Škoda Fabia RS: nové „eReSo” je na světě

148 komentářů

26. dubna • 15:49

Krom toho jsem zvědavej na životnost 2x přeplňovaného motoru... :-))))

Tomáš
3. března • 7:39

"Pseudosportovni" auto v vysokym profilem vypada neskutecne komicky. Jak nemam rad ford, tak zvolavam: skodo, podivej se na focus, jak se dela hot hatch...jeee, ja zapomnel, tata volkswagen ti to nedovoli.

Tomáš
3. března • 8:49

Když už, tak bych Fabii srovnával s Fiestou a tam zas Fiesta nemá ani z dááááálky tak dobrý motor.

cc
2. března • 21:20

tak to jo:-D tady se snad sešla totalni elita ze zemi ceskych i slovenskych.. nikdo jste v tom nejel nikdo jste to nevidel na zivo a cena nejista , ale auto rozebrany do posledniho sroubku..
docela me zarazilo jak drtiva vetsina komentujicich okamzite odsoudila.
Fabie RS neni zadny sportak, jen to nestastne oznaceni RS bohuzel. Nicmene vim dobre jak tahle fabie jezdi a je to ve sve tride hodne povedene auto a pro ty co tady na diskusich krafaj co to zase ty jelita v cesane v boleslavi ztropili, hodne jich znam a jsou to hodne velky frajeri co vsechno dokazou
apropo, pochlubte se vy, co mate doma v garazich

Jeff
3. března • 10:54

Souhlas, davova hysterie "vodporniku", co slintaj nad 8 let starym BMW z AAA s dvakrat stocenym tachometrem a co trnou jestli jim v Rakousku nebo v Nemecku neprijdou na to, ze auto je kradeny, takze se zabavuje.:-P

Fobie II a RS
3. března • 11:16

To 4-6 let starý BMW např. 7kový řady za cenu tohohle skvostu je asi tak 55x lepší než tenhle výplod koncernu....
A další auta podobná týhle kategorii a původ vozu se dá snadno prověřit.....Nehlede že i jako tahle starý má pořád lepší výbavu atd... o jídzních vlasntoestech radši taktně pomlčím

JamesDean
3. března • 21:44

HAHAHA, taktně mi vysvětli, jak průměrnej člověk s průměrnou mzdou bude servisovat sedmu???? Patentováno rozpadlou business třídou v autobazarech.:-D:-D:-D:-D

Fobie II a RS
4. března • 9:18

Tak nejni jen sedma a i ta se servisovat dá, jen je potřeba znát správný lidi...Znam kluka co jednu má, bývalou vládní a to auto má najeto 400 tiskm a třeba automat řadí naprosto sametově....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JamesDean
4. března • 10:07

Takže budu servisovat sedmu jako chudák někde ve stodole.:-D To je lepší si koupit fabii a na nic si nehrát.;-)

JamesDean
4. března • 10:20

Dělam ve fabrice jezdim ve fabii, vlastnim fabriku jezdim v sedmě. Chápeš blbe?

dtsmaniac
4. března • 12:28

A šlo by vlastnim (malou) fabriku (firmu) - jezdím ve fábii? :-D

Fobie II a RS
5. března • 9:40

JamesDean: každýho volba: Radši budu jako socka servisovat sedmu u garážníka než být sockou jezdící ve Fobii, zejména v pseudosportovní RS s pochybnou kvalitou za cenu 5 let starého (dokonce provozně 4roky starého) V8 s výkonem 340 HP a výbavou a kvalitou v jiné dimenzi....

JamesDean
5. března • 13:19

Prodam vymazlenou sedmu, kdybych nemusel neprodávam, finanční potíže.:-D:-D Možná výměna za něco menšího (fabia oktavia atd.):-D:-D:-D

cc
3. března • 13:23

hlavne to ze srovnavas bmw 7 s fabii o tobe cosi vypovida.. to je jak porovnat traktor s autobusem, promin, ale jses uplne mimo

Shimi
3. března • 10:01

A v tom je právě to kouzlo internetových diskuzí ;-)

MP
2. března • 20:00

Půjdu zde proti modernímu proudu FL pomluvit, ale mě se FL líbí. Konečně pochopili, že jimi tolik protlačovaná přední maska s "úsměvem" je pro většinu zákazníků nepřijatelná a vrací se zpět k ostřejší podmračenější. (šmrncovní podmračené polo je toho příkladem, tohle se lidem prostě líbí). Lépe to z danýho základu asi ani nešlo, jen mohli dát možnost předního nárazníku z RSky, kde zůstali podle mě hezčí decentní kulatý mlhovky, dále měli upravit ty zpětný obr zrcátka ala lopouch na menší ostřejší tvar stylu (starší OII, pola), no a přední A sloupky konečně v laku vozu. Celkově to je příslib za 4-5let na zcela novou.

Martin Štěpánek (kritikaut)
2. března • 20:25

Nevím co je to u Vás označení FL,ale to bude nejspíše tahle fabie RS.A pokud ano,souhlásím s tím co tu píšete.Celou dobu to tady chci slyšet.Že aspoň je tu někdo,komu se líbí.A jsem zaručeně pro co tady vlastně je napsáno.Ty zrcátka.To je ono.Na takové ty ,,živější" verze by měli monotvat zrcátka ve sportovním stylu.A ne z obyčejné fábie.Škodovkáři si řekli : Á,nalakujeme tyhle zrcátka bude to hned vypadat sportovněji.:-D To se spletli.Na té sporotvnosti to právě ubírá.Chybí tam SPORTOVNÍ ZRCÁTKA!!!

Shimi
2. března • 13:27

Design běs, technika dobrá. Pro mě osobně to ale zazdili DSGčkem. Já prostě nepochopím tenhle trend koncernu. Kurňa proč nedaj na výběr? Kdo chce automat, dostane automat, kdo chce kvedlat, dostane manuál. Zbytečně přichází o nemalé procento potenciálních zákazníků. No a ona to stejně nakonec dovrší cenovka. Pokud se nedostanou pod 0,5M, tak nevidím jediný důvod k nákupu.

cc
3. března • 14:40

nejdriv dsg vyzkouset a az pak hodnotit, prepnes automat a muzes radit, tahle nova fabie RS to tak ma, tim jsem si vic nez jistej:-D
skoro vsichni co takhle pisou na diskusich to ani nikdy nevideli coz je hned videtB-]

Shimi
3. března • 15:13

to cc: Říkáš, že je to hned vidět? Tak to by mě teda zajímalo, kde to vidíš :-D

cc
3. března • 17:09

e coze? na tech diskuzuch treba?

Shimi
3. března • 17:39

:-D dobrý dobrý, já si to blbě vyložil a vztáhl to na sebe.

Anorex
2. března • 15:39

Pokud vim,tak nekde bylo napsano,ze by se jim tam manual nevesel...takze asi proto jen ciste DSG...

Shimi
2. března • 16:11

No to je sice možný, ale to mě, jako zákazníka, jaksi nezajímá. Buď ta možnost je nebo není, je to jednoduchý jak facka. U koncernu, pro ně bohužel, není.

x
2. března • 16:35

U mě je to to samé, bez manuálu sbohem Polo GTI. Fabia RS vypadá hrozně, škoda slov.

dtsmaniac
2. března • 16:42

Je zajímavé, že Polo už je na nové platformě (Fabia2 pořád na staré = jako Fabia1) a někdo psal, že by snad Polo s manuálem se objevit mohlo: http://auto.idnes.cz/skoda-fabia-rs-se-predstavuje-kombik-je-rychlejsi-fbu-/ak_aktual.asp?c=A100302_093912_ak_aktual_fdv
...ale věř pavlači iDnes :-/

Martin Štěpánek (kritikaut)
2. března • 11:31

Tato Škoda Fabia RS se mi líbí.Ne moc,ale líbí.Těch 180koní měli dodávat s manuální 6 stupňovou převodovkou.Stará Škoda Fabia RS s motorem TDI převálcovala i Mini Cooper S.Ale zpátky k tématu.Vůz je hezky.Líbí se mi ten design karosérie.U kombi ne.Kombi není a nebude závodní auto.Kombi je pro rodiny.A úprava RS se hodí nejvíce jen na hatchback.Možná,že v novém RS bude stejná nedotáčivost jako u staré RS,ale možná konstruktéři tohoto ďábelského díla vychytaly mouchy a auto se bude lépe ovládat.Interiér převzali z nové Octavie.Líbí se mi jak na některá místa dali chrom.Jako jsou nášlapy apod.Doufejme,že někdy uvidíme test,jak (a to doufejme) převálcuje opět Mini Cooper John Works.

klaada
29. března • 18:45

Jen k té nedotáčivosti,auto se chová hodně stabilně a to i při jízdě do zatáčky,podvozkově je uplně někde jinde než stara fabia rs.Mě osobně auto překvapilo a to nejsem zrovna fanda škodovek:-)

Skyline
2. března • 12:16

:-D Jejda, a ktery mini cooper s prevalcovala ta stara vrazda?:-D Myslis ten test z TG na okruhu, kde FRS 1.9 turbo ujela asi o krutou sekundu Mini 1.6 bez turba a skodifkari z toho dodnes maji vanoce a blaboli o tom, ze ten porazeny cooper byla verze "S"?:-D:-D:-D

Martin Štěpánek (kritikaut)
2. března • 15:20

Myslíš Top Gear???To ne.Vím to z mé zkušenosti.Vlastnili jsme RS.

Skyline
2. března • 18:05

To myslim vysvetluje vse:-D Ale dam ti sanci, abys nerekl - a jsem jedno velke ucho. Na argumenty, proc RS zadupalo Cooper S do zeme, zvlast, kdyz je mas z vlastni zkusenosti (predpokladam tedy, ze i s eSkem), jsem zvedavej.

dtsmaniac
2. března • 16:38

A vlastnili jste i Cooper S nebo jste ho jen s tátou předjeli na dálnici?

Martin Štěpánek (kritikaut)
2. března • 19:24

Mini Coopera S měl bratranec a teď má Fiat 500 Abarth.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
3. března • 13:45

Na tom videu je jasne vidieť, že je to Mini Cooper, to znamená stredná výkonová verzia (One, Cooper, Cooper S) a nie tá vrcholná Cooper S.

Toper
2. března • 13:31

To nic nemění na tom, že třeba právě v GB byla Fabia RS velmi oblíbeným a ceněným modelem. ;-)

dtsmaniac
2. března • 12:10

F1 RS převálcovala CooperS? :-O To myslíš ten 160k benzín f kompresoru? To mi teda řekni, z čeho vycházíš. To auto se i líp ovládá...

balance
2. března • 13:29

Rec je zrejme o tomhle, ale CooperS to neniB-]
http://www.youtube.com/watch?v=RUHjV2U3ipA

Thoms
2. března • 11:14

Kdyz pominu motor, podvozek a uzasnou samolepku VRC. Reknete mi jaky je rozdil mezi timhle zavodakem a tou nejlevnejsi s kterou jezdi duchodci na nakup???? Nebo to budou delat jen v zelene? :-P

rocco
2. března • 12:10

V tomhle budou důchodci závodit na cestě do Lidlu, pro jogurty ve slevě, takhle je nutné chápat cílovou skupinu tohoto ultimátního supersportu!

David
2. března • 11:00

Nevim proc porad jeste vyrabi ty RS-kovy fabie. Fabie vzdycky byla a bude levnej peace of shit a jestli chce skodovka vyrabet neco sportovniho, tak ma vytvorit uplne novou radu neco jako u VW Scirocco a ne se snazit udelat z tohodle malyho designove nepovedenyho kramu najakej vytunenej supersport.

lol
2. března • 10:02

krásná a bojovná jako mops! :-O

Tom
2. března • 9:53

V téhle verzi to vypadá snad ještě hůř, než normálně. Vykulená přední světla, vysoká karoserie, velká okna.. a k tomu nízkoprofilové pneu a spoilery. Prostě vozítko pro indickou rodinu, řádně otuněné. Myslím, že kdo si tohle káčátko koupí, bude asi muset pořád dokola omílat blebty o dostupném servisu a koncernové kvalitě, aby si to ospravedlnil.

radon
2. března • 9:37

to by byl fakt tak velký problém kdyby automobilka spec. pro RS řadu lisovala jiné boční plechy/blatníky ? Trochu klenutější boky, širší rozvor, pár lapačů vzduchu, plastových doplňků ... trochu podobnější fabii RS2000 a bylo by to jiné auto ... takhle se mně to nelíbí

Fobie II a RS
2. března • 9:44

ta kára po tý modernizaci vypadá doslova TRAGICKY a ve verzi RS ta tragičnost vynikne ještě lépe. Bože , tohle auto je vzhledově horší než řada korejců, šílený, vysoká vošklivá vobluda...

mates
2. března • 8:42

ufff, ok o dalsi dve procenta vzhledove lepsi, takze s faceliftem uz se design zlepsil asi o 4 procenta, z totalne hnusnyho hurvinka je jen hnusnej hurvinek, stale obdivuju lidi kteri si tohle dobrovlne koupi a postavi si to na dvur, ale ocividne je jich dost viz prodejni vysledky, takze my ostatni mame proste zcela nevyvynutej smysl pro krasu a dobre nam tak

tt
2. března • 9:36

to je ta zaslepena psychopaticka skodauchylnost, nic ine neexistuje len skoda, a ked pride novy model, kazdy si samozrejme musime kupit nech je aky chce lebo my skratka mame skodu uz od komancov... tak asi tak

Tomáš
2. března • 8:41

Mě se to líbí. Jenom ta zelená je jako "promo" barva dost divná. Já bych zvolil třeba bílou s černou střechou ,zrcátkama a kolama.Jediné co zaviní úspěch nebo neúspěch tohoto modelu bude cena. Doba je zlá ale pokud by se cenovka objevila někde kolem 399.000,- Vč. DPH tak by to mohlo být zajímavé. Níž to s DSG a turbokompresoprem asi nepůjde, ale pokud jí budou chtít nabídnout za 500.000,- tak to asi moc zákazníků nenajde.Stará RS stála tuším 449.000,-, takže bych cenu 399.000,- neviděl až tak nereáně...

Honza
2. března • 21:42

bíla s černým bude a je pěkná

Toper
2. března • 13:29

Stará RS stála 495 900.- Kč. Dle ceníku.

Jan Tomášek
2. března • 1:18

To je hnus velebnosti, du blejt.

tt
2. března • 9:33

No podla mna nech sa na to pozrieme ako chceme aj najväcsi psychopaticky fanda skodovky musi uznat ze toto je parodia na celkove auto, nie to este RS. Ved sa pozrite ako to vyzera, ako zmrzlinarske auto. Odporny dizajn, vysoky profil, ved tie bocne dvere su vysoke priam ohyzdne. To tam mohli dat rovno take ako mame doma na zachod. Tie su vyssie len o malo. A ten interier mi pride ako z dodavky z pred 10 rokov. To auto malo byt povodne ponorka len zistili ze im tam zateka tak tomu dali kolesa a tak tu mame novu fabiu. No poviem vam sice nemam rad male auta, mam SUV ale ak by som si mal kupit fabiu tak radsej staru. Toto je hrôza, fakt des!!!!!!

Vana666
2. března • 9:38

To auto malo byt povodne ponorka len zistili ze im tam zateka tak tomu dali kolesa a tak tu mame novu fabiu
:-D:-D

flukes
2. března • 6:26

Souhlas, to ve Škodovce nikdo nevidí jak je to auto ošklivé? Nebo že by záměr?

AboutAll.cz
2. března • 0:40

Nebudu hodnotit vlastnosti ani výbavu, ale otevřeně vzhled modelu Fábie a je jedno jaký to je nejde lépe vystihnout než hnus. Nechápu jak se tohle může někomu líbit.

*
2. března • 9:20

naprostý souhlas, VZHLEDOVĚ s tím nejde NIC DĚLAT, chce to nový model !!!

Thor
2. března • 0:15

No jde z toho úplně hrůza :-D Konečně pořádný RS :-D;-)Líbí se mi, že když Schade s něčim vyleze, tak jsou z toho všichni vyprděný, jak je to boží a dokonalý. Stačí najít články o tom jak je to RS s tim chrochtem skvělý. A za čas .... no zas tak skvělý to nebylo, vlastně to stálo za ....., co za .....,byl to vlastně nepovedenej šrot, ale teď, teď už je to bomba :-D:-D:-D:-D

Toper
2. března • 13:27

Opět sem talčíš klišé? ;-)

fanda staré RS
1. března • 23:59

No stará RSka po čipu má taky 130kw-zhruba 180koní a navíc má 400Nmkrouťák;-)!!!!
Je pravda že čumák s 1.9TDI-PD má těžší a je občas trochu nedotáčivá v zatáčkách,ale když s tim člověk počítá tak je to O.K,jezdí s průměrnou spotřebou 6,2L-když je plyn na podlaze a ještě je tam MANUÁL a šesti kvalt...
Uvidíme ještě jak na se jim povedly podvozky,ale stará FABKA RS byla luxus....
Zbytek dopíšu z vlastních skušeností až něco potkám někde na silnici;-)

Radek.
2. března • 1:06

FABKA RS byla luxus? To u vás na dědině všichni ostatní doteď jezděj na traktoru? Tak ještě jednu pohádku "o krouťáku co táhne vocpod" (ovšem na čtvrtinových otáčkách proti benzínu) a budeš zralej na dobrou noc...

fanda staré RS
2. března • 9:40

Podvozky u starejch RSek jsou parádní a to že mi benzín ujede je možný,ale pochybuju...
Každopádně nepojede za 6L:-P...
Je pravda že ten zvuk benz.motoru v 7tisících mi chybí:-(,ale nafta a turbo je supr a možná sem za tu dobu s nafťákem už i trochu rozmazlenej-motor neječí,při předjíždění nemusím kolikrát ani řadit díky krouťáku(kterej je k ničemu),jezdit od benzíny k benzíně atd...
Každej se musí zařídit podle svého využití auta a já motám 40tis.ročně a tohle max.vyhovuje....

Skyline
2. března • 18:12

Ano, ze benzin nepojede za 6, to je zasadni u auta typu RS:-DJinak reci o tom, ze neni nutne diky kroutaku radit me vzdy uprimne rozesmeji. S ruznymi diesely jsem toho najezdil vic, nez bych chtel a "nepotreba radit" byl mytus, ktery padl hned jako druhy (prvnim byla tichost, srovnatelna s benzinem). Mimochodem, zajimalo by me, co cloveka, ktery nerad radi, vede ke koupi ropaka? Krome toho, ze radis uplne stejne, jako v benzinu (kroutaku mas sice oproti atmosfere vyssi, ale rozsah otacek zalostny), tak navic poslouchas rachot motoru. Nebyl by moudrejsi volbou solidni benzin s automatem ve stredni tride, zvlast na tech 40k km rocne? Logika "koupim si prcka RS" a pak budu onanovat nad nizkou spotrebou a blabolit o nepotrebe radit me vzdycky dostava.:-D

fanda staré RS
2. března • 23:57

Je vidět že ty si silnýho diesela ani neviděl,natož řídil......
Škoda slov...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
3. března • 6:34

:-D Jo jo, 130 koni je "silnej diesel":-D

fanda staré RS
3. března • 12:14

o tom se vůbec nebavim po čipu 130kw a 400nm...

Skyline
3. března • 13:41

Tak to jo, po cipu se to rozjizdi na 5 a jiny kvalt vlastne nepotrebujes, kdyz to ma tech 400 Nm:-D Svata prostoto:-D

fanda staré RS
4. března • 0:19

Ne to je o tom že to pořád jde dobře do tahu kopec nekopec i na 5-6ku a když chce člověk předjet tak tam nemusí cpát trojku a točit to jak vzteklej někam k šesti tis.....
Čož je v běžnym provozu celkem na véééélký HO...

dtsmaniac
4. března • 12:24

Nechápu co ti v běžným provozu znemožňuje řadit. Apropo i s tím silným dieselem zrychlíš z 80kmh líp na 4ku než na 6...

fanda staré RS
5. března • 1:25

to je jasný;-),ale kolikrát to prostě není potřeba,ta benz kára si v 80kmh na 5ku když mu dáš zakašle a až pak se rozjede-ta nafta má okamžitou reakci.
Normál provoz je prostě o úplně o něčem jinym než okruh a já už sem se vyblbnul stačí mi svižnej a tichej ropák na pohodlný cesty ve dvou....

dtsmaniac
5. března • 9:19

To je taky nápad jezdit 80 na 5ku, benál musíš držet na 3 až do 150 B-] :-D
No ne, ale já při předjíždění teda i v ropě řadím (100k/1200kg). Okamžitou reakcí bych to nenazval ani na 4, zase 3 je jen do kila...je to těžký. Počkej si na elektromotory, tam to bude jedno :) By mě teda zajímalo, co za tichej diesel okupuješ...

fanda staré RS
5. března • 10:51

Když máš krouták 400Nm ta 80kmh na pětku úplně v cajku a bude to i tahat když mu šlápneš.
Na trojku dám s ropákem tak 125kmh,ale to už je úplně zbytečný a motor dostáva zbytečně zabrat,lepší tam vrazit čtyřku a nechat to na turbíně.
Všechny koncernovky TDI-PD mi připadaj při normální jízdě kolem těch 2,5tis.otáček celkem tichý na cestování....
Elektromotor si v autě neumim a asi ani nechci představit,to už snad nebudou ani auta....

dtsmaniac
3. března • 12:08

:-D skyline boduje :-D

Tomáš
3. března • 7:44

Řídil jsem hodně silny dieslové motory a benzin je benzin. Samozřejmě chápu, že jsou lidé, kteří nemají peníze a nebo nechtějí vyhazovat při vyšší spotřebě. Na druhou stranu, diesel urazil řádnou cestu, na benzin ale nikdy mít nebude. A 96 kW TDI, pánové, dyť je to stará plečka, ale určitě ne silný diesel.

Toper
3. března • 10:03

Je to slabý diesel? :-)

Kuba Veselý (sk8pr)
2. března • 1:04

ten kroutaaak. ten je ti k prduuu kdyz jedes sam. k tomu musis poslouchat udesnej zvuk, nemuzes si uzivat otacek a je to tezky na predek. ne, to fakt nemuzes srovnavat.

fanda staré RS
2. března • 9:42

Podvozky u starejch RSek jsou parádní a to že mi benzín ujede je možný,ale pochybuju...
Každopádně nepojede za 6L:-P...
Je pravda že ten zvuk benz.motoru v 7tisících mi chybí:-(,ale nafta a turbo je supr a možná sem za tu dobu s nafťákem už i trochu rozmazlenej-motor neječí,při předjíždění nemusím kolikrát ani řadit díky krouťáku(kterej je k ničemu),jezdit od benzíny k benzíně atd...
Každej se musí zařídit podle svého využití auta a já motám 40tis.ročně a tohle max.vyhovuje....
A čumák těžkej má to je fakt a musíš s tim počítat,ale to už sem psal.....

Kuba Veselý (sk8pr)
2. března • 14:43

o tom se preci nehadam. me jde o to, ze si minula fabka prizvisko RS nezaslouzi. je to obicejnej diesel a ikdyz s tim slusne cvici, neni to zadnej sportak. Dalsi vec je to predjizdeni. Kdyz pri predjizdeni jsi linej podradit, nepotrebujes sportovni auto :) To je prave ono, podradit, slyset tu krasu jak hraje ten koncert, slapnout na to a vypalit... A spotrebu bys i sportovneji zalozeneho vozu vetisnou taky nemel tolik resit (pokud to neni nejak do oci bijici, coz tady neni). A konecne, kdyz najezdis 40 tis. rocne, tak si preci nekoupim sportak ale jako sis vybral ty, koupim si neco normalniho v dieslu. a ze tomu daj ve vyrobe na kapotu napis RS, to je jejich omyl, ty sis vybral dobre.

keenworth
24. června • 16:13

Proč by měl bejt proboha línej řadit, když to nepotřebuje? Potřebuješ to ty u svojí fiesty 1.2...ale tam musíš podřadit rovnou tak o tři stupně...stará fábka si zaslouží RS...nemusí to být konkurent Veyrona, aby mohla mít přídomek RS...je jasný, že to nejde srovnávat třeba s Focusem vRS, protože to je prostě škodovka, která se nespecializuje na závodní trhače asfaltu....

fanda staré RS
2. března • 23:18

Jasan skoro souhlas,ale v tom případě si naftová oktávka v RSu si taky nezaslouží znaky RS????
Předtím byla benz.Alfa R a vim o čem mluvíš-zvuk v sedmi tisících je k nezaplacení,ale jak to tam teče do nádrže je doslova k nezaplacení:-( ...a nějakýho lenochoda domu taky nechci.
Stará fabka RS nezaslouží samolepky díky motoru,ale díky podvozku je to paráda jak to sedí...
A já to stejně sloupal,protože ted už si to lepí každej trouba na feldu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuba Veselý (sk8pr)
3. března • 0:53

presne. octavka v dieslu si to taky nezaslouzi. a v dnesni dobe uz je to stejne spis k smichu.

fanda staré RS
3. března • 12:08

Před pár lety bych s tebou souhlasil,že ropák nemá ve sportově laděným autě co dělat natož v RS,ale prostě nafta už je dneska někde jinde než byla před X lety s atmosférickejma motorama.
Dneska se už s naftákama vyhrávaj i různý závody atd...
Mrkni na parametry Oktule v RSu v naftě i v benzínu,zas tak velký rozdíly tam nejsou..
Koukni se třeba tady http://www.youtube.com/watch?v=3xxbQPpGkNs

Kuba Veselý (sk8pr)
3. března • 13:00

zavody vyhravaj specialy a ty nemaj se seriovkama nic spolecnyho :) mimoto tam ty vyhody nafty celkem mizej, pry maj spotrebu stejnou jak benzin. A kdyby treba ve WTCC neomezovali benzinaky, tak si s naftou ani nevrznou.
to video co ukazujes, no sprint rovne... to neni zadny umeni. pravej rozdil se ukaze az v zatackach.
Je to porad o tom samim. Sportovni auto nedela jen vykon v primce. Jsou to vsechny ty vecy okolo. Pro me porad plati kdyz sportak, tak benzin. Ikdyz bude stejne rychlej v primce jak nafta a bude zrat vic...

Toper
3. března • 15:28

A až dojde ropa, tak co? Nebudou sporovní auta? :-D

Kuba Veselý (sk8pr)
4. března • 0:01

urcite neco bude ale to klasicke pojeti sportaku to asi nebude. viz prevodovky CVT co suplujou prevodove stupne a vysledek je nevalny nebo elektricka vozidla s umele vytvorenym zvukem, coz je taky celkem trapny. uz to proste nebude ono :-)

heh
2. března • 0:17

...spíš než k volantu by jsi měl zasednou za učebnici českého pravopisu... :-|

ehlo
2. března • 9:12

"by jsi... pravopisu"zajímavé, zajímavé, co všechno se člověk v diskuzích nepřiučí;-)

Thor
2. března • 0:17

Stará fabka, byl šrot, ten žentour z toho káru neudělal :-P

fanda staré RS
2. března • 0:27

netvrdim že je to kára,ale že to solidně jede-130kw a 400Nm musí mazat...,nežere a parádně drží na silnici a ještě si u toho zařadíš....
nic víc ani míň.....

Fobie II a RS
3. března • 11:19

jo 130 Kw je faakt mazec, tak bacha na auta se 250-350 kw a kroutákem 500-600 Nm :o)))Ty si tě daj k snídani v prvním kopci a navíc budou za méně než tenhle skvost, akorát že 5 let starý

richard28
3. března • 12:11

Dakujem neprosim si ziadne auto co ma taky vykon a 5 rokov stare, 99% sportakov so silnym motorom co kupis jazdene je srot, lebo normalny slusne jazdiaci clovek si to nekupi. Este nehovorim ake su servisne naklady na taketo auto. Vacsina ludi co si to kupi jazdi s tym ako diva sv*na, potom sa mu na tom nieco pokazi zisti ze by musel zaplatit ako za novu fabiu, tak to preda podobnemu inteligentovy. Nehovorim este o tom ze tieto rozbite stare motory maju vykon tak 70% noveho motoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
3. března • 13:38

To jsou zase rozumy:-D Jestli nemas na sportak, tak nezavid a nepomlouvej ty, kteri na nej maji nebo jsou ochotni neco risknout a vozi se. Mluvis presne jako zamindrakovanec, ktery touzi po kabrioletu, ale jezdi fobii kombi a snazi se ze vsech sil sam sobe zduvodnit, proc byla jeho volba ta nejlepsi.PS: nezpochybnuji, ze jsou lide, kteri maji sportak jen do prvniho problemu, nicmene to je asi takovy argument, jako kdyz ja budu tvrdit, ze nove auto ne, protoze i to se muze pokazit.

fanda staré RS
4. března • 10:38

Na funglovce jsou servisky a záruka,ale s pořádnym novim sportákem tam budeš na preventivkách každou chvilku 7-10tis.km a necháš tam hroznej balík,možná i dva,ale kdybych na to měl s normál půměr platem na provoz brutální údržbu a servis tak mi doma taky stojí třeba nějaký EVO,nebo IMPREZA wrx,nebo sti....
To ale nejsou káry pro normální smrtelníky tak zůstanem akorát tiše slintat......
A koupit ojetýho sportáka to je jako když ty prachy budeš házet do kanálu(aspon většinou).

fanda staré RS
3. března • 11:41

Jasně,ale nemůžeš srovnávat třeba 3.0TDI v audinách a 1.9TDI ve fabce....
Je to "trošku":-D jiná třída,obsah,cenová kategorie atd. TO PROSTĚ POROVNÁVAT NEJDE,JE TO ÚPLNĚ JINÝ KAFE!!!!!
Ale když seženeš káru r.v2005 s tim výkonem jak píšeš za cenu jako je fabka v RSu,tak mi pošly odkaz a já to vezmu:-D
Dík;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fobie II a RS
3. března • 15:48

Chrysler 300C V8, BMW 7 či Audiny.... bez problému možná i VW Phaeton

fanda staré RS
3. března • 23:35

Já chtěl naftu,na benzín kašlu nechci znova krmit auto který jezdí za dvacku.... A v cenovce RSa??????:-O

Fobie II a RS
4. března • 9:14

A vona ta nová Fobie RS je nafta? Umíš číst???:-D

fanda staré RS
4. března • 10:25

Já jo,ale ty asi ne...
PŘEČTI SI TO CELÝ!!!!
Tady byla řeč o starý RSce...
A jestly chce někdo srovnávat Phaetona V10TDI a Fábii tak at se mi ozve mám známého v blázinci v Kosmonosech,rád poskytnu kontakt.....:-P:-D

Fobie II a RS
5. března • 9:37

Provnávám pouze ceny za které se to dá pořídit a výkon obou vozů.
Přečti si to od začátku - psal jsem POUZE že tyhle auta si daj RS v prvním kopci k snídani a někdo tu psal že takových at je tu málo a ono jsou jich tu tisíce:-D

Fobie II a RS
4. března • 9:15

navíc ten Phaeton je zrovna s V10 TDI

Radek.
2. března • 1:11

Ano, správně řečeno - ve Fóbii si leda tak "zařadíš", zatímco jiní můžou i vesele řádit...

Toper
2. března • 13:24

Jiní? A kolik jich jako je? Já nevím o tom, že bys e dalo běžně potkat na cestách nějak moc sportovních derivátů modelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fobie II a RS
3. března • 11:26

Oni to nemusej být sportovní deriváty, jen stačí aby to nemělo motor ze sekačky:-D

Toper
3. března • 15:26

A jaké auta tedy myslíš?

Fobie II a RS
3. března • 15:44

Tohle si dá k sváče každá druhá limuzka nebo rodinnej sedan/kombi s V6kou....klidně i 10 let starou...o V8 vůbec nemluvě a takových aut tu zas v republice není zrovna 5 ks....

Radek.
3. března • 2:04

Chce to sundat zelený brejle a začít vnímat že na většině lepších aut v provozu není logo Schade, ani logo Konzernu Piëch...

Toper
3. března • 10:02

To byla teda odpověď :-D ALe na to jsem se neptal. ;-)

jj
1. března • 23:45

Krása nesmírná :-D . Jen si myslím, že dnešní majitelé sarších VRS Škodovek budou hromadně strhávat znáčky VRS jen aby nebyly spojovaný s tímto klenotem. Proč tomu proboha říkají VRS??? Možná naživo nebude vypadat tak hrozně, ale zatím je to bída... (pokud za ní ale budou chtít kolem 400kkč, tak to by byla jiná).

fanda staré RS
2. března • 0:51

plnej souhlas,o důvod víc to strhat....
Dneska mě předjížděl už i starej kombík ve předu VRS a vzadu 1.2HTP no děs!!!!
Prostě znak VRS se dá dneska sehnat všude a lepí si to každej trouba na haťapku.....

Jeff
3. března • 11:27

No je to vubec mozny? Nakej trouba si lepi cosi na haťapku to je opravdu DĚS a jeste te s ni predjede, no to uz je vrchol.....

fanda staré RS
3. března • 11:45

Občas koukni kolem sebe na silnici,dneska je to úplně běžný a normální a to že mám RSo,neznamená že musim jezdit pořád jako mag..
To nechávám na těch co si dělaj závodáky ze šlupek samolepkama....

grigori
2. března • 10:53

kamos to mal naopak, dozadu dolepil 1.2 htp :-)

Brouk
2. března • 0:02

Ja odhaduji cenu na minimalne 500. Ale muzu se samozrejme plest.

dolph
1. března • 23:12

nové RS??zase jen potahy a zhnilý motor!vždyď stejné RS bylo i v ochcávce v roce 2OOO!132KW akorát v 1,8l .a už tehdy to všichni kritizovali.za komančů jsme nemohli mít lepší auta než rusáci,teď zase nesmíme před němce(audi).vždyď tak trapné RSko dělá fakt snad jen škodovka!

F12
2. března • 8:38

Já bych zas ty výkony nezatracoval. Kdo chce nadupanou káru tak si přece nekoupí škodovku:-D
Mě je hnusně spíš z toho designu, holt ze ho*na bič neupleteš.

lamal
1. března • 23:26

holt dan za koncern :-) bez koncernu by to ale mali velmi tazke az vobec by tu dnes este skoda bola a nie v stave ako lada...

Niemand
1. března • 21:48

No prosim a pak ze to nejde.Dat tomu rozumnou cenu a je vymalovano.Dobra dynamika, "usporny" provoz, dobra vybava. Jenom ten design je nejaky podivny, zvlaste u kombika.Prejme ale hodne prodeju!

Gruppe
1. března • 22:36

usporny provoz? to muze napsat jen nekdo kdo nejezsi s benzinem v turbu :)nicmene chtek bych videt i tu priznivou cenovku kdyz to ma mit i DSG...inu ale co by na tom melo byt tak drahe kdyz je to vsechno vylozene preplacanych 5jinych aut....TSIcka uz snad taky VW vyrabi tuny....tak snad to moc pres pul mega stat nebude.Ale ukazte mi toho cola co si to v kombiku koupi :D Chtelo by se rict Baby RS6, ale obavam se ze az to nekde uvidim na ulici tak me to akorat rozesmeje :D:D:D

Bořek Hudák (bhudak)
2. března • 9:34

Říká člověk, co viděl benzín v turbu akorát tak z okna vlaku.

Gruppe
2. března • 22:18

Sorry ale projed se s novymi nizkoobjemovymi turbomotory a zkus zajet papirovou spotrebu ,)jestli nekdo dela 1,2 s turbema chlubi se ze bude mit nizsi spotrebu nez klasicke 1,6tky.... Vetsi turbomotor jeste muzes drzet na uzde a vystacit si pri jizde i bez jeho vyuzivani,ale v te 1,2ce to proste bude zrat porad :) Tech blbych 100koniku musi z tech par deci dopovat turbo porad

richard28
3. března • 11:57

No ja mam Golf VI 1,4 TSI 160k a tu papierovu spotrebu davam bez problemov a to jazdim svizne. U tychto motorov je problem ze ked to ma kompresor tak ma maximalny krutiaci moment od 1500ot, lenze ked clovek na tom pri tych otacka jazdi, ma velku spotrebu. Trebu mu dat aspon 2200-2300ot a potom sa na tu spotrebu dosiahnes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bořek Hudák (bhudak)
3. března • 12:06

Gruppe, pokud sis jednou sednul do auta s turbem (ted nemyslim TDI) tak nebyla chyba v tom, že to auto mělo turbo, ale tou lopatou co seděla za volantem a s tim motorem neuměla vůbec jezdit nebo byla tak vyplesklá, že to trochu jelo, narozdíl od zdechlý 1,6ky nebo jakýhokoliv ropáka, tak na to šlapal. Tady máš příklad člověka, co s tim jezdí normálně a jak vidíš, tvoje teorie nějak pokulhává...

richard28
3. března • 12:20

sorry trochen som tvoj prispevok nepochopil

richard28
3. března • 12:19

Teraz mi povedz aky uzasny turbomotor ty jazdis, lebo keby som mal peniaze tak si kupim velkoobjemovu atmosferu a na turbo by som sa vyserkal. Jediny velky turbomotor co sa mi pacil bol v BMW 535i. Paci sa mi ako ludia co jazdia starodavne 2,0; 2,5 turbo motory vykrikuju aky maju super sportak. Napis co mas vobec za auto lebo podla tvojich reci by som tipol na 1,2HTP vo fabii.

Bořek Hudák (bhudak)
3. března • 12:59

Máš pravdu. Mam Fabii HTP. Ten x35i motor by se dal přirovnat krásně k tomu 1,2TSI.

dtsmaniac
3. března • 14:00

HTP s šestikvaltem jo? B-]

Jeff
3. března • 11:18

By me zajimalo, jak chces drzet turbo u vetsiho motoru na uzde a jet bez jeho vuzivani, to turbo funguje uz od 2,5k otacek, bys musel jezdit jen na volnobeh. Prave to turbo je pricinou mensi spotreby, neb zvyšuje plnici tlak a tim i ucinnost motoru, to vse pri vyssim vykonu!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bennie
3. března • 11:55

No turbo funguje trochu níž než od 2500Zvyšuje plnící tlak - logicky tedy cpe do motoru víc paliva :) Proto se tomu říká přeplňování, turbo natlačí do motoru víc paliva než by se tam dostalu bez turba :)Silný motor s turbem utáhne auto i bez turba, já třeba po praze turbo využiju málokdy. Ale s 1,2TSI musíš roztočit turbo, aby ses vůbec rozjel :)Silný motor se ti rozjede i z volnoběhu, daleko od záběru turba, slabý turbo musíš dostat nad záběr turba aby ses vůbec rozjel :)

dtsmaniac
3. března • 12:04

Ani nerozjedu, LOL.
A přeplňovanej se snad říká hlavně proto, že do něj cpeš víc vzduchu, než kolik se vejde do atmosféricky plněnýho snad ne?

Bennie
3. března • 15:06

:) mám to chápat tak, že když máš v autě turbo, tak se do válců vstřikuje úplně stejné množství paliva jako když v autě turbo nemám? Za to by ti automobilky urvaly ruce v ramenou :))Samozřejmě že turbo cpe do motoru vzduch, ale kvůli většímu množství vzduchu se tam vstřikuje i větší množství paliva, antož vzduch sám ti výkon nezvýší :) neboli čím víc do motoru cpe turbo vzduch tím víc elektronika přidává paliva ...

dtsmaniac
4. března • 12:20

Bennie, tys ale tvrdil, že "přeplňovaný" se říká kvůli víc paliva. Tohle samozřejmě vím taky. Ale dík za snahu.

Bořek Hudák (bhudak)
3. března • 15:45

Škoda, že TSI neumí pracovat s chudou směsí a proto žerou tak hrozně moc...

Toper
3. března • 15:24

Říká se, motor má tím větší výkon, čím víc vzduchu dokáže zpracovat. ;-)

Bořek Hudák (bhudak)
3. března • 12:02

Teda to je teorie, že by se za ní nestyděla ani Libuna z prasečáku :-D

fanda staré RS
2. března • 23:43

KRÁSNĚ ŘEČENO:-)):-))....

Petr
1. března • 22:40

proc by ne.... pokud z toho nebudou delat zavodak, jako rychly kombi to muze byt zajimava nabidka...

Gruppe
2. března • 22:20

Zajimava nabidka....pokud bude mit zajimavou cenu...cemuz neverimMisto male lestenky s RS na kapote si clovek bude moct poridit treba mnohem vetsi ,,byt mene exkluzivni,, Mondeo v kombiku :)

Radek.
3. března • 2:01

Tohle a "Mondeo v kombíku"? Spíš Trabant Wagon Turbo...

Radek.
2. března • 1:08

Jenom aby to nakonec nebyla spíš jenom naleštěná rakev, tak jako svého času třeba Schade Forman...

Rokba
1. března • 21:44

...jak tahle úzká a vysoká koza posviští dvěstě třicet...a do toho zafouká trochu boční vítr:-D

thK
3. března • 13:51

krátký RSo jakžtak, ale combi vypadá jako nasátý klíště :-O

thK
3. března • 13:50

:-O

Fobie II a RS
3. března • 11:19

:-D:-))

lamal
1. března • 21:56

na co by si chodil, ked mozes lietat :-D

lamal
1. března • 21:42

No prosim aka fesanda :-D Technika z cupry a pola je myslena len motor a prevodovka /mozno riadenie/ ci aj podvozok ? Vyzera inac biedne hlavne zo zadu, /no mozno lepsie snimky ukazu viac/ ale jazdne vykony vyzeraju slubne aj ked ktovie... stara RS sa mi paci viac :-O Len nie s tym chrochtakom

profimarty
2. března • 9:21

Všechno v pohodě, nevadila by mi vyšší cena, ale proč v té ceně není adaptabilní podvozek? V rámci koncernu je to dneska běžná věc, jenom na škodovku se nějak nedostává. B-] Jinak řazení na volantu to doufám má :-)

fanda staré RS
2. března • 11:33

Jasně samozřejmě za příplatek :-O:-/ ti tam daj i pádla pod volant,jinak čistě automat...

Giggo
1. března • 21:46

Z Ibizy Cupra/Pola GTI je v podstate uplne vsechno, stoji na stejny platforme, se stejnym motorem, stejnou prevodovkou, urcite to nebude mit jiny rizeni... Proste koncernovka :-)

Toper
2. března • 13:20

Právěže Fabia má starou platformu PQ 24 a nová Ibiza i Polo mají již PQ 25.

lamal
1. března • 21:58

stejna podvozkova platforma ale rozvor aj sirka stareho modelu ? inac v tomto pripade to je asi len dobre, ze to je koncernovka pokial to schyta aj podvozky, lebo nova polo/ibiza platforma nieje az taka zla, ked sa skombinuje s dobrym vyladenim a riadenim na f0biu to moze stacit

Doporučujeme

Články odjinud