Škoda Fabia RS: tovární edice pro fajnšmekry

I když to má současná generace Fabie spočítané, přiostřená verze RS s naftovým motorem 1,9 TDI se bude ještě nějakou dobu prodávat. Nová generace se má totiž v ostrém provedení dostat na trh až v roce 2008 a do té doby si budou muset zákazníci vystačit s tou současnou.

Oblíbený úsporný „sporťák” se nyní dočkal speciální edice. Ta bude bohužel určena jenom pro Velkou Británii, kde je Fabia RS velmi populární. Za celou dobu prodejů se jich na ostrovech prodalo přes 11 000 a nyní tam bude směřovat i limitovaná série čítající tisíc vozů.

Jejím základem je nová barva Race Blue, která je nyní k dispozici pro Octavii RS. Nová jsou také 16" kola z lehké slitiny a dekorace v interiéru. Škoda navíc nasadila do této Fabie maximální možnou výbavu.

Protože se jedná o speciální edici, bude si muset zákazník připlatit. Překvapivě jen 600 liber (přibližně 25 000 Kč). Za necelých 13 000 liber tak zákazník získá speciálně lakovaný a vybavený model o výkonu 130 koní, se zrychlením na stovku za 9,5 s a maximální rychlosti přes 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia RS z limitované série
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků