praci a s motorem 1,4 63kw je to hruza i bez "scouta" nedovedu si predstavit jak se to bude chovat se po tomhle geniálním upgrade. Po pul roce v tomhle aute zacina vsechno vibrovat, vrzat plasty na palubovce a spotřeba je otřesná! Jet po dálnici mám hrůzu, protože ve 130kmh se nedostanu na průměrnou spotřebu 6,5l ani s plachtou na střeše a větrem v zádech (bohužel nám spotřebu hlídají tak jsem rád že po dálnici jezdit moc nemusím.)

Odpovědět  |   | 
mates  |  20. 02. 2009 14:51

mel sem ji jako sluzebni rok a moc dobre vim jak jezdi, takze ted jeste tu o cerveny karkulce... spotrebu nebyl problem dostat pod 6, na dalnici bez problemu a po o vrzani ani znamky... rika se darovanemu koni na zuby nekoukej, spis bud rad ze v dnesni dobe mas praci a dokonce ti pujcili i auto....

Odpovědět  |   | 
polakow  |  20. 02. 2009 16:56

Máš to dost popletený, průměrná spotřeba 6.5 L (dle PP)vůbec nemá nic společnýho s danou spotřebou při 130. Snad sis namyslel, že pojedeš touhle rychlotí za 6.5 L tak možná s TDi.

Odpovědět  |   | 
HonzaK  |  22. 02. 2009 23:32

Souhlasím s tím, že Fabiím vržou přístrojové desky (mám už čtvrtou a vrzaly třem
Souhlasím s tím, že se nová Fabia nemusí každému líbit, obzvláště na úzkých 14", černými zrcátky, černou mřížkou, dírou v přístrojovce před spolujezdcem a chudobným halogeny vypadá hůř než Swift.
Ale nesouhlasím s tím, že se s ní nedá jezdit za rozumnou spotřebu. Mám teď 1.6/77kW, pokud jezdím po dálnici Liberec-Praha, jezdím za průměr 8,1 l a to s tím jezdím hodně svižně, pokud jezdím v pátek trasu Liberec Olomouc po silnici plné kamionů a víkendových jezdců ( tady dálnice zatím není a asi dlouho nebude jezdím za 6.1l. (aspoň to říká palubní počítač). Plasty vždy spravili v autorizovaném servisu, po roce vědí kam šáhnout pokud nevědí, napiště do Škodovky.

Odpovědět  |   | 
vlacek  |  21. 02. 2009 01:17

je to prostě škodovka, hegeš......

Odpovědět  |   | 
ok.ko  |  21. 02. 2009 17:54

Je to fakt hrůza,ale nemůžeme škodovákům upřít,že se neustále snaží zkoušet kolik je ochotný náš člověk dát pěněz za čím dál míň povedený auta,oplastovaný ,aby se to tvářilo jako jako čtyřkola.O interieru ani nemluvím i tady se škodovka snaží vítězit bezzubím,fádním...interierem.Ano to auto si najde své kupce,tak jak si ho našel varťas,žigul a nebo nějaký korejský značky.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  21. 02. 2009 21:53

Možná se tady budu opakovat, ale Fabia II je opravdu hnusné auto, kombíj je snad ještě hnusnější a ten "skaut" je opravdu marketingová ubohost. Přitom Škodovka dovede udělat pěkná auta, třeba Octavie vypadá slušně.
Mým prostě dojem, že Volkswagen se bál, že by Fabia ubírala zákazníky Polu a tak nařídil designérům,a by to auto co nejvíce zmršili.

Odpovědět  |   | 
petrHL  |  21. 02. 2009 22:03

Tak to si můžou narvat do pr..le

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 02. 2009 08:07

Driv za scout byla sleva (fabia junior) a ted za ty nenalakovany narazniky chcou priplatek

Odpovědět  |   | 
dudis10  |  22. 02. 2009 18:06

něco hrozného hlavně ten předek opravdu se jim to auto nepovedlo

Odpovědět  |   | 
Sapce  |  25. 02. 2009 09:12

tuna kitu a na tom kousek plastu a co to udělá, že?

Odpovědět  |   | 
pol  |  06. 03. 2009 18:35

je to super

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A